Ooh... lucky you! Volgens mij duren de laatste nachtjes tot het weerzien het langst... ga je echt aftellenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:44 schreef bl0emetjE het volgende:
nog maar 3 nachtjes!! en dan zie ik mn liev weer![]()
cant wait
ja dat is waar, gelukkig heb ik genoeg te doen (ben mn auto aan het verven!), dat scheelt wel een beetje.. maar ik kan echt haast niet meer wachten nu!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ooh... lucky you! Volgens mij duren de laatste nachtjes tot het weerzien het langst... ga je echt aftellen
Hehe... bezigheidstherapie... altijd handigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:50 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
ja dat is waar, gelukkig heb ik genoeg te doen (ben mn auto aan het verven!), dat scheelt wel een beetje.. maar ik kan echt haast niet meer wachten nu!
ja zeker, de eerste 2 weken ook veel gedaan toen ie weg was, helpt toch wel, bezig blijvenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe... bezigheidstherapie... altijd handig![]()
Mooi... dan begin ik morgen meteen met de zomercursus bloemschikken voor beginnersquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
ja zeker, de eerste 2 weken ook veel gedaan toen ie weg was, helpt toch wel, bezig blijven
dan gaat het toch net ietsje sneller voorbij
hehehequote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mooi... dan begin ik morgen meteen met de zomercursus bloemschikken voor beginners![]()
Of je houdt gewoon van elkaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:13 schreef coltje87 het volgende:
Ahhhhhh ik word gek! Meneer zit nu in het vliegtuig, over 14 uur (ja tis ziek..) zijn we weer samen! De uren aftellen..Best wel gek in je hoofd ben je dan..
Inderdaad viel mee. Hij heeft zich al weer gemeld inmiddelsquote:Op maandag 26 juli 2004 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Mijn scharrel is zaterdag naar de zon vertrokken.
Zal best meevallen denk ik, het is nog zo pril
oeh.. zorgzaam..(?)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:27 schreef Stevie_ het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen voor een lang weekend met vriendinnen naar Terschelling.
![]()
Maak je niet dik. HIj 'vermaakt' zich daar wel!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef koala2002 het volgende:
Mag ik hier even neerzetten dat ik mn vriendje ook mis, hij is nog maar 3 dagen weg en komt over 2 weken weer dus het is geen ramp maar wat had ik graag bij hem willen zitten lekker in de zon. ( niet dat we hier geen zon genoeg hebben maar het gaat om het idee)
Mijne is ¤71,44 geworden, de eerste helft dan, de tweede helft komt nogquote:Op zondag 4 juli 2004 15:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik had beter een wedstrijd op kunnen zetten wie het meeste geld er doordraait met sms-en, ik wil niet weten wat mijn rekening gaat worden
duh, maar je lult crap in dit topic...damnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:30 schreef JoeyT het volgende:
Ja zo reageerde ik ook toen ik t hoorde... Echt sommige mensen zijn gewoon beetje debiel! Snappen niet dat je iemand op die manier kwetst. En het willen verzwijgen is dan nog het meest erge. Als je vreemd gaat moet je ook een echte 'man' (vrouw eigenlijk) zijn en het recht in je gezicht zeggen en moet degene er niet via anderen achterkomen...
Heb geen tips...maar weet hoe kl*te het isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:26 schreef biawa het volgende:
Ik zit tot eind december in Zweden. 2 weken gehad, nog 17 te gaan. Ik voel me echt zwaar belabberd. De afgelopen week heb ik het heel druk gehad, toen ging het wel, maar nu zit ik hier... alleen.
In oktober komt hij langs, maar dat duurt nog zoooo lang!
Tips zijn welkom...
De thuisblijver heeft het juist erger. Mijn vriendin komt morgen na een vakantie van 2 maanden weer terugquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:07 schreef Hert het volgende:
[..]
Heb geen tips...maar weet hoe kl*te het is
Mijn vriend zit tot februari in Spanje. Pas 1 week gehad...nog hééél véél weken te gaan. En ook ik zie hem pas weer in oktober.
Hoewel ik in dit geval de 'thuisblijver' ben, weet ik denk ik wel 'n beetje hoe je je voelt.
hehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef GekkeGerben het volgende:
En daarom moet je een topic van twee jaar oud openen????? Had gewoon effe een nieuwe gemaakt![]()
Dit topic kan mooi gebruikt worden als centraal mistopic. Dus ja, mooie zet van degene die kickt. Een wildgroei aan ik-mis-m'n-neukertje/vriend(innet)je/moeder-topics is ook niet ok.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef GekkeGerben het volgende:
En daarom moet je een topic van twee jaar oud openen????? Had gewoon effe een nieuwe gemaakt![]()
Die wildgroei was er dan ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit topic kan mooi gebruikt worden als centraal mistopic. Dus ja, mooie zet van degene die kickt. Een wildgroei aan ik-mis-m'n-neukertje/vriend(innet)je/moeder-topics is ook niet ok.
Het was al een centraal topic voordat ik hier was, een jaar terug nota bene, lees de OP maar. Ik wijs men er alleen opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die wildgroei was er dan ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |