"als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:35 schreef daNpy het volgende:
[knip]
Zo'n apparaat kost geen dubbeltje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.."
zo'n ding valt gewoon buiten de gemiddelde prijsklasse voor zo'n apparaat, een dvd-recorder van een echt gerenomeerd merk, dus geen LG, kost je toch echt nog zo'n ¤400,-quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n apparaat kost geen dubbeltje.
En ze hadden het alweer gekocht vóór mij iets te vragen (net als dat MUK Medion draadloze TB+muis) maar zon ding hoort gewoon te werken.
En LG is een gerenomeerd merk, ding was als beste koop bij de consumentenbond.
en dat is iets wat je krijgt als je een artikel koopt bij een zaak die dat normaal niet verkoopt...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:48 schreef daNpy het volgende:
We hebben meer geld uitgegeven en het gezeur blijft.
(in eerste instantie. Officieel hadden we hem terug moeten sturen naar het service center terwijl we hem net 5 minuten in huis hadden.
Dat kan toch gewoon niet)
BCC verkoopt alleen maar consumer electronicsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en dat is iets wat je krijgt als je een artikel koopt bij een zaak die dat normaal niet verkoopt...
zulk soort artikelen wordt gewoon gemaakt met een veel hogere uitval ratio dan merk apparatuur, dus nee, echt heel gek vind ik het niet....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:50 schreef daNpy het volgende:
Er stonden meer DVD recorders van ongeveer die prijs. Dus dat is de prijsklasse
Hoe hoger de prijs, hoe beter de laser/meer opties uiteraard. Maar dat neemt toch niet weg dat je 250 euro uitgeeft aan iets dat niet werkt? Het gewoon niet doet?
ik doelde op de kruidvat DVD-brander en dat weet je ook best..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
BCC verkoopt alleen maar consumer electronics
Nee, da's meer puur verlies.........quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kijk, ze bieden ook een 76cm LCD tv aan bij de gamma voor ¤2000, maar zo'n ding zou ik ook nooit kopen, omdat de "betere" merken al gauw zo'n ¤1000 moeten kosten, en das echt niet allemaal pure winst voor de fabrikant/verkoper..
Dan quote je mn bericht gewoon helemaal fout want dat ging júist over de LG.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik doelde op de kruidvat DVD-brander en dat weet je ook best..
Tiepfoutje, moet 200 euro zijn denk ik, maar das wel érg weinig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef Ludo het volgende:
[..]
Nee, da's meer puur verlies.........
Zeker weer een WIJF aangezeten??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:39 schreef Sorella het volgende:
3 wasmachines ( de een na laatste had betonrot), 4 koelkasten ( waarvan er 2 geen gas meer hadden), 4 tv's waarvan de een na laatste vanaf het begin errug bromde (heeft 3 maanden geduurd voor we een andere hadden) en de laatste een monteur binnen 2 dagen al op de stoep stond. en dat allemaal binnen17 jaar
2 magnetrons waarvan de eerste het 12 jaar heeft uitgehouden en de tweede binnen 2 maanden kapot was. 4 videorecorders waarvan de laatste het 3 jaar uitgehouden heeft en dat was het dacht ik wel
Er heeft gewoon een WIJF aangezeten! Waardenberg & de Jong rulesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:47 schreef Ludo het volgende:
[..]
Zeker weer een WIJF aangezeten??
Das vragen om problemenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:35 schreef daNpy het volgende:
Zo ook gister. Mijn vader kocht een DVD recorder bij de Kruidvat (250 euri).
Nu kun je zeggen, dat is vragen om problemen, maar consumer electronics die je koopt moeten gewoon werken. Punt.
Klopt dit? is dit niet 1000 ¤ meer of lees ik dit helemaal fout?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
kijk, ze bieden ook een 76cm LCD tv aan bij de gamma voor ¤2000, maar zo'n ding zou ik ook nooit kopen, omdat de "betere" merken al gauw zo'n ¤1000 moeten kosten, en das echt niet allemaal pure winst voor de fabrikant/verkoper..
Ja om het trillen tegen te gaan zit er onderin een groot blok beton om hem goed zwaar te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:45 schreef LostFormat het volgende:
Betonrot in een wasmachine?
Die begon dus los telaten, dus regelmatig verstopping door al dat losgelaten beton.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:58 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
Ja om het trillen tegen te gaan zit er onderin een groot blok beton om hem goed zwaar te maken.![]()
Opmerking die dus nergens opslaatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:47 schreef Ludo het volgende:
[..]
Zeker weer een WIJF aangezeten??
Was draaien niet.....de rest alleen als het noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:30 schreef Sorella het volgende:
[..]
Opmerking die dus nergens opslaat
Alsof mannen nooit een was draaien, iets in de magnetron zetten,de videorecorder of tv aan zetten en iets uit de koelkast halen Pffffffffffffffff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |