Die brommer was vast niet gejat ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Blueman het volgende:
Even een korte sfeerinpressie van hoe het was toen ik thuis kwam.
Ik kom aanrijden bij ons in de straat en zie een politieauto over het fietspad rijden.
Who cares zul je denken.. dat dacht ik ook... maargoed.. ik rustig naar binnen en loop even naar achter met de hond... Politiewagen op het fietspad..
2 kerels ineens supersnel borstcrawlen naar de overkant en politie staat te kijken.
Valt mijn blik ineens op een brommertje dat op het fietspad staat uit te drogen (was in het water geweest)
Krijgen we nou!
In de tussentijd zijn de 2 heren aan de overkant en gaan zich daar rustig af staan drogen..
om vervolgens weg te fietsen.
Na ongeveer 5/10 minuten komt er een 2e busje aanrijden en wordt de brommer ingeladen.
Gevalletje waterschade?
2 fototjes hiervan
Overzichtsfoto
[afbeelding]
Afvoeren met 4 man
[afbeelding]
Nee preciesquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die brommer was vast niet gejat ofzo
Brouwhuisquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:24 schreef Inu het volgende:
Ej, dat is bij de Rijpel toch?
Het zou allemaal kunnenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:28 schreef Inu het volgende:
Misschien waren die kereltjes aan het zwemmen daar en stond dat brommertje gewoon geparkeerd en hebben ze het voor de gein in het water gegooid?
Fotoquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:31 schreef ArTiC het volgende:
omg.... een wesp heeft zelfmoord gepleegd in mijn 300W halogeenlamp...
komt nu een beetje rook uit en het stinkt
hmmm logischquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:34 schreef ArTiC het volgende:
teveel moeite
Stinkt goed he... zo'n wespquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:36 schreef ArTiC het volgende:
man...wat een stank
kijk daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:38 schreef Inu het volgende:
Moeje deo spuitenOf luchtverfrisser
Vrouwen he...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan
Ik vind het er inderdaad wel gaaf uitzien !!quote:
meet @ nJoy??quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:11 schreef gazylady2 het volgende:
febster!!![]()
![]()
okeej, paar kaartjes bijkopen, kosten delen en tadaaaa, daar is onze meet!![]()
is dat een besluit om homo te worden?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef ArTiC het volgende:
vrouwen![]()
waarschijnlijk om het moeilijk te maken!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef ArTiC het volgende:
waarom zijn er zoveel met een onbegrijpelijke handleiding
Ik zal maar niet zeggen dat het vrij gemakkelijk is om vrouwen te doen geloven dat je op mannen valtquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
is dat een besluit om homo te worden?+
![]()
![]()
Doe maar niet neequote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat het vrij gemakkelijk is om vrouwen te doen geloven dat je op mannen valt
Is wel vrij effectief als je van iemand af wilt komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Doe maar niet nee
kan me andere manieren indenkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef febster het volgende:
[..]
Is wel vrij effectief als je van iemand af wilt komen
jah, maar vrouwen roddelen ook zoveel dat binnen 2 weken iedereen weet dat je homo bentquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef febster het volgende:
[..]
Is wel vrij effectief als je van iemand af wilt komen
Jij ook zo'n roddeltante dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:46 schreef Inu het volgende:
[..]
jah, maar vrouwen roddelen ook zoveel dat binnen 2 weken iedereen weet dat je homo bent
Bijna jarig!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:21 schreef Inu het volgende:
tuurlijk...kben een vrouw(ofjah...over 11 dagen officieel
)
Goede zaakquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:26 schreef Inu het volgende:
JupsEn als het goed is ben ik daar oowk geslaagd ensow
(ff geen zin in quoten)
Only for the girls?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:29 schreef Inu het volgende:
JahEerst BBQ voor vriendinnetjahs en daarna gewoon feesje
Ohhhh dus toch nog een drukke BBQquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Inu het volgende:
Nej, vriendjes komen oowk mej
Netjes voor de BBQquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef Inu het volgende:
Man/vrouw of 14 komen er
keurig feestjequote:Op woensdag 9 juni 2004 23:54 schreef Inu het volgende:
Ik denk sown 30 fso...kweet niej zekerKweet hoeveel er komen die ik heb uitgenodigt
![]()
Owjaaaaaa wordt het zo'n fout zuipfestijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:08 schreef Inu het volgende:
Ik altijdDe rest van de genodigden...
Iedereen gaat losquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:10 schreef Inu het volgende:
Tis eigenlijk wel eerste examenfeesje...
uhoh...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:15 schreef Inu het volgende:
Maar ik ga slapen
doeidoei
Dat geld alleen voor jouw Ferryquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat het vrij gemakkelijk is om vrouwen te doen geloven dat je op mannen valt
Mijn pa werkt daarquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:07 schreef daNpy het volgende:
Zo, email de deur uit gedaan naar de HTS in Arnhem, wil daar mss autotechniek gaan doen
Hun hebben een aantal verenigingen, waaronder een met een dikke motor en een eigen rallyteam!.
Specs van hun peug 106:
Algemeen: 1.6 liter, 4-cilinder 16V
Motormangement: Vrij programmeerbaar
Vermogen: 235 PK / 173 kW 9200 omw / min (Begrensd)
Versnellingsbak:6 versnellingen, klauwenbak
Koppeling:Dubbele droge plaatkoppeling met platen sinterplaten
Differentieel: 55 % gesperdvet
Wat doet je pa daar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn pa werkt daar.
Op de Han in Arnhem.
Is idd vette bak, die rallyauto.
Al zegt dat klauwenbak & sinterplaten me niet zo heel bijster veel.
Lector meen ik in Embedded Software ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat doet je pa daar?
Die rally wagen is best vet, ik heb de specs erbij gezet voor de meer-geinteresseerden![]()
Verfrissend buitje is idd wel oke, begon er nu ook (pas) een beetje last van te hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:12 schreef blieblie het volgende:
*ploenk* online...
uitslapen is best okee![]()
Ja ik ben bij Michelle geweest, neej je krijgt Sterre's msn-adres niet, mijn pa is inderdaad Lector Embedded Systems in Arnhem, ennehet regent inderdaad
.
Alhoewel dat laatste ook wel een positief puntje heeft.
Scheelt weer hooikoorts.
Geen foto van mijn vriendin nee...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef Partygurl het volgende:
en een foto van je vriendin
Ook niet zeker![]()
keb der behoooorlijk last vanquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:20 schreef febster het volgende:
[..]
Verfrissend buitje is idd wel oke, begon er nu ook (pas) een beetje last van te hebbenzolang het maar vnv droog is (maar dat zal wel) vind ik alles goed
Lolquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:44 schreef blieblie het volgende:
ik zou me de tering schrikken.
Heb ik 1 keer gehad, was ik de dag ervoor vergeten lenzen uit te doen.
Hehe, en scheen ie doorquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef gazylady2 het volgende:
een goeie middag! en wie gaat er nog stemmen vandaag?
kuhut, trek ik weer eens een WITTE broek aan, gaat het regenen![]()
euhhuhuh, laat ik het zo zeggen: keihard naar huis gesprint.......;)quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:47 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hehe, en scheen ie door
Ik ook niet echt..quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:56 schreef Partygurl het volgende:
ik vin al die telefoons niks
Wat had je eronder aan??quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef gazylady2 het volgende:
een goeie middag! en wie gaat er nog stemmen vandaag?
kuhut, trek ik weer eens een WITTE broek aan, gaat het regenen![]()
ik 1 keer bewust en 1 keer per ongelukquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:47 schreef Partygurl het volgende:
[..]
LolIk heb dat ook pas 1 keer gehad in 4jaar ofzo..best wazig, ben je kei zat en kun je niks meer maar dan doe je wel je lenzen uit, raar
hehe.
De T630quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef Blueman het volgende:
Omdat mijn abbo afgelopen is kan ik hem omzetten. en omdat mijn vriendin gare tel heeft kan ze de mijne krijgen (Nokia 6610)
Nou heb ik de keuze uit 5 gratis telefoons (en 4 waar ik moet bijbetalen, maar die opties kies ik toch niet want vind vrij veel dat moet bijbetalen en anders had ik wel de korting gepakt als vriendin zijn telefoon niet gaar was)
okee
de telefoons:
Nokia 3100:
[afbeelding]
Nokia 3410:
[afbeelding]
Motorola V300:
[afbeelding]
Sony Ericsson T230:
[afbeelding]
Sony Ericsson T630:
[afbeelding]
en toch vind ik de 3100 de liefstequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:10 schreef blieblie het volgende:
T630 natuurlijk.
Knaas. Das de meest fatsoenlijke foon die er tussen zit.
voor jou hebben ze blikjes aan een touwtje uitgevondenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:35 schreef Partygurl het volgende:
ik moet een nieuwe foon....maar geen dure met fototoestel etc want mijn telefoons leven nooit lang. een gare nokia ofzo
zelfs mijn pocketline swing 240 doet het nogquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:39 schreef Partygurl het volgende:
TssIk kan er niks aan doen, ze zijn ook zo klein
![]()
Ik heb tot nu toe 5 telefoons ofzo gehad...op zich niet zo veel alleen ze doet t geen van allen meer
picsquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:41 schreef gazylady2 het volgende:
huidskleurige string bb,![]()
haha, dies werkelijk ECHT uit de prehistoriequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zelfs mijn pocketline swing 240 doet het nog
nou, op zich is dat niet zo spannend hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pics![]()
hoe?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
mr opzag ?![]()
nooit gehoordquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe?![]()
ken ik niet...quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nooit gehoord![]()
op zich niet, maar op zag wel....![]()
neuhj, je bent gewoon 'uit' de tijdquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ken ik niet...
mis ik nu een stuk opvoeding?
ik ben nooit 'in' geweestquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:48 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
neuhj, je bent gewoon 'uit' de tijd![]()
maar dat is nix nieuws meer........ toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben nooit 'in' geweest
toen waren de dino's inquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
was je in de prehistorie niet in dan?
het is maar water hequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:54 schreef FlappieMoppie het volgende:
Yo mensjes!
Hoe staat t met t leven??
Wat een f*ck weer zeg.... pff in 15 min fietsen kun je heel nat worden, da heb ik gemerkt ...![]()
Maaja... we overleven t wel... ik ben nog net nie verzopen.. en ook nie gesmolten trouwens![]()
Yo!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:54 schreef FlappieMoppie het volgende:
Yo mensjes!
Hoe staat t met t leven??
Wat een f*ck weer zeg.... pff in 15 min fietsen kun je heel nat worden, da heb ik gemerkt ... :'(
Maaja... we overleven t wel... ik ben nog net nie verzopen.. en ook nie gesmolten trouwens![]()
Binnen in mn hart binnen in mn ziel van binnen....quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:04 schreef ArTiC het volgende:
BINNEN! binnen lalalalalala lala BINNEN!
Wat nou?!?! had je wat?? vechten??? nu kommen... moet je toch hehequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Yo!
ga eens eten jij!!![]()
huphup!![]()
je hebt nog 15, 14,13...
binnen lalalala ik kan toch nie zingenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Binnen in mn hart binnen in mn ziel van binnen....![]()
ik ook nie maar dat hoor je zo toch nie....quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
binnen lalalala ik kan toch nie zingen
ah, dan hoorde ik wat anders dusquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:07 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ik ook nie maar dat hoor je zo toch nie....![]()
whaa, jij problemen gaat krijgen! jij dalijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Wat nou?!?! had je wat?? vechten??? nu kommen... moet je toch hehe
oeee ik word al bang....quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
whaa, jij problemen gaat krijgen! jij dalijkipv
![]()
wacht maar!
ik kom er nu aan!
Michelle is namelijk niet zijn vriendin... waky waky rise 'n shine darlingquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geen foto van mijn vriendin nee...![]()
gelukkig zal het me een worst wezen dat jij me niet gelooftquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Michelle is namelijk niet zijn vriendin... waky waky rise 'n shine darling
okeej, okeej, okeej, okeej!!!! zo is het goed!quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:02 schreef FlappieMoppie het volgende:
Sorry sorry sorry sorry gazy!!! zo goed???![]()
Floris! Was je ziek vandaag!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:08 schreef FlowDesign het volgende:
* Snookeren is
Whehehe... en ik was er 'al' om 10:45quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Floris! Was je ziek vandaag!
Je was om 15.45u nog op school!!
Ik heb je zien zitten
Hoezo, is ze wel je vriendinnetje dan? En dat zeg je niet ff ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
gelukkig zal het me een worst wezen dat jij me niet gelooft.
insiders-info? vertel opquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:02 schreef FlappieMoppie het volgende:
Sorry sorry sorry sorry gazy!!! zo goed???![]()
afschietenquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:51 schreef BigB het volgende:
grrrrrrrrr hebben ze voor de 2e keer deze maand in onze auto ingebroken.........alleen nu niets gejat
tuig![]()
![]()
![]()
Hoezo? Heb ik toch al gezegd???quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoezo, is ze wel je vriendinnetje dan? En dat zeg je niet ff ofzo?
Of ga je er nu vanuit dat als je 1 keer gezoend hebt dat ze dan meteen je vriendin is(pi)
Maar als dat zo is, dan moet je me echt a.s.a.p. aan Sterre voorstellen hoor
Alarm???quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:51 schreef BigB het volgende:
grrrrrrrrr hebben ze voor de 2e keer deze maand in onze auto ingebroken.........alleen nu niets gejat
tuig![]()
![]()
![]()
nope... heb ik nergens zien staan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb ik toch al gezegd???
Enne... Sterre mwuahahahahahahahaha.
Ik welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nope... heb ik nergens zien staan.
nopequote:Op donderdag 10 juni 2004 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
insiders-info? vertel op
Je mist de helft van de posts hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nope... heb ik nergens zien staan.
heb deze dan ook maar gekozenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De T630
Als je één van die andere had gekozen was ik je persoonlijk een pak slaag komen gevenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
heb deze dan ook maar gekozen
ghehheequote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je één van die andere had gekozen was ik je persoonlijk een pak slaag komen geven![]()
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:07 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
nope![]()
Ken je dat liedje niet van Jump!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:51 schreef blieblie het volgende:
wat zegt die aap allemaal??
Hier doettut geluid niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:21 schreef blieblie het volgende:
Of Van Halen.
1:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
Tjow.... wat is dit een leuk topic om na te lezen.
Waar is iedereen??
ofterwijl: WEEKEND!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:33 schreef Plengel het volgende:
Bier
Heeeeey Gazy!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
1:![]()
Hoer! Had dan ff gebeld!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef febster het volgende:
Soo druk hier zeg...
Vnv naar het Strabrecht gala wezen kijken viel qua auto's wel tegen... op een Porsche 911 Carrera 4, een Hummer H2, en een DB7 Vantage, had je het eigenlijk wel gehad(ooh en een nieuwe Audi A6
)
Dat kreng van de Kruidvat is ook van Home Electronics. Tmeest baggere merk wat je kan verzinnenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:37 schreef daNpy het volgende:
Wij kunnen ook echt niets kopen!!
Wisten jullie dat er in een ecterne DVDrecorder een gewone vijf-en-een-kwart inch drive zat uit een PC?
[afbeelding]
Werk jij op zondagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:42 schreef blieblie het volgende:
Goedenacht Juup!!
Ik ben gelijk slapen, moet morgen werken, ennne keb zo het vermoeden dat morgen een lange dag wordt.
Is dat niet gewoon omdat je geen programma hebt die die extensie ondersteunt? (as in Photoshop ofzo?)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:56 schreef blieblie het volgende:
Hey heeft iemand enig idee waar die instelling in IE zit dat je plaatjes ook op kan slaan als .jpg, .gif of .png ipv. alleen .bmp???
Ik dacht dat het een beveiligingsinstelling is, maar ik kan het niet vinden.
is geen beveiliginginstelling, is gewoon een dikke vette gebruikelijke IE fout...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:56 schreef blieblie het volgende:
Hey heeft iemand enig idee waar die instelling in IE zit dat je plaatjes ook op kan slaan als .jpg, .gif of .png ipv. alleen .bmp???
Ik dacht dat het een beveiligingsinstelling is, maar ik kan het niet vinden.
Zelfs Paint ondersteunt alle andere extensiesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:07 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je geen programma hebt die die extensie ondersteunt? (as in Photoshop ofzo?)
leg ff deze n00b uit hoe je ook alweer je cache flushtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is geen beveiliginginstelling, is gewoon een dikke vette gebruikelijke IE fout...
pleur je cache maar eens leeg
dunno, ik heb geen IEquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
leg ff deze n00b uit hoe je ook alweer je cache flusht![]()
beter dan met zijn drieen in een eenpersoonsbed toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:49 schreef FlappieMoppie het volgende:
Goeiesmorgens!!!
Lekker geslapen.....met zn drieen in een 2pers bed....
![]()
ah, noemen ze dat al cache flushenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef ArTiC het volgende:
extra, opties...
bestanden verwijderen, daar dus
3 wat???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:49 schreef FlappieMoppie het volgende:
Goeiesmorgens!!!
Lekker geslapen.....met zn drieen in een 2pers bed....
![]()
das waar maar als 1 van de 3 de helft in pikt dan lig je dus met zn tweeen op de helft.... das nie fijn....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beter dan met zijn drieen in een eenpersoonsbed toch?
mff??? en dat is??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:49 schreef blieblie het volgende:
mff??
3 flappie moppiesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
3 wat???
ah fff dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:51 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
3 flappie moppies![]()
da mep je toch "perongeluk" die persoon uit bed in je slaap?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:49 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
das waar maar als 1 van de 3 de helft in pikt dan lig je dus met zn tweeen op de helft.... das nie fijn....![]()
tja daar denk ik nie aan als ik slaapquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
da mep je toch "perongeluk" die persoon uit bed in je slaap?![]()
proestquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:04 schreef daNpy het volgende:
Dan zeg je toch dat ze bij de MyCom om de hoek supergavetevetgekcoole computer stuff hebben B)
Had je moet zeggen; dude hier om de hoek is een MyCom, ga daar werken ofzo nerdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik was net in Eindhoven in een winkel met wat elektronica zooi..staat er zo'n dude van die winkel naar me te staren alsof ie wil zeggen "rot op". echt zo'n nerd was het, ik dus ff lekker pesten door expres lang te blijven, whehehehe
En dat helpt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is geen beveiliginginstelling, is gewoon een dikke vette gebruikelijke IE fout...
pleur je cache maar eens leeg
Slechte zaak. Weer die vrouwen hè, Okke weet niet waar hij aan begintquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:44 schreef febster het volgende:
Griekenland gewonnen
Hmm en er gaat gewoon niemand met me mee uit![]()
Ik ga overigens ook daar niet vanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Slechte zaak. Weer die vrouwen hè, Okke weet niet waar hij aan begint
Ik ga trouwens wel
Tsjaa als je geen bier lustquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
Smirnoff mixdrankjes zijn zowieso niet erg geweldig te zuipen vind ik, krijg je zo'n opgeblazen gevoel van.
Ik wel eens een Smirnoff flesje ge-at... niet dat ik er ziek van werd maar toch is het niet fijn
Das echt smerigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:40 schreef FlowDesign het volgende:
je bent gewoon een mietje
je lust zeker ook geen rum ofzo?
Dat drink ik de rest van de week... mijn maag is ondertussen getraind om donderdag en zaterdagavond andere substanties binnen te krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:52 schreef daNpy het volgende:
Cola
Je drinkt dus geen baco's of balico's?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:43 schreef febster het volgende:
[..]
Das echt smerigVoor de rest lust ik overigens echt alles
(oke op whiskey na ofzo)
Cola=lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je drinkt dus geen baco's of balico's?
Hij weet juist wel waar hij NIET aan begintquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Slechte zaak. Weer die vrouwen hè, Okke weet niet waar hij aan begint
Net zeg je nog dat je geen rum lust en nu vind je Bacardi ineens lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Cola=lekker
Bacardi=lekker
Baco=
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je geen rum lust en nu vind je Bacardi ineens lekker
for your information: Bacardi = rum
Whehehe... dokusquote:Op zondag 13 juni 2004 00:00 schreef febster het volgende:
[..]![]()
Bacardi is voor mij gewoon bacardi![]()
Maar goed dan lust ik het wel
*naar stratum is*
Weer een FFF threesome gehad dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
Goedemorgen!!!!!
Hoe gaar kun je zijn?!?!![]()
nee vannacht nie...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Weer een FFF threesome gehad dan?![]()
uhm niks bijzonders....quote:Op zondag 13 juni 2004 15:48 schreef daNpy het volgende:
Wat dan wel?
Dit keer heeft ze rustig aangedaan...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Weer een FFF threesome gehad dan?![]()
ja moet ook af en toe gebeurenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dit keer heeft ze rustig aangedaan....
Ja eerst n interland gespeeldquote:Op zondag 13 juni 2004 16:06 schreef blieblie het volgende:
Nog uit geweest gisteren in de Orient??
Ik ben gewoon een keer braaf niet op stap geweest.
Goed he!
ja dat kun je wel zeggen ja....quote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef blieblie het volgende:
braaf omdat het geld, een kater en een hoop blunders scheelt.
Bobben sucks.
Hey!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef blieblie het volgende:
braaf omdat het geld, een kater en een hoop blunders scheelt.
ow waar??quote:Op zondag 13 juni 2004 16:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hey!
Blunders dienen te worden gepost in de daarvoor bestemde topics! Da's dus geen reden
Ghe, die gast is dan ook goed gekquote:Op zondag 13 juni 2004 17:04 schreef daNpy het volgende:
Bij R&P dacht ik
Echt super vette toics om te lezen (met dank aan, en respect voor ook_gek)
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:28 schreef blieblie het volgende:
een vibrator..![]()
![]()
.
Wat is er mis met een vibo op je 16de Feb?
Idd ja dat vroeg ik mezelf ook al af. Beetje conservatief die feb.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef febster het volgende:
Niet een beetje jong (16) voor een vibo?
Blijkbaarquote:Op zondag 13 juni 2004 19:01 schreef FlappieMoppie het volgende:
ben ik nou de enigste die zich verveeld ?!?!?!
VVD'er hequote:Op zondag 13 juni 2004 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Idd ja dat vroeg ik mezelf ook al af. Beetje conservatief die feb.
Voetbalquote:Op zondag 13 juni 2004 19:15 schreef febster het volgende:
[..]
VVD'er he
En ach op zaterdagavond in SEX conservatief zijn is meestal wel leuk voor wat discussies
En Ankie, ook ik verveel me(straks maar Engeland - Frankrijk kijken denk ik...
)
Dan heb je een probleem de komende 3 wekenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voetbal
Dat word Discovery of iets dergelijksquote:Op zondag 13 juni 2004 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem de komende 3 wekenrest van NL zendt ook niks bijzonders uit dan
Kom je nú meequote:Op zondag 13 juni 2004 18:03 schreef blieblie het volgende:
Danny!! Je Arnhem Rallybak bij Babetrap op TMF.
Je moet alleen ff om dat schaap heenkijken.
Herhaling, heb ik vorige week al gezienquote:Op zondag 13 juni 2004 18:03 schreef blieblie het volgende:
Danny!! Je Arnhem Rallybak bij Babetrap op TMF.
Je moet alleen ff om dat schaap heenkijken.
Moet je vooral zo houdenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:15 schreef febster het volgende:
[..]
VVD'er he
En ach op zaterdagavond in SEX conservatief zijn is meestal wel leuk voor wat discussies
En Ankie, ook ik verveel me(straks maar Engeland - Frankrijk kijken denk ik...
)
Iedereen die kan wat Zidane vnv heeft laten zien onder die druk verdient alle lof, of het nu "Duits" beschouwd wordt of nietquote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef daNpy het volgende:
Beetje Duitse acties hoor overloper
Nope, die komt tussen de Piazza en de Mathildelaan. Zijn ze afgelopen week begonnen met bouwen.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:53 schreef Partygurl het volgende:
Dies toch al open of niet
Wat krijg je extra bij zo een viphuisje dan? Champagneontbijt?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:25 schreef Blueman het volgende:
Terug van mijn weekendje Heijderbos....
Geslaagd weekendje met vriendin en nog 2 vrienden van ons..
Leuk als je in zo'n Vip huisje zit en dan weet dat je 400 euro korting hebt en de mensen naast je zoveel meer hebben bestaald
Maar het was zeer zeker een geslaagd weekend
Zit Sauna in, Bubbelbad, Breedbeeld TV, CD Speler en normaal gesproken ook elke ochtend brood aan je deur en opgemaakte bedden, maar omdat we personeel waren kregen we dat laatste nietquote:Op maandag 14 juni 2004 11:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat krijg je extra bij zo een viphuisje dan? Champagneontbijt?
Een verlate katerquote:Op maandag 14 juni 2004 11:14 schreef Partygurl het volgende:
neej joh
Ik heb echt nu pas een kater van zaterdag
Ook relextquote:Op maandag 14 juni 2004 11:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zit Sauna in, Bubbelbad, Breedbeeld TV, CD Speler en normaal gesproken ook elke ochtend brood aan je deur en opgemaakte bedden, maar omdat we personeel waren kregen we dat laatste niet
Sauna is ook relaxt... lekker in hangen en zweten en erna lekker in bad gaan liggen bubbelenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:21 schreef blieblie het volgende:
Ook relext.
Dat bubbelbad dan, de rest interesseerd me niet zo.
sauna is veels te warm om te sexenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Sauna is ook relaxt... lekker in hangen en zweten en erna lekker in bad gaan liggen bubbelen
Je hoeft toch niet heel de dag te sexen...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
sauna is veels te warm om te sexen.
Echniequote:Op maandag 14 juni 2004 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
sauna is veels te warm om te sexen.
Neej ikke ben gewoon vrij vandaagquote:Op maandag 14 juni 2004 11:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een verlate kater.
Ook lekker!
Heb je vrij (genomen)?
[..]
Ook relext.
Dat bubbelbad dan, de rest interesseerd me niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |