abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20996962
schop
pi_21257868
Geachte heer Metal_Mart,

Uw e-mail van 5 augustus 2004 hebben wij in goede orde ontvangen. Wij
betreuren het dat u een kaart van Hallmark heeft gekocht die een tekstfout
bevat.

De tekstfout is een aantal maanden geleden aangepast. De nieuw gedrukte
kaarten worden voorzien van de correcte tekst. Helaas zijn er een aantal
artikelen met tekstfout in de winkel terecht gekomen.

Onze excuses voor het ongemak. Als u uw adres door zou willen geven, willen
wij u daarom een aantal Hallmark wenskaarten uit diverse collecties
toezenden.

Met vriendelijke groet,
HALLMARK CARDS, NEDERLAND B.V.

Ik kocht een kaart met de volgende spelfout:

Oke, je bent nu dan wel 25, maar er zijn ergere dingen:

- Werken zonder dat je geld verdiend.

Ik heb dit even in een mailtje aangegeven en krijg nu dus een doosje Hallmark kaarten thuis gestuurd
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_21280271
Als je terug leest zie je dat zo'n stick van mijn moeder kapot was, ik heb toen ff een brief geschreven, en wat kreeg ik terug, een nieuwe stick + een ander product van die productlijn
Haleloeja
pi_21308034
Ik ga een brief sturen naar de woningbouwvereniging dat mn huis niet goed is.
Ik wil een nieuwe.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:37:52 #155
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_21308518
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 19:17 schreef Skv het volgende:
Ik ga een brief sturen naar de woningbouwvereniging dat mn huis niet goed is.
Ik wil een nieuwe.
pi_21745217
Begin augustus wilde ik na het eten een Raket pakken. En ja hoor, er lag er nog 1 in de vriezer. Na hem gepakt te hebben haalde ik de wikkel er af en zag tot mijn verbazing, wat je ook op de onderstaande foto's kunt zien, dat erin het rode gedeelte een drietal zwart/grijzige puntjes zaten.
Na goed te hebben gekeken zag ik wel dat het iets metaals was. Na met wat warm water elke keer wat van het ijsje te smelten (om zo bewijs te hebben en het stapsgewijs te laten zien) dacht ik dat het om een 2 euro muntstuk ging, maar even later bleek het om een metalen ring te gaan van dezelfde grootte.

De foto's:

Dezelfde dag heb ik nog een e-mailtje, met de foto's als attachment, naar Ola gestuurd.
quote:
<mijn gegevens>

Dordrecht, 10 augustus 2004.

Betreft: ring in ijsje.

Geachte heer/mevrouw,

Vanavond, 10 augustus 2004, had ik zin in een ijsje en haalde de laatste Raket uit de vriezer. Tot mijn grote verbazing zag ik rond de grens van het rode met het oranje ijs 3 donker grijze/zilverkleurige plekjes. Na het betreffende ijsje in het licht te hebben gehouden leek het op een 2 euro muntstuk waarop ik dacht “Mooie actie van Ola! Een ijsje EN geld toe krijgen!”

Omdat ik niet echt trek had in metaal en mijn gebit wilde sparen heb ik met behulp van warm water een aantal maal wat ijs van het ijsje gesmolten. De resultaten zijn te zien op de foto’s die als bijlagen zijn meegestuurd. Hierop is in verschillende stadia het ijsje met de ring te zien. Het ging dus niet om een euro muntstuk, maar om een metalen ring met een doorsnede van 2,4 cm.

Zoals ik al eerder heb vermeld betrof het hier een Raket. De verpakking, doos en wikkel, zijn allebei al weg.

Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt en vond het vrij merkwaardig.

Met vriendelijke groet,

Roy Neijs
De dag hierna kreeg ik een bevestiging dat de klacht zou worden onderzocht en ik op de hoogte zou worden gesteld.

Vandaag dus eindelijk reactie, er zat een brief van de IgloMora groep voor mij tussen de post.

De brief:
quote:
Geachte heer Neijs,

Graag komen wij terug op uw reactie over Raket, waarin u een metalen ring aantrof. Voor
deze minder prettige ervaring bieden wij onze welgemeende verontschuldigingen aan.

Wij vermoeden dat de metalen ring een onderdeel is van een van de machines in onze
fabriek. Vanzelfsprekend had dit bij een controle direct verwijderd moeten worden, maar
helaas is dat niet gebeurd.

Wij vinden uw klacht een bijzonder ernstige zaak en stellen het zeer op prijs dat u ons
hierop attent heeft gemaakt. Wij hebben het Hoofd van de Kwaliteitsbewaking verzocht na
te gaan hoe dit, ondanks alle controle die er zowel op ingrediënten als in alle stadia
van het bereiden en verpakken van de Raket wordt uitgeoefend, heeft kunnen gebeuren
en onopgemerkt heeft kunnen blijven. U kunt er echter van verzekerd zijn dat wij er alles
aan zullen doen om herhaling te voorkomen.

Als dank voor de door u genomen moeite ons te informeren sturen wij u bijgevoegd een
VVV-Irischeque.

Met vriendelijke groet,
Consumenten Service OLA
Nou, er zat dus een VVV-Irischeque van ¤7,50 bij, dus kennelijk vonden ze mijn klacht toch niet zo "bijzonder ernstig".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_21751031
Dat is wel bijna gratis 16 hele guldens ja!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zaterdag 4 september 2004 @ 19:36:25 #158
67385 ROG
Go on, say it.
pi_21751611
Toevallig stond er in de regionale krant vandaag een heel stuk over hoe succesvol de Raket wel niet is voor OLA en hoe blij ze er niet mee zijn, zevenenhalve Euro is vrij schraal voor zo'n grote blamage.. Ik denk dat Ook Dat Nog wel van je foto's zal smullen.
  Moderator zaterdag 4 september 2004 @ 19:42:26 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21751723
Ook Dat Nog is er niet meer
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_21759207
Het komt toch terug?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_21759365
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het ooit eens gehad met flippo's. Ik had een zak met van die chester-flippo's gekocht.. maar daar zat een verrotte tussen... met scheve bedrukking enzo... en ook nog een kwart flippo... de rest was er gewoon niet. Er klopte in elk geval geen zak van. Ik die dingen opgestuurd... met een brief erbij. Kreeg twee weken later post terug... met wat van die mega-flippo's enzo. Toch jammer... ik had tenslotte techno-flippo's gekocht
Ik had lekker eens een zak waar 9 of 11 flippo's in zaten (daar heb ik trouwens niet over geklaagd ofzo )
Learn the rules and break them.
  zondag 5 december 2004 @ 17:12:58 #162
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23781013
quote:
Op zondag 5 september 2004 02:31 schreef caradoc het volgende:
Het komt toch terug?
Geloof niet dat het nog terug komt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23788433
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef ROG het volgende:
Toevallig stond er in de regionale krant vandaag een heel stuk over hoe succesvol de Raket wel niet is voor OLA en hoe blij ze er niet mee zijn, zevenenhalve Euro is vrij schraal voor zo'n grote blamage.. Ik denk dat Ook Dat Nog wel van je foto's zal smullen.
T is idd een flinke "blamage". Een metalen ring in een ijsje Misschien was t ijsje wel giftig (alle metaal is giftig).

Naja, t kan ook zijn dat ze t gewoon niet geloofden.
  maandag 6 december 2004 @ 11:44:50 #164
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23795613
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef Mtijn het volgende:

[..]

T is idd een flinke "blamage". Een metalen ring in een ijsje Misschien was t ijsje wel giftig (alle metaal is giftig).

Naja, t kan ook zijn dat ze t gewoon niet geloofden.
En zo'n ring is ook vrijwel nooit helemaal schoon. Olieachtige troep enzo
Vampire Romance O+
  maandag 6 december 2004 @ 13:45:17 #165
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_23798238
Toevallig had ik het net in het 'Dingen van vroeger die je zou willen hebben' topic over Flippo's, en ik kan me nog herinneren dat ik samen met m'n zus ooit een boze brief naar S'miths had gestuurd met daarin de mededeling dat wij in onze zak chips géén flippo's hadden ontvangen.
Ter compensatie kregen we een hele shitload van die plastic schijfjes toe gestuurd. Damn wat was ik blij!
Helaas werkte de oom van m'n buurjongen bij S'miths en hadden zij daardoor toch altijd de collectie eerder compleet.. En jaloers dat ik was..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 6 december 2004 @ 13:48:55 #166
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_23798271
Had Eddy Zoey hier overegins niet ooit een programma over op BNN?
Waarin hij 'boze brieven' stuurde naar verschillende merken van een éénzelfde product om vervolgens te kijken welk bedrijf het best omging met zijn klachten.

Leverde ook altijd erg leuke situaties op!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 14:00:47 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23798517
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:48 schreef SiemeN het volgende:
Had Eddy Zoey hier overegins niet ooit een programma over op BNN?
Waarin hij 'boze brieven' stuurde naar verschillende merken van een éénzelfde product om vervolgens te kijken welk bedrijf het best omging met zijn klachten.

Leverde ook altijd erg leuke situaties op!
Eddy is niet zo orgineel als het leek
http://www.koelman.com/
pi_23798673
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:44 schreef MouseOver het volgende:

[..]

En zo'n ring is ook vrijwel nooit helemaal schoon. Olieachtige troep enzo
tegenwoordig, als het goed is, zou dat toch wel aan de norm moeten voldoen, O.A.
HACCP (Hygiene, vooral anti-bacteriologische groei) heb je dus een beschimmeld stukje chips, moet je even vragen of ze wel letten op de HACCP norm (dan lijkt het net of je weet waar je over praat)
en verder de ISO-9001 etc. normen, maar het zou nooit moeten kunnen, en al zeker niet in de voedselindustrie, dat zoiets los kan raken, eigenlijk best schandalig, en n lichtelijke verklaring van die Hoofd van de Kwaliteitskamer controle van Ola had ik toch wel verwacht
-
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:13:47 #169
107521 Furia
snoopy weer
pi_40382955
Ik heb laatst een soort verbrande Mama Mia opgestuurd en kreeg zojuist een waardebon van 1,50 ( ) toegestuurd!
pi_66157455
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn schoonmoede rheeft aan een klacht met de Tmobile een fiets, een telefoon, een bos bloemen, 2 oranje shirts, een voetbal, 2 bioscoopbonnen en een maand gratis bellen over gehouden!!!!
ik geloof er niks van
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:25:19 #171
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_66166411
domme kick
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')