vind ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:54 schreef hellmondunited het volgende:
haha leuke openingspost!
fijn, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef Daddy_100 het volgende:
niemand om te missen ik neem al mijn vrienden mee
Waar woon je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:32 schreef LaPluche het volgende:
Als iemand tips heeft om het missen wat te verzachten. Ik ben benieuwd!
Oeps sorryquote:Op maandag 21 juni 2004 11:18 schreef Salem het volgende:
Volgens mij heb je gisteren een Slijm-SMSje voor DR. MG naar mij gestuurd poppedopje. dus als je hem wilde laten weten dat je hem heel erg mist, dan moet je nog maar een keer versturen!!
Ik mis mijn schatje trouwens ook wel, maar ja, 1 hij is mijn vriendje niet, en 2 hij is niet op vakantie, maar wel veeeeeeeeeel te ver weg, en hij komt waarschijnlijk nooit meer hier heen.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:32 schreef Fasai het volgende:
Ik ga lekker voor 5 maanden naar het buitenland om te studeren, heb er keiveel zin in, en ik laat mijn vriend geen issue zijn.
Ik bedoel, als ik geen 5 maanden zonder hem kan zou ik mezelf maar zielig vinden hoor, ik ga lekker hem even vergeten, en als ik zo terug kom, dan denk ik van; o ja, hij is er ook nog, haha.
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel lekker om even 5 maanden vakantie van hem te hebben hoor, weer even lekker helemaal vrij zijn.
Love beats everything.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:35 schreef 303 het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof dat ik daar gratis kon logeren toen hij daar woonde. Was wel in Harlem en wij waren de enige 2 blanken daar, maar verder dikke lol gehad. Zijn verloofde was kunstenares en reisde de hele wereld af omdat haar schilderijen overal hingen (ook in Nederlandse musea).
Je moet inderdaad veel achterlaten en het maar kunnen, maar de liefde is waarschijnlijk sterker dan de rest...
Waar woont jouw vakantieliefde eigenlijk?
Aftellen met een "hulpmiddel" doen wij ook. Snoepjes in de vorm van hartjes enzo. Dan kan je iedere avond een snoepje nemen en heel blij zijn dat je weer een dag dichter bij gekomen bent.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:25 schreef Tedkees het volgende:
Zo, nu is het tijd om zoveel mogelijk de dagen vol te plannen. Ik ben tot en met dinsdag voorzien. Vrije tijd vul ik op met drummen ofzo.
Ik heb ook een aftel klokje, dat zorgt ervoor dat ik niet constant zelf aan het tellen ben. Het doet me ook goed om te zien dat de tijd van weerzien langzamerhand dichterbij komt
Zolang ik maar op de juiste momenten even iets hoor van haar denk ik dat ik het best wel uit kan houden. Lekker veel uitrusten, als ze terug is ben ik zo fit dat ik de rest van de tijd leuke dingen kan doen
ik ken hetquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef Tedkees het volgende:
Gatverdamme wat haat ik mezelf zo. Ik ben zo labiel als de pest en heb echt gewoon nergens zin in. Ik kan me gewoon nergens toe bewegen, alles wat ik ga doen en niet verplicht is blijft hangen na een half uurtje.
Waarom nou dat irritante mis-gevoel
Ja, das dan weer minder..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:00 schreef nikminator het volgende:
jah, ze zit op een camping en geen elektriciteit inbegrepen, das had een oplader meenemen geen zin
In de toilethokjes hebben ze wel stroomquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:00 schreef nikminator het volgende:
jah, ze zit op een camping en geen elektriciteit inbegrepen, das had een oplader meenemen geen zin
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja.. vervelend!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:28 schreef nikminator het volgende:
ik 1 keer per dag en ik word gek van het wachten tot ze haar mob een keer aan doet
Wat goed te horen dat mijn tips bruikbaar zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef Tedkees het volgende:
Ik ben blij voor je dat 't nog maar 6 daagjes is voor je LaPluche. Je bent een van de mensen in dit topic waar ik veel aan heb, zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen
werkt gewoon super, en ze heeft voor elke dag een mailtje gestuurd zo lijkt of ze nog thuis isquote:Op maandag 12 juli 2004 23:24 schreef Tedkees het volgende:
Wees blij dat je nu inderdaad nog geen vakantie hebt zeg. 't is echt niet fijn om thuis te zitten op zo'n moment. Dan realiseer je je dat 't best lang is. Zogauw je in die spiraal komt dan moet je daar echt zo snel mogelijk uit, anders wordt je echt helemaal depri. Truukjes verzinnen voor aftellen (zoals dat afstreepkaartje) is echt een goeie manier om normaal te blijven
dat heb ik dus ook, ik d8 het valt wel mee maar echt niet dus he, we zien elkaar best vaak en nu in 1x een week nie, nou is een week niet zo lang zul je zeggen, maar dat issut welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:59 schreef Amersf00rt het volgende:
Moet nog tot zaterdag wachten en dan is ze er weer..... ! HAd niet verwacht er al zo snel te gaan missen.
was blij ze zijn niet zo knap in polenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
Net mijn vriendin uitgezwaaid...
4 weken na Polen...
de mannen niet idd.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:44 schreef afraidtech het volgende:
[..]
was blij ze zijn niet zo knap in polen
De vakantie van mijn vriend was geboekt toen we net hadden, zo'n 7 maanden gelede, ter ere van het 25 jaar huwelijk van zn ouders gingen ze met zn vieren n rondreis maken langs de oostkust van amerika... en ik had ook al afgesproken om sowieso met vriendinnen op vakantie te gaan.. samen op vakantie kwam dus niet uitquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:19 schreef Duna het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor maar wat is jullie beweegredenen om apart op vakantie te gaan??
Ik kan me daar werkelijk niets bij voorstellen dat mijn vriend zonder mij op vakantie gaat of ik zonder hem. Behalve als het voor werk zou zijn?
Wij gaan altijd samen en anders niet. Mijn vriend zegt ook altijd dat het zonder mij geen leuke vakantie is en ik zou het ook niet naar me zin hebben zonder hem.
Sommige mensen hebben vrienden... Je hoeft toch niet altijd met je vriend/in op vakantie...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:19 schreef Duna het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor maar wat is jullie beweegredenen om apart op vakantie te gaan??
Ik kan me daar werkelijk niets bij voorstellen dat mijn vriend zonder mij op vakantie gaat of ik zonder hem. Behalve als het voor werk zou zijn?
Wij gaan altijd samen en anders niet. Mijn vriend zegt ook altijd dat het zonder mij geen leuke vakantie is en ik zou het ook niet naar me zin hebben zonder hem.
ik ga 3 weken alleen naar Turkije, maar niet voor mijn plezier, mijn opa is ernstig ziek.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:19 schreef Duna het volgende:
niet gaan schatjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ga 3 weken alleen naar Turkije, maar niet voor mijn plezier, mijn opa is ernstig ziek.
* bl0emetjE geeft voh een knuffelquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:30 schreef voh het volgende:
Ik ken het gevoel. 'k heb ook maar alles volgepland, maar mijn god wat kan dat tegenvallen... Geeft daarentegen wel aan dat je relatie ws wel goed zit (naja, iig van jouw kant dan)
Het valt nog steeds erg meequote:Op maandag 26 juli 2004 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Mijn scharrel is zaterdag naar de zon vertrokken.
Zal best meevallen denk ik, het is nog zo pril
das helemaal gelukt (Y) thnx... suc6 allemaalquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:55 schreef coltje87 het volgende:
afraidtech, veel plezier met je vriendinnetje he
ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:16 schreef coltje87 het volgende:
Nog maar 5 dagen
Kop op joh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:37 schreef Twin1983 het volgende:
Nog 2 weken lang moet ik haar missen![]()
![]()
Ik voel me nergens meer toe in staat heb nergens zin in, dan zou je zeggen
Ga een film kijken ofzo... nee dat lukt ook niet want daar heb ik het geduld niet voor aangezien ZIJ constant door mijn hoofd spookt..
this is hell.....
ze is nu een week weg![]()
Ooh... lucky you! Volgens mij duren de laatste nachtjes tot het weerzien het langst... ga je echt aftellenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:44 schreef bl0emetjE het volgende:
nog maar 3 nachtjes!! en dan zie ik mn liev weer![]()
cant wait
ja dat is waar, gelukkig heb ik genoeg te doen (ben mn auto aan het verven!), dat scheelt wel een beetje.. maar ik kan echt haast niet meer wachten nu!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ooh... lucky you! Volgens mij duren de laatste nachtjes tot het weerzien het langst... ga je echt aftellen
Hehe... bezigheidstherapie... altijd handigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:50 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
ja dat is waar, gelukkig heb ik genoeg te doen (ben mn auto aan het verven!), dat scheelt wel een beetje.. maar ik kan echt haast niet meer wachten nu!
ja zeker, de eerste 2 weken ook veel gedaan toen ie weg was, helpt toch wel, bezig blijvenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe... bezigheidstherapie... altijd handig![]()
Mooi... dan begin ik morgen meteen met de zomercursus bloemschikken voor beginnersquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
ja zeker, de eerste 2 weken ook veel gedaan toen ie weg was, helpt toch wel, bezig blijven
dan gaat het toch net ietsje sneller voorbij
hehehequote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mooi... dan begin ik morgen meteen met de zomercursus bloemschikken voor beginners![]()
Of je houdt gewoon van elkaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:13 schreef coltje87 het volgende:
Ahhhhhh ik word gek! Meneer zit nu in het vliegtuig, over 14 uur (ja tis ziek..) zijn we weer samen! De uren aftellen..Best wel gek in je hoofd ben je dan..
Inderdaad viel mee. Hij heeft zich al weer gemeld inmiddelsquote:Op maandag 26 juli 2004 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Mijn scharrel is zaterdag naar de zon vertrokken.
Zal best meevallen denk ik, het is nog zo pril
oeh.. zorgzaam..(?)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:27 schreef Stevie_ het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen voor een lang weekend met vriendinnen naar Terschelling.
![]()
Maak je niet dik. HIj 'vermaakt' zich daar wel!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef koala2002 het volgende:
Mag ik hier even neerzetten dat ik mn vriendje ook mis, hij is nog maar 3 dagen weg en komt over 2 weken weer dus het is geen ramp maar wat had ik graag bij hem willen zitten lekker in de zon. ( niet dat we hier geen zon genoeg hebben maar het gaat om het idee)
Mijne is ¤71,44 geworden, de eerste helft dan, de tweede helft komt nogquote:Op zondag 4 juli 2004 15:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik had beter een wedstrijd op kunnen zetten wie het meeste geld er doordraait met sms-en, ik wil niet weten wat mijn rekening gaat worden
duh, maar je lult crap in dit topic...damnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:30 schreef JoeyT het volgende:
Ja zo reageerde ik ook toen ik t hoorde... Echt sommige mensen zijn gewoon beetje debiel! Snappen niet dat je iemand op die manier kwetst. En het willen verzwijgen is dan nog het meest erge. Als je vreemd gaat moet je ook een echte 'man' (vrouw eigenlijk) zijn en het recht in je gezicht zeggen en moet degene er niet via anderen achterkomen...
Heb geen tips...maar weet hoe kl*te het isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:26 schreef biawa het volgende:
Ik zit tot eind december in Zweden. 2 weken gehad, nog 17 te gaan. Ik voel me echt zwaar belabberd. De afgelopen week heb ik het heel druk gehad, toen ging het wel, maar nu zit ik hier... alleen.
In oktober komt hij langs, maar dat duurt nog zoooo lang!
Tips zijn welkom...
De thuisblijver heeft het juist erger. Mijn vriendin komt morgen na een vakantie van 2 maanden weer terugquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:07 schreef Hert het volgende:
[..]
Heb geen tips...maar weet hoe kl*te het is
Mijn vriend zit tot februari in Spanje. Pas 1 week gehad...nog hééél véél weken te gaan. En ook ik zie hem pas weer in oktober.
Hoewel ik in dit geval de 'thuisblijver' ben, weet ik denk ik wel 'n beetje hoe je je voelt.
hehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef GekkeGerben het volgende:
En daarom moet je een topic van twee jaar oud openen????? Had gewoon effe een nieuwe gemaakt![]()
Dit topic kan mooi gebruikt worden als centraal mistopic. Dus ja, mooie zet van degene die kickt. Een wildgroei aan ik-mis-m'n-neukertje/vriend(innet)je/moeder-topics is ook niet ok.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef GekkeGerben het volgende:
En daarom moet je een topic van twee jaar oud openen????? Had gewoon effe een nieuwe gemaakt![]()
Die wildgroei was er dan ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit topic kan mooi gebruikt worden als centraal mistopic. Dus ja, mooie zet van degene die kickt. Een wildgroei aan ik-mis-m'n-neukertje/vriend(innet)je/moeder-topics is ook niet ok.
Het was al een centraal topic voordat ik hier was, een jaar terug nota bene, lees de OP maar. Ik wijs men er alleen opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die wildgroei was er dan ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |