Gezellig.quote:Op zondag 27 juni 2004 02:48 schreef Mighty het volgende:
~Ik ben trouwens nog steeds wakker![]()
whehequote:Op zondag 27 juni 2004 02:48 schreef Mighty het volgende:
~Ik ben trouwens nog steeds wakker![]()
Niet!quote:Op zondag 27 juni 2004 14:10 schreef Adelante het volgende:
inkoopactie 1 heeft een doorstart beleefd en gaat verder onder deel 1,5
en wedden dat die spullen er nog eerder zijn dan inkoopactie #2
Nee, maar ik heb zelf ook niets in die richting ondernomen. We hebben nauwelijks gemaild met elkaar. Ik denk dat het gewoon morgen komt.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:29 schreef Desiderius het volgende:
Steijn, heb je zelf nog iets vernomen van Vision?
Je hebt net de inkoopactie 1.5 gemist..zie andere topic in Lifestyle...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef je-anine het volgende:
komt zo'n actie ook nog een keer?
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:15 schreef Wank3r het volgende:
Ik denk dat ie nu ergens aan de costa zit te lurken aan zijn drankje betaald door jullie![]()
![]()
Top zeg! Dan zie ik het wel verschijnen..quote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Vision het volgende:
-knip-
mijn digicam was leeg en ik kon de oplader zo snel niet vinden dus dat is niet meer geluktquote:Op maandag 28 juni 2004 16:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
Top zeg! Dan zie ik het wel verschijnen...
Ben je nog in staat geweest om wat plaatjes van de complete bestelling te schieten?.
Heb je de rest al wel opgestuurd dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Vision het volgende:
volgens mij is die van Catbert in de verkeerde kleur geleverd, kijk ik thuis vanavond ff na, en dan mail ik hem wel of ie hem evt. in het groen wil hebben of dat ik 'm terug moet sturen.
Open een topic, kun je peilen of er animo is en als dat het geval is een actie opzetten.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:49 schreef Brambo_B het volgende:
Is er iemand in de omgeving van Tilburg, die samen met mij zou willen bestellen.
Enige nadeel is dat ik geen creditcard heb.![]()
![]()
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
Inmiddels heb ik de overhemden binnen... alleen de polo's ontbreken nog...
Zou die niet van mij kunnen zijn? Ik had een groene polo met een blauw logo besteld.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Vision het volgende:
1 artikel is in groen geleverd met blauw logo ipv blauw met groen logo. (weet zo even niet van wie, kom ik vanavond op terug). en van de ander is een artikel helemaal niet geleverd.
Dat is zuur zeg... bij mij zitten ze echt perfect, en de kwaliteit valt me ook 100% mee..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.
Ja, je zuipt ook teveel bier. Love handles enzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.Ik zelf heb maar 1 overhemd besteld maar mijn pa heeft er 2 besteld (maat xl) maar die zullen voor hem ook wel te strak zitten. De stof is wel erg zacht.
JE moet je toch _ergens_ aan vast kunnen houden???quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je zuipt ook teveel bier. Love handles enzo.
Hij zit juist aan mijn (gespierde) schoudersquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik ook.. maar ik heb daar tenminste rekening mee gehouden met het bestellen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
shit, dan had ik beter net zoals mijn polo ook mijn overhemd in XL moeten bestellenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de overhemden, maar ze zitten wel erg strak zeg en zijn veels te kort.Ik zelf heb maar 1 overhemd besteld maar mijn pa heeft er 2 besteld (maat xl) maar die zullen voor hem ook wel te strak zitten. De stof is wel erg zacht.
Zijn allemaal L..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:01 schreef Chillmeister het volgende:
welke maten zijn die overhemden?
Ja he..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:10 schreef Steijn het volgende:
Die geruite is mooi.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:18 schreef Desiderius het volgende:
Alles staat je goed hoor![]()
![]()
Eerst alles maar eens ontvangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..].
Zet jij straks ook een paar opwindende foto's neer als je alles binnen hebt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |