Het is maar een uitdrukking LadySquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:41 schreef LadyS het volgende:
beefcake, 10.000 keer zo erg maar?
ik hoop het ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is maar een uitdrukking LadyS
hoop ik
Nou ze waren best hevigquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is maar een uitdrukking LadyS
hoop ik
Bij mij was het meer dan 10.000 keer zo erg. Ik heb nooit menstruatiekrampenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou ze waren best hevig![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou ze waren best hevig![]()
edit:quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:48 schreef beefcake het volgende:
De tweede toch
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
* LadyS gaat regelen dat een ruggenprik op verzoek mogelijk is. Desnoods betaal ik em zelf wel
Heb je die naaaald wel eens gezienquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:54 schreef Spindizzy het volgende:
Ruggeprik....Brrrrrrr
Ben ik de enige die vind dat er iets fundamenteels mis is als je een verdoving nodig hebt voor een verdoving?
*stopt vingers in oren*quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Heb je die naaaald wel eens gezienLiever geen ruggeprik voor mij hoor
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:09 schreef Rewimo het volgende:
En de verdoving valt echt mee. Je wilt ècht wel op zo'n moment
Probeer je hem wel op andere manieren te bevredigen? Uh... hand- en spandiensten, noemen ze dat tochquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:54 schreef Sugar het volgende:
Vind het wel eens lastig voor vriendje, ben bang dat ik hem tekort doe... Maar ga mezelf niet pushen om toch te willen, ik voel er gewoon niks bij. Bovendien geeft hij ook aan dat hij het snapt en dat hij het me dus niet verwijt ofzo.
Ben heel benieuwd hoe dat straks weer zal zijn!
Vast wel poemojnquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:21 schreef poemojn het volgende:
Het zal best meevallen, Piglet.Ik droomde pas dat de baby aan het indalen was, en dat ik er toen opeens achter kwam dat het hoofdje al naar buiten hing. Zo kan het vast ook nog.
Hier zijn ze ook niet zo moeilijk, en in het ziekenhuis in Nijmegen al helemaal niet, daar kan het zonder meer (maar da's ook academisch, tochquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:52 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik was maandag op een voorlichtingsmiddag in het ziekenhuis hier. En ze trommelen mooi wel het OK team hun bed uit als je een ruggeprik nodig hebt buiten kantooruren. Wat dat betreft zijn e volgens mij makkelijker dan een gemiddeld ziekenhuis. (maar ik geloof dat dat alleen is als je op medische indicatie in het zieknhuis bevalt en he zal natuurlijk niet helemaal op verzoek gaa, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel)
Euh, ik heb een zelfde prik een keer met een andere reden gehad maar van m'n leven nooit maar dan ook nooit weer. Dat kreng deed meer zeer dan, ik weet niet eens als wat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Een ruggeprik is een eitje... in elk geval wel in vergelijking met die rugweeën die ik had.
Rewimo, daar hoop ik eigenlijk op, op die stollingsafwijkingquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Merisse, een vriendin van me heeft ook al een aantal miskramen achter de rug. Bij haar bleek het een stollingsprobleem met haar eigen bloed te zijn. Zij moest daarom heparine prikken (of slikken, weet ik niet zeker). Het is helemaal niet gezegd dat er bij jou ook zoiets speelt natuurlijk, maar het is wèl iets dat simpel te checken is en (hopelijk) uit te sluiten.
Nogmaals sterkte meid...
Ik kijk niet zo naar die lijst, ik heb een veel leuker lijstje..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef piglet het volgende:
maar volgens mij wil je dat graag denken omdat jij de volgende op de lijst bent![]()
Niet om mij huilen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:10 schreef Merisse het volgende:
Dank je Piglet. Je bent zo lief voor me dat ik ervan moet huilen.Iedereen is zo lief trouwens, dat is zo fijn om al die berichtjes te lezen ook al weten mensen niet wat ze moeten zeggen, dat je weet dat ze aan je denken doet je al zo goed.
Die link kende ik nog niet maar is inhoudelijk weer een stuk hoopvoller dan die andere link die ik wel kende (van dezelfde site nota bene!).
Ik ben niet bang....maar daarna wel een beetje hoor, voelde het echt er in gaan, dieper en dieper, alsof iemand gewoon een mes erin stak ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:22 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, een ruggeprik hoeft geen pijn te doen. Heb er ooit een gehad, no problem. Maar ik ben niet zo bang voor naalden, misschien scheelt dat ook?
Oei, dat ziet er wel echt heel serieus echt uitquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:15 schreef poemojn het volgende:
Ik kijk niet zo naar die lijst, ik heb een veel leuker lijstje..
Ik vind het een beetje lastig om te reageren op dit thema omdat ik weet dat er af en toe bekenden meelezenquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:22 schreef Sugar het volgende:
Nog meer mensen die willen reageren op het thema, of moeten we misschien toch een ander thema kiezen? Vind ik ook prima, hoor!!!!
Tja ik ben alleen dus heb er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:22 schreef Sugar het volgende:
Miss_D, nee, ik verricht ook geen hand- en spandiensten nu! We zijn wel lief voor elkaar, hoor!
Nog meer mensen die willen reageren op het thema, of moeten we misschien toch een ander thema kiezen? Vind ik ook prima, hoor!!!!
bij beide zwangerschappen ging die 'fabel' op, na de ergste misselijkheid tot vlak voor de bevalling enorm veel zin (bij de eerste hielden we het op wat spelen en wat opgeilwerk, het echte neuken deed in m'n bekken teveel pijn vanaf het begin alquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:47 schreef Gomorrah het volgende:
Wel even een vraagje, hebben jullie ook een fase gehad (de fabel gaat..) dat jullie juist extra zin hadden??
Dank je..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef Karin het volgende:
Gomorrah gefeliciteerd!!
Pffff... moeilijk, Ik zou het er met mijn vader over hebben.. maar goed ik kan niet voor jou spreken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:10 schreef Luchtbel het volgende:
Even iets heel anders. .....een idee hoe ik dit kan oplossen?
Nou het gaat niet om specifieke data ofzo hoor, dat zien we allemaal nog wel. Alleen hij verheugd zich er echt ontzettend op. Hij is gek op kinderen en dit wordt z'n eerste kleinkind, hij kijkt er nu al naar uit dat ie er lekker mee kan zitten en troetelen enzo. En dat hij de eerste is die als oppas wordt gevraagd...nu heb ik dat een beetje afgehouden aangezien ze niet echt in de buurt wonen en dat begreep ie wel. En 1 keer toen m'n moeder echt erg vaag was heb ik hardop gezegd; dat ze nooit maar dan ook nooit alleen zal zijn met mijn kindquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:21 schreef poemojn het volgende:
Kun je niet met hem afspreken dat hij de baby niet alleen laat met je moeder (op toiletbezoek enzo na dan)? Ik kan me voorstellen dat je dat idee erg moeilijk vindt. Het lijkt me voor jou veel prettiger als je eerst een tijd lang kunt bekijken hoe je moeder omgaat met de baby voor je je vader allerlei toezeggingen doet over oppassen enzo. Kun je er met hem over praten dat je dat moeilijk vindt, of ligt het veel te gevoelig?
de verloskundige weet ervan en morgen moet ik weer en dan in de middag, dus kan ze mooi zien hoe erg het dan is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef Luchtbel het volgende:
Jeeezus LadyS ik schrik me lam man. Is dat wel goed?
Heb je wel iets verkoelends om er op te smeren???
Mm mm, maar niet geheel onterecht wordt ze altijd extra nerveus als ik in de buurt ben, dus dan heeft niemand er waarschijnlijk wat aan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
En Luchtbel, je kan toch samen met je moeder genieten van je kindje? Gewoon als jij er bij bent...
Je moet doen wat voor jou goed voelt...
Mja, dan zou je moeten kijken of je iemand kan vinden die je wel vertrouwd en die zij ook vertrouwd waardoor ze niet nerveus wordt... Maar ja, dan kom je weer bij je vader uit, en die vertrouw jij wel met je kind, maar niet met je moeder, omdat hij het soms niet goed in schat...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mm mm, maar niet geheel onterecht wordt ze altijd extra nerveus als ik in de buurt ben, dus dan heeft niemand er waarschijnlijk wat aan.
ik woon in Lelystad Haven (ik weet niet of dat je wat zegtquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:11 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke gelukkig maar, ik kom je die gelei bijna brengen joh. Overigens kan je het wel gewoon bij de grotere supermarkt met drogisterij afdeling halen, je hoeft er niet voor naar de Kruidvat ofzo. Bruistabletten van Kneipp werken ook erg verkoelend, weet niet of de zwelling er wat van afneemt maar voelt misschien lekker aan?
De bruistabletten zijn ook lekker vind ik, zeker na een hele dag in een winkel werkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik woon in Lelystad Haven (ik weet niet of dat je wat zegt) maar daar zit alleen een kleine AH en een groenteboer
Ik heb wel bruistabletten van Kneipp!!!!!!! en een voetenbubbelbadje!!!
We gaan eigenlijk nooit naar mijn schoonzussen toe, maar ze zijn regelmatig aanwezig bij mijn schoonmoeder, dus we zien ze wel. Zolang wij er maar bij zijn, vind ik het geen probleem. En ik heb het ook heel snel in de gaten als mijn schoonzussen weer psychotisch zijn aan het worden. Zodra ik van mijn schoonmoeder al verhalen hoor dat ze aan het afvallen zijn of dat ze zich op hebben gegeven voor allerlei opleidingen/cursussen/sporten e.d. zie ik de bui al hangen en dan blijf ik ook weg. Als het een tijdje goed met ze gaat zijn het eigenlijk ook hardstikke lieve meiden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:41 schreef Luchtbel het volgende:
Livelink, kom je daar wel met je kinderen samen dan?
Dat vind ik namelijk ook zoiets, ik werd als kind helemaal gek gemaakt door d'r en wil niet dat mijn kind dat gebeurd maar ik wil het er ook niet weghouden. Ze zal misschien best lief ervoor zijn, het is superdubbel.
Kan je man dan niet een knoopje erin laten leggen? Dit lijkt me toch ook geen fijne situatie namelijk, voor jou en voor hem... En hoewel geestelijk waarschijnlijk aangrijpender(watjes!), schijnt het voor een man lichamelijk toch wel een stuk minder zwaar te zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef livelink het volgende:
Ik wil echt nooit meer een kind. Ik vind twee meer dan genoeg en ik denk dat ik drie kinderen ook niet aan zou kunnen. Ik heb ook heel hard overwogen om me te laten steriliseren, maar ik zag op tegen weer een opname in het ziekenhuis en weer geklooi in de buurt van mijn buik, zo kort na de keizersnede van Job, maar als dit zo blijft ga ik het toch maar weer opnieuw overwegen.
Dit heb je toen tegen mij gezegd. Ik had ook van die opgezwollen enkels en voeten, maar niet zo ergquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb zoiets echt nog nooit gezien joh
Misschien kan je ze insmeren met srl gelei van vsm, is verkoelend voor zwellingen en als je last heb je spieren enzo. Of heb ik je dit al een keer gezegd? Ik vind het een beetje zielig voor jekan je wel lopen?
Ja, dat zou het meest logische zijn. Helaas wil hij er absoluut niet aan. Hij wordt misselijk als ik het er over heb en loopt dan gewoon weg. Dat is ook de reden dat ik de Implanon heb laten zetten, dat was om hem nog 3 jaar de tijd te geven om aan het idee te wennen. En nee, ik heb geen enkel begrip voor zijn standpunt, maar helaas kan ik hem ook niet dwingen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je man dan niet een knoopje erin laten leggen? Dit lijkt me toch ook geen fijne situatie namelijk, voor jou en voor hem... En hoewel geestelijk waarschijnlijk aangrijpender(watjes!), schijnt het voor een man lichamelijk toch wel een stuk minder zwaar te zijn.
Kon dat niet gelijk worden gedaan of heb je daar niet over nagedacht toen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef livelink het volgende:
Ik wil echt nooit meer een kind. Ik vind twee meer dan genoeg en ik denk dat ik drie kinderen ook niet aan zou kunnen. Ik heb ook heel hard overwogen om me te laten steriliseren, maar ik zag op tegen weer een opname in het ziekenhuis en weer geklooi in de buurt van mijn buik, zo kort na de keizersnede van Job, maar als dit zo blijft ga ik het toch maar weer opnieuw overwegen.
Nee, je kan hem idd niet dwingen. de reden dat ik hierop in ga, is omdat ik zelf ook in een relatie heb gezeten waarin ik geen zin meer had in sex, en het gedoe erom heen dus wel een beetje begrijpquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou het meest logische zijn. Helaas wil hij er absoluut niet aan. Hij wordt misselijk als ik het er over heb en loopt dan gewoon weg. Dat is ook de reden dat ik de Implanon heb laten zetten, dat was om hem nog 3 jaar de tijd te geven om aan het idee te wennen. En nee, ik heb geen enkel begrip voor zijn standpunt, maar helaas kan ik hem ook niet dwingen.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef LadyS het volgende:
Peter heeft een nieuw koosnaampje voor me:
ZwelgjeOmdat ik zo opzwel de laatste dagen :
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
En hoewel geestelijk waarschijnlijk aangrijpender(watjes!), schijnt het voor een man lichamelijk toch wel een stuk minder zwaar te zijn.
Haha! Trap ik nu op de mannelijke hormoontjes teentjes!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeg eeeehhhh, zo ken het wel weer ??
WATJE!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeg eeeehhhh, zo ken het wel weer ??
Nou, vooruit maar. Je bent vergeven (deze keer dan) . . .quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Haha! Trap ik nu op de mannelijke hormoontjes teentjes!
Mijn welgemeende excuses!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:52 schreef Syrena het volgende:
WATJE!(kon het niet laten)
Nee hoor, het ligt niet aan jou. Je bent niet de enige die dat ziet, bij mij in de buurt wordt de ene na de andere zwanger . . .quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:47 schreef mi2la het volgende:
Ik zie trouwens de laatste tijd heeel veeel zwangeren overal! (of zou dit aan mij liggen)
Absoluut niet. Je kunt je - als het je eerste kindje is - helemaal niet voorstellen wat een bevalling met je doet. Er valt ook weinig meer over te voorspellen dan dat er aan het einde van de bevalling een kind uitkomtquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:46 schreef Zabb het volgende:
Ik ben eigenlijk weleens benieuwd naar wat jullie allemaal van de komende bevalling verwachten. En voor de mensen die al bevallen zijn, kwam dit een beetje overeen met je verwachtingen?
Oke, ik wil graag kinderen, maar begon nu echt aan mezelf te twijfelen of het daaraan lag dat ik al die zwangeren zag, of dat er gewoon zoveel zwangere rondlopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt niet aan jou. Je bent niet de enige die dat ziet, bij mij in de buurt wordt de ene na de andere zwanger . . .
Ja dat begrijp ik. Ik heb dat topic ook weleens gezien. Maar ik zou zelf ontzettend opzien tegen de bevalling, denk ik! Vandaar dat ik die vraag stelde.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je kunt je - als het je eerste kindje is - helemaal niet voorstellen wat een bevalling met je doet. Er valt ook weinig meer over te voorspellen dan dat er aan het einde van de bevalling een kind uitkomtEcht elke bevalling is uniek, niemand kan je zeggen dat er altijd dit of dat gebeurt. Kijk eens in het bevallingsverhalentopic, dan zul je zien dat er echt weinig aan te vergelijken is.
Weet je, daarom duurt een zwangerschap nou 40 weken. Tegen de 40e week ben je het zwanger zijn zó spuugzat, dat je zelfs een bevalling wilt doorstaan om er maar vanaf te komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:48 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik heb dat topic ook weleens gezien. Maar ik zou zelf ontzettend opzien tegen de bevalling, denk ik! Vandaar dat ik die vraag stelde.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je, daarom duurt een zwangerschap nou 40 weken. Tegen de 40e week ben je het zwanger zijn zó spuugzat, dat je zelfs een bevalling wilt doorstaan om er maar vanaf te komenDe natuur heeft dat goed geregeld
Vrijwel zonder uitzondering verzucht iedere zwangere op het laatst: Ik wou dat dat kind er eindelijk uitkwam
Gewoon je eerste keus aanhouden, Luchtbel... (Ik had ook al jarenlang een naam in m'n hoofd, sinds mijn 16e, toeval wil dat mijn schoonmoeder vrijwel gelijk heet dus ik was al blij dat er dan direct ook vernoemd kon worden met een m.i. mooie naam.. en nu blijkt mijn man die naam niet mooi te vinden dus hebben we een andere keus gedaan voor een meisje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:48 schreef Luchtbel het volgende:
Zat net met m'n zus aan de telefoon zegt ze ineens; als ik later een dochter krijg dan gaat ze '....' heten, dat weet ik al 10 jaar.![]()
1 letter verschil met de naam die ik in m'n hoofd had.....denk dat ik nog even ga overwegen of nummer 2 of 3 op m'n lijstje niet toch even goed is.....
Hee dan gaan wij toch iets gezelligs doen! Ben je ook niet alleen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef LadyS het volgende:
Sugar
dat gevoel ken ik... ik ken hier heel weinig mensen en ben inderdaad bang dat als straks alles weer "normaal" is (dus kraamzorg weg, peter weer aan het werk enz enz) dat ik dan ook veel alleen zal zijn
Ik kan ook niet wachten om een baan te vinden, zodat ik onder de mensen benvoor jou
Ja dies lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:24 schreef poemojn het volgende:
Dan vertel je ons de opties en maken we een poll aan. Ik ben best bereid om te helpen kiezen.
Sugar dat zal vast wel meevallen joh! Je hebt straks elke dag iemand bij je, nl. mini-Sugar. En wie weet ontmoet je wel heel snel 'lotgenoten' en gaan jullie lekker bij elkaar op de koffie terwijl de kindjes samen spelenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:06 schreef Sugar het volgende:
Ben ineens zo bang...
Vandaag een heel saaie alleen-zit-dag op werk. Vanavond weer alleen thuis (er komt ook iemand klussen even aan de kozijnen) en ik ben zo bang dat ik straks nog veel vaker alleen ben! Dat ik te weinig goeie vriendinnen heb om mijn tijd mee in te vullen, dat ik veel alleen zal zijn... :'(
Volgens mij valt het na de winter gewoon wat meer op dat er zwangeren rondlopen. Als ik nu in m'n t-shirtje buiten loop ziet men wel dat ik zwanger ben. Heb ik een dikke winterjas aan, dan kan ik ook nog voor gewoon dik doorgaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:00 schreef mi2la het volgende:
Oke, ik wil graag kinderen, maar begon nu echt aan mezelf te twijfelen of het daaraan lag dat ik al die zwangeren zag, of dat er gewoon zoveel zwangere rondlopen.
ik heb me dus nauwelijks scenario's in mijn hoofd gehaald mbt de bevalling, want het zou nooit zo lopen zoals je hebt verwacht.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:46 schreef Zabb het volgende:
Ik ben eigenlijk weleens benieuwd naar wat jullie allemaal van de komende bevalling verwachten. Ben je daar heel erg mee bezig of juist minder? En voor de mensen die al bevallen zijn, kwam dit een beetje overeen met je verwachtingen?
Je bent liefquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee dan gaan wij toch iets gezelligs doen! Ben je ook niet alleen.![]()
Van de week hoorde ik op het journaal (ofzo) dat meisjes het meest ontmaagd werden in de maand juli. Dat zou een soort oergevoel losmaken, omdat als ze zwanger raken, het kindje dan net na de winter geboren zou worden. (tja, heb maar met een half oor geluisterd naar dit bericht geloof ik, dus of het helemaal klopt hoe ik het nu zeg weet ik niet)quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef piglet het volgende:
[..]
Volgens mij valt het na de winter gewoon wat meer op dat er zwangeren rondlopen. Als ik nu in m'n t-shirtje buiten loop ziet men wel dat ik zwanger ben. Heb ik een dikke winterjas aan, dan kan ik ook nog voor gewoon dik doorgaan![]()
![]()
Of het komt omdat mannen en vrouwen elkaar meer opzoeken als het koud gaat worden en dat je daar nu het resultaat van ziet. Maar dat zou je na moeten zoeken bij het CBS of zo![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:20 schreef mi2la het volgende:
Maar dat is dan wel logisch, want als de babyboom rond maart is kan je nu al de buikjes zien (toch?).
soms valt het even niet mee hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef pluisje het volgende:
Bleeeeegh, ik ben het vanavond allemaal verschrikkelijk zat opeens.
Buik zit in de weg, rug doet zeer, handen zijn net klauwtjes, heb het benauwd en ik verveel me.
*mopperend richting bank vertrekt en daar nog harder gaat mopperen omdat er waarschijnlijk niks leuks op tv is*
winschoten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef Xanthe het volgende:
Dames ff een vraagje.
Kan het kwaad om in het begin van de zwangerschap (zoals ik nu dus) mee te doen aan de avond 4 daagse?
Ik heb vandaag (als begeleiding) meegelopen op de 5 km. maar op het laatste stukje kreeg ik toch wel een beetje buikpijn
Maar kweet niet eens of het nou in de buurt van mijn darmen of mijn baarmoeder was...
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
winschoten?
Hee ik dacht dat dat landelijk was joh! Hier was het vorige week! Het lijkt mij dat je dat gewoon moet kunnen, Xanthe. Het is 'maar' lopen. En het is nog zo pril, dat je nog lekker kan sporten, dus avondvierdaagse ook!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:22 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja
Kom je vrijdag kijken dan??
Nou, misschien wel!! Ik ga komend weekend (vanaf vrijdag laat in de middag) naar mn ouders om te leren, maar ik kan er natuurlijk wel ff tussenuitquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:22 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja
Kom je vrijdag kijken dan??
Zet je een radio aan, de kleintjes schijnen er rustig van te worden . . .quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef Luchtbel het volgende:
Nee ik denk zelf ook dat er geen reden toe is. Zit aan m'n scriptie te werken helemaal stil de hele tijd dus misschien wordt ie daar onrustig van. Ga straks werken dus misschien dat ie dan weer kan gaan slapen...
Ja joh? Wist ik niet. Radio is overigens al de hele dag aan....quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zet je een radio aan, de kleintjes schijnen er rustig van te worden . . .
Als je wilt weten wie ik ben moet je me maar ff mailenquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, misschien wel!! Ik ga komend weekend (vanaf vrijdag laat in de middag) naar mn ouders om te leren, maar ik kan er natuurlijk wel ff tussenuit![]()
Lieve LadyS, da's even schrikken. Had de verloskundige er misschien een verklaring voor (het weer ofzo)? Kan het ook te maken hebben met het vocht dat je vasthoud? Hoe gaat het daar eigenlijk mee, heeft de verlos daar nog iets over gezegd?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef LadyS het volgende:
ik kom net terug van de vk en mijn bloeddruk is omhoog geschoten
onderdruk van 95 of 100 (de assistente heeft 3x 100 gemeten en de vk zelf daarna nog eens 95)
Ik moet maandag alweer terugkomen. Kijken of het dan gezakt is (samen met de temperatuur)
En nu dus rustig aan doen
Oei, da's niet best!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef LadyS het volgende:
ik kom net terug van de vk en mijn bloeddruk is omhoog geschoten
onderdruk van 95 of 100 (de assistente heeft 3x 100 gemeten en de vk zelf daarna nog eens 95)
Ik moet maandag alweer terugkomen. Kijken of het dan gezakt is (samen met de temperatuur)
En nu dus rustig aan doen
*in ijssterretjes regen gaat staan*quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef spookvrouw het volgende:
Voor alle zwangeren onder jullie tijdens deze hitte:
* pluisje werpt wat ijssterretjes het topic binnen voor alle verhite lichaamsonderdelen
Zal je net zien dan, je ploft neer en het begint te rommelen . . .quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef pluisje het volgende:
Oh, en ik hoop uiteraard ook dat Humpie niet besluit die dag geboren te worden
En anders willen die andere 43 mensen vast wel een broodje voor je smeren! Die gaan met stoelen, eten en drankjes lopen slepen, want jij bent zwangerquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef pluisje het volgende:
Ze hadden verdorie beloofd dat de temperatuur tm maandag een grote dalende lijn zou zijn. Zag ik gister die sukkel van een weerman al weer blij melden dat het slechts gaat om een tijdelijke kleine daling, en het dit weekend al weer "beter" wordt.
Sukkel
Ze verheugt zich er het hele jaar op, heel de familie (mannetje of 45 inmiddels...) bij elkaar. Ik hoop gewoon zo ontzettend dat het daar in dat restaurant niet zo ontzettend benauwd is, dat ze er lekkere stoelen hebben, en dat ik Rick zo gek krijg dat ie mijn broodjes smeert, aangezien dat met mijn handen ook niet meer wil lukken
Oh, en ik hoop uiteraard ook dat Humpie niet besluit die dag geboren te worden
Zit ik daar in mijn eentjequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:32 schreef snoopy het volgende:
Desnoods moeten ze een stoeltje voor je buiten zetten. Doen ze vast wel![]()
Ik werk vier dagen per week en dan ga ik om half zeven de deur uit en ben ik om kwart over vijf pas weer thuis. Ik ga er vooralsnog vanuit dat vijf uurtjes per dag werken een hele verbetering is.quote:de langste post van Loena ooit!
Nee, die heb ik al! (eentje maar) Sugar heeft gewoon even de voeten van LadyS geleend. Mogen we je nu ook zwelgje noemen Sugar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:04 schreef Loena-tik- het volgende:
OOOO je hebt echt klompvoetjes![]()
![]()
![]()
Nou goed dan Sugar, je weet nu wat je moet doen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:09 schreef pluisje het volgende:
Nee
Maar die emmer water die daardoor over me heenviel was wel lekker verkoelend hoor
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:12 schreef m@x het volgende:
[..]
maar als ik kijk naar hoe ik me nu voel dan denk ik dat ik me er niet voor hoef te schamen en dat ik maar gewoon trots moet zijn dat ik mijn mond heb opengedaan.
We gaan dit jaar naar Luxemburg, met de caravan van mijn ouders, normaal gaan we lekker met de tent, dus dit jaar gaan we voor ons doen errug luxe op vakantie( misschien komt het daardoor dat Connor onze vakantiebestemming Luxieburg noemtquote:Zwanger zijn met kleine kinderen thuis lijkt me ontzettend zwaar, vooral als je partner er niet altijd kan zijn om je bij te staan. Ik kan me voorstellen dat je werk dan af en toe als een uitje aanvoelt. Ga je nog op vakantie (ergens waar het lekker koel is) of blijf je thuis?
Ik staak.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:12 schreef phluphy het volgende:
Poemojn Heb jij je al gemeld vandaag?![]()
Rebelliequote:Op donderdag 10 juni 2004 19:42 schreef poemojn het volgende:
Ik staak.
Oeps sowwiequote:Op donderdag 10 juni 2004 19:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al! (eentje maar)
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Als je wilt weten wie ik ben moet je me maar ff mailen
(ezra_peeters[at]hetemeel.com hetemeel moet dan natuurlijk ff in ut engels)
Martineke, echt goed dat je je hebt kunnen inhoudenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef Martineke het volgende:![]()
![]()
echt asociaal hier
ik ben gestopt met roken, meneer was ook gestopt. wat gebeurt er, meneer heeft sigaretten gekocht en staat te roken, met als heel logisch gevolg ik ook zin krijg in een sigaret, en dan krijg ik de schuld dat ik een zwak wijf ben blabla (ik heb er geen opgestoken hoor) dus ik zeg, jij steekt me aan je moet niet roken in mijn bijzijn blabla, wie is hier nu zwak?? niks gek hoor dat ik zin krijg in een peuk als er wordt gerookt hier![]()
en nu is ie boven op bed aan het mokken en ik ben een k*twijf en wil geen rekening houden met me kind en blabla
pff mannen...
HAHAHAHAquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef Martineke het volgende:
*paar minuten later* zo heb uit wraak al zn sigaretten gebroken en in vuilnisbak gegooid
En ben jij weer begonnen met roken trouwens?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef Karin het volgende:
Martineke gewoon je vent buiten laten roken! Hier was het precies hetzelfde, Peet is na 1 week gestopt te zijn geweest samen met mij ook weer begonnen maar die heb ik wel naar buiten gebonjourd, opzouten! Inderdaad, ik kreeg ook ontzettend veel trek in een peuk als er iemand naast me zat te roken. Een beetje begrip daarvoor mag hij best opbrengen. Tuurlijk weet je dat het beter is voor je baby om niet meer te roken maar dan moet het niet zo verdomd moeilijk gemaakt worden. Ik ben in die beginperiode ook niet meer op mijn werk meegeweest koffiedrinken, gewoon om er niet tussen te zitten en dan zou je thuis er wel in moeten zitten, veels te moeilijk.
Kan hij ook alvast wennen om niet in huis te roken, ook veel beter voor de baby straks (hier wordt ook nog steeds alleen maar buiten gerookt, ik wil het binnen absoluut niet hebben).
hoefnie hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oeps sowwie![]()
ook maar net hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Martineke, echt goed dat je je hebt kunnen inhoudenKan me voorstellen dat je boos bent op je vriend. Ik denk eigenlijk dat ie een beetje boos over zijn eigen zwakheid is en dat nu op jou afreageerd, tis natuurlijk altijd makkelijker op een ander te mopperen dan op jezelf!
Maar toch goed van je! Loena weet hoe moeilijk het stoppen met roken is, heb het drie keer moeten doen omdat ik elke keer weer vrolijk ben begonnen met roken, toen het weer mochtquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:00 schreef Martineke het volgende:
[..]
ook maar net hoor
Dat is ook wel weer logisch. Door jouw bewegingen als je druk bent wieg je hem/haar in slaap en als jij rustig bent (bijvoorbeeld achter de computer) wordt hij/zij wakker. Die van mij is ook alleen maar druk aan het bewegen als ik rustig zit of lig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Beebje werd rustiger op m'n werk en toen ik daarna ging winkelen was hij helemaal stil, nu ik thuis ben voor de pc zit, is ie meteen weer aan het draaikonten
en dat dat kleine babietje straks aan zijn staart kan gaan trekken......quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:07 schreef Luchtbel het volgende:Of de kat vindt het nu nog leuk maar als ie er achter komt dat het een klein babietje is....
Zoeentje heb je hier op Fok ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
. Ik heb weleens in een tijdschrift gelezen over een vrouwtje die twee katten had (toevallig ook Perzen) en dat ze die beesten na de geboorte ronduit is gaan haten vanwege hun aanwezigheid in en om het huis. I
Oh jee, dan heb ik vast iemand beledigd... sorry dan maar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:20 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zoeentje heb je hier op Fok ook
Ik zou dan uit pure meligheid geantwoord hebben: kind naar asiel doen, maar het is natuurlijk een onzinvraag, want dat hangt ook van de ernst van de situatie af en dat kan je vooraf niet beoordelen, lijkt me. Wat hebben jullie geantwoord?quote:Mijn katten horen bij het gezin, punt uit. Kan me niet voorstellen dat ik die ooit weg zal doen. Was zelfs een vraag bij het gezinsonderzoek: "En wat als je kind blijkt allergisch te zijn voor katten?"
Ja joh??? Ik kan daar echt niet tegen, zo triest. Ik heb een keer een verhaal gehoord...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:20 schreef Spindizzy het volgende:
Zoeentje heb je hier op Fok ook
Dit was ongeveer waar ik het meest bang voor was! Gelukkig is er nix aan het handje. Mijn katten krijgen nog evenveel aandacht hoor! En wat hun betreft hoort Dylan er al helemaal bij. Ze zijn niet jaloers!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:20 schreef Spindizzy het volgende:
"En wat als je kind blijkt allergisch te zijn voor katten?"
Nee hoor, heb haar al een poos niet meer zien posten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh jee, dan heb ik vast iemand beledigd... sorry dan maar.
Dat toen ik de katten in huis nam ze mijn (nou ja, onzequote:Wat hebben jullie geantwoord?
Ik ben er ook heel bang voor. Ik kan me een leven zonder huisdieren niet voorstellen. Een huis zonder huisdieren is geen thuis vind ik...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:27 schreef beefcake het volgende:
Dit was ongeveer waar ik het meest bang voor was!
En dat is dan de vent met wie je de verantwoordelijkheid voor je kind(eren) deeltquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja joh??? Ik kan daar echt niet tegen, zo triest. Ik heb een keer een verhaal gehoord...De vrouw was bevallen en lag in het ziekenhuis een paar dagen. Thuis twee katten van haar, die vent geeft ze gewoon geen eten en drinken zolang als zijn vrouw in het ziekenhuis ligt
Want het waren zogenaamd zijn katten niet
[..]
Yian is ook niet echt jaloers in de omgang, hij wil alleen overal bijzijn. Dat betekent niet alleen naar het toilet met de deur op slot, want hij gaat er echt voor liggen janken, maar als je hem dan binnenlaat, is alles oké. Hij is dus ontzettend aanhankelijk, maar dat is alleen maar fijnquote:Dit was ongeveer waar ik het meest bang voor was! Gelukkig is er nix aan het handje. Mijn katten krijgen nog evenveel aandacht hoor! En wat hun betreft hoort Dylan er al helemaal bij. Ze zijn niet jaloers!!![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:31 schreef Spindizzy het volgende:
Dat toen ik de katten in huis nam ze mijn (nou ja, onze) verantwoordelijkheid werden. Dat mijn toekomstige kind dat ook is maar dat ik toch eerst wel alle mogelijkheden ga uitproberen om te kijken of er niet een oplossing te vinden is waardoor kind en katten toch onder 1 dak kunnen blijven leven.
Dat klinkt als Brechtjequote:Op donderdag 10 juni 2004 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian is ook niet echt jaloers in de omgang, hij wil alleen overal bijzijn. Dat betekent niet alleen naar het toilet met de deur op slot, want hij gaat er echt voor liggen janken, maar als je hem dan binnenlaat, is alles oké.
Maandag moet ik een keertje extra heen. En daarna weet ik het niet. Ligt natuurlijk aan de situatie op dat moment.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS, succes!!! Moet je nu extra controle ofzo?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat klinkt als BrechtjeDie wil ook altijd mee als je naar de wc moet
Strakke actie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef Martineke het volgende:![]()
![]()
echt asociaal hier
ik ben gestopt met roken, meneer was ook gestopt. wat gebeurt er, meneer heeft sigaretten gekocht en staat te roken, met als heel logisch gevolg ik ook zin krijg in een sigaret, en dan krijg ik de schuld dat ik een zwak wijf ben blabla (ik heb er geen opgestoken hoor) dus ik zeg, jij steekt me aan je moet niet roken in mijn bijzijn blabla, wie is hier nu zwak?? niks gek hoor dat ik zin krijg in een peuk als er wordt gerookt hier![]()
en nu is ie boven op bed aan het mokken en ik ben een piepwijf en wil geen rekening houden met me kind en blabla
pff mannen...
*paar minuten later* zo heb uit wraak al zn sigaretten gebroken en in vuilnisbak gegooid
Na, nie echt neequote:Op donderdag 10 juni 2004 21:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Had al ff in je fotoboek gegluurd...of is dat niet meer representatief???
Oh wel spannend zeg! Hoe jezelf maar goed in de gaten en bij alles wat nog maar een beetje raar is meteen bellen hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
Maandag moet ik een keertje extra heen. En daarna weet ik het niet. Ligt natuurlijk aan de situatie op dat moment.Ik zie het allemaal wel..
Hier willen zowel kat als kind meequote:Op donderdag 10 juni 2004 23:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat klinkt als BrechtjeDie wil ook altijd mee als je naar de wc moet
In dat geval...you've got mailquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:42 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Na, nie echt nee
Dat zijn de leukste foto's , maar d'r is veel veranderd helaas....
Thanks U 2quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
In dat geval...you've got mail
Ik zal het zeker in de gaten houden..quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:59 schreef CarOnline het volgende:
Hee LadyS, qua buik lijk je echt sprekend op me, maar qua voeten ook
Had ze ook echt enorm dik, zelfs sokken kreeg ik niet meer aan. Trek wel even aan de bel als je je niet lekker voelt hoor. Mijn bloeddruk schoot ook omhoog bij 35 weken en ik heb dus bij beide zwangerschappen in het ziekenhuis gelegen vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ging allemaal heel erg goed hoor, maar dat je het even in de gaten houdt, ik vind het wel apart dat het zo overeen komt namelijk
idd spannend en al helemaal na het verhaal van CarOnlinequote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh wel spannend zeg! Hoe jezelf maar goed in de gaten en bij alles wat nog maar een beetje raar is meteen bellen hoor!
Heeft ie dat nu al door?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:27 schreef pluisje het volgende:
Humpie heeft zich er zo te voelen ook bij neergelegd dat die darmen en die maag nu eenmaal ook in mijn buik horen, en dat er heel hard tegenaan schoppen wat dat betreft geen zin heeft.
Intelligentie wordt genetisch bepaald door de vader, toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:37 schreef LadyS het volgende:
[..]
Heeft ie dat nu al door?!![]()
tegen de tijd dat ie er uit mag
ligt eraan, als hij/zij slim is door de moeder, en als hij/zij wat minder slim is door de vader natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Intelligentie wordt genetisch bepaald door de vader, toch?
mijn moeder zou er ook in trappenquote:Mn moeder trapte er overigens in, hihi, die heeft vandaag geen rust meer hoor![]()
Nou dat mag ik hopen van nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef pluisje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van nietDan is mijn vader niet mijn echte vader
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van nietDan is mijn vader niet mijn echte vader
![]()
Heeft ons heel hard hik-spik-sprauw-ik-geef-de-hik-aan-jou-zingen toch geholpenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:55 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
BabyS heeft weer de hik momenteel![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Heeft ons heel hard hik-spik-sprauw-ik-geef-de-hik-aan-jou-zingen toch geholpen
Volgens mij door de moederquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ja, door de moeder. Dat worden dus allemaal heel slimme kindjes hierquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij door de moeder
Volgens mij ook (serieus). Het geslacht wordt bepaald door de vader geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij door de moeder
Dat laatste klopt zeker. Elk kind krijgt 1 geslachtschromosoom van elk van zijn ouders. Een man heeft een X en een Y chromosoom (XY). Het Y chromosoom bepaalt het geslacht. De vrouw geeft namelijk altijd een X door (XX). Geeft de man een Y door, dan wordt het kind een jongen (XY), geeft de man een X door, dan wordt het kind een meisje (XX).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ook (serieus). Het geslacht wordt bepaald door de vader geloof ik.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker. Elk kind krijgt 1 geslachtschromosoom van elk van zijn ouders. Een man heeft een X en een Y chromosoom (XY). Het Y chromosoom bepaalt het geslacht. De vrouw geeft namelijk altijd een X door (XX). Geeft de man een Y door, dan wordt het kind een jongen (XY), geeft de man een X door, dan wordt het kind een meisje (XX).
Niet eens door de melkboer ??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef pluisje het volgende:
oh bah, wat ergquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:33 schreef Syrena het volgende:
Zoals mijn ex altijd zei: Echte mannen maken mannen !!
Ik weet niet wat ie dan van plan is, maar de kans dat ie een meisje verwekt is net zo groot als de kans dat het een jongetje wordtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
voor alle mannen die van hun vrouw weggaan omdat ze alleen meisjes krijgt
Zoals mijn ex altijd zei: Echte mannen maken mannen !!
Hij heeft nog geen kinderen, maar zodra ie een meisje krijgt dan schrijf ik 'm dit es op een kaartje.. *hehehehe*
Inderdaad. Hij bracht het zogenaamd als geintje altijd (Uhuh).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:35 schreef lily het volgende:
[..]
oh bah, wat erg![]()
Hm, dan moet Robbert Ten Brink maar nooit meedoen aan loterijen enzo *ghehehe*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie dan van plan is, maar de kans dat ie een meisje verwekt is net zo groot als de kans dat het een jongetje wordtGewoon elke keer weer 50%
Alleen maar meisjes of alleen maar jongens is dus gewoon puur toeval.
Ja, maar dat geldt voor de bevolkingsopbouw. Bij elke individuele bevruchting is de kans gewoon 50%. Voor het totaal van de bevolking geldt dat er iets meer jongetjes worden geboren dan meisjes. En dat regelt de natuur zo, omdat meisjes een langere levensverwachting hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:52 schreef poemojn het volgende:
Present
De kans op een jongetje is trouwens groter dan die op een meisje. Kijk hier maar eens.
Nederland: 1.04 male(s)/female .
Kijk dit bedoelden we nou gisteren!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor de bevolkingsopbouw. Bij elke individuele bevruchting is de kans gewoon 50%. Voor het totaal van de bevolking geldt dat er iets meer jongetjes worden geboren dan meisjes. En dat regelt de natuur zo, omdat meisjes een langere levensverwachting hebben.
Gewoon goed opgelet met biologie en aardrijkskunde vroegerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kijk dit bedoelden we nou gisteren!
Rewimo onze wijze raadsvrouwe![]()
jajaja, zeker iedere avond met een brilletje boven de boeken...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon goed opgelet met biologie en aardrijkskunde vroeger
Neeeeeeeeeee, zeker nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:03 schreef lily het volgende:
[..]
jajaja, zeker iedere avond met een brilletje boven de boeken...![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik voel me een pyggelmee (of hoe heten die dingen) of ik ben terug gegaan qua figuur naar mijn voorouders De papoea's. M'n buik ziet er gek rond uit en m'n tieten zijn ook vreemd geworden en ik eet rijst uit een kommetje
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik voel me een pyggelmee (of hoe heten die dingen) of ik ben terug gegaan qua figuur naar mijn voorouders De papoea's. M'n buik ziet er gek rond uit en m'n tieten zijn ook vreemd geworden en ik eet rijst uit een kommetje
Ja dat van de Xen en de Yen wist ik ook! Maar dat andere niet haha. Terwijl ik bio toch ook een van de leukste vakken vond!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, zeker nietMaar erfelijkheid was toevallig een van mijn favoriete biologie-onderwerpen (ik heb er mijn cijfer mee opgekrikt tot een 6 op mijn eindexamen
).
Ik heb me overigens wel aangekleed hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Er mist alleen nog een baby die uit je rare tiet drinkt![]()
![]()
Poemojn..... werk je bij het Centraal Bureau voor Statistiek of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:52 schreef poemojn het volgende:
De kans op een jongetje is trouwens groter dan die op een meisje. Kijk hier maar eens.
Nederland: 1.04 male(s)/female .
Dacht al, wat begint het hier toch te stinken ?? (erger dan de eigendunk luchtjes hierquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:54 schreef phluphy het volgende:
Ik ben net bevallen van een scheet van wel 4 seconden. Mon Dieu wat lucht dat op, heb opeens veel meer ruimte in mijn lijf. Olijven zijn een aanrader!
Hij rook naar roosjes hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:05 schreef ThunderChild het volgende:
Dacht al, wat begint het hier toch te stinken ?? (erger dan de eigendunk luchtjes hier)
Bedankt, schiet ik alweer keihard in de lach in een fluisterstille bieb....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:54 schreef phluphy het volgende:
[onsmakelijkmodus aan]
Ik ben net bevallen van een scheet van wel 4 seconden. Mon Dieu wat lucht dat op, heb opeens veel meer ruimte in mijn lijf. Olijven zijn een aanrader!
[onsmakelijkmodus uit]
Doen!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:22 schreef Syrena het volgende:
Vanmiddag was het hier nog superdruk en veel lawaai. Ik ga straks trouwens ook bevallen, maar dan van minimaal 1 kilo poep. Zal ik een foto posten bij de buikjes???![]()
Jaja, zeggen ze allemaal . . . (en dat terwijl ik niet eens kan ruiken)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:12 schreef phluphy het volgende:
Hij rook naar roosjes hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |