Kijk en vergelijk:quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet gewoon een jakhals?
Als ze hem te pakken krijgen bedoel je? Nou ja dan kunnen ze iig vaststellen om wat voor soort het gaat. Dat ze nu al zeker zouden weten dat het een poema is lijkt me wat voorbarig. Hoe die hier dan komt is de grote vraag natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt hier meer verstand van, dus vertel eens of ze aan dat dier kunnen zien waar het vandaan komt? Ik heb geen idee of dat kan namelijk en dat lijkt me toch wel een interessant iets om te weten in dit verhaal.
En waarom moeten ze dat dier nou afknallen.. Gooi het ergens in het wild neer of in de dierentuin voor mijn part.
Nee okay, het vergt wat meer inzet. Maar je zou hopen dat we inmiddels wat verder waren dan 'doodmaken' als primaire oplossing voor problemen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:13 schreef Natalie het volgende:
Ja, maar krijg zo'n dier maar eens te pakken. Dat schijnt vaak ook nog wel een probleem te zijn.
Je opa heeft gelijk, alleen is het geen tijger maar een poema.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tja, de hele familie van mijn opa kwam van de Veluwe en elk familielid had wel een apart verhaal over dingen die ze daar hadden gezien.
Mijn opa beweerde ook bij hoog en laag dat hij een keer een tijger daar in het bos heeft zien lopen. Zei ook vooral niet tegen hem dat dat niet kon, want het was zo en daarmee basta!
Het was een hele nuchtere man die keihard zou gaan lachen als iemand hém had verteld dat ze een tijger op de Veluwe hadden gezien (de verhalen over geesten en dwaallichtjes van overige familieleden deden hem ook niks), maar hierover was hij uiterst serieus..
Nee, doodmaken lijkt me ook niet de bedoeling. Eerst maar eens uitvinden wat het nu precies door dier is. Wellicht een kruising of heeft ie zich anderzijds aanpast in de omgeving. We weten natuurlijk niet hoelang ze daar al rondlopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:24 schreef NorthernStar het volgende:
Nee okay, het vergt wat meer inzet. Maar je zou hopen dat we inmiddels wat verder waren dan 'doodmaken' als primaire oplossing voor problemen.
Ach ja dat klopte ook weer nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:01 schreef ImmovableMind het volgende:
In de telegraaf staat een foto van een Tweede Katachtige die op de Veluwe is gezien. De eerste was donker en kleiner, deze tweede is duidelijk lichter en ook duidelijk een Poema.
Maar then again.................het was wel de telegraaf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |