Nee, Osama koos er zelf voor om die weg te gaan, dat is geen creatie van het Westen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar hijs wel een creatie van het Westen (zoals we hem nu kennen dan), trainingen van de CIA e.d.
Waarom de ziekte van Croon niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:28 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik wil eerst Kirmizi nog AIDS en kanker toewensen.
Nee, maar hij weet wel hoe hij het westen moet misbruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, Osama koos er zelf voor om die weg te gaan, dat is geen creatie van het Westen.![]()
Je laat jezelf anders ook behoorlijk kennen. Als je zo tegen het Westen bent, snap ik niet waarom je hier toch gelukkig denkt te worden. Of wil je ongelukkig blijven, een martelaar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het trekt alleen maar anti-islamisten dus![]()
Wie zegt dat ik tegen het westen ben?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je laat jezelf anders ook behoorlijk kennen. Als je zo tegen het Westen bent, snap ik niet waarom je hier toch gelukkig denkt te worden. Of wil je ongelukkig blijven, een martelaar?![]()
Ja, dat doen wij ook met de olie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet wel hoe hij het westen moet misbruiken.![]()
Wat M. zegt klopt!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, Osama koos er zelf voor om die weg te gaan, dat is geen creatie van het Westen.![]()
Nee, de arabieren juistquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat doen wij ook met de olie.![]()
Moslim Hitman_1985 is wel tegen de westen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik tegen het westen ben?![]()
Ja, maar die ken ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Moslim Hitman_1985 is wel tegen de westen.
En de uiterst intelligente genie "ga je moeder in je kont likken" DjDev ook.
Ja, daar heeft het koningshuis nu ook last van.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de arabieren juistHoe denk je dan dat bijv Saoedie-Arabie aan al dat moderne wapentuig komt
![]()
Je zal anders schreeuwen als ze eenmaal de nukes van Paki hebben gekregenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar heeft het koningshuis nu ook last van.![]()
![]()
De toekomst van SA zal mij worst wezen.
Als Allah humor heeft....quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar die ken ik niet.
quote:Hitman_1985 - zondag 2 mei 2004 @ 18:48
You go MURAT!
Jij ook, jij woont toch in NL? Wat is daar nu de humor van? KirmiziBeyaz vindt dat ook zo geweldig. het verlangen naar de dood?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zal anders schreeuwen als ze eenmaal de nukes van Paki hebben gekregen![]()
![]()
Ja, ik ook, ik vin het ook geen humor. Een moslim hoort niet naar de dood te verlangen, in de praktijk is het wel zo dat veel moslims niet bang zijn voor de dood. Maar dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij ook, jij woont toch in NL? Wat is daar nu de humor van? KirmiziBeyaz vindt dat ook zo geweldig. het verlangen naar de dood?
Kijk, dat klinkt al wat vriendelijker.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik vin het ook geen humor. Een moslim hoort niet naar de dood te verlangen, in de praktijk is het wel zo dat veel moslims niet bang zijn voor de dood. Maar dat zijn twee verschillende dingen.
Tis maar 1 cel toch? Een gefrustreerde aap die pas uit de cel is gekomen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al wat vriendelijker.![]()
In NL zijn ook AQ-leden, nu op 2vandaag. Heel fijn.
Ja, maar welke aap?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis maar 1 cel toch? Een gefrustreerde aap die pas uit de cel is gekomen?
Waar zijn moslims wel bang voor? voor vernedering?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik vin het ook geen humor. Een moslim hoort niet naar de dood te verlangen, in de praktijk is het wel zo dat veel moslims niet bang zijn voor de dood. Maar dat zijn twee verschillende dingen.
Nee, dat is de fout die veel mensen maken. Mensen mixen de Arabische cultuur met de Islamitische cultuur. De islamitische cultuur bestaat zeg maar uit het geheel van de gedeelde normen en waarden in de gehele Islamitische wereld. (van Marokko tot aan indonesie) Daarnaast bestaat er nog zoiets als de "arabische cultuur bijv", deze geldt alleen voor de arabische wereld, een cultuur die anders is dan in Indonesie, pakistan en de rest van azie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waar zijn moslims wel bang voor? voor vernedering?
Arabische cultuur is lomper, toch? Zeker naar vrouwen toe.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is de fout die veel mensen maken. Mensen mixen de Arabische cultuur met de Islamitische cultuur. De islamitische cultuur bestaat zeg maar uit het geheel van de gedeelde normen en waarden in de gehele Islamitische wereld. (van Marokko tot aan indonesie) Daarnaast bestaat er nog zoiets als de "arabische cultuur bijv", deze geldt alleen voor de arabische wereld, een cultuur die anders is dan in Indonesie, pakistan en de rest van azie.
Wat versta jij onder DE arabische cultuur? Tunesie is heel anders dan Saoedie arabie, Marokko is heel anders dan Yemen. In Tunesie hebben vrouwen evenveel mogelijkheden als in Europa bijv, tegenovergestelde van SA.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Arabische cultuur is lomper, toch? Zeker naar vrouwen toe.![]()
Jij noemde de arabische cultuur in je vorige post in 1 adem. Sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder DE arabische cultuur? Tunesie is heel anders dan Saoedie arabie, Marokko is heel anders dan Yemen. In Tunesie hebben vrouwen evenveel mogelijkheden als in Europa bijv, tegenovergestelde van SA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |