maar eens ff proberen danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:38 schreef Rio het volgende:
Dat er lucht bij je bier is gekomen door een fout afsluitende dop.
leg es uit....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn schoonmoede rheeft aan een klacht met de Tmobile een fiets, een telefoon, een bos bloemen, 2 oranje shirts, een voetbal, 2 bioscoopbonnen en een maand gratis bellen over gehouden!!!!
Is haar telefoon in haar gezicht ontploft ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn schoonmoede rheeft aan een klacht met de Tmobile een fiets, een telefoon, een bos bloemen, 2 oranje shirts, een voetbal, 2 bioscoopbonnen en een maand gratis bellen over gehouden!!!!
Vandaag binnengekomen, ze hadden al meerdere klachten hierover gekregen. Ze gaan met de fabrikant overleggen hoe het beter kon en ze boden hun excuses aan. Ik kreeg er ook twee grote moken erbijquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:58 schreef caradoc het volgende:
Een paar dagen geleden een brief geschreven naar Unilac ( melk ) in belgië. The lipjes van die hersluitbare dopdingen zijn al tig keer gewoon afgescheurd. Dan moet ik weer een mes pakken om de lipjes door te snijden en dan nog krijg je niet alles weg. Door de rare vorm gaat de melk weer over het glas enz enz.
Twee bovenkanten van een melkpak erbij gedaan als voorbeeld
Geen vloei?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:36 schreef beestjuh het volgende:
Ik had een stuk glas in een pakje shag gevonden. Heb ik natuurlijk ook opgestuurd
. En er een slof shag voor gekregen, met een aansteker en zo'n leren hoesje voor je pakje shag, plus mijn geld terug voor dat pakje shag
.
Jammer alleen dat ik slechts bij uitzondering shag rook.
Jah man, ik wil ook drop!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:18 schreef Alessandro het volgende:
hmm drop lollies lijkt me lekker
Ga Greenpeace lastig vallen met je slaapverwekkende meningenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:16 schreef nixxx het volgende:
Ow.. van die zwaar chemisch gekleurde zooi... hmm lekker...![]()
Beklag doen, en vooral laten weten dat je dat van een v&d stick wel verwacht had maar toch niet van *vul in* merk.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:50 schreef Gelderland het volgende:
Mijn moeder had laatst best dure lippenstift gekocht, maar op een gegeven moment toen ze het bovenste deel (de dop) eraf haalde, zat de 'stift' in de dop, die krijgt ze er nu niet meer uit....
Nu wil ik ook wel ff zo'n (klaag)brief schrijven, maar vragen jullie echt om een nieuw ding (van: dus wil ik jullie vragen een nieuwe lippenstift op te sturen, want het was zo'n duur ding), of doen jullie alleen je beklag (van: dit en dat is gebeurd, en dit vindt ik niet leuk, zo'n duur ding en nu al kapot etc etc)
Ik hoor het wel
Moet je klachtenbrief over je laatste hoerenbezoek naar de klantenservice sturen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:27 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
doe mij die brief ff![]()
ik wil gratis neuken![]()
eerst uitleggen waar je het gekocht had en wat je van het product verwachtte.. dat je moeder zich verheugde etc...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:16 schreef Gelderland het volgende:
Wat schrijf je dan op het eind van de brief? Gewoon dat je het niet verwacht had, en daaronder al: 'Met vriendelijke groeten, '? Of wat is een goede laatste zin
En over een week ga ik op vakantie (3 weken) dus ik twijfel ff of ik nu of na de vakantie die briefga sturen, ik heb er nu wel zin in eigenlijk, kijken wat de reactie is![]()
edit: ik had het nog ff na gevraagd, maar zo hééél duur was die stick nou ook nietwas rond de 6 euri, maar toch, mss dat ze er wat leuks voor terug krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |