Momentjequote:Op woensdag 9 juni 2004 07:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gaat fietsen, en ga aan het infuus.
doet u mij maar een infuus in 1 van mijn aderen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:40 schreef Bluezz het volgende:
We zitten er weer klaar voor hier, komt u maar langs voor uw infuusen waar dan ook
Erikkiequote:Op woensdag 9 juni 2004 08:45 schreef ErikT het volgende:Mogguh!
ZoNu al wakker. En gisteren laat erin...ik zit nog in mn weekendritme ofzo.
Alles goed hier?
We dichten al uw gaten zodat al het vogg goed opgenomen kan wordenquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:53 schreef Bjoro het volgende:
doet u mij maar een infuus in 1 van mijn aderen,
de vocht die je er in laat stromen , maar ook niet zoveel uit als het maar nat is !!!
komp ut dan gelijkmatig in me bloed ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We dichten al uw gaten zodat al het vogg goed opgenomen kan worden![]()
heb vannacht prima geslapen, niks geen lakens over me heen.. heerlijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erikkie
Niemand slaapt hier goed dus jij ook niet![]()
als je het niet erg vind, probeer ik me daar ff niets bij voor te stellen !!quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb vannacht prima geslapen, niks geen lakens over me heen.. heerlijk
We verdelen ons gelijkmatig in uw stromen meneerquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:57 schreef Bjoro het volgende:
komp ut dan gelijkmatig in me bloed ???
Lekker verfrissend !!!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Sorry, het autistje heeft de appeltaart meegenomen
Ik heb gisteren bijna niet gezondigd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:36 schreef SCH het volgende:
Ik heb gisteren bijna niet gezondigd.
toch een vrouw gezoend ??quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bijna niet gezondigd.
lijkt me heeeeeerlijk...met dit weerquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:21 schreef Bluezz het volgende:
We verdelen ons gelijkmatig in uw stromen meneer![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:41 schreef Bjoro het volgende:
of gaat dit nog steeds over dat lijnen ???
oei....dat wordt heeeeel hard trainen........minimaal 7x per week McDonalds !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]Ik wil net zo'n slanke jonge God worden als Bjoro
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:45 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren weer zo gelachen bij Sjaak Bral, het was z'n laatste voorstelling en er werden DVD opnamens gemaakt, dus hij ging extra lang door, erg leuk en weer met een leuke actuele variant op het alom bekende "Ik heb Nelsen Mandela vrijgelaten" of "Kreeg aan fax uit darmstadt"
ff Patrick Kluivert uit de selectie zetten
ja lekker, 1 klontje suiker toevoegen aub !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:22 schreef Againzender het volgende:
Koffie!
het is niet wat ik denk wat jij denktquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je het niet erg vind, probeer ik me daar ff niets bij voor te stellen !!
gelukkig...pak van mijn hart !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet wat ik denk wat jij denkt
had nog wel wat aan![]()
Lekkerrrrrquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Hello.
Na anderhalf uur tentamen zit ik hier met een big smile. Tering dat heb ik goed gemaakt.
Hiermee kom je vast weer op je kruk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef DIGGER het volgende:
[* zjroentje is zojuist van z'n barkruk gesodemieterd]
* SCH haalt kruiwagenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef DIGGER het volgende:
[* SCH is zojuist van z'n barkruk gesodemieterd]
Ahhhh gelukkig, de wereld is dus nog gewoon plat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hiermee kom je vast weer op je kruk.
Het tentamen van 2 uur laat ik vrolijk schieten.
Jij komt echt nergens zonder die kruiwagen van je hèquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
SCH haalt kruiwagen
Kater + hooikoorts is idd een killer. Hier heb je wat clarytinequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Pffff, de combinatie Kater + Hooikoorts + Warm kantoor gaan echt niet goed samen!
Doe mij een Ice-Tea!
Onze tuinkabouter.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt echt nergens zonder die kruiwagen van je hè
Vanmorgen al een pilletje voor ingenomen, helpt vaak goed!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:50 schreef ErikT het volgende:
Kater + hooikoorts is idd een killer. Hier heb je wat clarytineGelukkig is t vandaag niet zo superheet, dus t valt nog mee met de rode ogen en de dichte neus.
Jij stopt Digger zo in die tuinbroek van je natuurlijjkquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt echt nergens zonder die kruiwagen van je hè
k gebruik geen pilletjes tegen de hooikoorts maar wel neusspray (livocab) en oogdruppels (cromoglicaat)quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vanmorgen al een pilletje voor ingenomen, helpt vaak goed!
He, jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef tuindwerg het volgende:
en me aangekleed.
Als ik neusdruppels gebruik, ben ik sowieso een uur aan het niezen! Oogdruppels heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef rubbereend het volgende:
k gebruik geen pilletjes tegen de hooikoorts maar wel neusspray (livocab) en oogdruppels (cromoglicaat)
Je bent al weer in vorm op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
He, jammer.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
He, jammer.
He, jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef tuindwerg het volgende:
en een driekwartbroek
foto?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nog niet aan hoor... alleen m'n bikini en een driekwartbroek, tis hier echt onnozel warm nog.
Scherpe hond!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef ErikT het volgende:
foto?
Heb je weer naast de pot gezeken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ga jij even dweilen
trek zelf een trui aan joh.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
Stelletje pedo's
Tuindwerg, hier heb je een trui.
Bluezz, ga jij even dweilen
Het kwijl van zjroentje is zo glad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb je weer naast de pot gezeken?
Ik heb al vaker gezegd: Ga dan gewoon even zitten!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kwijl van zjroentje is zo glad.
Oh bah. Afschuwelijk. Juist als je hem zo lang bij je hebt gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmmm dikke kans dat 1 van onze honden donderdag moet inslapen![]()
Maar 13 en een half is wel een mooie leeftijd natuurlijk voor een rashond.
Maar toch
Oei, das minder...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef DIGGER het volgende:
Maar toch
Heb al wel meer ervaring hiermee hoor, maar het nare is dat we onze honden begraven in Rolde, maar dat is voor m'n vrouw niet te doen nu ze zo ver zwanger is, en ik moet dus kiezen tussen mee met m'n moeder naar de dierenarts en dan door richting Rolde, of bij m'n vrouw blijven en ik moet gevoelsmatig wel bij m'n vrouw blijven, want als de bevalling begint kan het anders zo zijn dat ik de 1e 6 uur oid niet thuis ben/kan zijn en dat risico wil ik niet lopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh bah. Afschuwelijk. Juist als je hem zo lang bij je hebt gehad.
Onze raskat Jochem werd ook 13 toen we hem in moesten laten slapen, ik mis hem nog steeds.
Nee, jakkes zegquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb al wel meer ervaring hiermee hoor, maar het nare is dat we onze honden begraven in Rolde, maar dat is voor m'n vrouw niet te doen nu ze zo ver zwanger is, en ik moet dus kiezen tussen mee met m'n moeder naar de dierenarts en dan door richting Rolde, of bij m'n vrouw blijven en ik moet gevoelsmatig wel bij m'n vrouw blijven, want als de bevalling begint kan het anders zo zijn dat ik de 1e 6 uur oid niet thuis ben/kan zijn en dat risico wil ik niet lopen.
Echt zo iets waaruit je niet wilt hoeven kiezen dus.
Hunebedden vermoed ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger, is er een speciale reden dat jullie dat in Rolde doen?
Over hunebedden gesproken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef SCH het volgende:
Hunebedden vermoed ik![]()
Daar bezitten we een groot stuk land (geloof iets van 380 ha) met o.a. heel veel bos erop en daar hebben we ooit 11 jaar geleden voor het eerst een hond begraven (vlak bij een grafheuvel uit de oudheid daar).quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger, is er een speciale reden dat jullie dat in Rolde doen?
Jji doet ook hoegenaamd niks he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei mogge
Tot kwart voor twaalf geslapen zeg, das lang geleden!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef DIGGER het volgende:
Maar toch
Jandorie wekenlang met pfeiffer op bed gelegen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jji doet ook hoegenaamd niks he.
Anders kom je gewoon hier studeren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar inmiddels contact opgenomen met m'n mentor om maar eens te praten over het dreigend bindend negatief studieadvies... Mag blij zijn als ik de 21 redt...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef tuindwerg het volgende:
Mogguh allemaal!bed afgehaald en in het raam gelegd
Jah das inderdaad een stuk beterquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Anders kom je gewoon hier studeren.
Volstrekt kansloos en je mag gewoon blijven aanmodderen.
Mja maar klinkt misschien wat egoistisch, maar m'n eigen baby gaat op dit moment voor, de hond in kwestie heeft een geweldig leven gehad, heeft een schitterende leeftijd bereikt voor een labrador maa ris nu gewoon op.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet enigszins hoe verknocht je aan de honden bent,
rot situatie DIGGER
Als je nou van te voren niet zo veel (met sletje) op bed had gelegen, had je ook niet met pfeiffer op bed hoeven liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jandorie wekenlang met pfeiffer op bed gelegen!
Maar inmiddels contact opgenomen met m'n mentor om maar eens te praten over het dreigend bindend negatief studieadvies... Mag blij zijn als ik de 21 redt...
en dat betekend?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Over hunebedden gesproken.
Ik hoorde laatst voor de eerste keer de uitdrukking "Je moet geen hunnebedden in een vijver gooien!"
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Dat je niet als een SCH door de porseleinkast moet gaan.
Natuurlijk gaat de baby voor en je weet dat inderdad dat je broertje en je moeder goed voor de hond kunnen zorgen !quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:54 schreef DIGGER het volgende:
Mja maar klinkt misschien wat egoistisch, maar m'n eigen baby gaat op dit moment voor, de hond in kwestie heeft een geweldig leven gehad, heeft een schitterende leeftijd bereikt voor een labrador maa ris nu gewoon op.
M'n moeder en broertje kunnen er echter prima voor zorgen dat ook haar laatste uren OK zijn, dus focus ik me volledig op m'n baby.
[DIGGER lust nog een pint cider, als ie maar ijs en ijs koud is, heerlijk met dit weer]
goed temperatuurtje ook voor zo'n pittig soeppie !!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Net terug van het terras!
Effe gelunched met een kameraad. Lekker die mosterdsoep!!
Het drinkontbijt, doet mij denken aan vakanties...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:58 schreef DIGGER het volgende:
Overigens, wees blij dat je pfeiffer over is, mag je tenminste weer zuipen, ik kreeg er zelfs 'ontbijt met alcoholvrij bier' neigingen van (ben dan ook de werkelijke uitvinder van het drinkontbijt)
Ennsch!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:33 schreef golfer het volgende:
en vind het veel te warm om in een sportschool met al die apparatuur aan de slag te gaan.
Lekker mountainbikenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:33 schreef golfer het volgende:
Klotesituatie DIGGER, maar begrijpelijk dat je momenteel in eerste instantie voor EW kiest.
Ik ga vanmiddag maar eens niet fitnessen, heb nog spierpijn van mij 18 holes van gisteren en vind het veel te warm om in een sportschool met al die apparatuur aan de slag te gaan.
Jij doet je work-out tegenwoordig toch in 'bergen, beek en dal' ipv op een sportschool?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ennsch!
Ik heb mijn abbonement voor Juli en Augustus tijdelijk verlaagd!
In de regio Maastricht-Roermond inderdaad!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:37 schreef DIGGER het volgende:
Jij doet je work-out tegenwoordig toch in 'bergen, beek en dal' ipv op een sportschool?
Ik heb ook potentie !!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit topic heeft potentie:
[Centraal] Holland Goodies
Korte rokjes, luchtige en/of strakke truitjes, slippertjes met mooie blote vrouwenvoetjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
maar zal wel door het lekkere weer komen en de daarbij behorende dameskleding![]()
In bezopen toestand krijg je vaak de beste ideeenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:59 schreef Stpan het volgende:
Ik heb zin om me nu al te bezatten omdat ik geen idee meer heb welke kant m'n scriptie op moet.....
En in nuchtere toestand blijken ze dan weer helemaal nergens over te gaan.......quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef Vom het volgende:
[..]
In bezopen toestand krijg je vaak de beste ideeen
Ohh das minder, nja een biertje kan nooit kwaadquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:59 schreef Stpan het volgende:
Ik heb zin om me nu al te bezatten omdat ik geen idee meer heb welke kant m'n scriptie op moet.....
ben benieuwd of ze zo ook weer aan het Hools terras voorbij wandelen !quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Korte rokjes, luchtige en/of strakke truitjes, slippertjes met mooie blote vrouwenvoetjes.
dat was maandag ook te zien op ned. 2quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:21 schreef Stpan het volgende:
Pfff, er is geen moer gebeurd in dat zwembad. 4 spelers die om een uurtje of 2 's nachts in het binnenzwembad zijn gedoken, en een paar meiden die er (naakt) bijsprongen. Dat was het.
Als die ene Duitse journalist niet had geklaagd over geluidsoverlast (waarna hij kreeg te horen dat hij of pech had, of mee moest gaan feesten. Hij koos voor het laatste toen hij tot zijn stomme verbazing doorhad dat hij het NL's elftal het hotel op zijn kop aan het zetten was, deed zich voor als pasta-handelaar) was het nooit in Bild gekomen. Bovendien zeuren we er met z'n allen over alsof het wereldnieuws was, terwijl er welgeteld 2 columns over zijn geschreven in de Duitse pers, zonder pikante foto's....
Nu ik dat boek zo lees was het in 1974 elke avond een grote zuippartij, en is er veel meer gebeurd dan alleen naakt zwemmen op andere avonden en met andere spelers. Alleen daar waar geen journalisten bij, of die journalisten (Duits vooral) gunden onze Nederlandse spelers gewoon een anoniem verzetje.
Feit wel: Cruijff kon het niet waarderen omdat Danny Cruijff het hem bijzonder kwalijk nam.
Zo, maar weer terug de zon in!
Konden ze best even mijn voorspelling backuppen vindikquote:Omdat wij meer bezoekers en inschrijvingen hebben gehad dan wij hadden verwacht hebben wij het systeem moeten aanpassen.
ruzie met cellotape apparaat ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik plak aan de balie vast
Heel leuk idd voor diegene die geen back up hadden gemaakt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:36 schreef Thetallguy het volgende:
Konden ze best even mijn voorspelling backuppen vindik![]()
en nu ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik was slim bezig, heb de PC aan laten staan toen ik vanmorgen naar school ging.
Nee, 2 keer iemand op MSN gehad, maar verder niets.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu ???
Essent boos aan de lijn ???
Hoge rekening van planet ???
wat wil je nog meer gratis verwarmingquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik was slim bezig, heb de PC aan laten staan toen ik vanmorgen naar school ging.
maar wat is het probleem dan ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, 2 keer iemand op MSN gehad, maar verder niets.
Eventjes mailen dus.
En verder heb ik hier ADSL van Wanadoo.
En zo veel stroom kost een PC nu ook weer niet, zeker als ie in standby staat.
Zeker wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat wil je nog meer gratis verwarming
he pssst vet he![]()
Mwah, beetje verstrooid.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat is het probleem dan ???
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, 2 keer iemand op MSN gehad, maar verder niets.
ja en dan ????quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor hetzelfde geld had ik 20 mensen op MSN.
legendarisch Franky !!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]BReeZaH TRuuS
|| LeGo iZ MuN SKaTJuuuuH! LoVE Ya! zegt:
(K)BReeZaH TRuuS
Hey skatjuh, al trug van School?BReeZaH TRuuS
LeGo, wrom zeg je nix terug?BReeZaH TRuuS
Sjesus, wat ben jij een rare eikel, gistr was je nog zo LIEV.BReeZaH TRuuS
Als je nu nix zegt wordt ik boos!BReeZaH TRuuS
SukkolBReeZaH TRuuS
|| LeGo iZ eenN SuKKoL! zegt:
Als je nu nix zegt is het UIT hoor.BReeZaH TRuuS
......BReeZaH TRuuS
Ik weet genoeg!BReeZaH TRuuS
|| SiNGLe aND HoRNy! zegt:
Doeg!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]BReeZaH TRuuS
(K)BReeZaH TRuuS
Hey skatjuh, al trug van School?BReeZaH TRuuS
LeGo, wrom zeg je nix terug?BReeZaH TRuuS
Sjesus, wat ben jij een rare eikel, gistr was je nog zo LIEV.BReeZaH TRuuS
Als je nu nix zegt wordt ik boos!BReeZaH TRuuS
SukkolBReeZaH TRuuS
Als je nu nix zegt is het UIT hoor.BReeZaH TRuuS
......BReeZaH TRuuS
Ik weet genoeg!BReeZaH TRuuS
Doeg!
niet alleen spelfout....de hele opzet is oke...de stijl in dik in orde....de boodschap is nog beter !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh, Franky, briljante spelfout in het stukje.
Even ter informatie, die mensen worden meestal geblocked.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet alleen spelfout....de hele opzet is oke...de stijl in dik in orde....de boodschap is nog beter !!!
Block jij je vriendinnen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even ter informatie, die mensen worden meestal geblocked.
Je blokt al je chica's?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even ter informatie, die mensen worden meestal geblocked.
De ergste is een jongen. (Die moonende gast.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Block jij je vriendinnen?
Shame on you!
Hmmmz, die zou ik idd ook blocken!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De ergste is een jongen. (Die moonende gast.)
Het is maar bij wijze van spreken, denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef Thetallguy het volgende:is geen MSN smiley!
Mwah, z'n schermnaam is nu redelijk normaal, dus hij is niet blocked.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hmmmz, die zou ik idd ook blocken!
of :$quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is maar bij wijze van spreken, denk ik.
Anders zou je (L) moeten gebruiken, denk ik.
JustMe ook niet, misschien kunnen jullie de liefde ontdekken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Enne ik heb nog geen verkering gehad.
Geweldig Franky!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]BReeZaH TRuuS
(K)BReeZaH TRuuS
Hey skatjuh, al trug van School?
knipBReeZaH TRuuS
Doeg!
Lekker snelle reactie, maar goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]onze cheerleader heeft vreemde gewoontes !!!
net Hans Teeuwen.....weet je wat ik leuk vind om te doen....ff een bed afhalen en dan in het raam leggen ........ hiermee scoor je bij het publiek !!!
gaven ze maar godsdienst in Irak e.o. !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:38 schreef tuindwerg het volgende:
Maar goed, tis maar godsdienst...
Want? Wat heb je in hemelsnaam aan de mensbeelden van Plato?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaven ze maar godsdienst in Irak e.o. !!!
Zal haar vanavond ff bellen (wordt weer eens hoog tijd !!)quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:40 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Lekker snelle reactie, maar goed.Ga eens met je moeder praten Bjoro, die verschoonde vroeger je bed ook regelmatig. Je weet wel, dat je opeens niet meer onder je Ajax-dekbed sliep, maar onder die van Sesamstraat.
![]()
Dat zie je op jouw leeftijd nog niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Want? Wat heb je in hemelsnaam aan de mensbeelden van Plato?![]()
Echt? Schattig!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:45 schreef Bjoro het volgende:
maar uuhh ...... ik slaap nu nog steeds onder een Jari Litmanen Dekbed !!!
inzicht in een andere religie verhoogt de kans op respect voor een ander geloof, dus een stap dichter bij de wereldvrede !!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Want? Wat heb je in hemelsnaam aan de mensbeelden van Plato?![]()
Dan vraag je wel om inzicht van de massa en dat is helaas een utopiequote:Op woensdag 9 juni 2004 16:47 schreef Bjoro het volgende:
inzicht in een andere religie verhoogt de kans op respect voor een ander geloof, dus een stap dichter bij de wereldvrede !!
De meeste hebben iets té veel oogkleppen op, ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan vraag je wel om inzicht van de massa en dat is helaas een utopie
klopt...is ook niet hetgeen ikzelf nastreef...maar het zou zo mooi zijn he...als iedereen zo respectvol met elkaar zou omgaan zoals alle hools met elkaar omgaan !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan vraag je wel om inzicht van de massa en dat is helaas een utopie
oohhhh shit....jij bent toch dat forumsletje, zoals jezelf zei vorige week ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:47 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Echt? Schattig!
Doe je daar niet aan dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Respect.Strooi even zout in m'n wonden.
Ik ben helemaal geen forumsletje!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oohhhh shit....jij bent toch dat forumsletje, zoals jezelf zei vorige week ???
*checkt afstand Tuindwergstad <--> Bjorodorp ........ oef meer dan 10 km !!!
tegenover sommige mensen, die het er lekker naar hebben gemaakt, niet, nee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe je daar niet aan dan?
ze wil niemand die verder dan 10km weg woont...ik ben veilig dus....jij ook geloof ik !quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, dan moet je wel een lange hebben.
Oeh, goed onthouden!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze wil niemand die verder dan 10km weg woont...ik ben veilig dus....jij ook geloof ik !
Jammer he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tuindwerg, je mag niet eens stemmen.
Ik ook niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
In 1 woord, Bril-jant.
Tja, dat deed ik de eerste keer toen ik mocht ook... Nu stem ik alleen voor de dingen waar ik een gefundeerde mening over kan vellen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:09 schreef rubbereend het volgende:k mag stemmen en ik ga het doen ook!!!!!!!!!
Nee, joh, dat is milieuvervuiliing.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:22 schreef SCH het volgende:
Mensen die niet stemmen, mogen van mij in de waddenzee worden gedumpt.
Hoi JustVerdoofd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:25 schreef just me het volgende:ik ben weer thuis.. verdoofd en wel
Dump mij, mijn vriendin, mijn hele vriendenkring en die andere 70 % van de stemgerechtigde bevolking.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:22 schreef SCH het volgende:
Je gaat toch wel stemmen Method
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dump mij, mijn vriendin, mijn hele vriendenkring en die andere 70 % van de stemgerechtigde bevolking.
SCH gaat me dumpenquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:22 schreef SCH het volgende:
Je gaat toch wel stemmen Method
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi JustVerdoofd.
Doet het pijn als ik nu heel hard in je tietuh knijp, of ben je daar niet verdoofd.
Ik graaf wel een vijvertje voor je in de achtertuinquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
SCH gaat me dumpen
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:31 schreef just me het volgende:
kwijl, kwijl.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, dat deed ik de eerste keer toen ik mocht ook... Nu stem ik alleen voor de dingen waar ik een gefundeerde mening over kan vellen.
ik ga morgen wel stemmen maar zal me vanavond nog even moeten verdiepen op wie en waaromquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:32 schreef SCH het volgende:
Maar gaan de meesten van jullie dan echt niet stemmen??? Onbegrijpelijk, het gaat om erg belangrijke zaken. Wat is er nou zo ingewikkeld aan om te stemmen?
Het interesseert me niet, het is een beetje de ver van m'n bed show en ik heb niet de behoefte me er wel in te verdiepen. Europa boeit me niet en had er van mij niet eens hoeven komen. Misschien ga ik wel en ga ik tegen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik graaf wel een vijvertje voor je in de achtertuin
Maar gaan de meesten van jullie dan echt niet stemmen??? Onbegrijpelijk, het gaat om erg belangrijke zaken. Wat is er nou zo ingewikkeld aan om te stemmen?
Je kunt ook op voetballers stemmen hoor. Van Nistelrooy doet mee en Kuyt en nog eentje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het interesseert me niet, het is een beetje de ver van m'n bed show en ik heb niet de behoefte me er wel in te verdiepen. Europa boeit me niet en had er van mij niet eens hoeven komen. Misschien ga ik wel en ga ik tegen stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt ook op voetballers stemmen hoor. Van Nistelrooy doet mee en Kuyt en nog eentje.
Helpt dat?
v. Persie en Braamhaar doen ook mee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt ook op voetballers stemmen hoor. Van Nistelrooy doet mee en Kuyt en nog eentje.
Helpt dat?
en Jan Mulderquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
v. Persie en Braamhaar doen ook mee.
Je kunt je vanavond op Nederland 2 vrijwel de hele avond nog verdiepen er in, speciaal verkiezingsprogramma.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Europa zegt me te weinig, heb me er niet in verdiept en dan wel stemmen vind ik onkies.
Het spijt me zeer. Als ik al ga, stem ik blanco. Protest.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt je vanavond op Nederland 2 vrijwel de hele avond nog verdiepen er in, speciaal verkiezingsprogramma.
Protest waar tegenquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het spijt me zeer. Als ik al ga, stem ik blanco. Protest.
je begon al die porn wel te missen zekerquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk mijn harde schijf uit mijn vorige PC ingebouwd in deze, heb ik geluk weer al mijn oude bestanden en documenten terug en extra back-up mogelijkheden.![]()
jij linksche rakkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal nooit op een forum vertellen dat ik SP stem
Maak je geen illusies, heeft nog té kort verkering met die prima meidquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:48 schreef SCH het volgende:
jij linksche rakker
wat zou ons frank stemmen?![]()
as je kan bikken ken je ook stemmuhquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:02 schreef methodmich het volgende:
Ben ff bikken!
Verbaasd me helemaal niksquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:42 schreef SCH het volgende:
Ik doe GroenLinks
Inderdaad, die stomme limbo's ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef SCH het volgende:
Maar dat stem je toch niet mag ik hopen?
Dank je - jij weet wat een SCH nodig heeftquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik was ff op hun site aan het neuzen en dacht "die moet ik ff posten voor SCH!"
iene miene muttequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, wat stem jij eigenlijk: SP, GL of PvdA?
Ik was even terug aan het lezen en ik zag het al staan!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:23 schreef SCH het volgende:
ik denk GL
Jules is een aardige vent. Ik heb hem gisteren ontmoet en ik mocht hem gelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik was even terug aan het lezen en ik zag het al staan!
En als antwoord op je eerdere vraag, ik stem VVD!
Ik stem altijd op een partij, niet op een persoon, dus ik heb geen idee nog op wie ik ga stemmen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:30 schreef SCH het volgende:
Jules is een aardige vent. Ik heb hem gisteren ontmoet en ik mocht hem gelijk!
Hij is niet zo'n harde.
zal wel een geil wijf worden danquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik stem altijd op een partij, niet op een persoon, dus ik heb geen idee nog op wie ik ga stemmen!
Nr. 4 op de VVD lijst de enige die door de beugel kan!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
zal wel een geil wijf worden dan
ik stem altijd op de vrouw die op een verkiesbare plaats staatquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik stem altijd op een partij, niet op een persoon, dus ik heb geen idee nog op wie ik ga stemmen!
Ik ook, maar dan wel van de lijst van de partij die ik toch al zou gaan stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:31 schreef just me het volgende:
ik stem altijd op de vrouw die op een verkiesbare plaats staat
Klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Golfer, und das ist?
SP zou ik zo zeggen aan je taalgebruik te zien. (Waakhond.)
Waarmee dat vooroordeel ook weer ontzenuwd is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Een golfer die de SP kiest.... Hoeveel geld heb je nodig om te golfen denk je?
dus dat doe je ook?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Jouw SP-stem is gewoon een maskeringsstem.
Ik zou overigens altijd GL stemmen.
Mafkees.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:55 schreef pfaf het volgende:
DVD/CD: Kane - February
Ik zou 'm bijna kopen.
Zoiets ja....quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde nog wel op Eurlings stemmen. Die is toch van de SP ?
Nee, ik stem niet. Dat zeg ik al: waardeloos.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
dus dat doe je ook?
PJ Harvey kon me naar één keer luisteren niet echt bekoren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mafkees.
Vandaag aangeschaft de nieuwe PJ Harvey, de nieuwe Morrissey, de klassieker Forever Changes van Love en een B&S single.
Voor mijn vriendin de nieuwe Bebel Gilberto.
Toch vreemd dat je een uitgesproken voorkeur hebt en het desalniettemin waardeloos vindt. Klinkt alsof je sommige partijen toch net wat minder waardeloos vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ik stem niet. Dat zeg ik al: waardeloos.
Ik zal 'm nog een keer proberen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
En pfaf: I'm Waking Up To Us. En PJ is briljant.
Europees is het allemaal wel erg marginaal, dat klopt. Hopelijk verandert dat ooit, wordt het democratischer. Ik zie het soms wat dat aangaat ook best somber in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Ik vind stemmen an sich niet waardeloos, maar dan wel lokaal. Europees is het totaal nutteloos, omdat Nederland geen invloed heeft.
Walker Diver was bij de cd-pres van The Yearlings. Leuk is dat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal 'm nog een keer proberen.
Op 3 voor 12 is de cd White Knuckle Ride van de Utrechtse band Walker Diver online. BEst goede plaat.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Walker Diver was bij de cd-pres van The Yearlings. Leuk is dat.
Een marginale invloed is altijd beter dan helemaal geen invloed. Ik zou mezelf voor m'n kop slaan als ik straks niet gestemd heb en Nieuw Rechts een zetel zou krijgen omdat hun aanhang wel de moeite heeft genomen langs het stembureau te lopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Ik vind stemmen an sich niet waardeloos, maar dan wel lokaal. Europees is het totaal nutteloos, omdat Nederland geen invloed heeft.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:49 schreef golfer het volgende:
Ik ook, maar dan wel van de lijst van de partij die ik toch al zou gaan stemmen.
80% is een aardige schattingquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:18 schreef Inquistor87 het volgende:
Is dit halve cafe links?
80 is een mooi getal.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
80% is een aardige schatting
krijg je die van mij met je verjaardagquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:55 schreef pfaf het volgende:
DVD/CD: Kane - February
Ik zou 'm bijna kopen.
Mietjuh !!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef pascalheister het volgende:
geen weer om te badmintonnen zeg![]()
Lekker !!!quote:ff een Grolsch erbij
Je hebt immers nog steeds je inburgeringscursus niet afgerondquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:55 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft geen stemkaart ontvangen, kan dus niet stemmen.
? heb het net een halfuurtje gedaan, daarna maar ff buiten basketbal gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mietjuh !!!!!
Ik wist niet wie Thorbecke was.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt immers nog steeds je inburgeringscursus niet afgerond
Linksbackquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Thorbecke was.
Ja, ik voegde nog toe de eerste opkomende linksachter. Dat heeft me genekt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Linksback
Maarreh, verstandelijk gehandicapten mogen toch ook stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik voegde nog toe de eerste opkomende linksachter. Dat heeft me genekt.
Ik kom er steeds mee weg jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:56 schreef SCH het volgende:
Maarreh, verstandelijk gehandicapten mogen toch ook stemmen?
Hoezo ? Ben je bang dat ze je stembiljet niet accepteren ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Maarreh, verstandelijk gehandicapten mogen toch ook stemmen?
Ik mag als enige in Utrecht een tekening maken van de lijsttrekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Ben je bang dat ze je stembiljet niet accepteren ?
*schenkt ZA-tje in voor meneer Bluezz*quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro!!!!
Schreeuw niet zo!!!!
Schenk liever eens iets in !!!!!
Hebben ze mar één zwakbegaafde in Utrecht ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mag als enige in Utrecht een tekening maken van de lijsttrekker
Tineke Schouten komt nooit opdagen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze mar één zwakbegaafde in Utrecht ?
om lelijk nou meteen zwak begaafd te noemen, vind ik ietSCHje te ver gaan hoor !!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:16 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |