U bent een Duitser?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:44 schreef sir_dalord het volgende:
ik ga naar een cafe toe.. Als ze winnen, komt er steeds nieuw bier..verliezen ze, dan moet ik maken dat ik weg kom
Hmm, misschien is dat ook wat voor mijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:42 schreef robbedoes het volgende:
Waar ga jij ergens Nederland - Duitsland kijken? Thuis, bij vrienden, in de kroeg? Ik wilde deze wedstrijd in de Irish Pub van Eindhoven gaan kijken. Heeft iemand soms betere suggesties.
Fok voor de melk, Fok voor de koekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:08 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Niet, ik moet gewoon werkenKrijg je als je een vakkenvuller bent
![]()
En koelkast met bier!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:09 schreef Dreammaster het volgende:
in mn nieuwe huisjeals het goed is krijg ik de 15e de sleutel.
het eerst wat ik er neer zet in mn nieuwe tv![]()
en kabelaanluiting!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:09 schreef Dreammaster het volgende:
in mn nieuwe huisjeals het goed is krijg ik de 15e de sleutel.
het eerst wat ik er neer zet in mn nieuwe tv![]()
ow ja k zou het bijna vergetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:10 schreef Freakjuh het volgende:
[..]
En koelkast met bier!![]()
Duitsland - Nederland op een toernooi is maar 1 x in de 10 jaar. Toetsweek heb je zo'n 5 x per jaar, dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:45 schreef Tiemie het volgende:
In de kroeg, met veel bier. alleen jammer dat het midden in mijn toetsweek valt.
gaan ze niet eens dichtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:08 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Niet, ik moet gewoon werkenKrijg je als je een vakkenvuller bent
![]()
wees blij dat je daar een TV heb,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:01 schreef SiNz het volgende:
op me werk
Hoop je.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef BB-King het volgende:
In een Duitse pub, hahaha wat zal dat lachen worden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:43 schreef LostFormat het volgende:
Niet.
Nederland 2, altijdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
Op mijn werk, zal toch wel HEEL rustig zijn....
Op welk net komt het? Ik hoop ned 3, dan zet ik die tv gewoon schuin tegenover mijn balie
Fucking brilliant...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:56 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Nederland 2, altijd.
20:45 dacht ik? en CZ-LA om 18:00.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
Laat me raden : jij bent voor Duitsland, DG?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
Natuurlijk ga ik op mijn eigen werk kijken!![]()
Dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:01 schreef LennyKravitz het volgende:
NIET... heb volgende dag tentamens...
Dat anderhalf uurtje meer of minder studeren zal ook niet echt uitmaken lijkt mequote:Op woensdag 9 juni 2004 00:01 schreef LennyKravitz het volgende:
NIET... heb volgende dag tentamens...
pleurt opquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:00 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Laat me raden : jij bent voor Duitsland, DG?.
Dacht dat jij tegen Oranje was, en sowieso voor de tegenstander zou zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pleurt op
Ben geen DIGGER,Engeland op 1 en een straatlengte daarachter NLquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:18 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dacht dat jij tegen Oranje was, en sowieso voor de tegenstander zou zijn?
ohja? dankje voor de tip, ga ik misschien ook kijken daar dan, is het buiten ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:39 schreef thaduck het volgende:
In Utreg, vlakbij de Winkel van Sinkel schijnt een megascherm te staan. Ivetje, mijn collega's en berg vrienden daarvan gaan meeMannetje of 30 gok ik
jij was daar toch ook niet tegen ierland he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:42 schreef robbedoes het volgende:
Waar ga jij ergens Nederland - Duitsland kijken? Thuis, bij vrienden, in de kroeg? Ik wilde deze wedstrijd in de Irish Pub van Eindhoven gaan kijken. Heeft iemand soms betere suggesties.
Damn, das klote!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:59 schreef Minisuisse het volgende:
In de Albert Heijn.. tijdens t [GVD] werken![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben geen DIGGER,Engeland op 1 en een straatlengte daarachter NL
Man, dat is RELAXED!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:59 schreef Minisuisse het volgende:
In de Albert Heijn.. tijdens t [GVD] werken![]()
*schopt goofyduck in elkaar*quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:36 schreef Goofyduck het volgende:
ik zal het heel zacht zeggen:
ik kijk vanuit het stadion in Porto.........![]()
juist that's the spirit!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef Goofyduck het volgende:
daarom, ik zal er staan, niet om te fluiten, maar om mn keel schor te schreeuwen.
Ook al doen zij dan nog niet hun best, dan heeft het iig niet aan mij gelegen, ik zal er alles aan doen, en met mij het halve stadion ook hoop ik
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef Goofyduck het volgende:
daarom, ik zal er staan, niet om te fluiten, maar om mn keel schor te schreeuwen.
Ook al doen zij dan nog niet hun best, dan heeft het iig niet aan mij gelegen, ik zal er alles aan doen, en met mij het halve stadion ook hoop ik
Best een grappige act.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:31 schreef Goofyduck het volgende:
Komt eindelijk met de speech die we allemaal nodig hebben, we moeten niet alleen maar commentaar hebben, juist tijdens deze dagen moeten we met zn allen achter oranje staan, met zn allen moeten we ze steunen, alles moet oranje. Laten we na het EK maar zeiken wat er eventueel goed of fout ging. Nu hebben ze onze steun nodig, en niet ons commentaar!
Staan, iedereen die voor oranje is gaat nu staan.
Zonet kreeg ik een meeltje dat ik volgende week woensdagmorgen een presentatie moet houden van mijn afstudeerwerk. Als dat toch geen goed voorteken is...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef Sport_Life het volgende:
Misschien in de kroeg, maar ik heb de dag erna toetsen om 9:00en ik weet van mezelf dat ik toch niet nuchter blijf dus het zal niet verstandig zijn.. Anders maar thuis
.
Klote hequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:00 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Zonet kreeg ik een meeltje dat ik volgende week woensdagmorgen een presentatie moet houden van mijn afstudeerwerk. Als dat toch geen goed voorteken is...
inderdaad die zal ik ook via de radio moeten doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wees blij dat je daar een TV heb,
Nederland - letland moet ik via de radio doen op m'n werk![]()
Ken het gevoelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:18 schreef El_Nino het volgende:
Taiwan, om 2.45 uur 's nachts begint het
Als je *NU* vertrekt... kan je bij mij meekijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef El_Nino het volgende:
Hier in Taiwan wordt het pas vanaf de 1/4 finales op tv uitgezonden... Moet me nu dus nog behelpen met internet!
Even voor de goede orde, het was Nederland - duitsland. Nederland speelde thuis. Vandaar de oranje shirtjesquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:27 schreef heiden6 het volgende:
Even voor de goede orde, het is Duitsland-Nederland. Zie het officiële schema.
Nee hoor, officieel was het Duitsland - Nederland, kijk maar op de website van Euro 2004.quote:Op woensdag 16 juni 2004 02:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, het was Nederland - duitsland. Nederland speelde thuis. Vandaar de oranje shirtjes. Die officiële kalenders kloppen niet helemaal
.
Ja weet ik. Dat staat ook op mijn posterquote:Op woensdag 16 juni 2004 03:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, officieel was het Duitsland - Nederland, kijk maar op de website van Euro 2004.
Ik denk omdat het niet leek op het thuisshirt van de Duitsers, dus kon het geen kwaad.quote:Op woensdag 16 juni 2004 03:48 schreef The_Hives het volgende: maar waarom speelde Nederland dan in de thuiskleding,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |