Hij is druk aan het google-en denk ik!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:35 schreef N-E-R-D het volgende:
Krijgen we nog antwoord?
volgens mij moet het Indonesisch zijn, belanda nog iets, maar die ojot ken ik ook niet vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat betekent blanda ojot?
Hint: waarschijnlijk ben je het![]()
Je bedoelt: hij is zich aan het 'concentreren'....quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:36 schreef Z het volgende:
[..]
Hij is druk aan het google-en denk ik!
Ja het is waarschijnlijk helemaal verkeerd gespelt, maarja hij is de alwetende.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij moet het Indonesisch zijn, belanda nog iets, maar die ojot ken ik ook niet vinden.
dat zou kunnen, maar met ojot kan IK zelfs nietsquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:48 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja het is waarschijnlijk helemaal verkeerd gespelt, maarja hij is de alwetende.
ik vind em anders vrij origineel, en ben benieuwd naar hoe het zal ontwikkelen, van mij kan die nog wel even blijven. Ik blijf open minded, wie weetquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:52 schreef Farao het volgende:
Hoe lang duurd 't voordat dit idiote topic naar onzin word geschopt ?
jammer, zijn er slechts 3.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef Jinkens het volgende:
7. 36
.
Hoe lang duurt het nog tot het slotjequote:Op donderdag 10 juni 2004 11:52 schreef Farao het volgende:
Hoe lang duurd 't voordat dit idiote topic naar onzin word geschopt ?
Hoe komen we van alle oorlogen, armoede, honger en overbevolking af en WAAROM DOE JIJ ER NIETS AAN?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef Jinkens het volgende:
Ik mag mijn gaven van mijn cult alleen voor goede doeleinden gebruiken. Ik vraag daarom ook geen tegenprestatie, ik doe het uit pure liefde voor de aarde, de mensheid en de natuur.
Hij is naast alwetend misschien ook nog helderziend.......quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:54 schreef P.bertens het volgende:
[..]
jammer, zijn er slechts 3.
dag dag![]()
sorry, typfout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:54 schreef P.bertens het volgende:
[..]
jammer, zijn er slechts 3.
dag dag![]()
Ik zou het nog maar eens checken, je denkt toch niet dat Jinkens dit zomaar verzin ofzo!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:06 schreef juns het volgende:
heb mun stage en schooljaar al gehaald dus wat lul je
Aids je gaat morgen dood .quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:06 schreef vdo28 het volgende:
Wat voor ziekte heb ik?
Humorquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Aids je gaat morgen dood .
heb toch al een diploma liggenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:08 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik zou het nog maar eens checken, je denkt toch niet dat Jinkens dit zomaar verzin ofzo!
Nee precies, er valt dus niks meer te halen voor jou.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:06 schreef juns het volgende:
heb mun stage en schooljaar al gehaald dus wat lul je
Voor jou is dat idd niet leukquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:09 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Humor![]()
hahahah kloonquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:11 schreef herr het volgende:
Mijn geboortedatem klopt nog ook![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap er niks van ik dacht dat ik volledig anoniem was![]()
gefeliciteerd ik weet niet hoe je het hebt geflikt maar het is goed![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:11 schreef herr het volgende:
Mijn geboortedatem klopt nog ook![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap er niks van ik dacht dat ik volledig anoniem was![]()
gefeliciteerd ik weet niet hoe je het hebt geflikt maar het is goed![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef Jinkens het volgende:
26. Jullie hebben gewone standaard muizen thuis.
kan die kennis niet tegen osama gebruikt wordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef Steve-O het volgende:
Waar is Osama
Wat ben je ook een loser om in onzin net zo'n topic te openen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef Steve-O het volgende:
blablabla domme onzin
Aangeboren, ja, nee.quote:Mijn vragen dan maar,
1. van wie heb jij deze " gave " gekregen
2. Bestaat God werkelijk
3. Ben jij een soort van God of superman
Kunnen we iets gebruiken tegen iemand die niet bestaat?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
kan die kennis niet tegen osama gebruikt worden![]()
Tibet het land bij uitstek voor kluizenaren, maar je kan geen tijdelijke monnik worden, je moet er echt in geloven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:14 schreef Choices het volgende:
Welk land, moet ik heengaan, om een kluizenaars bestaan tijdelijk te leven?
Is het mogelijk om tijdelijke een boedhistische monnik te worden?
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Enquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.
Ga je er nu serieus op in?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zou geen echt goede vraag weten. Aangezien je bij een echte goede vraag het antwoord zelf al weet. En de overige vragen zijn nutteloos en verkwisting van energie.
Wat me opvalt is dat de vragen die hier gesteld worden vaak kortzichtig zijn en gebaseerd op een leven dan max 85 jaar duurt. Of vragen over de redding der mensheid. Sinds wanneer moet de mensheid gered worden ?
Nee er zal niemand als hij eenmaal dood is opnieuw op aarden komen. Spiritualiteit zal zeker mee dragen aan het redden van de mensheid. Het zal de mens in laten zien dat wij totaal verkeert omgaan met onze planeet en alles wat daar opleeft. Wij moeten deze spiritualiteit zoeken in een combinatie van het Taoisme en het Boedhisme.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Choices het volgende:
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
En als je het niet doet benadeel je de mensen die je ermee zou kunnen helpen, dus waar kies je voor?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.
Waarom niet ? ONZIN is drie deuren verder. Als je de ilumminatie / complotten / Ufo's en andere zaken neutraal/serieus neemt en bv ook de paranormale verschijnselen, dan is het niet meer dan normaal dat je dat bij dit ook doet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:33 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ga je er nu serieus op in?
Ik kan onmogelijk hier even vertellen welke er waar zijn en niet waar. Maar ik kan je vertellen dat het overgrote deel fout is. Sommige gedeeltelijk goed. Ik kan het trouwens ook niet zeggen want dat kan tegen de mensen gebruikt worden die in de samenzweringen genoemt worden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
- Wat is er waar van de samenzweringstheorien die op dit forum voorbij komen?
De redding van de mensheid zal gered worden in spiritualiteit, maar vooral in bewustwording.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Choices het volgende:
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
wel zeggen, niet zeggen? Als je zelf al niet weet wat je kan zeggen, hoe kan je dan alwetend zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:39 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk hier even vertellen welke er waar zijn en niet waar. Maar ik kan je vertellen dat het overgrote deel fout is. Sommige gedeeltelijk goed. Ik kan het trouwens ook niet zeggen want dat kan tegen de mensen gebruikt worden die in de samenzweringen genoemt worden.
Je gaf net al aan, dat je weet dat de mensheid spiritualitieit moet zoeken in boedisme en taoisme, toch ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:46 schreef Jinkens het volgende:
Er is geen nut van houden, niks is werkelijk van jou, als wij met zijn alle dat realiseren zullen we echt gelukkig worden. En zijn we vrij. Iedereen is ondergeschikt aan geld. Wij zijn, met name in de westerse wereld, afhankelijk van geld. Als wij realiseren dat niks van ons is, speelt geld die rol niet meer en zullen wij werkelijk geluk kunnen vinden.
Ik wist dat dit er aan zat te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een loser om in onzin net zo'n topic te openen...
Als er geen nut zit in Houden, dan zit er geen nut in Houden van vrijheid. Houden van betekent gehechtheid, en gehechtheid, betekent op den duur lijden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat is het nu van, houden van vrijheid ?
Dat vraag ik ook niet. Ik vraag niet of er misschien nut zit in houden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:54 schreef Choices het volgende:
[..]
Als er geen nut zit in Houden, dan zit er geen nut in Houden van vrijheid. Houden van betekent gehechtheid, en gehechtheid, betekent op den duur lijden.
Dus houden van vrijheid, heeft inderdaad geen nut. Want zolang je houd van vrijheid, ben je nooit werkelijk vrij. Vrijheid is ook maar slechts een relatief begrip, en ook ego-gebonden. Er is geen nut daarvoor, anders dan ons te laten realiseren dat we het moeten ontstijgen.
Mijn fout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook niet. Ik vraag niet of er misschien nut zit in houden.
De val van de westerse economie zal vooraf gaan aan de oorlog die 1/3 van de mensheid zal uitvagen. Dan zal er weer ruimte zijn op aarde en hebben we elkaar nodig. Het zal dan zijn dat wij vrede met elkaar zullen vinden. En het is ook dan dat de geloven samenzullen vloeien, het nieuwe geloof zal voornamelijk kenmerken van het Taoisme en het Boeddhisme vertonen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef Choices het volgende:
Zal de val van de Westerse economie , samengaan met een oorlog/chaos?
En zal hieruit dan de werkelijke vrede ontstaan?
Er zit dus geen nut in houden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook niet. Ik vraag niet of er misschien nut zit in houden.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Fasten your seatbelt:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.
Als je dit weet dan geloof ik je en anders zijn de bovenstaande antwoorden en vragen op 1 of andere manier op te zoeken. En het bewijst dan weer dat de gemiddelde mens niet tot staat is om een vraag te stellen die berust is op actuele en veranderlijke feiten. NO OFFENSE naar jouw Jinkens.
Juist wel, het nut van houden van vrijheid is de alledaagse dingen die je doet en dus het accepteren van jezelf met al je beperkingen en ellende die een mens kan hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Er zit dus geen nut in houden.
Nee dat ben je niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef Jinkens het volgende:
Ik ben alwetend!
Hoe hij alwetend beschrijft lijkt het er meer op dat ie niet alwetend of almachtig is, maar gewoon zijn eigen menselijke mening. Op die manier is iedereen alwetend. Wat me brengt op de volgende vraag voor hem.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet.
Het was geen hoax. De oorlog zal rond 2015 plaatsvinden, maar ik kan natuurlijk geen exacte details geven omdat ik anders de tijdlijn onherstelbaar beschadig. Overigens zijn in de tijd van John Titor nog niet alle effecten van deze oorlog merkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:01 schreef Choices het volgende:
John titor sprak ook over die oorlog. Was John titor, een Hoax, of niet?
En wanneer zal die oorlog plaatsvinden. Rondom welk jaartal als je het precieze jaartal niet mag zeggen.
En deze oorlog, is er een plekje op aarde waar er weinig tot niets te merken is van die oorlog? -afgezien van de zeëen en oceanen-
Het hebben van alle kennisquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hoe hij alwetend beschrijft lijkt het er meer op dat ie niet alwetend of almachtig is, maar gewoon zijn eigen menselijke mening. Op die manier is iedereen alwetend. Wat me brengt op de volgende vraag voor hem.
Wat versta jij onder alwetend ?
absolute kennis over alle gebeurtenissen in het verleden, heden en toekomst. Dat versta ik er in ieder geval onder.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat versta jij onder alwetend ?
Saai, is ego-gebonden. Een wie zijn ego ontstegen is, kent geen saai.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
Ik zat zo te denken TS MOET een saai leven hebben. Hij weet alles, dus spelletjes spelen is geen ruk aan, hij weet vantevoren al wie wint. Het nieuws hoeft 'ie niet te zien, hij weet het al. Zelfde met tv programma's, cabaretshows, hij wist vantevoren hoe dit topic ging lopen, en ga zo maar door.
TS, zeg eens eerlijk, dat is toch een saai leven of niet? Wel makkelijk overigens....
Nee, het is meer een vloek. Er is geen erger lijden dan alles weten. Er bestaat geen lol meer in het leven. Het enige wat mij tegenhoud een einde aan het lijden te maken is het helpen van de mensheid.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
Ik zat zo te denken TS MOET een saai leven hebben. Hij weet alles, dus spelletjes spelen is geen ruk aan, hij weet vantevoren al wie wint. Het nieuws hoeft 'ie niet te zien, hij weet het al. Zelfde met tv programma's, cabaretshows, hij wist vantevoren hoe dit topic ging lopen, en ga zo maar door.
TS, zeg eens eerlijk, dat is toch een saai leven of niet? Wel makkelijk overigens....
De tijdlijn heb je al onherstelbaar beschadigd door al een jaartal te noemen. Je zult dan toch iets meer van Nostradamus moeten lezen, om dat soort foutjes te onderscheppen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:13 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Het was geen hoax. De oorlog zal rond 2015 plaatsvinden, maar ik kan natuurlijk geen exacte details geven omdat ik anders de tijdlijn onherstelbaar beschadig. Overigens zijn in de tijd van John Titor nog niet alle effecten van deze oorlog merkbaar.
De oorlog zal overal merkbaar zijn.
Ik weet dat er altijd mensen zullen zijn die het niet geloven. Het is ook niet te bevatten voor mensen die deze gave/vloek niet hebben. En geloof me dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet.
het ijs smelt continu. Ja, Nederland bijvoorbeeld en ook bangladesh en vele andere.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wanneer smelt het ijs van de polen af en stijgt de zeespiegel zo hoog dat er landen verwoest worden?
Hoeft niet, dat is toekomst gericht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
[edit]
Als je alwetend ben weet je wat ik je wil laten doen om te bewijzen dat je alwetend bent.
[/edit]
Dat vind ik een prima idee. Ga jullie gang.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef Choices het volgende:
Jinkens, geef anders de mensen een kans om 3 vragen te stellen, welke laten zien dat je inderdaad alwetend bent.
3 vragen mensen, 3 vragen die onder deze post gepost moet worden, en Waar goed over nagedacht moet worden. ALs er meer vragen zijn, dan 3, zullen die worden genegeerd. En dan kan het normale vragenrondje weer beginnen als jinkens geantwoord heeft.
Jinkens, misschien is dit een idee?
Nog even een aanrader: Denk goed na over je vraag. Bijvoorbeeld een zoals; Sir_Tachyon er een heeft. Alleen de eerste 3 worden dan beantwoord, indien jinkens hiermee instemt. (1 vraag per persoon)
De vraag was wanneer dit plaats zou gaan vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef Jinkens het volgende:
[..]
het ijs smelt continu. Ja, Nederland bijvoorbeeld en ook bangladesh en vele andere.
Het vind al plaats.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
De vraag was wanneer dit plaats zou gaan vinden.
Alles staat vast. Er is geen toeval. Je zou alles kunnen "voorspellen" als je alle gegevens hebt. Dat is ook een mogelijkheid om aan alwetendheid te komen. Alleen is dit niet te doen in een mensen leven en met de middelen van vandaag de dag.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Speher het volgende:
Als je alwetend zou zijn, dan zou je ook je eigen toekomst weten, dan weet je ook wie de volgende dictator wordt. Dan weet je ook of er nog zo'n persoon als hitler komt? En uit liefde voor de mensheid ga je natuurlijk direct naar de politie en vertelt natuurlijk wie de volgende dictator wordt.
Ik denk dat je alleen maar feiten kunt benoemen, dat je helemaal niet zo alwetend bent, want niemand weet wat voor keuzes een mens maakt, deze zijn flexibel.
Maar goed, vertel mij maar eens wat mijn grootste kracht is. En dan niet de ziel maar datgene wat ik alleen weet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:27 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Het vind al plaats.
Gun hem die illusie toch, ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Speher het volgende:
Je vertelt hier niet echt dingen, waarvan ik nou zeg, die gast is echt alwetend.
met een beetje fantasie kan ik ook zulke antwoorden verzinnen.
Als je alwetend zou zijn, dan zou je ook je eigen toekomst weten, dan weet je ook wie de volgende dictator wordt. Dan weet je ook of er nog zo'n persoon als hitler komt? En uit liefde voor de mensheid ga je natuurlijk direct naar de politie en vertelt natuurlijk wie de volgende dictator wordt.
Ik denk dat je alleen maar feiten kunt benoemen, dat je helemaal niet zo alwetend bent, want niemand weet wat voor keuzes een mens maakt, deze zijn flexibel.
ik geloof best dat je eventueel waarheid kunt spreken over bepaalde gebeurtenissen, waar je nooit bij bent geweest. Maar jij kunt geen dingen beantwoorden die nog niet vast staan, omdat deze flexibel zijn. Daarom geef je ook geen antwoord op vragen die niet vast staan.
wie de lotterij wint, wat voor cijfers iemand gaat halen en of hij kan slagen, dus zet het maar uit je hoofd dat je alwetend bent, want dat ben je niet
Je tong, dat is de sterkste spier in het lichaam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maar goed, vertel mij maar eens wat mijn grootste kracht is. En dan niet de ziel maar datgene wat ik alleen weet.
een oppervlakkig antwoord, wat de vraag niet eens goed beantwoord ..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Je tong, dat is de sterkste spier in het lichaam.
Behalve het geloof verkondigde Jezus dat je uit liefde tot god moet komen. Maar ik weet dat sommige dit opvatten als het verkondigen van het geloof.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:30 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jezus was ook niet alwetend, anders vroeg ie zich niet af of God hem wel of niet in de steek had gelaten.
Wat verkondigde Jezus nu echt, behalve het geloof ?
Het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:35 schreef godard_k het volgende:
[..]
een oppervlakkig antwoord, wat de vraag niet eens goed beantwoord ..![]()
jesus was er om te boete voor de zonde van de mensenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:35 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Behalve het geloof verkondigde Jezus dat je uit liefde tot god moet komen. Maar ik weet dat sommige dit opvatten als het verkondigen van het geloof.
dan zal ik het anders voor je formuleren, welke psychische kracht en niet fysieke kracht bedoel ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord.
Ja, want je tong gebruik je om mee te spreken. En dat is de grootste gave van een mens.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Hier is mijn vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als dit niet kunt beantwoorden dan zitten er grenzen aan je alwetendheid.quote:Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Fasten your seatbelt:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.
De defenitie van alwetend lijkt mij, de potentie om te kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik vind het wel een lachen topic dit.. puur omdat ik niet snap, wanneer iemand nou ECHT alwetend is. Het lijkt mij dat TS het in iederegeval niet is..
Maar ja, hoe test je zoiets in vredesnaam? Want als je een feit uit een boek haalt, waarom kan TS dat niet?
Wat een gelul in de ruimte. Als TS alwetend zou zijn dan zou hij ook weten wat ik er mee bedoelde en zou zijn antwoord niet de tong zijn. Derhalve is hieruit al te concluderen dat TS alles behalve alwetend is. Hoogstens bijdehand.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja, want je tong gebruik je om mee te spreken. En dat is de grootste gave van een mens.
GEEN antwoord...(zoals ik al eerder zei, overal omheen draaien, zodat het altijd een kern van waarheid bevat)quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Jinkens het volgende:
[..]
verbaas me alwetendnotquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef Neverland het volgende:
Oke, jij als alwetend persoontje moet dan de volgende dingen weten als het goed is.
1. Wat is mijn voornaam?
2. Wat is mijn geboortedatum dan?
3. Waar ga ik na de zomervakantie werken?
Zoo, nu ben ik erg benieuwd...!
![]()
Hij verkondigde ook dat hij Jezus hete, zo kan ik er nog meer verzinnen. Dat van het boete voor de mensen valt geheel onder het geloof.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef godard_k het volgende:
[..]
jesus was er om te boete voor de zonde van de mensen![]()
Het was geen reclame stunt van god ofzo ...
praat je er weer omheen, (je geeft niet eens een goed tegen argumentquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:44 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Hij verkondigde ook dat hij Jezus hete, zo kan ik er nog meer verzinnen. Dat van het boete voor de mensen valt geheel onder het geloof.
Oke als jullie echt willen dat dit de drie vragen zijn moet ik jullie teleurstellen. Dit kan tegen hem gebruikt worden. En ik weet wat het beste voor hem is, en ik weet ook dat ik het dus niet moet zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef Neverland het volgende:
Oke, jij als alwetend persoontje moet dan de volgende dingen weten als het goed is.
1. Wat is mijn voornaam?
2. Wat is mijn geboortedatum dan?
3. Waar ga ik na de zomervakantie werken?
Okequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Choices het volgende:
Mensen vanaf Deze post:
Onder deze post mogen slechts 3 vragen komen, de 4e zal worden genegeerd.. En deze vragen zijn om te kijken of jinkens inderdaad alwetend is.
Sir_tachyon, post je vraag anders even opnieuw.
En de rest; Verzin vragen zoals sir_tachyon. Feitelijke vragen, die hij ogenschijnlijk onmogelijk kan weten.
3 vragen slechts, dus denk er goed over na! Een vraag per persoon.
Het orgineel bestaat ui 6 boeken en 3 delenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke
1. Hoeveel woorden beslaan de 3 boeken van JRR Tolkien uit Lord of the Rings de engelse originele versie ?
knipperdeknip
hehe nicequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke
1. Hoeveel woorden beslaan de 3 boeken van JRR Tolkien uit Lord of the Rings de engelse originele versie ?
2. Hoeveel frames beslaat de film Indepandance Day, en hoeveel frames daarvan zijn CG gedigitaliseerd ?
3. Hoe lang duurt de rendering van een theepot in een 35 graden gedraait perspectief, met bumpmapping, glass, 1 omilightning, 3 direct target lightning, een glass texture in een resolutie van 1024x768, met alle opties aan voor de rendering behalve de effects ?
3.
Ok alleen mijn voornaam dan!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:46 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Oke als jullie echt willen dat dit de drie vragen zijn moet ik jullie teleurstellen. Dit kan tegen hem gebruikt worden. En ik weet wat het beste voor hem is, en ik weet ook dat ik het dus niet moet zeggen.
Dit allemaal KAN niet tegen mij worden gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef godard_k het volgende:
Vraag 1- Waar bevindt ik mij op dit moment, het antwoord moet een plaatsnaam bevatten
Vraag 2- Wat voor een merk broek heb ik nu aan, het antwoord hiervan moet een merknaam dus bevatten
Vraag 3- Welke radio zender luister ik nu (kan je nog goed gokken) , het antwoord moet een naam bevatten dus, van een radio zender, die overal verkrijgbaar is
Nu jij weer![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:46 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Oke als jullie echt willen dat dit de drie vragen zijn moet ik jullie teleurstellen. Dit kan tegen hem gebruikt worden. En ik weet wat het beste voor hem is, en ik weet ook dat ik het dus niet moet zeggen.
dat moeten deze vragen ook geen probleem op leverenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Choices het volgende:
hij had al een geboortedatum van iemand gezegd, op pagina 2.
Is dat niet systeem en pakket afhankelijk .. en dit is een irrelevante vraag, want als jij het antwoord er van al weet, hoef je de vraag niet te stellen. En dat geldt voor alle vragen naar de bekende weg. dat zijn dus ongeldige vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
3. Hoe lang duurt de rendering van een theepot in een 35 graden gedraait perspectief, met bumpmapping, glass, 1 omilightning, 3 direct target lightning, een glass texture in een resolutie van 1024x768, met alle opties aan voor de rendering behalve de effects ?
Jawel hoor meneer Lord Dreamer, want hij heeft nog geen enkel antwoord gegeven waaruit daadwerkelijk blijkt dat hij alwetend is..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat niet systeem en pakket afhankelijk .. en dit is een irrelevante vraag, want als jij het antwoord er van al weet, hoef je de vraag niet te stellen. En dat geldt voor alle vragen naar de bekende weg. dat zijn dus ongeldige vragen.
Het beste wat ik heb gezien op dit hele topic.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:50 schreef Neverland het volgende:
Ja dus waarom niet nog 1tje zeggen, die van mij bijvoorbeeld, ik ben iig geen kloon..maar kennelijk is hij niet zo alwetend..achja dan maar een biertje!
Is dat van belang dan ? Hij houdt jullie prima op deze manier bezig en het is zeer vermakelijk. De antwoorden van de TS zijn ook zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:52 schreef Neverland het volgende:
[..]
Jawel hoor meneer Lord Dreamer, want hij heeft nog geen enkel antwoord gegeven waaruit daadwerkelijk blijkt dat hij alwetend is..![]()
Ja tis nou eenmaal een feit dat ik gewoon weet wat mensen ECHT belangrijk vinden!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:53 schreef godard_k het volgende:
[..]
Het beste wat ik heb gezien op dit hele topic.
Het is zo waar![]()
Andersom, 3 boeken in 6 delen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:48 schreef godard_k het volgende:
[..]
Het orgineel bestaat ui 6 boeken en 3 delen![]()
vraag 3 is btw wel nice
en tog hebben 2 vrienden van mij het in 6 boekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Andersom, 3 boeken in 6 delen.
Ach nee niet echt...het is inderdaad ook wel vermakelijk maar als hij beweerd "alwetend" te zijn mag hij dat wel bewijzen! Maar kennelijk is hij niet alwetend maar heeft hij wel een "theorie/mening" klaar over allerlei onderwerpen, achja kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat van belang dan ? Hij houdt jullie prima op deze manier bezig en het is zeer vermakelijk. De antwoorden van de TS zijn ook zeer vermakelijk.
tis leuk om het voor 't blok te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat van belang dan ? Hij houdt jullie prima op deze manier bezig en het is zeer vermakelijk. De antwoorden van de TS zijn ook zeer vermakelijk.
Jirkens, je kunt je eigen clubje oprichten denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Choices het volgende:
Waarom zijn jullie zo argh, ongeduldig. Er zijn nog genoeg vragen welke beantwoord kunnen worden. Ipv je conclusies al trekken, ik ben benieuwd of die vragen beantwoord worden. Zoals de vraag van Sir Tachyon. Stel gewoon een vraag, waarop het antwoord niet anders dan duidelijk kan zijn, en niet discussieerbaar. De vragen zijn gesteld.. nu wachten totdat Jirkens ze beantwoord. 1 Vraag per persoon was de afspraak. Maargoed, het is nu wachten op jirkens, en de antwoorden op de resterende vragen. Geen nieuwe vragen graag mensen, als dat mogelijk is. Totdat hij heeft geantwoord.
Klopt jah, de systeemeisen en pakket. Maar als ie alwetend is dan zou hij me daar naar moeten vragen. En naar meer details vragen tot een antwoord te komen. Want er zijn nog een heleboel aspecten die ik niet genoemd hebt maar die wel van belang zijn van de duur van een rendering.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat niet systeem en pakket afhankelijk .. en dit is een irrelevante vraag, want als jij het antwoord er van al weet, hoef je de vraag niet te stellen. En dat geldt voor alle vragen naar de bekende weg. dat zijn dus ongeldige vragen.
Het schiet alleen niet op he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
tis leuk om het voor 't blok te zetten![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Choices het volgende:
Waarom zijn jullie zo argh, ongeduldig. Er zijn nog genoeg vragen welke beantwoord kunnen worden. Ipv je conclusies al trekken, ik ben benieuwd of die vragen beantwoord worden. Zoals de vraag van Sir Tachyon. Stel gewoon een vraag, waarop het antwoord niet anders dan duidelijk kan zijn, en niet discussieerbaar. De vragen zijn gesteld.. nu wachten totdat Jirkens ze beantwoord. 1 Vraag per persoon was de afspraak. Maargoed, het is nu wachten op jirkens, en de antwoorden op de resterende vragen. Geen nieuwe vragen graag mensen, als dat mogelijk is. Totdat hij heeft geantwoord.
Dat ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
1. Zo als jij de vraag stelt staat er: dat JRR Tolkien voorkomt in Lord of the Rings. En die komt er niet in voor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke
2. Hoeveel frames beslaat de film Indepandance Day, en hoeveel frames daarvan zijn CG gedigitaliseerd ?
3.
dit is bijna niet meer leuk, dit wordt bijna zielig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
oke oke, sorry hoor muus maar aangezien ik tegelijk met jou een bericht had gepost had ik niet gezien dat dit niet meer op prijs gesteld werd dus nie zo chaggie he, tis mooi weer!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef Neverland het volgende:
-edit MUUS- Klaar nu..
Ja, het is lekker weer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef Neverland het volgende:
[..]
oke oke, sorry hoor muus maar aangezien ik tegelijk met jou een bericht had gepost had ik niet gezien dat dit niet meer op prijs gesteld werd dus nie zo chaggie he, tis mooi weer!![]()
Ik weet het wel en jij weet het, de rest weet niet hoe jij het bedoelt. Als ik de vraag dus beantwoord zo als jij hem bedoelt hebt beantwoord ik de vraag fout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte. Als TS alwetend zou zijn dan zou hij ook weten wat ik er mee bedoelde en zou zijn antwoord niet de tong zijn. Derhalve is hieruit al te concluderen dat TS alles behalve alwetend is. Hoogstens bijdehand.
Ja je hebt gelijk!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, het is lekker weer.. En ik ben niet chaggie, maar genoeg is genoeg.
.
Hup, jij ook wat te drinken gaan halen voor jezelf en dan zie je zo wel of er weer nieuwe antwoorden zijn gekomen..
1. Het was een duidelijke vraag, dus je antwoord is gelul.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef Jinkens het volgende:
[..]
1. Zo als jij de vraag stelt staat er: dat JRR Tolkien voorkomt in Lord of the Rings. En die komt er niet in voor.
2. Om te beginnen er zijn geen frames CG gedigitaliseerd. 313445
3. Dit is voldedig afhankelijk van het systeem.
Nee dan beantwoord je de vraag correct, want dan zou je ook weten dat ik integer genoeg ben om de rest uit te leggen in welke context ik het bedoelde.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik weet het wel en jij weet het, de rest weet niet hoe jij het bedoelt. Als ik de vraag dus beantwoord zo als jij hem bedoelt hebt beantwoord ik de vraag fout.
Hoe kan jij dat weten, jij kent de consequenties niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:44 schreef Choices het volgende:
Vraag 2- Wat is mijn volledige naam? -dit mag gerust gezegd worden.-
Sorry maar de meeste posters willen gewoon een feitelijke antwoord. Niet een vraag en antwoord wat meer op een mening lijkt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Jinkens het volgende:
Ik wil wel bewijzen dat het antwoord op de vraag: wie wint het EK waarde heeft maar wat is de zin daar van. Vraag liever naar de oorzaken van ons lijden.
Omdat hij alwetend is over zijn eigen verantwoordelijkheid. Consequenties of niet daar kiest hij dan zelf voor. En dat is niet iets wat jij onder controle kunt hebben. Zelfs God kan de wil van de mensheid niet besturen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten, jij kent de consequenties niet.
Oke ik zal je nu eerst even vragen de vraag goed te verwoorden. Want het jaar mist zo kan ik je gerust vertellen dat het bedrijf in 1800 geen medewerkers heeft aangenomen omdat het niet bestaat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Fasten your seatbelt:
Oke, misschien is het de hitte maar:quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef Speher het volgende:
[..]
Jirkens, je kunt je eigen clubje oprichten denk ik.
er zijn nog mensen die je geloven ook.![]()
Als je had gelezen wat ik allemaal gezegd heb dan weet je dat ik heel open minded ben. Ik geloof ook dat dit zou kunnen. Ik geloof in een spirituele wereld, ook wel een geestelijke wereld om het niet zo zweferig te laten klinken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef Choices het volgende:
[..]
Oke, misschien is het de hitte maar:
Speher, ken jij de term open mind? Jij beschouwt jezelf vast wel open minded, net zoals iedereen waarschijnlijk op deze aarde. Maar iedereen die op voorhand zijn conclusies trekt, zonder dat die antwoorden zijn gekomen, moet iedereen zelf weten.
Ik ben simpelweg geinteresseerd, 'kijken of dit waar is. Dat ik er moeite voor doe, om mensen stil te houden, zegt meer iets over mijn interesse, dan over hetgeen dat ik geloof. Net zoals andere mensen in dit topic, trok jij een voorbarige conclusie, over mij en wat ik geloof.
Ja dat lijkt me ook eerder, maar dan nog kvind het wel interesant enzo hoor maar laat hem 1 antwoord geven dat echt klopt, dan geloof ik hem tot die tijd...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Speher het volgende:
met een beetje googlen dan kom ik ook wel achter iemand zijn gdatum.
Is hij niet een kloon, want zijn eerste post is een uur nadat hij zich heeft aangemeld?
Kom nou! Hij is alwetend, dus wij maken wel uit waar we naar vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:48 schreef Gigagozert het volgende:
Dit zijn nog altijd niet echt de vragen waar hij om vraagt. Het blijft onzinning
1) Sorry, niet in de VS. Schwarzenegger is geen Amerikaan, dus.... geen president.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Aurora025 het volgende:
Jinkens, ik heb een paar vragen voor je, die je voor me beantwoorden moet.
1) Wordt Schwarzenegger in 2008 president?
2) Bestaan er reptilian shapeshifters?
3) Veel zeggen dat er een oorlog met China komt, is dat waar, zoja, wanneer?
4) Komt er dit jaar nog een grote aanslag? zoja wanneer, of zeg tenminste welke maand?
5)Heeft David Icke gelijk met zijn theorien, of zit er ook veel onzin tussen?
AUB, beantwoord deze vragen.
1. Evolutietheorie, ga dat maar eens doornemenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:23 schreef djenneke het volgende:
Goed dan, nu mijn vragen:
1. Hoe is de mens ontstaan (dus geschapen door iets hogers dan wij, of puur natuurkundig?)
2. Wat is de zin van dit leven, is dat strict individueel, of is er een 'higher meaning'?
3. Wat is de oorzaak van ons lijden? (persoonlijk lijd ik niet zo veel, maar je wilde deze vraag graag, dus dan stel ik m wel voor je!)
1. Denken, of weten???? Het bestaat niet, maar ik wel best denken dat het bestaat... als ik jou daar een plezier mee doe.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef Nature het volgende:
Ik vind dit wel een geinig topic, een paar vragen dan
Jinkens, ergens had je als antwoord dat iemand die dood is niet meer op aarde komt, vandaar mijn vraag:
1.Hoe denk je over reincarnatie?
2. Wat is mijn geboortedatum?
3. Hoe heet mijn hond?
Jinkens: "Het zou dan misschien voor jou wel bal zijn, maar het kan alsnog worden misbruikt, daarom zal ik deze vraag alsnog niet voor u beantwoorden. Jij kan dit immers niet weten omdat jij niet alwetend bent."quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef 4nima het volgende:
Vraag 1: Kun je me vertellen welke schoenmaat schoenen ik draag?
Ik wil je graag serieus nemen en sta open voor een hoop dingen en ik geloof wat ik zie.
Pleaze zeg niet dat dit tegen me gebruikt kan worden, want dat zou bal zijn.
7 maanden, 2 weken, 10 dagen, 1 uur en 2 minuten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef RJhammer het volgende:
ok ok ok, hoe lang heb ik inmiddels verkering met mijn vriendin?
Dat kan je niet zomaar weten.
Ze moest lachen, het was bedoelt als een soort "poster" wat langs de hoven ging. In de hoop dat er een hoog edel persoon was die met haar wou trouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
1. Waarom lachte Mona Lisa (of heet ze niet zo)????
de Vreeswekkendequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is de correcte vertaling van het Russische woord dat in omschrijvingen van Ivan IV doorgaans met ''verschrikkelijk'' wordt vertaald ?
Goed, of de ontzagwekkende.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:01 schreef Jinkens het volgende:
[..]
de Vreeswekkende
Tja, je hebt gelijk, maar ik geef geen priveinfo meer, er zijn weinig mensen die het interesseerd, en ik hou me bezig met echte vragen. Of het moeten privelevensvragen zijn die op meerdere mensen toepasbaar zijn. Kom maar op met de ECHTE vragen, niet 'wat is de derde naam van mijn zus der tweede man?'quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef godard_k het volgende:
Kvind dat je het wel slap oplost, alle vragen die bewijzen dat je ook gelijk kan hebben, negeer je.
En dat gelul in je voordeel of nadeel gebruiken, dat kan je met elke kennis mits je het maar goed aanpakt.
![]()
Dit is mij al eerder vermeld en ik heb het dan ook eerder beantwoord waarom. Ik zou zeggen zoek ze.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed, of de ontzagwekkende.
Maar wanneer je toch alwetend bent, is het toch een kleine moeite om ''bedoeld'' met een d te schrijven ?
2. De snelheid van een Tachyon is altijd groter dan die van het licht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:26 schreef sir_Tachyon het volgende:
1. Wat staat er op mijn polsbandje om mijn rechterarm (of moet je weten wie ben)?
2. Wat is de snelheid van een Tachyon?
3. Wat staat er op de stang van mijn 2de fiets. (in volgorde van aankoop)
Wow! Klopt helemaal! Ik kan me nog wel herinneren dat ik haar zo rond 3 uur verkering vroeg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:53 schreef Jinkens het volgende:
[..]
7 maanden, 2 weken, 10 dagen, 1 uur en 2 minuten.
Volgens mij kwam het doordat hij zovele nomadenvolkeren in een rijk verenigde.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Jinkens het volgende:
Hij was de grootse, crimineel, grootste crimineel, de grofste man, wreedste generaal van het vorige millenieu. Hij is trouwens niet nummer 1 van de 10. Wel nummer 1 van de misdadigers.
In de medische wereld is het een natuurlijk versneller van het lichamelijke heelproces. Het zorgt er dus voor dat alles sneller gaat, waardoor je lichaam zichzelf sneller heelt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:13 schreef sir_Tachyon het volgende:
1. Wat voor functie heeft een Tachyon??
Er zal oorlog komen en volgns een enkele extremist is dit de moslim-christen oorlog, het zal dan ook voor sommige een aanleiding zijn om andersdenkenden uit te roeien, maar dit zal niet het hooftthema zijn van de oorlog. Het blijft dus voornamelijk bij confrontaties, die ook zeer pijnlijk/schokkerend zullen zijn. Hierbij denk ik o.a. aan vernedering, vervolging, maar voornamelijk psychisch leed. Dit zal de aardkloot nog jaren overheersen, jammerlijk genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:07 schreef Pompiedom het volgende:
Zal er binnen nu en een niet onafzienbare tijd een oorlog tussen het moslim en het christendom gaan ontstaan of blijft het slechts bij een confrontatie.
Ga naar je ouders en vraag of zei het nog weten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:46 schreef Alicey het volgende:
ik ben ook mijn geboortedatum vergeten - wat nu?
Ja die wordt tegengehouden. Alle landen die olie produceren, waaronder dus de OPEC-landen proberen het tegen te houden. Ook bedrijven als Shell zullen er alles aan doen om de waterstofeconomie tegen te houden. Zij maken grote winsten op de hoge olieprijs.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:37 schreef stigchel het volgende:
goh wat een flauwe vragen zeg. Alwetend en voorspellend zijn twee verschillende dingen hoor.
Pak een boek, zoek een obscuur feitje op en stel dat als vraag. Een alwetende moet alles weten, dus dat ook. Maar niet vragen hoeveel mieren en in de provincie Utrect zijn want dat weet niemand.
Aldus: Wordt de waterstofeconomie actief tegengehouden en zo ja welke partij heeft daar de meeste macht in?
2. Dit is gemakkelijk op te zoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:26 schreef sir_Tachyon het volgende:
1. Wat staat er op mijn polsbandje om mijn rechterarm (of moet je weten wie ben)?
2. Wat is de snelheid van een Tachyon?
3. Wat staat er op de stang van mijn 2de fiets. (in volgorde van aankoop)
Helaas zullen er atoombommen gebruikt gaan worden in de oorlog die gaat komen; gelukkig maken ze niet nog grotere, nog duurdere, nog krachtigere bommen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:53 schreef Jegorex het volgende:
Zullen er atoombommen of andere, nog krachtigere, bommen worden gebruikt in de grote oorlog?
Heb jij niet een beetje teveel SciFi gekeken en ben je er in blijven hangen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Aurora025 het volgende:
Jinkens, je had het over de oorzaak van ons lijden. Voorheen vroeg ik of de reptilians die zich voeden met dood en verderf in de hogere dimensies de oorzaak zijn van ons lijden. Is dat zo? of is er een andere oorzaak?
Er zijn naar mijn weten genoeg bestaande theoriën voor wat "niets" is...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
2. Dit is gemakkelijk op te zoeken.
Verder zul je alles behalve persoonlijke vragen op kunnen zoeken, "achter de schermen" vragen of klonen aanmaken. Dit wil nog niet zeggen dat ik de TS niet geloof, ik twijfel namelijk nog (omdat ik voor veel dingen die hij gezegd heeft wel ene verklaring heb, maar niet allemaal).
Zelf heb ik nog een vraag, ik hoop dat je de tijd kan nemen om hem te beantwoorden. Ik stel de vraag niet om te kijken of je werkelijk alwetend bent maar omdat ik dit wil weten. Naar mijn weten kun je dit niet opzoeken of op een andere manier te weten komen, behalve op bovennatuurlijke wijze (users, correct me if I'm wrong). Verder is het niets persoonlijks (ook niet voor jou) en dus kun je niet om de vraag heen:
Wat is "niets"?
die zeggen vraag maar aan jinkensquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ga naar je ouders en vraag of zei het nog weten.![]()
Ik bedoel het absolute niets, wat voglens mij niet eens bestaat. ALs niets bestaat, dan heeft het een naam en kenmerken en is het dus iets.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:04 schreef YoriZ het volgende:
[..]
Er zijn naar mijn weten genoeg bestaande theoriën voor wat "niets" is...
Jisker wil je kijken naar die post op deze pagina van de user die een aantal serieuze vragen heeft samengevat, een aantal ervan heb je al beantwoord maar bijv. de mijne nog niet
Kijk, nu krijgen we echte vragen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Zelf heb ik nog een vraag, ik hoop dat je de tijd kan nemen om hem te beantwoorden. Ik stel de vraag niet om te kijken of je werkelijk alwetend bent maar omdat ik dit wil weten. Naar mijn weten kun je dit niet opzoeken of op een andere manier te weten komen, behalve op bovennatuurlijke wijze (users, correct me if I'm wrong). Verder is het niets persoonlijks (ook niet voor jou) en dus kun je niet om de vraag heen:
Wat is "niets"?
Odysseus moest het meer van zijn slimheid dan van zijn physieke kracht hebben. Het slimme zou na het sterke moeten komen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar goed. Waarom moest men volgens Pavese niet met Odysseus beginnen ?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
die zeggen vraag maar aan jinkens
Bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:13 schreef Jinkens het volgende:
Niets bestaat niet, het spijt me, maar niets is niet waarneembaar. Het is iets wat het christendom, en alle andere geloven vertellen om je maar te laten geloven in hun geloof. Het 'niets' zou je krijgen/hebben als je het geloof verlaat (afvallig bent). Helaas voor het geloof is dat niet zo, God bestaat, maar er is geen paradijs. Dus het gehele verhaal van ' je gaat naar het niets/de hel' is onzin, je leeft maar een keertje op aarde en daarna is er niks meer. Ik spreek mezelf nu tegen, maar je kan het dus niet meemaken dus kan je zeggen dat het niet bestaat. Niets is dat wat er na de dood komt. Voor iedereen, christen of moslim of..... iedereen
Aangezien hij zei dat er geen paradijs is, gok ik op de Aarde. trouwensr: defineer God eensquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je hebt al een paar keer aangehaald dat God bestaat.
Nu ben ik zelf ongelovig, dus nu is mijn vraag.. als ie dan toch bestaat.. in wat voor vorm?
Dus wat is God.. een mens? Of waar issie?
graag gedaan, daarvoor ben ik hier hequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:15 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |