Misschien hangt het af van de CC maatschappij.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:32 schreef Vision het volgende:
ik heb iig (nog) geen mail van A&F gehad met de vraag of ik een afschrift zou willen mailen
Hopelijk is al dat gedoe niet nodig, maar we zullen zien
Ik geloof dat die andere fokkers (andere IA en mensen die individueel besteld hadden) wel hebben moeten confirmen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Misschien hangt het af van de CC maatschappij.Mijn vader zit bij de ING bank met zijn CC (Goldcard) en heeft nog nooit iets van dergelijke zaken mee gemaakt.
vandaag maar eens gaan bellen.quote:Hey vision,
Thanks for contacting us at A&F. In order for us to better assist you, please
give us a ring at 1-888-856-4480. We apologize for any inconvenience that this
may have caused. Thanks again for contacting us at A&F.
Anita
A&F Customer Service
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:51 schreef Vision het volgende:
hmmm, beetje vaag dat ik aangesproken wordt met "Vision" als ik mijn mail (en order) gewoon op mijn echte naam heb staan... beetje matig
ik heb ze van mijn @home adres gemailedquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef Steijn het volgende:Zal wel komen door je mail-adres.
Hoe weten ze dan dat jij Vision bent? Misschien Fok!ken ze ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:39 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb ze van mijn @home adres gemailed
huh?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:39 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb ze van mijn @home adres gemailed
Valse hoop.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:37 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat morgen of een woensdag meer de hand ligt i.v.m. weekend enzo.
Nou zeg, nu is het net alsof ik hier nasty heb zitten vloeken ofzoquote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef Desiderius het volgende:
-edit: doe maar niet
HC Doorn toevallig?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef Vision het volgende:
btw: ik ben de rest van de week wat weinig aanwezig en ben het hele weekend weg (toernooi).
Waneer ga je dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef Vision het volgende:
Ik denk, zeg het maar ff voordat iedereen denkt dat ik al op Aruba zit
jij zou toch pas melden dat "we" opgelicht zijn als ik veilig en wel daar zat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:47 schreef Steijn het volgende:
Waneer ga je dan?
Dat is dus mogelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:55 schreef Desiderius het volgende:
Stilletjes hoop ik dat het gewoon deze week al bij je bezorgd wordt vision
Voor onze bestelling moet natuurlijk eerst een apart vliegtuig geregeld worden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:34 schreef Desiderius het volgende:
Die mensen die individueel besteld hadden, weet zo even niet wie, die hadden het vrij snel als ik het goed gelezen heb
quote:
helaas niet neequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:03 schreef Desiderius het volgende:
Viel onze bestelling trouwens nog binnen de sale?
ik heb 't geprobeerd, maar hij geeft aan dat het tracking nummer / postcode niet klopt, beetje jammer udsquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:56 schreef MrHoogeveen het volgende:
Je kan de zending trouwens online volgen. Met het ordernummer van abercrombie kan je het fedex trackingnummer zoeken en daarmee kan je het precies volgen
quote:Vermoedelijke datum van aflevering: 06/18/2004 12:00
volgende stap is hopelijk Nederland. Al zal het wsl wel eerst naar een oostkust stad gestuurd worden voordat het hier heen gaat.quote:FedEx sorteercentrum verlaten/ INDIANAPOLIS IN 06/17/2004 04:30
Als jij het morgen al krijgt, is er dan een kansje dat het bij mij zaterdag al bezorgd wordtquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:18 schreef Vision het volgende:
ons tracking nummer is overigens: 656220320202
(dat ik er niet eerder aan dacht omdat hier te posten voor de rest)
en 't is hoogstwaarschijnlijk dezelfde vrachtwagen ja
Ik heb kosten voor niet aangetekend op de factuur gezet, dus als je wil dat het sneller gaat moet je nog wat bijstorten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:45 schreef Desiderius het volgende:
TPG wel ja, mits het niet-aangetekend verstuurd wordt
die kans is nihil ben ik bang. ik zit vrijdag op mijn stage, ben om 18.15 thuis en moet om 18.30 beginnen op mijn bijbaantjequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:09 schreef Desiderius het volgende:
Als jij het morgen al krijgt, is er dan een kansje dat het bij mij zaterdag al bezorgd wordt?
Laat je niet opjagen hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:19 schreef Vision het volgende:
die kans is nihil ben ik bang. ik zit vrijdag op mijn stage, ben om 18.15 thuis en moet om 18.30 beginnen op mijn bijbaantjeBen om 22.00 klaar en dan kan ik meteen naar een toernooi toe, waar ik zondag pas van terug kom.
Ik hoop dat ik dan nog enig fut in me heb zitten zodat ik jullie bestellingen kan gaan sorteren zodat mijn pa ze maandag op de post mag gaan doen
ik wil eigenlijk alles gewoon z.s.m. voor iedereen geregeld te hebben. Komt alleen beetje kut uit dat het net dit weekend het hele weekend weg benquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:22 schreef Steijn het volgende:
Laat je niet opjagen hoor.
hijs nog steeds in Frankrijkquote:Aangekomen op FedEx-verbindingscentrum/ ROISSY FR 06/17/2004 20:25
woeiquote:In FedEx-voertuig om te worden bezorgd/ EINDHOVEN NL 06/18/2004 09:28
op FedEx.com kun je zien wat de vermoedelijke aankomst datum/tijd is. Bij mij zou het vandaag om 12.00 moeten aankomen, en het is daar afgelopen woensdag verstuurd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Vision wanneer heb jij precies besteld? En in hoeveel dagen is je pakket gearriveerd in NL?
Ik heb woensdag besteld en dit is wat ik nu krijg te zien:
Date/time Status Location Comments
Jun 17, 2004 11:16 pm Left FedEx Ramp COLUMBUS OH
[edit]
wie heb je gebeld?
Limburg, beetje ver weg voor de meesten denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:37 schreef Catbert het volgende:
WhooooVision, waar woon jij ergens?
Balen dat je niet naar 't zelfde toernooi gaat, had je ze mee kunnen nemen
wsl wel jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:17 schreef Rover het volgende:
Fedex![]()
(ga je nog een foto maken van alles bij elkaar?)
ik kan natuurlijk ook zeggen dat het een geintje was en dat er nog helemaal niets binnen isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:51 schreef Mighty het volgende:
JA..voor ons ja...wachten wetende dat het in Nederland ergens ligt...
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:06 schreef Vision het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook zeggen dat het een geintje was en dat er nog helemaal niets binnen is
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:51 schreef Mighty het volgende:
moest je nog duanerechten en invoerkosten betalen?
is nog niet te zeggen. fedex kan 2 weken later nog een brief sturenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:46 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond....
als het fout gaat, wil ik toch mijn geld terug. bestel ik zelfquote:Op zondag 20 juni 2004 23:21 schreef HotFudge het volgende:
zucht ... MAERTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!![]()
MAERTZ weet geen eens of ie een trackingnummer heeft :S
Hij zou kijken en posten... pf zucht ... grmpf
mail me dan even, dan doen we het samen alleenquote:Op zondag 20 juni 2004 23:28 schreef Chillmeister het volgende:
als het fout gaat, wil ik toch mijn geld terug. bestel ik zelf
we zitten idd in de verkeerde topicquote:Op zondag 20 juni 2004 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
mail me dan even, dan doen we het samen alleen
Inderdaad. Ik ga begin juli ook op vakantie, en daarvoor wil ik het echt hebben.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:28 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
als het fout gaat, wil ik toch mijn geld terug. bestel ik zelf
Nou niet helemaalquote:Op maandag 21 juni 2004 11:54 schreef Desiderius het volgende:
10?
geldoverschot zeker
Vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 21 juni 2004 17:12 schreef Mighty het volgende:
Vandaag versturen is morgen ontvangen
En zijn bij al je polo's slijtplekken aanwezig (Vintage washing)?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:44 schreef MrHoogeveen het volgende:
De overhemden zitten wel goed
Mijn bestelling:
2x Schroon River Shirt
2x Cobble Hill Polo
1x Haystack Polo
1x Swinger Belt
1x Flip Flops
Alles in medium: de polo's zitten te strak, de riem is te lang en de overhemden zitten perfect
Ja toen al, en nu nog steedsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:22 schreef Mighty het volgende:
nu al? het is pas 16:46
Dan weten we datquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef Vision het volgende:
ik ben bang dat ik jullie teleur moet stellen. het gaat morgen pas op de post
zoals gezegd was ik het hele weekend op toernooi en toen ik thuis kwam was ik helemaal dood. gisteren ook nog de hele dag weggeweest, dus gaat het sorteren vanavond pas gebeuren zodat het morgen op de post kan. Hebben jullie 't iig donderdag
De maten vallen overigens wel erg klein uit
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef Vision het volgende:
ik ben bang dat ik jullie teleur moet stellen. het gaat morgen pas op de post
zoals gezegd was ik het hele weekend op toernooi en toen ik thuis kwam was ik helemaal dood. gisteren ook nog de hele dag weggeweest, dus gaat het sorteren vanavond pas gebeuren zodat het morgen op de post kan. Hebben jullie 't iig donderdag
Dat maattabelletje stelt dus ook niets voor.quote:De maten vallen overigens wel erg klein uit
Ik ook... maar dat heb ik dan ook wel weer nodig...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:46 schreef Rover het volgende:
Gelukkig heb ik large genomen
Anders passen ze mij misschien wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:07 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik ook... maar dat heb ik dan ook wel weer nodig....
Dus is even afwachten of ik meer dan 300 euro in het water heb gegooid... ach misschien goede poetsdoeken?.
En Dj-Maurits heeft mooi spul besteld hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:26 schreef Mighty het volgende:
[..]
Anders passen ze mij misschien wel.
Ik heb al een keer een A&F broek overgenomen van iemand waarvoor hij te groot was.....moet er natuurlijk wel iets van de prijs af, omdat ik het niet-passen risico dan draag.![]()
Dat zien we dan weer wel.. Eerst maar eens kijken of alles bevalt..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:26 schreef Mighty het volgende:
[..]
Anders passen ze mij misschien wel.
Ik heb al een keer een A&F broek overgenomen van iemand waarvoor hij te groot was.....moet er natuurlijk wel iets van de prijs af, omdat ik het niet-passen risico dan draag.![]()
Dank je..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
En Dj-Maurits heeft mooi spul besteld hoor.Laten we eerst nog maar even wachten totdat alles is afgehandeld voordat we gaan handelen.
Zolang je het maar niet helemaal vergeet...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:42 schreef Vision het volgende:
kreeg overigens een telefoontje van fed ex dat de douane idd invoerrechten gerekend heeft. krijg ik nog een naheffing van. en dj-marutis, ik had jouw geld nog niet terug geboekt, komt morgen dan ook, was het een beetje vergeten, sorry
En ik het een polo in maat m (van RL L maar ik heb volledig naar dat tabelletje gekeken) en een overhemd in maat s (normaal maat 37/38 ofwel m of s) besteld maar die zullen nu wel te klein uitvallen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet helemaal vergeet....
En die maten worden denk ik echt een probleem als ik het zo hoor....
Anders zorgen we wel voor een trend.. zijn de naveltruitjes straks niet aan te slepen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
En ik het een polo in maat m (van RL L maar ik heb volledig naar dat tabelletje gekeken) en een overhemd in maat s (normaal maat 37/38 ofwel m of s) besteld maar die zullen nu wel te klein uitvallen.
Hopen dat naveltruitjes mode worden.
Je hebt een grote kledingkast?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:44 schreef amokjeeh het volgende:
Ik viel helaas op het laatste moment buiten de boot met inkoopactie vanwege het ineens niet in voorraad zijn van artikelen. Eventueel ben ik wel bereid om een niet passend polootje over te nemen. Ik hoor het wel via deze thread.
hoe zit het met overhemden? als ik mezelf opmeet blijkt het dat ik een L nodig heb (mijn borstkas is 43 inch), maar heb redelijk brede schouders. en omdat de roze getreept overhemd alleen in XL beschikbaar is, zou ik die eventueel kunnen bestellen. IK lees net dat de maten redelijk klein vallen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:16 schreef MrHoogeveen het volgende:
Precies. Lengte is wel goed. Krapte bij de schouders is iirritant (in sporten lukt zeker niet, joggen was echt een hel..) en de mouwen zitten ook vervelend.
Morgen heb ik ervaring.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:26 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
hoe zit het met overhemden? als ik mezelf opmeet blijkt het dat ik een L nodig heb (mijn borstkas is 43 inch), maar heb redelijk brede schouders. en omdat de roze getreept overhemd alleen in XL beschikbaar is, zou ik die eventueel kunnen bestellen. IK lees net dat de maten redelijk klein vallen.
Iemand ervaring?
keep me postedquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen heb ik ervaring.
Ik weet niet of Vision al wat foto's gemaakt heeft, maar anders maak ik wel wat kiekjes van mijn bestelling..quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:09 schreef schatje het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel foto's.
Overhemden zitten volgens mij wel goed. Overhemd zou ik ook gewoon bestellen in de maat die je meestal koopt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:26 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
hoe zit het met overhemden? als ik mezelf opmeet blijkt het dat ik een L nodig heb (mijn borstkas is 43 inch), maar heb redelijk brede schouders. en omdat de roze getreept overhemd alleen in XL beschikbaar is, zou ik die eventueel kunnen bestellen. IK lees net dat de maten redelijk klein vallen.
Iemand ervaring?
Oei.. dat klinkt degelijk... of is dat onderdeel van de vintage-look?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:28 schreef MrHoogeveen het volgende:
p.s: mijn eerste polo is al kapotwilde vanochtend een polo aantrekken onder een capuchontrui (ging joggen) en bij het aantrekken scheurde dat pokkeding
. Het zit wel precies op de naad van de schouder... dus misschien kan het nog netjes gemaakt worden, anders heb ik een mooie poetsdoek
![]()
Het tocht alleen een beetje.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:16 schreef Desiderius het volgende:
Da's pas echt vintage, zelf zo'n ding kapotscheuren grwaaaaaah![]()
Zitten we wel op dezelfde site te kijken?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:21 schreef Desiderius het volgende:
Ik vond zelf het vooral opvallen bij de effen polo's op de site dat er af en toe wat flarden aanhingen (wat overdreven mischien), maar zoals bekend heb ik m'n order nog niet binnen dus kan het niet ontkrachten, maar ook niet bevestigen.
Hoop op minimaal vintage gehalte, want daar heb ik ze niet op uitgezocht
Oei.. ja.. je hebt gelijk.. zo zien ze er bij mij na 2 jaar pas uit..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:30 schreef Desiderius het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik er bijvoorbeeld al behoorlijk gaar uitzien.
Kleur is wel mooi
Bij spijkerbroeken staan die lichte plekken wel aardig maar ze moet de kleding niet stuk gaan maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:41 schreef Desiderius het volgende:
Ik heb dat vintage gedoe vanaf het begin al niets gevonden
Ja dat vind ik ook. De collectie is erg mooi, alleen dat vintagequote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:41 schreef Desiderius het volgende:
Ik heb dat vintage gedoe vanaf het begin al niets gevonden
Eigenlijk zonde van die opzich niet onaardige collectie van A&F dat het allemaal vintage is.
Zal in de states wel niet aan te slepen zijn
Dat zou toch zuur zijn..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:27 schreef Desiderius het volgende:
Ze komen zo 2x op een dag hoor, ook wel gehad..
Maar het kan natuurlijk ook dat het vision wederom niet gelukt is op tijd het postkantoor te bereiken![]()
Zou kunnen..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:27 schreef Desiderius het volgende:
Ze komen zo 2x op een dag hoor, ook wel gehad..
Maar het kan natuurlijk ook dat het vision wederom niet gelukt is op tijd het postkantoor te bereiken![]()
laat mij even weten vandaag hoe die maten zitten? dan ga ik binnenkort zelf misschien bestellen na de mislukte inkoopactiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:23 schreef Steijn het volgende:
Ik heb alles binnen.Net busje voor de deur gehad.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:23 schreef Steijn het volgende:
Ik heb alles binnen.Net busje voor de deur gehad.
Ik krijg bijna altijd bestellingen op zaterdag. Dus ik heb wel hoop.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 02:01 schreef Rover het volgende:
Ik verwacht het echt niet voor maandag..
Hier hebben ze namelijk nog nooit wat in het weekend bezorgt..
Gezellig.quote:Op zondag 27 juni 2004 02:48 schreef Mighty het volgende:
~Ik ben trouwens nog steeds wakker![]()
whehequote:Op zondag 27 juni 2004 02:48 schreef Mighty het volgende:
~Ik ben trouwens nog steeds wakker![]()
Niet!quote:Op zondag 27 juni 2004 14:10 schreef Adelante het volgende:
inkoopactie 1 heeft een doorstart beleefd en gaat verder onder deel 1,5
en wedden dat die spullen er nog eerder zijn dan inkoopactie #2
Nee, maar ik heb zelf ook niets in die richting ondernomen. We hebben nauwelijks gemaild met elkaar. Ik denk dat het gewoon morgen komt.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:29 schreef Desiderius het volgende:
Steijn, heb je zelf nog iets vernomen van Vision?
Je hebt net de inkoopactie 1.5 gemist..zie andere topic in Lifestyle...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef je-anine het volgende:
komt zo'n actie ook nog een keer?
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:15 schreef Wank3r het volgende:
Ik denk dat ie nu ergens aan de costa zit te lurken aan zijn drankje betaald door jullie![]()
![]()
Top zeg! Dan zie ik het wel verschijnen..quote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Vision het volgende:
-knip-
mijn digicam was leeg en ik kon de oplader zo snel niet vinden dus dat is niet meer geluktquote:Op maandag 28 juni 2004 16:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
Top zeg! Dan zie ik het wel verschijnen...
Ben je nog in staat geweest om wat plaatjes van de complete bestelling te schieten?.
Heb je de rest al wel opgestuurd dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Vision het volgende:
volgens mij is die van Catbert in de verkeerde kleur geleverd, kijk ik thuis vanavond ff na, en dan mail ik hem wel of ie hem evt. in het groen wil hebben of dat ik 'm terug moet sturen.
Open een topic, kun je peilen of er animo is en als dat het geval is een actie opzetten.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:49 schreef Brambo_B het volgende:
Is er iemand in de omgeving van Tilburg, die samen met mij zou willen bestellen.
Enige nadeel is dat ik geen creditcard heb.![]()
![]()
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
Inmiddels heb ik de overhemden binnen... alleen de polo's ontbreken nog...
Zou die niet van mij kunnen zijn? Ik had een groene polo met een blauw logo besteld.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Vision het volgende:
1 artikel is in groen geleverd met blauw logo ipv blauw met groen logo. (weet zo even niet van wie, kom ik vanavond op terug). en van de ander is een artikel helemaal niet geleverd.
Dat is zuur zeg... bij mij zitten ze echt perfect, en de kwaliteit valt me ook 100% mee..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.
Ja, je zuipt ook teveel bier. Love handles enzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.Ik zelf heb maar 1 overhemd besteld maar mijn pa heeft er 2 besteld (maat xl) maar die zullen voor hem ook wel te strak zitten. De stof is wel erg zacht.
JE moet je toch _ergens_ aan vast kunnen houden???quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je zuipt ook teveel bier. Love handles enzo.
Hij zit juist aan mijn (gespierde) schoudersquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik ook.. maar ik heb daar tenminste rekening mee gehouden met het bestellen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
shit, dan had ik beter net zoals mijn polo ook mijn overhemd in XL moeten bestellenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.Ik zelf heb maar 1 overhemd besteld maar mijn pa heeft er 2 besteld (maat xl) maar die zullen voor hem ook wel te strak zitten. De stof is wel erg zacht.
Zijn allemaal L..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:01 schreef Chillmeister het volgende:
welke maten zijn die overhemden?
Ja he..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:10 schreef Steijn het volgende:
Die geruite is mooi.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:18 schreef Desiderius het volgende:
Alles staat je goed hoor![]()
![]()
Eerst alles maar eens ontvangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..].
Zet jij straks ook een paar opwindende foto's neer als je alles binnen hebt?.
Ik pas niet bepaald in een broek waarvan de lengtemaat gelijk is aan de breedtemaat, maar misschien dat iemand inderdaad een indicatie kan geven...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:11 schreef Adelante het volgende:
ik weet dat bij de andere inkoopactie een jeans van 32*32 is besteld
Opzich een prima shirt!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef Steijn het volgende:
Iemand intresse in een Otter Pond Striped Shirt - Navy? Maat S. Bij mij zit hij te klein aan de schouders. Als je intresse hebt mail dan even naar steijnvdt [at] raketnet.nl
Een plaatje:
[afbeelding]
Ik heb meer overhemden van maat S dus ik dacht dat dit ook wel zou passen. Ik ben 1,75 en koop in NL meestal maat 37.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:52 schreef Desiderius het volgende:
Weet niet hoe groot je bent, maar S is ook wel behoorlijk klein?
Anders zet je hem ff in V&Aquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef Steijn het volgende:
Iemand intresse in een Otter Pond Striped Shirt - Navy? Maat S. Bij mij zit hij te klein aan de schouders. Als je intresse hebt mail dan even naar steijnvdt [at] raketnet.nl
Een plaatje:
[afbeelding]
Ik heb al 2 potentiele kopers.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Anders zet je hem ff in V&A
Heb jij niet toevallig 2 polo'tjes van mij gekregen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:02 schreef Desiderius het volgende:
Heeft iedereen de juiste dingen gekregen?
Zoals het nu lijkt klopt er bij mij niet veel van namelijk..
Nee.. welke mis jij?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig 2 polo'tjes van mij gekregen?.
Als ik van jou het rood blauw geblokte overhemd mag dan heb ik 'n kwartetquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:19 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Nee.. welke mis jij?
Ik mis een groene polo (met lichtblauwe eland), maat M.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:25 schreef Vision het volgende:
als het goed is heeft iedereen zijn bestelling binnen, behalve Catbert en Desiderius. Die hebben een mailtje van me gekregen. Zodra ze gereageerd hebben stuur ik ze hun spullen nog op en daarna (morgen wsl.) ga ik beginnen met de refunds.
Smurf.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb meer overhemden van maat S dus ik dacht dat dit ook wel zou passen. Ik ben 1,75 en koop in NL meestal maat 37.
Moest jij niet iets met babybilletjes doen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik van jou het rood blauw geblokte overhemd mag dan heb ik 'n kwartet
Leuke updatequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:05 schreef Chillmeister het volgende:
de site heeft een update gehad
Ja, ik heb die mail nog wel, maar ik heb op het laatste moment de bestelling moeten wijzigen omdat de helft niet leverbaar was..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je hebt toch wel een mail ergens staan of niet?
Nou...degene die ik al heb staat zeer goed..goede maat en mijn spierballen komen ook mooi uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:23 schreef Steijn het volgende:
Hoe staat het nu met de polo's?
Ik mis nog een groene polo met een lichtblauw elandje, hoe zit het daarmee?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:42 schreef Vision het volgende:
vandaag zijn ook de spullen van Catbert en Desiderius verstuurd, dus die komen mrogen binnen als het goed is.
Hij had mij van de week gemaild met de vraag waar de bestelling blijft. Dus ik heb hem teruggemaild dat hij beter contact op kan nemen met jou. Volgens mij komt hij niet zo vaak op Fok!.quote:Alleen heb ik dus een pakket teruggekregen van Jesse25. Kan die me ff mailen op <mijnnickname>[at]fok.nl ?
Ik al heel veel gestreepte polo's. Ik heb er 1 bestelt omdat ik toch eerst zeker wil zijn van de maten. En groen heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
En geen Cobble Hill en Lewey Mountain?.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik al heel veel gestreepte polo's. Ik heb er 1 bestelt omdat ik toch eerst zeker wil zijn van de maten. En groen heb ik nog niet.
Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie [deel 2]quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Desiderius het volgende:
Nog pics van het totaal gemaakt Vision?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:56 schreef Lucske het volgende:
[..]
Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie [deel 2]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:56 schreef Lucske het volgende:
[..]
Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie [deel 2]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |