Goedenavond.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:28 schreef Naccie het volgende:
Lang geleden, aloa mensen.
Met het verbouwen is ons huis inmiddels voorzien van electrische rolluiken en zonnescherm, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:37 schreef just me het volgende:
Diggger!! ik hoop dat EW het een beetje koel kan houden!
Geloof dat Hiddink de man prima vond fluitenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:04 schreef DIGGER het volgende:
De kans dat ze oververhit met dit weer is veel kleiner dan de kans dat dat kan gebeuren als Italie weer zo'n kut scheids treft als tegen Korea.
doe je wel een petje op...als het bovenop wat dunner wordt verbrandt het snel he !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:38 schreef golfer het volgende:
Mogguh allemaal.
Zometeen even naar concultancybureau, later vanmiddag lekker 18 holes in de hitte spelen.
werd tijd ook....zelfs de vliegen vonden je stinken !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:40 schreef rubbereend het volgende:
k ga maar eens douchen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:40 schreef Bjoro het volgende:
doe je wel een petje op...als het bovenop wat dunner wordt verbrandt het snel he !!!![]()
T'is niet eens zo verkeerd dat het forum er soms uitligt, ik heb mn kamer eens flink opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:08 schreef Againzender het volgende:
Aha, het forum doet het weer.
Ik heb maar even de ramen gelapt, erg veel grote spinnen tegengekomen
en die zijn nu gelukkig weg, theetje graagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
werd tijd ook....zelfs de vliegen vonden je stinken !!!
Bosjesmanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Huu.
u sommert uw paard halt te houden bij de entree van dit etablisement ????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Huu.
dan worden we een saloonquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
u sommert uw paard halt te houden bij de entree van dit etablisement ????
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bosjesman
Jazeker, is wel grappig om te zien, maar je hebt er wel een zonnefilter voor nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand vandaag venus nog gezien?
komt die uit sponge bob?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
En nu nog wachten op Lucky Luke
idd zeg net ook ff buiten gestaan, je kunt zowat een ei bakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:15 schreef superjoden het volgende:
pff net effe in de pauze naar buiten geweest en je krijgt toch wel een klap in je kanus zeg van die hitte....
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik blijk kennelijk goed te kunnen debatteren volgens m'n klasgenoten?
Ik snap er ook weinig van, aangezien ik nog vaker stopte dan de tram hier in Nieuwegein/Utrecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:23 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt
Ik heb die nog als stripboek gelezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Op zoek naar Lucky Luke voor de saloon kwam ik deze tegen
[afbeelding]
Maar wat is een knuspy
There is only one lucky luc !!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee, maar ik vind dit een prima "Calimero" plaatje voor als de Duitsers straks zeiken als NL in hun ogen onterecht gewonnen heeft of zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Maar wat is een knuspy
ik heb deze nog gevonden :quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Juist, jij snapt umquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Geen idee, maar ik vind dit een prima "Calimero" plaatje voor als de Duitsers straks zeiken als NL in hun ogen onterecht gewonnen heeft of zo.
Tot dat hem ook zo iets overkwamquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
There is only one lucky luc !!!!!
[afbeelding]
Bookmarken dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dit een prima "Calimero" plaatje voor als de Duitsers straks zeiken als NL in hun ogen onterecht gewonnen heeft of zo.
Ik dacht dat ik het ooit hadquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef Bjoro het volgende:
ook dat hoort bij het mooie spel voetbal.....helaas !
Ik heb het zelf ook meegemaakt ruim 2 jaar terug....ging iets te hard een duel aan en toen hoorde ik *krak* gelukkig niet zo erg als op de foto's maar toch .....
En das het belangrijkstequote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar hij zat er niet in!
Had ik laatst bij mn beste kameraad. Hij stond op het middenveld, ik stond achter een doel geblesseerd toe te kijken. Ik hoorde echt een enorme knal met als gevolg kuit en scheenbeen breuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef just me het volgende:
had ik al verteld dat ik ooit een been heb horen kraken?? ik stond naar het 1e te kijken en in een ongelukkige val brak een tegenstander zijn been.
nee, vertel eens ??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef just me het volgende:
had ik al verteld dat ik ooit een been heb horen kraken??
nou uh.. sinds vandaag heb ik een hulpje rondlopen, jongen moet stage lopen voor administratief werk en nu heb ik mijn eigen slaafjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, vertel eens ??
Wat heeft dat met een been kraken te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef just me het volgende:
[..]
nou uh.. sinds vandaag heb ik een hulpje rondlopen, jongen moet stage lopen voor administratief werk en nu heb ik mijn eigen slaafje
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Suijk het volgende:
Mag ik een groot glas melk?
Gelukkig werkt de airco goed hier.
Slaafjes zijn oké olé oléquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef just me het volgende:
nou uh.. sinds vandaag heb ik een hulpje rondlopen, jongen moet stage lopen voor administratief werk en nu heb ik mijn eigen slaafje
Tnx man!quote:
en fokt ie ook alquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:59 schreef pfaf het volgende:
http://www.phys.uu.nl/~groeneme/meteosite/nederlands/synop.shtml vond ik net. Wel leuk.
Ik zit op een vand e warmste plekken van 't land!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:59 schreef pfaf het volgende:
http://www.phys.uu.nl/~groeneme/meteosite/nederlands/synop.shtml vond ik net. Wel leuk.
snel opvangen en omwisselen voor 11,344505 eurocenten !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:11 schreef pfaf het volgende:Het kwartje valt.
Groot terras op het zuiden checkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:19 schreef pfaf het volgende:
t Mooie is, dat dit weer ook nog ff aan blijft houden![]()
![]()
de kombinatie koelkast op het zuiden enquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Groot terras op het zuiden check
Bier in de koelkast check
Bier in het zuiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de kombinatie koelkast op het zuiden en
bier op het grote terras lijkt me een betere trouwens !!!
en een koelkast op je terras !!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bier in het zuiden.![]()
ik kan even niet zoeken want rubbereend heeft de stekker eruit getrokkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:09 schreef Bjoro het volgende:
Just DJ
waar zijn
1,2,3,4 dennis bier ?
Evers & Meeuwis - Daar moettie in ????
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan even niet zoeken want rubbereend heeft de stekker eruit getrokken
fantastisch die tekening in dat mailtje van Thetallguy !!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]zoek in oranje hools maar verder
inderdaad die was lache.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
fantastisch die tekening in dat mailtje van Thetallguy !!!!!
mailtje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
fantastisch die tekening in dat mailtje van Thetallguy !!!!!
je kon het niet laten hè om even te glurenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad die was lache.
k zag m toen k heel even naar binnen gluurde bij die nephools
Ik mis Kees Prins met Oh, oooo-ranjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:07 schreef just me het volgende:
top-20
inderdaad en als k dan even gegluurd heb weet ik weer genoeg en keer ik terug naar de echte hoolsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:39 schreef just me het volgende:
[..]
je kon het niet laten hè om even te gluren
tuurlijk geen mailtje maar een post, maar hij blijft leuk !!!!!quote:
kijk het nou eens wat zonniger inquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en als k dan even gegluurd heb weet ik weer genoeg en keer ik terug naar de echte hools
over het congres van de isu in scheveningen ???quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat een hitte en ik probeer een column te schrijven over schaatsen
Dan maar bier
wat? wil je ijs in je bier?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan maar bier
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan maar bier
Er is iemand die met warme ijzers wil gaan rijden. Ik had een aardig verhaaltje over Uytenhaaghe in gedachte die op deze manier wel van de Amerikanen, Russen en Italianen kon winnenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
waarom schaatsen?![]()
Het is goed weer voor warme ijzersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er is iemand die met warme ijzers wil gaan rijden. Ik had een aardig verhaaltje over Uytenhaaghe in gedachte die op deze manier wel van de Amerikanen, Russen en Italianen kon winnen
Miller Ice is goed hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:01 schreef rubbereend het volgende:
wat? wil je ijs in je bier?
dommelsch ice ook !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Miller Ice is goed hoor
alleen omdat zij gratis polo's weggeven ??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef pascalheister het volgende:
doe mij maar een koude Grolsch, daar kan niks tegenop
he, ben jij die ene luisteraar van Noordzee FM ????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Digger, broodje bral
Jij ook blijkbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:56 schreef Bjoro het volgende:
he, ben jij die ene luisteraar van Noordzee FM ????
Zelfde gevoel hier. Ik had echt hard zitten leren omdat ik in de les echt helemaal niets had uitgevoerd. Maar ik had net zo goed ook niet kunnen leren...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef zjroentje het volgende:
Zo net weer een tentamen gemaakt.
Godverdomme.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen omdat zij gratis polo's weggeven ??
Zelfbedieningquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
* Da_Sandman gaat op terras zitten!
Breng mijn bier maar buiten graag!
Lopen slet!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Zelfbediening
En zet er maar een ZAatje naastquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Breng mijn bier maar buiten graag!
die man is een garantie voor suc6!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Aad de Mos.
hij heeft ook weer een een club uit verwegistan gevondenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Aad de Mos.
Hij gaat de Verenigde Arabische Emiraten naar het WK 2006 coachen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij heeft ook weer een een club uit verwegistan gevonden
ze komt toch uit portugal, daar zijn ze toch wel warmer gewend ondanks een andere luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Goed zo. Hoe warm is het bij jullie?
Mijn vriendin kan hier goed tegen, ik niet.
Ja, d'r huidje is er op ingesteld denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze komt toch uit portugal, daar zijn ze toch wel warmer gewend ondanks een andere luchtvochtigheid
Zeker.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Het onweer dient maar gauw te komen.
* Inquistor87 gaat luisterenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
* Inquistor87 verveelde zich net een tijdje
Resultaat
Hij klopt eigenlijk nog voor geen meter maar toch
Viel mee, ik verwachtte dat jij ging zingenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
* Inquistor87 gaat luisteren
Ik vraag me echt af wat ik ga horen
Kort rokje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:55 schreef tuindwerg het volgende:
Het is hier vies warm. Ik heb de hele dag al last van keel en neus... niet echt tof.
En pfff, wat word ik moe van mannen zeg...![]()
Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:![]()
![]()
Wees blij dat je dan dit hebt mogen horen
Nee nog niet eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kort rokje?
Nee, maar ik vind het gewoon leuk, maar ik heb ook een tic voor 'slecht' weer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Worden de korfbalmeiden dan bang?
Ik vind hem best leuk eigenlijk, ondanks dat het helemaal niet-mijn-stijl is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
* tuindwerg verveelde zich net een tijdje
Resultaat
Hij klopt eigenlijk nog voor geen meter maar toch
Nummer?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik luister zo even, maar eerst even dit nummer afmaken.
Ik plak ook overal aan met dit weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee nog niet eens.![]()
Tis meer dat er momenteel 3 jongens/mannen verliefd op me zijn, 2 weten sowieso dat het kansloos is. Wel zo fijn, met 1 is het nog gewoon goede vrienden, aan de ander erger ik me een beetje. Hij plakt nu aan me... Gaat steeds naast me lopen enzo. Maar goed, we zijn op zich nog goede vrienden, maar goed ook.
Probleem is meer meneer 3, daar heb ik het al eens eerder over gehad geloof ik. Inmiddels issie een beetje boos op me en stuurt hij chagrijnige smsjes... Hij had denk ik wat meer verwachtingen dan ik... Maar tis wel irritant want ik vind hem verder wel heel liev en aardig, dus ik wil sowieso vrienden blijven.![]()
met dit weer ook niet zo moeilijk he plakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee nog niet eens.![]()
Tis meer dat er momenteel 3 jongens/mannen verliefd op me zijn, 2 weten sowieso dat het kansloos is. Wel zo fijn, met 1 is het nog gewoon goede vrienden, aan de ander erger ik me een beetje. Hij plakt nu aan me... Gaat steeds naast me lopen enzo. Maar goed, we zijn op zich nog goede vrienden, maar goed ook.
Probleem is meer meneer 3, daar heb ik het al eens eerder over gehad geloof ik. Inmiddels issie een beetje boos op me en stuurt hij chagrijnige smsjes... Hij had denk ik wat meer verwachtingen dan ik... Maar tis wel irritant want ik vind hem verder wel heel liev en aardig, dus ik wil sowieso vrienden blijven.![]()
Ja, heerlijk he? Ik hou ook echt van mooi weer... Hoveniers en bouwvakkers met strakke buikjes aan het werk die naar je kijken enzo...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
16 jaar
Ik zat een leuk nummertje te luisteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nummer?
Kane en Di-Rect okequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
bouwvakkers die naar je kijken enzo...
Daarom zei ik al, ik denk dat sommige oortjes hier het niet waarderenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klinkt niet slecht, maar het is niet mijn muziek, als je me snapt.
en ze heeft een knalroze CU2 paginaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kane en Di-Rect oke
MAAR DIT?!
Ik ben nooit verder gekomen dan de foto op de grijze achtergrondquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
en ze heeft een knalroze CU2 pagina
Je knipt wel heel tactisch de strakke buikjes weg he.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kane en Di-Rect oke
MAAR DIT?!
En die lekkere behaarde bilnaadquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:07 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Je knipt wel heel tactisch de strakke buikjes weg he.![]()
Ik zeg toch ook SOMMIGE bouwvakkers.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En die lekkere behaarde bilnaad
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En die lekkere behaarde bilnaad
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ja, heerlijk he? Ik hou ook echt van mooi weer... Hoveniers en bouwvakkers met strakke bier buikjes aan het werk die naar je kijken enzo...![]()
Heb een poging gewaagd, ben nog ver gekomen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook SOMMIGE bouwvakkers.![]()
Ik zal wel even m'n cu2-tekst-kleurtje aanpassen, zet maar een zonnebril op, dan kun je het prima lezen. Er staan best zinnige dingen op hoor...![]()
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb een poging gewaagd, ben nog ver gekomen...
Ver genoeg om te weten dat je al tien minuten in je bed behoort te liggen...
Hoef je dan geen kranten te bezorgen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:12 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Ik heb vanmorgen tot half 10 geslapen en kan morgen weer uitslapen, tentamens zijn handig.
BBQ, Grolsch en Sangria zijn ook zeer okequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
*BUUUURRRPPPP*
BBQ, wibier en rosé zijn een prima (en dodelijke) combinatie
* Inquistor87 gaat maar weer wat obscure hiphopplaten draaien
jawel, maar ik ga daarna gewoon weer m'n bed in.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoef je dan geen kranten te bezorgen?
Sangria doet me te veel denken aan een school excursie waar ik in een vreemd bed wakker werd en waar ik zeker 3000 peseta's aan de boete pot mocht donerenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Inquistor87 het volgende:
BBQ, Grolsch en Sangria zijn ook zeer oke
Sangria doet mij denken aan mijn vakantie in Barcelona, waar ik na 3 dagen met maar 5 uur slaap en amper gegeten 2l in 30 min achterover gooi.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sangria doet me te veel denken aan een school excursie waar ik in een vreemd bed wakker werd en waar ik zeker 3000 peseta's aan de boete pot mocht doneren
* zucht, mooi was die tijd
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:26 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Sangria doet mij denken aan mijn vakantie in Barcelona, waar ik na 3 dagen met maar 5 uur slaap en amper gegeten 2l in 30 min achterover gooi.....
Ook zo genoten van de haute cuisine van de hotelkeuken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:26 schreef Inquistor87 het volgende:
Sangria doet mij denken aan mijn vakantie in Barcelona, waar ik na 3 dagen met maar 5 uur slaap en amper gegeten 2l in 30 min achterover gooi.....
En alles natuurlijk ijskoud, en de kaak van een varken op je bord terwijl je nog gaan kiezen trekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ook zo genoten van de haute cuisine van de hotelkeuken?
Kip die de 100m vrije slag in z'n eigen vet kon doen, groente die een maand eerder voor vers kon doorgaan en de specialiteit van het huis, aangebrande aardappelen
Klinkt als het eten in Rome. We hadden daar vlees wat echt onherkenbaar was, ik weet nog steeds niet wat het was. Wel idd met veeeeeeeeeeeeeel te veel vet. De weinige groente die ik kreeg heb ik met plezier aan de kant geschoven! De aardappelen/patat waren trouwens wel erg lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ook zo genoten van de haute cuisine van de hotelkeuken?
Kip die de 100m vrije slag in z'n eigen vet kon doen, groente die een maand eerder voor vers kon doorgaan en de specialiteit van het huis, aangebrande aardappelen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:31 schreef tuindwerg het volgende:
Oja, ik heb m'n cu2 speciaal voor de Fok!kers even aangepast.![]()
Geen speciale vermeldingquote:Toen heb ik namelijk speciaal voor alle lurkende Fok!-kers een ander tekstkleurtje gedaan. Zonnebril op heren?
Druk even op F5.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:31 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
[..]
Geen speciale vermelding
BBQ, Cassis en een boel ijs ook hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
*BUUUURRRPPPP*
BBQ, wibier en rosé zijn een prima (en dodelijke) combinatie
* Legolas_Greenleaf gaat maar weer wat obscure hiphopplaten draaien
Das mooiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik vind jou ook liev hoor.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Das mooi
Merendeel is 20+ dus nee ^_^quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Zijn er trouwens geen andere Hools met cu2?
Dus? De mooiste cu2 die ik ken is die van iemand van 30 ofzo... Ik heb wel meer 20plussers (klinkt net als 65plussersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Merendeel is 20+ dus nee ^_^
maar vooruit voor jou een uitzonderingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:43 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar vooruit voor jou een uitzondering![]()
![]()
Tsss... waarom? waarom? Dat doe je toch niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik had een CU2, maar die is gedelete.
4 maanden geen update gegeven enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsss... waarom? waarom? Dat doe je toch niet...![]()
Het niveau daalt bij mij nu per post geloof ik.
Dan moet je ze juist laten staan. Cu2's die al jaren niet geupdate zijn zijn het leukste om te lezen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
4 maanden geen update gegeven enzo.
Die van mij is ook gedeletequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsss... waarom? waarom? Dat doe je toch niet...![]()
Het niveau daalt bij mij nu per post geloof ik.
Ja, hallo, dat was een CU2 actie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dan moet je ze juist laten staan. Cu2's die al jaren niet geupdate zijn zijn het leukste om te lezen...
Aha, belachelijk ja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat was een CU2 actie.
Te vervuilen we kunnen beter onze kop houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:54 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Aha, belachelijk ja...![]()
Zitten we hier nu trouwens met z'n drietjes deze Hools te vullen?
Oh god, nu krijgt ie het ook nog in z'n bol.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Te vervuilen we kunnen beter onze kop houden
-edit-
Ik ben trouwens het oudste nuLuisteren jullie
Ja, al een tijdje geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vul wel even mee. Zijn jullie uitgepraat over CU2's?![]()
Nee toch...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh god, nu krijgt ie het ook nog in z'n bol.
Je kent het gezegde? The bigger they are?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee toch...![]()
Nee? Jouw Engels mag dan wel goed zijn, dat van mij niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je kent het gezegde? The bigger they are?
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
The bigger
Maakt niet uit wat ik bestel?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:58 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje geloof ik.![]()
Doe maar een rondje van mij, om te vieren dat ik nu nog wakker ben ofzo.![]()
The harder they fall.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee? Jouw Engels mag dan wel goed zijn, dat van mij niet.![]()
Voor een keeper is dat wel handig ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Klopt helemaal
1. Ik ben al een jaar geen keeper meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Voor een keeper is dat wel handig ja.
Ik houd een bal normaal gesproken tegen met m'n handen c.q. m'n benen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
1. Ik ben al een jaar geen keeper meer.
2. ik weet verdomme niet waar jij een bal mee tegen houdt, maar DAT DOET ZEER!
niet zo'n grote mond jongetjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Te vervuilen we kunnen beter onze kop houden
-edit-
Ik ben trouwens het oudste nuLuisteren jullie
Nee hoor...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik bestel?![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond jongetje
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef Inquistor87 het volgende:
2. ik weet verdomme niet waar jij een bal mee tegen houdt, maar DAT DOET ZEER!
Dan neem ik mn eerste biertje van de avond.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:05 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee hoor...
Ik kom hem wel even brengen. Goede reden om er zelf ook een te nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan neem ik mn eerste biertje van de avond.![]()
kijk zo hoort dat een vrouw aan het bierquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik kom hem wel even brengen. Goede reden om er zelf ook een te nemen.![]()
Dank u vriendelijk. Je hebt er duidelijk verstand van, je neemt gelijk mijn lievelingsbiertje mee. Wat een grote glazen trouwens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik kom hem wel even brengen. Goede reden om er zelf ook een te nemen.![]()
Alstu!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik wil ook een biertje!.
Is dat moeilijk voor "mag ik ook een biertje?"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk zo hoort dat een vrouw aan het bier![]()
je hebt me hart nu al gestolen
Ik denk dat je al wat verder moet kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef tuindwerg het volgende:
Is dat moeilijk voor "mag ik ook een biertje?"![]()
Tuurlijk Bluezzie... ZA'tje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog een plekkie aan de bar voor een dorstige bejaarde?
Bekijk het van de zonnige kant, m'n oma van 86 is pas bejaard.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef Bluezz het volgende:
voor jou altijdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Neem anders mijn plekkie maar, ik ga zo slapen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor jou altijd![]()
ik zat alquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:25 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Neem anders mijn plekkie maar, ik ga zo slapen...
Dat was eigenlijk tegen Bluezz gezegd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zat al
maar je mag wel ff bij papa op schoot![]()
Zo, ben net weer thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:22 schreef just me het volgende:
Is golfer alweer gesignaleerd???
ben benieuwd of hij een beetje heeft kunnen spelen met dit weer!
zo.. als ik heel dapper ben ga ik nu aan mijn laatste notulen van de JVC beginnen
Je hebt het verdiend golferquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef golfer het volgende:
Zo, en nu ga ik lekker met een glaasje whisky, met mijn moeie pootjes omhoog, op de bank voor de TV zitten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga slapen, trusten.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef Againzender het volgende:
Hoera! Mijn hik is weg!!! Eindeijk!!
Trusten hools
Warm, warmer, warmst?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:50 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten
iemand al een nieuwe titel voor de volgende hools?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |