abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19786910
Hij was de grootse, crimineel, grootste crimineel, de grofste man, wreedste generaal van het vorige millenieu. Hij is trouwens niet nummer 1 van de 10. Wel nummer 1 van de misdadigers.
You live in my reality
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 16:29:57 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_19786996
Waarom noem je de naam van de vraagsteller niet in je antwoorden ? Dat is namelijk een stuk makkelijker terug te vinden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_19787041
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Jinkens het volgende:
Hij was de grootse, crimineel, grootste crimineel, de grofste man, wreedste generaal van het vorige millenieu. Hij is trouwens niet nummer 1 van de 10. Wel nummer 1 van de misdadigers.
Volgens mij kwam het doordat hij zovele nomadenvolkeren in een rijk verenigde.

Maar goed. Waarom moest men volgens Pavese niet met Odysseus beginnen ?
pi_19787091
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:13 schreef sir_Tachyon het volgende:
1. Wat voor functie heeft een Tachyon??
In de medische wereld is het een natuurlijk versneller van het lichamelijke heelproces. Het zorgt er dus voor dat alles sneller gaat, waardoor je lichaam zichzelf sneller heelt.
You live in my reality
pi_19787372
Voor den luien mensch heb ik even alle vragen die met een nummer beantwoord zijn samen gevoegd:

wie wint het EK
- 1. Italie
haal ik mijn tentamen volgende week??
- 2. als je nu nog hard er aan werkt haal je het ja.
Hoeveel Holle Bolle Gijzen staan er in de Efteling?
- 3. Er zijn drie holle bolle gijzen in het sprookjes bos, dat zijn de originele de rest is namaak.
Is mijn buurvrouw echt zo geil als ze eruit ziet?
- 4. dit kan tegen haar gebruikt worden, sorry.
hoeveel vlaggen staan er nu daadwerkelijk bij six vlags?
- 5. 3450 vlaggen, inclusief verkoop vlaggen.
hoeveel mensen gaan er dit jaar suc6vol afstuderen?
- 6. over de hele wereld zullen er dit jaar 57.231.541 mensen.
hoeveel verkeersdrempels liggen er in wintelre?
- 7. 36
Reactie: jammer, zijn er slechts 3.
- sorry, typfout.
Krijgen we nog antwoord?
- 8. ja
Waarom bestaat er water terwijl je ook in bier kan zwemmen?
- 9. Omdat water er eerder was dan bier.
Wanneer win ik de jackpot?
- 10. als je om 11.45.21 naar de dichtstbijzijnde kiosk was gelopen en een lot had gekocht.(staats loterij)
Hoeveel nietjes zitten er op dit moment in mijn nietapparaat?
- 11. 23
hoeveel meter kan je met een Bic pen schrijven ?
- 12. hangt er van af hoe hard je drukt
Die witte vlekken daar beneden, is dat echt een SOA??
- 13. je liegt hij is er niet.
Waar is Osama
- 14. Hij is een propaganda product van de VS hij bestaat niet.
Hoe kom je aan je gave, vertel eens wat meer erover?
- 15. Aangeboren
Nederland - Duitsland?
- 16. Sorry, als ik dit bekend maak hoeft de wedstrijd niet meer gespeeld te worden. Want de uitslag ligt dan toch al vast.
Als ik niet naar de wc ga nu, poep ik dan echt in de broek?
- 17. Als je te lang blijft zitten wel.
Wat is een mahasiddhi?
- 18. Bijeenkomst van bhoedisten om de leer van "Vajrasattva" te volbrengen.
Wat betekent blanda ojot?
- 19. Sorry, dit kan tegen mij gebruikt worden.
Als ik nu een bommelding plaats op Amsterdam Centraal Word ik dan opgepakt ?
- 20. Ja
Hoeveel vingers steek ik op?
- 21. Op dit moment, geen een. (11:59.23)
Hoe lang duurd 't voordat dit idiote topic naar onzin word geschopt ?
- 22. Niet
Hoe komen we van alle oorlogen, armoede, honger en overbevolking af en WAAROM DOE JIJ ER NIETS AAN?
- 23. Niet
Zal de chaos zoals in de bijbel en andere leren, zich in 2012 manifesteren?
Zal er enige plek zijn in de wereld waar de chaos zich niet zal uitten? Zo ja, waar is die plek dan?
- 24. Stoppen met het kapitalisme, het leren van 1 internationale taal, alle godsdiensten samenbrengen.
haal ik dit schooljaar ?
en haal ik mijn stage ?
- 25. Nee, nee.
Reactie: heb mun stage en schooljaar al gehaald dus wat lul je
- Nee precies, er valt dus niks meer te halen voor jou.
??? Weet niet welke vraag erbij hoort:
- 26. Dit kan in jouw nadeel werken.
ik ben mijn verjaardag vergeten.
wat is mijn geboorte datum
- 27. 4-7-86
Reactie: Mijn geboortedatem klopt nog ook
Wanneer rot je op?
- 28. Dat kan tegen mij gebruikt worden.
Wat gebeurd er als ik strax niet naar school ga ?
- 29. van alles, maar als ik ga vertellen wat er dan allemaal gebeurt ben ik nooit klaar.
wat voor muis heb ik?
- 26. Jullie hebben gewone standaard muizen thuis.
Wanneer Wordt BHFH ontmaagd ?
- 27. Kan ik niet op antwoorden, zal tegen hem gebruikt worden.
Edit: Wat een onzin topic
- 28. Dat is alleen voor jezelf.
Zal er binnen nu en een niet onafzienbare tijd een oorlog tussen het moslim en het christendom gaan ontstaan of blijft het slechts bij een confrontatie.
- 29. Er zal een oorlog ontstaan.
Heb je ooit zoiets (op fora, mensen jou vragen laten stellen) eerder gedaan?
Zal je dit ooit groter aanpakken?
- 30. Nee, nee
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:46:35 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19787537
ik ben ook mijn geboortedatum vergeten - wat nu?
pi_19787610
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:07 schreef Pompiedom het volgende:
Zal er binnen nu en een niet onafzienbare tijd een oorlog tussen het moslim en het christendom gaan ontstaan of blijft het slechts bij een confrontatie.
Er zal oorlog komen en volgns een enkele extremist is dit de moslim-christen oorlog, het zal dan ook voor sommige een aanleiding zijn om andersdenkenden uit te roeien, maar dit zal niet het hooftthema zijn van de oorlog. Het blijft dus voornamelijk bij confrontaties, die ook zeer pijnlijk/schokkerend zullen zijn. Hierbij denk ik o.a. aan vernedering, vervolging, maar voornamelijk psychisch leed. Dit zal de aardkloot nog jaren overheersen, jammerlijk genoeg.
Maar een echte oorlog zal het niet worden, niet een moslim-christen oorlog, de oorlog komt er. lees eerdere antwoorden van mij.
You live in my reality
pi_19787767
Zullen er atoombommen of andere, nog krachtigere, bommen worden gebruikt in de grote oorlog?
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:54:30 #284
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_19787811
Jinkens, je had het over de oorzaak van ons lijden. Voorheen vroeg ik of de reptilians die zich voeden met dood en verderf in de hogere dimensies de oorzaak zijn van ons lijden. Is dat zo? of is er een andere oorzaak?
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_19787825
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:46 schreef Alicey het volgende:
ik ben ook mijn geboortedatum vergeten - wat nu?
Ga naar je ouders en vraag of zei het nog weten.
pi_19787846
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:37 schreef stigchel het volgende:
goh wat een flauwe vragen zeg. Alwetend en voorspellend zijn twee verschillende dingen hoor.

Pak een boek, zoek een obscuur feitje op en stel dat als vraag. Een alwetende moet alles weten, dus dat ook. Maar niet vragen hoeveel mieren en in de provincie Utrect zijn want dat weet niemand.

Aldus: Wordt de waterstofeconomie actief tegengehouden en zo ja welke partij heeft daar de meeste macht in?
Ja die wordt tegengehouden. Alle landen die olie produceren, waaronder dus de OPEC-landen proberen het tegen te houden. Ook bedrijven als Shell zullen er alles aan doen om de waterstofeconomie tegen te houden. Zij maken grote winsten op de hoge olieprijs.
You live in my reality
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:01:32 #287
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_19788048
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:26 schreef sir_Tachyon het volgende:
1. Wat staat er op mijn polsbandje om mijn rechterarm (of moet je weten wie ben)?
2. Wat is de snelheid van een Tachyon?
3. Wat staat er op de stang van mijn 2de fiets. (in volgorde van aankoop)
2. Dit is gemakkelijk op te zoeken.

Verder zul je alles behalve persoonlijke vragen op kunnen zoeken, "achter de schermen" vragen of klonen aanmaken. Dit wil nog niet zeggen dat ik de TS niet geloof, ik twijfel namelijk nog (omdat ik voor veel dingen die hij gezegd heeft wel ene verklaring heb, maar niet allemaal).

Zelf heb ik nog een vraag, ik hoop dat je de tijd kan nemen om hem te beantwoorden. Ik stel de vraag niet om te kijken of je werkelijk alwetend bent maar omdat ik dit wil weten. Naar mijn weten kun je dit niet opzoeken of op een andere manier te weten komen, behalve op bovennatuurlijke wijze (users, correct me if I'm wrong). Verder is het niets persoonlijks (ook niet voor jou) en dus kun je niet om de vraag heen :
Wat is het absolute "niets"?

[ Bericht 0% gewijzigd door PuR3_D4RkN355 op 10-06-2004 17:10:30 ]
Connection reset by toffe peer
pi_19788070
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:53 schreef Jegorex het volgende:
Zullen er atoombommen of andere, nog krachtigere, bommen worden gebruikt in de grote oorlog?
Helaas zullen er atoombommen gebruikt gaan worden in de oorlog die gaat komen; gelukkig maken ze niet nog grotere, nog duurdere, nog krachtigere bommen.
You live in my reality
pi_19788107
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Aurora025 het volgende:
Jinkens, je had het over de oorzaak van ons lijden. Voorheen vroeg ik of de reptilians die zich voeden met dood en verderf in de hogere dimensies de oorzaak zijn van ons lijden. Is dat zo? of is er een andere oorzaak?
Heb jij niet een beetje teveel SciFi gekeken en ben je er in blijven hangen?

De mens veroorzaakt al dit lijden zelf, doordat zij hun eigen welzijn (inclusief luxe) boven het welzijn van welk ander levend wezen steld. Over het algemeen dan he!
pi_19788128
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:

[..]

2. Dit is gemakkelijk op te zoeken.

Verder zul je alles behalve persoonlijke vragen op kunnen zoeken, "achter de schermen" vragen of klonen aanmaken. Dit wil nog niet zeggen dat ik de TS niet geloof, ik twijfel namelijk nog (omdat ik voor veel dingen die hij gezegd heeft wel ene verklaring heb, maar niet allemaal).

Zelf heb ik nog een vraag, ik hoop dat je de tijd kan nemen om hem te beantwoorden. Ik stel de vraag niet om te kijken of je werkelijk alwetend bent maar omdat ik dit wil weten. Naar mijn weten kun je dit niet opzoeken of op een andere manier te weten komen, behalve op bovennatuurlijke wijze (users, correct me if I'm wrong). Verder is het niets persoonlijks (ook niet voor jou) en dus kun je niet om de vraag heen :
Wat is "niets"?
Er zijn naar mijn weten genoeg bestaande theoriën voor wat "niets" is...

Jisker wil je kijken naar die post op deze pagina van de user die een aantal serieuze vragen heeft samengevat, een aantal ervan heb je al beantwoord maar bijv. de mijne nog niet
:) :D
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:07:33 #291
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19788199
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ga naar je ouders en vraag of zei het nog weten.
die zeggen vraag maar aan jinkens
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:08:43 #292
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_19788223
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:04 schreef YoriZ het volgende:

[..]

Er zijn naar mijn weten genoeg bestaande theoriën voor wat "niets" is...

Jisker wil je kijken naar die post op deze pagina van de user die een aantal serieuze vragen heeft samengevat, een aantal ervan heb je al beantwoord maar bijv. de mijne nog niet
Ik bedoel het absolute niets, wat voglens mij niet eens bestaat. ALs niets bestaat, dan heeft het een naam en kenmerken en is het dus iets.
pi_19788362
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Wat is "niets"?
Kijk, nu krijgen we echte vragen!

Niets bestaat niet, het spijt me, maar niets is niet waarneembaar. Het is iets wat het christendom, en alle andere geloven vertellen om je maar te laten geloven in hun geloof. Het 'niets' zou je krijgen/hebben als je het geloof verlaat (afvallig bent). Helaas voor het geloof is dat niet zo, God bestaat, maar er is geen paradijs. Dus het gehele verhaal van ' je gaat naar het niets/de hel' is onzin, je leeft maar een keertje op aarde en daarna is er niks meer. Ik spreek mezelf nu tegen, maar je kan het dus niet meemaken dus kan je zeggen dat het niet bestaat. Niets is dat wat er na de dood komt. Voor iedereen, christen of moslim of..... iedereen
You live in my reality
pi_19788368
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar goed. Waarom moest men volgens Pavese niet met Odysseus beginnen ?
Odysseus moest het meer van zijn slimheid dan van zijn physieke kracht hebben. Het slimme zou na het sterke moeten komen.
You live in my reality
pi_19788377
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

die zeggen vraag maar aan jinkens
pi_19788399
Je hebt al een paar keer aangehaald dat God bestaat.
Nu ben ik zelf ongelovig, dus nu is mijn vraag.. als ie dan toch bestaat.. in wat voor vorm?
Dus wat is God.. een mens? Of waar issie?
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:15:23 #297
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_19788406
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:13 schreef Jinkens het volgende:
Niets bestaat niet, het spijt me, maar niets is niet waarneembaar. Het is iets wat het christendom, en alle andere geloven vertellen om je maar te laten geloven in hun geloof. Het 'niets' zou je krijgen/hebben als je het geloof verlaat (afvallig bent). Helaas voor het geloof is dat niet zo, God bestaat, maar er is geen paradijs. Dus het gehele verhaal van ' je gaat naar het niets/de hel' is onzin, je leeft maar een keertje op aarde en daarna is er niks meer. Ik spreek mezelf nu tegen, maar je kan het dus niet meemaken dus kan je zeggen dat het niet bestaat. Niets is dat wat er na de dood komt. Voor iedereen, christen of moslim of..... iedereen
Bedankt!
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:16:47 #298
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_19788450
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je hebt al een paar keer aangehaald dat God bestaat.
Nu ben ik zelf ongelovig, dus nu is mijn vraag.. als ie dan toch bestaat.. in wat voor vorm?
Dus wat is God.. een mens? Of waar issie?
Aangezien hij zei dat er geen paradijs is, gok ik op de Aarde. trouwensr: defineer God eens
pi_19788463
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:15 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:

[..]

Bedankt!
graag gedaan, daarvoor ben ik hier he
You live in my reality
pi_19788490
@Pure Darkness (ja even te lastig om al die cijfers ertussen te proppen hoor )
Dat is indd een betere vraagstelling aan Jinkens:

Defineer God eens!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')