ik heb er wel wat meer gezien, maar ik stem niet als ik maar 1 van de 2 films heb gezien, datzelfde geldt voor BSquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie zo weinig gezien
Meen je dat nou? Okee...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef Gorro het volgende:
In het vervolg graag eerst je andere tournament(s) afmaken. Er lopen nu 5 tournaments wat best (te) veel is. Een overkill aan tournaments maakt de animo ook minder.
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:36 schreef kinky_queen het volgende:
15 - Strawdogs vs Tootsie
Yep, maar ik kan begrijpen dat anderen dat verbazingwekkend vinden hoor, ik vond het dan ook een moeilijke beslissing. ik moest wel eerst een tos doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:12 schreef pazuzu het volgende:
Meen je dat nou?
Mee eens.. Tournaments Rocks.. al is het soms dat ik totaal niet kan meedoen, Stallonefilms zijn niet voor mij weggelegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Okee...
Ik ging van mezelf uit en er kunnen mij niet genoeg tournaments lopen. Ik vind het met sommige tournaments jammer dat je zo lang op een volgende ronde moet wachten en met meerdere tournaments is dat minder een probleem
5 Tournamtents ja? Welke 5 dan precies? Heb maar weet van 4 tournaments, waarvan er eentje al erg lang bezig is en een stemronde ongeveer een maand duurt. Verder wat kleine tournaments.... Als er maar niet meer dan 2 grote tournaments lopen lijkt me? Maar ok... jij beslist.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef Gorro het volgende:
In het vervolg graag eerst je andere tournament(s) afmaken. Er lopen nu 5 tournaments wat best (te) veel is. Een overkill aan tournaments maakt de animo ook minder.
Heb je al gestemd dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
5 Tournamtents ja? Welke 5 dan precies? Heb maar weet van 4 tournaments, waarvan er eentje al erg lang bezig is en een stemronde ongeveer een maand duurt. Verder wat kleine tournaments.... Als er maar niet meer dan 2 grote tournaments lopen lijkt me? Maar ok... jij beslist.
Hoffman, Stallone, filmmomenten, 90's en muziekfilmsquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
5 Tournamtents ja? Welke 5 dan precies?
Waar is Outbreak, die komt minimaal 5x per jaar op TV. Een heleboel ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Ronde 1
1 - Agatha vs Alfredo, Alfredo
2 - All the president's men vs American Buffalo
3 - Billy Bathgate vs Confidence
4 - Dick Tracy vs Family Business
5 - The Graduate vs Hero
6 - Hook vs Ishtar
7 - John and Mary vs Kramer versus Kramer
8 - Lenny vs Little Big Man
9 - Mad City vs Marathon Man
10 - Messenger: Joan of Arc vs Midnight Cowboy
11 - Moonlight Mile vs Outbreak
12 - Papillon vs Rain Man
13 - Runaway Jury vs Sleepers
14 - Sphere vs Straight Time
15 - Strawdogs vs Tootsie
16 - Wag the Dog vs Who is Harry Kellerman ......
Staat er toch gewoon tussenquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Waar is Outbreak, die komt minimaal 5x per jaar op TV.
oh ja stomquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Staat er toch gewoon tussen
ik heb nooit mee kunnen doen met het steven seagal tournament terwijl ik zo'n beetje al zijn films gezien heb (aangezien ze toch tig x per jaar op tv komen) dus die mag van mij gerematched worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:28 schreef kamagurka het volgende:
Hierna een Jack Nicholson tournament me dunkt...
Om het over een heel andere boeg te gooien...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb nooit mee kunnen doen met het steven seagal tournament terwijl ik zo'n beetje al zijn films gezien heb (aangezien ze toch tig x per jaar op tv komen) dus die mag van mij gerematched worden.
Verder een Arnie of JC tournament lijkt me ook wel geinig....
Ik kom er nu achter dat ik nog maar bar weinig films van Mr. Hoffman gezien heb. Kan op dit moment zelfs niet eens op een koppel stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je al gestemd dan?
DeNiro.. Pacino... in hoeverre wil je daarmee doorgaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:28 schreef kamagurka het volgende:
Hierna een Jack Nicholson tournament me dunkt...
Dan schat ik zo in dat je heel veel Hoffman films niet hebt gezien. Zeker de films uit de jaren 70 niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:05 schreef Vamos het volgende:
Ronde 1
12 - Papillon vs Rain Man
Dit is de enige van belang. Had best de finale kunnen zijn...
Ik kies toch voor Rain Man. Onovertroffen rol.
Graag niet. Het is een geweldige acteerprestatie, maar de film op zich was lang niet de beste.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zullen we dit toernooi gewoon over slaan en Rain Man meteen tot winnaar uitroepen.
Zullen we dat niet doen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zullen we dit toernooi gewoon over slaan en Rain Man meteen tot winnaar uitroepen.
Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik vrees dat het daar wel op neer zal komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het had maar een haar gescheeld of Rain Man had er al uit gelegen .quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat het daar wel op neer zal komen
Je hebt Papillion gestemd, dus het is je vergeven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
Komt Tong met ronde één. Had 2 dagen geen verbinding dan ben je minder allert.
Als je even iets eerder was geweest had Rain Man er nu uitgelegen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
Komt Tong met ronde één. Had 2 dagen geen verbinding dan ben je minder allert.
Papillon ligt er niet uit!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
Nu Papillon eruit ligt heeft het zowiezo geen nut meer te stemmen.
Ik haak nu echt af. Dit is mijn dag niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Papillon ligt er niet uit!
Komop, stem ook even meequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik haak nu echt af. Dit is mijn dag niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:57 schreef tong80 het volgende:
The Graduate staat in mijn top tien lijstje of all time.
Kama zal wel Marathon man bedoelen.
De manier van acteren in de 60s en 70s bevalt mij niet zo. Persoonlijke mening. Rainman was de eerste film die ik zag en dacht 'wow wat acteert die gast goed'. Ook de eerste Hoffman film die ik zag geloof ik... of ik moet als kleuter Tootsie eens gezien hebben. Dat soort memorabele momenten hebben altijd een streepje voor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan schat ik zo in dat je heel veel Hoffman films niet hebt gezien. Zeker de films uit de jaren 70 niet.
Dat jij Rain man zo prachtig vindt is prima hoor, maar doe nu niet net alsof iedereen die film briljant moet vinden of de acteerprestatie van Hoffman daarin, want die vond ik erbarmelijk slecht!! Wat een rampzalig slechte clichematige afspiegeling van een autist! Hoffman heeft ongeveer 16 verschillende psychiatrische stoornissen in EEN stoornis proberen te voegen, waardoor zijn personage volstrekt ongeloofwaardig is geworden! Tenenkrommendquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Vamos het volgende:
RONDE 2
Maareh ik zie dat je toch graag Rainman niet verder wil laten komen door 'm meteen tegen een andere potentiele finalist te laten uitkomen. Had je niet Hook vs Graduate en Rainman vs Outbreak ofzo kunnen zetten om terechte kwartfinalisten/halve finalisten te krijgen?
Is puur een loting geweest. Ik heb het dus niet zelf bedacht. En ik verwacht Graduate ook niet als finalist trouwens.... maar wie weet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Vamos het volgende:
Maareh ik zie dat je toch graag Rainman niet verder wil laten komen door 'm meteen tegen een andere potentiele finalist te laten uitkomen. Had je niet Hook vs Graduate en Rainman vs Outbreak ofzo kunnen zetten om terechte kwartfinalisten/halve finalisten te krijgen?
dude, ik vergeet ook wel eens een smiley in mijn post. tuurlijk weet ik wel dat het een gewone loting isquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat jij Rain man zo prachtig vindt is prima hoor, maar doe nu niet net alsof iedereen die film briljant moet vinden
Mij niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
FINALE
The Graduate vs Marathon Man
En The Graduate zal wel winnen. Lijkt me ook logisch
Er waren ook al zeer weinig stemmen.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:17 schreef Hare het volgende:
goh, veel reacties op deze uitslag zeg
Die dustin is wel populair of niet?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er waren ook al zeer weinig stemmen.
Blijkbaar niet nee. Misschien ligt dat er toch aan dat velen vooral films van de laatste 10 jaar kennen en verder niet veel. Hoffman's enorme klasse kwam er vooral uit in de jaren 70 en 80.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Die dustin is wel populair of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |