quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef SCH het volgende:
kwijl, brabbel, brabbel....
deed het niet !!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Er is zoiets als een OP maker.
Huh?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deed het niet !!
Hey SCH ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef SCH het volgende:
Hey Bjoro?
die heb jij nu toch al genoemd !quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zeg, je hebt sterk~ en zwakbegaafden genoemd, en hoe zit het met hoog en laagbegaafden?
Ben je geil of wil je een koekjequote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hey SCH ?
ben ook aan het lijnen, dus geen koek aan mijn lijf !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje![]()
Nee, maar mogen die ook het café in?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die heb jij nu toch al genoemd !
in Hools is iedereen gelijk - alleen Limburgers worden gescreendquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar mogen die ook het café in?
anders had jij toch ook geweigert geweest geworden gebleven ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar mogen die ook het café in?
En onder welke noemer laat je mij vallen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders had jij toch ook geweigert geweest geworden gebleven ofzo
daar mag juist iedereen over stemmen !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En onder welke noemer laat je mij vallen? :')
Hoog of laagbegaafd als opties?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar mag juist iedereen over stemmen !!!
Ja, hallo, als je op die toer gaat mag ik morgen ook m'n school niet in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:50 schreef Suijk het volgende:
Nu dit een stemlokaal is, mogen de minderjarigen natuurlijk niet naar binnen hier.
Je moet wat op de woensdagavond, toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:10 schreef Againzender het volgende:
Het Stemlokaal wordt wel erg letterlijk zo met die poll!
tja anders hang toch maar de hele avond achter je pcquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je moet wat op de woensdagavond, toch?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja anders hang toch maar de hele avond achter je pc
Blij dat te horenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef Againzender het volgende:
Dhr. Jules Maaten kan dus in ieder geval twee stemmen op een zeer onaangename plek stoppen. Mijn vrouw krijgt zojuist namelijk twee spam-berichten van hem dat we op hem moet stemmen
Misschien dan toch maar D66 stemmen.
Nu niet, maar nu ga ik niet meer naar buiten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:28 schreef Againzender het volgende:
Schijnt in Nieuwegein de zon nog
Raar dorp.....
Ja, het is gevaarlijk op straat als de zon onder isquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nu niet, maar nu ga ik niet meer naar buiten.
Laat hij niet een Seedorf tatoeage aanbrengen op dit moment?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef Suijk het volgende:
Zeg.
Waar is Harry eigenlijk?
Nee, ik ga sowieso na donker niet naar buiten in deze maanden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, het is gevaarlijk op straat als de zon onder is![]()
had je zo'n k*t dag?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik de heren hartelijk danken voor de eerste lach van de dag?
Hehe, eindelijk is de toverspreuk gezegd en mag ik die rotte kelder weer eens uit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef Suijk het volgende:
Zeg.
Waar is Harry eigenlijk?
Te smijten etc, mag natuurlijk ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:46 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig. Je moet helpen om evt. teletoeters naar het andere café te 'helpen'.
heb je zo'n trieste dag gehad dan ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik de heren hartelijk danken voor de eerste lach van de dag?
Teletoeters.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:46 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig. Je moet helpen om evt. teletoeters naar het andere café te 'helpen'.
Hoe ver weg mep je ze? Overkant van de straat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:49 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
[..]
Teletoeters.
Als ik erregens een pleurishekel aan heb, zijn die het wel, die verslind ik liefst met huid en haar
Dus verplaatsen? Nee, wegmeppuh die handel!
liever wat verder !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe ver weg mep je ze? Overkant van de straat?
Ene F. atsoen, van de Ptdt (Partij tegen de teletoeters.)quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef SCH het volgende:
Op wie ga je stemmen Harry?
Ik wou daar net een spijkerbed neerleggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
liever wat verder !!!
hhhmmmmm ben benieuwd wat een ieder achter nl: invult ??quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
6 keer Anders, nl.
Ik ook, maar nu ga ik in m'n bed liggen lezen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmmm ben benieuwd wat een ieder achter nl: invult ??
handjes boven de dekens !!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu ga ik in m'n bed liggen lezen.
Trusten.
JustBlondquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Just Haakje
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:42 schreef just me het volgende:
Voor de een tijd voor bier..
een snel biertje voor sandmanquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
zo nog snel even een biertje adt en slapen gaat
de rust
doe mij maar een langzaam rood wijntjequote:Op woensdag 9 juni 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een snel biertje voor sandman
1. Ik slaap onder een dekbedquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
handjes boven de dekens !!!!
owkee.. oproepkaart danquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:34 schreef Againzender het volgende:
Stembiljet ligt als het goed is op het stembureau klaar
Ik ga mijn oproepkaart maar eens in mijn tas stoppen, dan vergeet ik hem niet tenminste.
Slechte smoesquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:31 schreef Bjoro het volgende:
hallo....heb ik mijn oproepkaart hier soms achtergelaten ????
Je kan ook met je paspoort gaan stemmen als je je oproepkaart kwijt bent.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:31 schreef Bjoro het volgende:
hallo....heb ik mijn oproepkaart hier soms achtergelaten ????
eeeeeccccchhhhhtttttt niet....waarschijnlijk door de verhuizing verkeerd gegaan !!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slechte smoes
k zou best eens zo'n hokje rood willen kleuren, maarja hier stemmen we al jaren electronisch.....quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:22 schreef Againzender het volgende:
Het was niet echt druk bij mijn stembureau, maar er was in ieder geval nog 1 iemand voor mij.
Overigens nog steeds stembiljetten hier, niks computer
wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
Mogguh!Gister beetje misdragen...
@ Digger: de NOS wil geen europarlementariërs op TV. Nazi's zijn het.
ik moet thuis ook ernstig gaan zoekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef Bjoro het volgende:
eeeeeccccchhhhhtttttt niet....waarschijnlijk door de verhuizing verkeerd gegaan !!!!
![]()
Ach, er was hier een jeu des boules toernooi annex barbecue. En ik werd een beetje lam, net als de rest. En toen gingen we hier naar de bar en ging ik op de tafel dansen. Na ja, ging lekker dus, maar ik was een beetje chagrijnig ofzo. En toen heb ik een bierglas kapot gegooid op straatquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je nou weer uitgespookt?
als de anderen ook zo lam waren kunnen ze zich het waarschijnlijk toch niet meer herinnerenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ach, er was hier een jeu des boules toernooi annex barbecue. En ik werd een beetje lam, net als de rest. En toen gingen we hier naar de bar en ging ik op de tafel dansen. Na ja, ging lekker dus, maar ik was een beetje chagrijnig ofzo. En toen heb ik een bierglas kapot gegooid op straatLekker kut
Dus ik durf me niet meer te vertonen op straat
En je bent er zelf nog niet uit?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuh
Net ff een gesprek met mn mentor gehad, ik moet van haar kiezen, of cafe of school...
Als ik voor de laatste kies wil ze voor me pleiten over te gaan met 21 studiepunten...
Heeft ze toch naar me geluisterdquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Net ff een gesprek met mn mentor gehad, ik moet van haar kiezen, of cafe of school...
Nee absoluut nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En je bent er zelf nog niet uit?
Ik las alleen dit stukje quote en dacht eerst: in het café hangen of studerenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft ze toch naar me geluisterd
maar de rest van de buurt misschien welquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de anderen ook zo lam waren kunnen ze zich het waarschijnlijk toch niet meer herinneren
Nee dat denk ik niet. Het was laat en iedereen slaapt aan de buitenkantenh van het gebouw. Maar als ik het nog weet, en ik was echt niet het minst beschonken. Na ja lekker boeiend ook zeg. Ik ben die mensen toch een beetje moe.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar de rest van de buurt misschien wel![]()
nu nog ff pissen tegen het stemburo en je kan echt beter de rest van het jaar blijven fokken !!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Het was laat en iedereen slaapt aan de buitenkantenh van het gebouw. Maar als ik het nog weet, en ik was echt niet het minst beschonken. Na ja lekker boeiend ook zeg. Ik ben die mensen toch een beetje moe.
Als het werkt, dan kan ik niet meer zeggen dat Wouter Bos alleen maar onwaarheden verkondigtquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:08 schreef Bjoro het volgende:
lees net dat je ook met je paspoort naar het stemburo kan...probeer ik dat wel !!!
om nou door SCH in de waddenzee gedumpt te worden is ook geen alternatief
En ik was nog wel zo trots dat we niet van de camping getrapt warenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu nog ff pissen tegen het stemburo en je kan echt beter de rest van het jaar blijven fokken !!!
iene miene mutte, 10 pond grutten, 10 pond kaas, iene miene mutte is de baas, A, F, AFquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef rubbereend het volgende:
k zit nog steeds te twijfelen tussen 2 partijen
leek mij ook een goede optie, of beide partijen even op t dartbord hangen en een keertje gooienquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
iene miene mutte, 10 pond grutten, 10 pond kaas, iene miene mutte is de baas, A, F, AF
je hebt nog zo'n tien uur bedenktijdquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef rubbereend het volgende:
k zit nog steeds te twijfelen tussen 2 partijen
iets minder, moet voor 8 uur stemmen heb nog verjaardag van mijn oma...........quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je hebt nog zo'n tien uur bedenktijd![]()
je bent wel bezig de laatste tijd zeg.......quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:30 schreef ErikT het volgende:
Hulde aan MSN. 1 miscommunicatie daarop afgelopen week, een hoop gezeik als gevolg daarvan. Uiteindelijke resultaat: vriend minder.
Geloof je toch niet.
hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:30 schreef ErikT het volgende:
Hulde aan MSN. 1 miscommunicatie daarop afgelopen week, een hoop gezeik als gevolg daarvan. Uiteindelijke resultaat: vriend minder.
Geloof je toch niet.
MSN heeft mij ook al bijna een m'n vriendinnetje gekost. Je kunt er zo de mist mee ingaan als je serieuze gesprekken op probeert te voeren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Idd ja. Ik word er een beetje niet goed van. En dit is dus ook weer zijdelings een gevolg van dat gezeik met dat meisje, dat is dus het lompe ervan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent wel bezig de laatste tijd zeg.......
vreemde bedoeling.......quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd ja. Ik word er een beetje niet goed van. En dit is dus ook weer zijdelings een gevolg van dat gezeik met dat meisje, dat is dus het lompe ervan.
Maar ja, hij wil er niet meer over praten, dus dan houdt het op. En er was niet eens iets aan de hand, dat is nog het stomste van alles.
Vandaag zou ik ervoor tekenen. kenkerbaken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:46 schreef Suijk het volgende:
Pas maar op Erik, straks heb je alleen de Hools nog.
je weet nog geen 5%. En ik nog geen 50%.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vreemde bedoeling.......
Dan was het ook geen echte vriend.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:30 schreef ErikT het volgende:
Kaf van het koren scheiden kan geen kwaad.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:40 schreef Vom het volgende:
ErikT is zijn vriendenkring aan het opschonen/uitdunnen
Goed bezig![]()
![]()
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kaf van het koren scheiden kan geen kwaad.
Precies, er komt bij iedereen wel een moment dat hij/zij in een situatie komt dat je je echte vrienden leert kennen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Kaf van het koren scheiden kan geen kwaad.
Mag ik dat op een tegeltje zetten en op de wc hangen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies, er komt bij iedereen wel een moment dat hij/zij in een situatie komt dat je je echte vrienden leert kennen!
Dat boeit toch niet? Ik heb maar heel weinig echte vrienden, maar die gaan wel door het vuur voor me, als het moet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Maar zoals Erik bezig is de laatste tijd gaat het wel heel hard, als ik de verhalen zo hoor...
Ach dat meisje is t sinds de kerstvakantie mee gefucked, en met die gast nu dus, zijdelings ook via haar, want ikpraatte vaak met hem erover, maar hij kwam er zo tussen omdat zij dus ook opeens vrienden werden. En daar wringt de schoen geloof ik. Maar dat is een hypothese.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Maar zoals Erik bezig is de laatste tijd gaat het wel heel hard, als ik de verhalen zo hoor...
Zo lang het je maar niet afleidt tijdens het mikken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mag ik dat op een tegeltje zetten en op de wc hangen?
Ik stond dus idd zo op de camping met zoveel man, en zondag had ik een ei, maar ik zat zo: bij wie moet ik die nou kwijt? Toen kwam er wel iemand bij zitten, maar idd in die groep, leuk voor de leuk, maar daar houdt t dan ook op. Gelukkig zit er nu een echte hierbinnen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet? Ik heb maar heel weinig echte vrienden, maar die gaan wel door het vuur voor me, als het moet.
Dat heb ik tig keer liever dan zogenaamd een hele grote vriendengroep, die als puntje bij paaltje komt eigenlijk helemaal geen vrienden blijken te zijn, maar gewoon kennissen, en die zijn dan ook bij een confilt totaal niet bereid moeite te doen voor behoud van de relatie (zie ErikT).
Dat soort mensen kun je mijns inziens beter kwijt dan rijk zijn (of iig ze gewoon als kenissen zien, niks meer, niks minder).
Daarvoor hebben we hier in Hools in het urinoir mooie stickertjes met een klein Rudi Völlertje in de pot geplakt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Zo lang het je maar niet afleidt tijdens het mikken.
Die van Lothar waren zo versleten dat ze wel aan vervanging toe waren ja.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we hier in Hools in het urinoir mooie stickertjes met een klein Rudi Völlertje in de pot geplakt.
Ik heb ook een vrij kleine groep goede vrienden, ik weet wat ik van hun kan verwachten en zij zullen voor mij door het vuur gaan en ik voor hen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb hetzelfde als Digger, een klein groepje hele goeie vrienden die voor me door het vuur gaan. En daarnaast nog gewone vrienden, waar ik bevriend me ben maar niet zo'n sterke relatie heb.
Als je een keer door 4 individuen wordt belaagd met een fles bier waar je 'vrienden' bij staan, dan weet je meteen wie voor je in het vuur springen! En vooral ook wie NIET!
En ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat niemand hier voor jou door het vuur gaat, nog niet eens door een kaarsvlammetje!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden - alleen julile
Ooit zei een vermeend alcoholist tegen me:quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef pfaf het volgende:
Vanmorgen één uurtje college, daarna meteen naar terras gegaan. En nu zit ik hier om iets over 2 alweer dronken achter de pc.
Hoezo kansloze alcoholist.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat niemand hier voor jou door het vuur gaat, nog niet eens door een kaarsvlammetje!
SCH je stinkt!
Hier in Twente lopen er genoeg met zo'n tekst achterop hun Normaal of Jovink shirtquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ooit zei een vermeend alcoholist tegen me:
"De realiteit is een gebrek aan alcohol!"
Maandag ben ik klaarquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef Inquistor87 het volgende:
Middag, morgen begint de 1e dag van mn toetsweek
Niet echt terrasweer neequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef Vom het volgende:
Het regent![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef pfaf het volgende:
Komen jullie allemaal gezellig in Enschede op de Grote Markt op het terras zitten. Een VBL-zuip meet
goed idee, slecht plan....omdat enschede te ver weg is vanuit hoofddorp !!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef pfaf het volgende:
Komen jullie allemaal gezellig in Enschede op de Grote Markt op het terras zitten. Een VBL-zuip meet
contanimatiequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef pfaf het volgende:
plus een tautologiequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
contanimatie
kapitalist !!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:47 schreef pfaf het volgende:
toch VVD geworden.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:47 schreef pfaf het volgende:
toch VVD geworden.![]()
Cool, we kunnen best een extra reviewer gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:22 schreef Stpan het volgende:
PS2, heb toch maar voor filmreviewer voor de frontpage gesoliciteerd.
lees: extra zuiper bij de meetquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Cool, we kunnen best een extra reviewer gebruiken
No sweat. Je gaat nog studeren. En onthoud: beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Over vrienden die voor me door het vuur zouden gaan? Daar heb ik er welgeteld 1 van.
De rest kan opzouten enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
No sweat. Je gaat nog studeren. En onthoud: beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht.
1 goede kan genoeg zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Over vrienden die voor me door het vuur zouden gaan? Daar heb ik er welgeteld 1 van.
Daar is een vbl-meet geschikter voor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:06 schreef Bjoro het volgende:
lees: extra zuiper bij de meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb voor mijn doen vrij rechts gestemdIk zou sowieso met rechts stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb voor mijn doen vrij rechts gestemdIk realiseer me ineens dat ik Links heb gestemd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
Er is dus nog hoop voor jequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik Links heb gestemd!
Tering lul, sukkel, watje, kneus, schoothondje van je vriendin, stumper!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens dat ik Links heb gestemd!
MEt mijn linkerhand heb ik het knopje bij VVD ingedrukt!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:54 schreef DIGGER het volgende:
Tering lul, sukkel, watje, kneus, schoothondje van je vriendin, stumper!
Wat is er mis met veiligheidsspeldenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef rubbereend het volgende:middag hools, had ik al gezegd dat ik weekend heb
heb net 2 uur shirts staan strijken zodat de logo's en nu opzitten voor t kampweekend morgen, pfffff doe maar een biertje
Echt? Iew, Lacoste...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:24 schreef FrankyMcG het volgende:
* tuindwerg gaat over een uurtje naar Den Bosch shoppen!
Effe de Lacoste winkel leegplunderen!
Mooi, want ik heb D O R S Tquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
* bier tapt en ronddeelt
Smaken verschillen he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:29 schreef tuindwerg het volgende:
Echt? Iew, Lacoste...![]()
Ach, ik ben al lang blij dat die gek kleding aan heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Met het EK loop ik gewoon zoals het hoort in een Oranje Overall!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:38 schreef DIGGER het volgende:
Ach, ik ben al lang blij dat die gek kleding aan heeft.
Goede kwaliteitquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
ja prachtig, zag hem in t ek topic!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Met het EK loop ik gewoon zoals het hoort in een Oranje Overall!
Doe er nog maar vast 1, eer die gesettled is, heb ik deze wel weer op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mijn vader (wannabe kakker) loopt ook in Lacoste.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goede kwaliteit
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:42 schreef PogueMahone het volgende:
mag ik wat voorbeelden van lacoste?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:42 schreef PogueMahone het volgende:
mag ik wat voorbeelden van lacoste?
Ik dacht al: Wat zijn ze hier tegenover aan het bouwen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Tof man, SPT heeft nu ook een cafe.
Zjroentje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
He bah, polo's.
Niet zeuren! Ben je tenminste ook een keer nat!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef tuindwerg het volgende:
Shit, het regent hier. Nu kan ik 4 minuten door de regen fietsen om te gaan eten...
Helaas zit ik op de universiteit zowat midden in 'Pololand'.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zjroentje.![]()
Shit, het regent hier. Nu kan ik 4 minuten door de regen fietsen om te gaan eten...Hools!
Volkswagen sowiesoquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
He bah, polo's.
van 4 minuten? hooguit een beetje vochtig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Niet zeuren! Ben je tenminste ook een keer nat!
Moet je in Twente komen studeren, hier valt het wel mee. Af en toe ééntje, maar niet meer dan gemiddeld in de stad.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helaas zit ik op de universiteit zowat midden in 'Pololand'.![]()
ken het verschijnsel........quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helaas zit ik op de universiteit zowat midden in 'Pololand'.![]()
Feitelijk zit ik hier gewoon erg kut.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet je in Twente komen studeren, hier valt het wel mee. Af en toe ééntje, maar niet meer dan gemiddeld in de stad.
Gelukkig hebben we hier meer dan gemiddeld aantal nerds.![]()
Hier zijn wel wijven horrrrjj maar t zijn vooral haqui-hoerenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Feitelijk zit ik hier gewoon erg kut.
Alleen maar van die kaaskoppen (Mijn vaderrrr heeft een Jaguarrrrr) en bijna geen wijven.
Ik kan hier nog gewoon Twents proat'n.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Feitelijk zit ik hier gewoon erg kut.
Alleen maar van die kaaskoppen (Mijn vaderrrr heeft een Jaguarrrrr) en bijna geen wijven.
Daar zeg je het al, hockey-wijven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hier zijn wel wijven horrrrjj maar t zijn vooral haqui-hoeren
Studeert uwes aan de EUR?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hier zijn wel wijven horrrrjj maar t zijn vooral haqui-hoeren
Dan stelt het daar ook niks voor zeg. Ik bedoel, je zit daar wel zo'n beetje op het einde van de wereld.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:04 schreef pfaf het volgende:
Twente zuigt ook hoor: boeren, nerds en geen vrouwen.
Yepquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Studeert uwes aan de EUR?
Ik heb ook een hekel aan polo'squote:Op donderdag 10 juni 2004 12:22 schreef Stpan het volgende:
Goedemiddag:
nog extra koffie voor mij. Zit ik net koffie te drinken, zegt dat meisje: je polo zit binnenste buiten.......![]()
![]()
Kan gebeuren......
Enschede en Hengelo zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan stelt het daar ook niks voor zeg. Ik bedoel, je zit daar wel zo'n beetje op het einde van de wereld.
Eerstejaarsquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:08 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep
[edit]tweedejaars bedrijfskunde, jij?[/edit]
Studies als Scheepsbouwkunde, Technische Wiskunde slash Natuurkunde, Lucht en Ruimtevaarttechniek en Elektrotechniek zijn toch om onverklaarbare redenen geen babe-magnets.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enschede en Hengelo zijn
En sinds we Communicatieen Psychologie
hebben stijgt het aantal mooie dames explosief, met helaas wel het gevolg dat het niveau net zo ver daalt.
Geneeskunde, wat dacht je daar van.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Studies als Scheepsbouwkunde, Technische Wiskunde slash Natuurkunde, Lucht en Ruimtevaarttechniek en Elektrotechniek zijn toch om onverklaarbare redenen geen babe-magnets.![]()
Maar goed ook. Ik zou er niet aan moeten denken dat m'n gedachten (voor zover mogelijk ) nog verder afdwalen tijdens de colleges.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Studies als Scheepsbouwkunde, Technische Wiskunde slash Natuurkunde, Lucht en Ruimtevaarttechniek en Elektrotechniek zijn toch om onverklaarbare redenen geen babe-magnets.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan polo's![]()
Wat is er nou mis met polo's? Ik draag ze kraag omhoog, vale spijkerbroek en gympies eronder (ipv Dockers met bootschoenen). Mag het dan ook niet?!
Bovendien zijn Lacoste en Ralph misschien duur en kak, maar wel goede kwaliteit! (helaas buiten m'n budget sinds ik niet meer thuis woon)
PS Mindstorm, je moet eens op de universiteiten van Leiden of Maastricht kijken. Allemaal 100% Ralph Lauren hockey-trutjes en ballo's. Dan valt Rotterdam echt 100% mee.
't Gaat hier over echte studies.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geneeskunde, wat dacht je daar van.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:16 schreef pfaf het volgende:
colleges.
Defineer echt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Gaat hier over echte studies.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Gaat hier over echte studies.
Talenstudies zijn voor paupers.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Defineer echt.
Engels echt genoeg?
Ik schrijf geneeskunde hoger aan dan Engelsquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Defineer echt.
Engels echt genoeg?
Goed ingekopt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:18 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik schrijf geneeskunde hoger aan dan Engels
Niks inkoppen, dat was mijn meningquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed ingekopt.
Ik had zo'n uitspraak eigenlijk als inkoppertje verwacht, maar ok.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Niks inkoppen, dat was mijn mening
ik ben met alles linksquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
]Alles is rechts aan mij, behalve politieke voorkeur en betere oog, die zijn links.
Oh ja?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Talenstudies zijn voor paupers.
Genoeg info?
De mijne is verpleegster. Ik deel je pijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef Stpan het volgende:
Mijn vriendinnetje doet trouwens geneeskunde. Dat betekent dat je als je zit te eten ook naar medische programma's mee mag (lees moet) kijken waarin net een lever wordt getransplanteerd. Gaaaaaaaaafffffff!!!
Bedenk goed wat je met een geneeskunde studente doet!
Que?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De mijne is verpleegster. Ik deel je pijn.![]()
"Ja, vandaag 3 OK's waarvan er twee terugkeerden met een HZ en een te hoge KZL waarde...."
Niet zo expliciet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
Omdat ik misschien wat meer met die taal ga doen dan enkel lezen/schrijven?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet zo expliciet.
Maar ik snap niet dat je 4 of 5 jaar aan een taal (!) wilt studeren.
Ja, dat waren de eerste toetsen op het toetsenbord die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Que?
Dan is het standaard 'what did you do today' dan nog wat beter te verstaan.
quote:
Wat, vertalen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Omdat ik misschien wat meer met die taal ga doen dan enkel lezen/schrijven?
Niets mis met Natuur/Wiskunde hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
k zit deze maand op een moyenne van 3 colleges per week.
En ff voor de LG: Alle studies waarbij je niet 90% van de tijd aan of Natuurkunde of Wiskunde besteedt zijn pauperstudies.
Mijn laatste college is al zeker 6 weken geleden. Wel inclusief week vrije en tentamenweek.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
k zit deze maand op een moyenne van 3 colleges per week.
Dat doe ik nu al voor m'n lol, dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat, vertalen?
"Kijk! Hier een foto van een ongeboren babytje zonder hersens."quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
"Ja, vandaag 3 OK's waarvan er twee terugkeerden met een HZ en een te hoge KZL waarde...."
ééééj!! mijn kinderen studeren allebei in Leiden en voldoen niet aan het beeld hierboven beschrevenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef Stpan het volgende:
.
PS Mindstorm, je moet eens op de universiteiten van Leiden of Maastricht kijken. Allemaal 100% Ralph Lauren hockey-trutjes en ballo's. .
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn laatste college is al zeker 6 weken geleden. Wel inclusief week vrije en tentamenweek.
Maar ik bedoel, wat kun je er uiteindelijk mee?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al voor m'n lol, dus.
Ow nursequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tolk om dingen in het engels te vertalen! Of engels te vertalen naar het Nederlands!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, wat kun je er uiteindelijk mee?
Je weet toch welke kant ik op ga, ws.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Tolk om dingen in het engels te vertalen! Of engels te vertalen naar het Nederlands!
Het is niet alleen maar rozengeur en wodkalime.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ow nurse
Ja, z'n rug is rood, misschien dat iemand dit heeft gedaan bij hem.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
U riep
Dat ik er een BSA gekregen hebquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:42 schreef tuindwerg het volgende:
Wat is er mis met een studie als communicatie? Ok, het stelt niets voor qua inhoud maar tis wel leuk.
Bachelor?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:45 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat ik er een BSA gekregen heb![]()
Wel veel meisjes daarmaar daar heb je niks aan
zwaar werk ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:48 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van het stemburo, een biertje graag
Bindend Studie Advies a.k.a Rot Maar Op-Awardquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bachelor?
Wauw, knap gedaan... Is het dan ook echt een studie waar je iets voor moet doen? (denk bij iets doen aan: heel veel thuis werken enzo...)quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Bindend Studie Advies a.k.a Rot Maar Op-Award
twas wel een klein beetje een knippen-en-plakken opleidingquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:50 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wauw, knap gedaan... Is het dan ook echt een studie waar je iets voor moet doen? (denk bij iets doen aan: heel veel thuis werken enzo...)
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:42 schreef tuindwerg het volgende:
Wat is er mis met een studie als communicatie? Ok, het stelt niets voor qua inhoud maar tis wel leuk.
Die sprak ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:41 schreef PogueMahone het volgende:
en Nol de Noor
zwaar werk jaquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:49 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
zwaar werk ook
knop indrukken, nog een knop indrukken
* Biertje voor Pascalheister
Ik wil altijd een gesprek met die mensen, maar het lukt me nooitquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:04 schreef tuindwerg het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb net 5 minuten aan de telefoon gehangen met zo'n telefoon-hypotheek-verkoper... Hartstikke aardige jongen, heel gezellig gesprek gehad
Het eerste leuke telefoongesprek met iemand die je iets probeert aan te smeren.
ze klinken zo ongeinteresseerd, daar wil ik geen gesprek meequote:Op donderdag 10 juni 2004 20:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik wil altijd een gesprek met die mensen, maar het lukt me nooit
sorryquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
PM, doe niet zo CDA.
Deze was echt geïnteresseerd. In school, hobby's, muziek, vakantie en ga zo maar door...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:07 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ze klinken zo ongeinteresseerd, daar wil ik geen gesprek mee
en ik proat zo plat as moar kanne
oeeeeeeehquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Deze was echt geïnteresseerd. In school, hobby's, muziek, vakantie en ga zo maar door...
Deze was gewoon![]()
Ja, op m'n kamer hier thuis van 2,20 bij 2,40. Die had ie jammer genoeg niet in de aanbieding, toch maar niet gedaan dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:10 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
oeeeeeeeh
en heb je de hypotheek genomen?
Ik heb net drie seconden aan de telefoon gehangen met een Tele2-doos.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:04 schreef tuindwerg het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb net 5 minuten aan de telefoon gehangen met zo'n telefoon-hypotheek-verkoper... Hartstikke aardige jongen, heel gezellig gesprek gehad
Het eerste leuke telefoongesprek met iemand die je iets probeert aan te smeren.
Ik zit er aan te denken om het ook als bijbaan te doen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Deze was echt geïnteresseerd. In school, hobby's, muziek, vakantie en ga zo maar door...
Deze was gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |