quote:Europese schaduwverkiezingen voor scholieren
Zelfs de grootste optimisten die geloven in een Verenigd Europa zijn het er over eens: een verregaande Europese samenwerking -veel verder dan nu- laat nog zeker één generatie op zich wachten. Boeiend zijn daarom de stemmen van de toekomstige kiezers .
Zoals bij de schaduwverkiezingen voor het Europees Parlement vandaag voor scholieren. Officieel mogen ze weliswaar nog niet stemmen, maar hun stemgedrag doet er wel degelijk toe. Twee Vandaag nam een kijkje op de Dalton School in Den Haag, waar de leerlingen de hele dag via internet hun Europese stem konden uitbrengen.
Whahaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:18 schreef George-Butters het volgende:
D'66 europese partij bij uitstekOnbegrijpelijk!!
Ik ben ook voor democratie, aangezien D66 dan democratisch uitgebonjourd kan wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
D'66 is van voor hun tijd, dat zal de reden zijn
Vrijheid van meningsuiting en juiste informatievoorziening is ook niet van belang voor Twee Vandaag. Ik had het namelijk gepost op hun forum en helemaal onderbouwd, waar de fouten zitten. En wat doen die lui? Ze WISSEN mijn bericht. Dat vind ik nou niet kunnen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
tering2vandaag.
LOL prachtig. En dat van onze belastingcentjes. Tijd om 2Vandaag hard aan te pakken met dat achterlijke wanbeleid daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:46 schreef Linkpagina het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting en juiste informatievoorziening is ook niet van belang voor Twee Vandaag. Ik had het namelijk gepost op hun forum en helemaal onderbouwd, waar de fouten zitten. En wat doen die lui? Ze WISSEN mijn bericht. Dat vind ik nou niet kunnen!
Heb ze ook een mailtje gestuurd met mijn hele verhaal.
De AEL is toch Respect.NU?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af hoe hoog de ael zou hebben gestaan. dit onderzoekje riekt naar randstedelijkheid.
lolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
De AEL is toch Respect.NU?
Ja, ik weet het niet, hoor. In België hadden ze toch ook zo'n soort naam?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol
Resist!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, hoor. In België hadden ze toch ook zo'n soort naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |