quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:20 schreef BB-King het volgende:
Bij Neckermann, kijk in het boek blz. 231
Ligt aan de lengte en de dikte van de staaf.
Hij maakt heeeeeeeeeel veel herrie, stop hem er dus maar vlug in.
1.- Bij een sex shop op internet (bijvoorbeeld Pabo of Christine le Duc)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:12 schreef kreeftje het volgende:
waar koop je een vibrator behalve in een sex shop? hoeveel kost een vibrator? maakt een vibrator herrie?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef febster het volgende:
Niet een beetje jong (16) voor een vibo?
Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoekenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoeken
Ik loop tegen de 20 alweer dus voor mij is ze al wat te jong maar ik zou zeggen leef je uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoeken
Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.
Emancipatiegolf heb jij dan ook gemistquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er jong is aan 16 jaar en een vibo
Ik geloof dat je een emancipatiegolf gemist hebt hoor
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.
Geen last van gehad hoor (en nog steeds niet...en ik masturbeer al met een vibo vanaf mijn dertiendequote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kan
Die mag je uitleggen....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:32 schreef febster het volgende:
[..]
Emancipatiegolf heb jij dan ook gemist
Ah, dus vrouwen die een vibrator hebben vinden sex helemaal niks:?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kan
*zucht*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen....
[..]
Ah, dus vrouwen die een vibrator hebben vinden sex helemaal niks:?
![]()
Ik weet niet wat jouw ervaringen zijn met een vrouw, maar zo te horen is er nog een lange weg te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |