Vergeet je avondgebed niet:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu weer de FIPO
Ik ga slapen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:03 schreef Lexie het volgende:
Vergeet je avondgebed niet:
Onze Shigeru, die in Japan zijt,
uw naam worde geheiligd,
uw games kome,
uw wil geschiedde bij Nintendo zoals het hoort,
geef ons heden onze Zelda,
en vergeef ons ongeduld ,
zoals wij ook wij aan andere hun ongeduld vergeven,
en leid ons niet tot teleurstelling,
maar verlos ons van het het wachten.
amen.
Iwata akhbar dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:07 schreef speknek het volgende:
Wel kut dat die niet in m'n signature past.
ahum...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er kleine kinderen in GAM komen Spekkeh... Ik wilde het wel doen, maar als de moeder van Giebel daar achter komt![]()
meewachtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:58 schreef HomerJ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe verzin je ze?
*Wacht af totdat Capibar topic komt verpesten
sex united voor een slowchat vol met andere kerels lijkt me uberhaupt geen goed planquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er kleine kinderen in GAM komen Spekkeh... Ik wilde het wel doen, maar als de moeder van Giebel daar achter komt![]()
Dat ook jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
sex united voor een slowchat vol met andere kerels lijkt me uberhaupt geen goed plan
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vergeet je avondgebed niet:
Onze Shigeru, die in Japan zijt,
uw naam worde geheiligd,
uw games kome,
uw wil geschiedde bij Nintendo zoals het hoort,
geef ons heden onze Zelda,
en vergeef ons ongeduld ,
zoals wij ook wij aan andere hun ongeduld vergeven,
en leid ons niet tot teleurstelling,
maar verlos ons van het het wachten.
amen.
Het gaat goed, alleen die verdomde hooikoortsquote:Uit het vorige topic van PKwarts
ben ik tain helemaal vergeten ...euh....euh....
hoe gaat het met je?
nog nieuwe consoles gekocht?
leef je nog steeds met je vriendin op zolder
hoe gaat je nieuwe baan (dat was jij toch?)
Heb je daar al hulp voor gezocht?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een N-Gage![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een N-Gage![]()
wahahahahah das een goeie!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een N-Gage![]()
daar beginnen we weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
wenst dat er in dit topic geen capibar en rockstah voor zullen komen
forum down?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:35 schreef Fliepke het volgende:
effe snel reageren voordat het forum weer down gaat.
hoe warm is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, warmste dag van 2004 tot nu toe, en wie heeft er tentamen
En ja, ik wil een N-Gage
Ik ga straks naar het strand! (lang leve Den Haag!) Mijn tentamens beginnen gelukkig volgende week pas (en tegen die tijd is het hopelijk weet enorm slecht weer, maar dat zal wel niet want bij mijn tentamens is het altijd goed weer...)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, warmste dag van 2004 tot nu toe, en wie heeft er tentamen
En ja, ik wil een N-Gage
ik heb het gevoel dat als ik nog een paar topics doorga capibar weggaatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:48 schreef capibar het volgende:
[..]
(en in de op dat mordradead op moet tieven)
Gijs, serieus, de N-gage suck net zo erg als slurfer choco in een donkere kamerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik onthoud het wel
ben ook al 3 dagen ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:39 schreef mordradead het volgende:
ik ben verdomme ziek, en wat nou capibar als ik dit topic had gemaakt dan was het dus geen cam geweest he
heb jij een ngage?? nee, dan moet je je bek houwenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef gieling het volgende:
[..]
Gijs, serieus, de N-gage suck net zo erg als slurfer choco in een donkere kamer
wat ben jij in een kutbui vandaag zeg....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb jij een ngage?? nee, dan moet je je bek houwen![]()
nu weer vrienden ?
ik heb zondagochtend voor het laatst gegeten, daarna het er weer uit gekotst voor de rest alleen sproeipoepquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef capibar het volgende:
[..]
wat ben jij in een kutbui vandaag zeg....
en ik heb nogwel buikpijn en het is veel te warm om ziek te zijn en ik heb al sinds zondagochtend niks meer gegeten![]()
ik heb ook gekost nadat ik avond eten heb gehad....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb zondagochtend voor het laatst gegeten, daarna het er weer uit gekotst voor de rest alleen sproeipoepopzich wel geinig en lekker vrij
jij ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:14 schreef jercovski het volgende:
sukkkuulll jij moet naar school
morge komen!!
trap er niet in...... het is een list.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij ook
boeiendquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:21 schreef mordradead het volgende:
dan wordt ik vast weer gepest enzonet zoals altijd
tegen hooikoorts heb je van die machtige pilletjes heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Het gaat goed, alleen die verdomde hooikoorts
nog geen nieuwe consoles, wacht op de DS
ja
goed en ja dat was ik
en dat doet HAVO....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef jercovski het volgende:
capibar moet jij niet naar et CAM topik??!!
maak je niet druk, hij blijft dit jaar voor de 2e keer zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
en dat doet HAVO....![]()
en proud of itquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
maak je niet druk, hij blijft dit jaar voor de 2e keer zitten
oeps verkeerde, dat was grietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
en proud of it![]()
vertel ze hier eerst maar eens wie grietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
oeps verkeerde, dat was grietje![]()
ik sla die kleine bril morgen wel ff op schoolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
kom, we gaan jercovski wegpesten![]()
capibar is -met alle respect- toch veel beter dan grietje imo danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef jercovski het volgende:
grietje is als capibar alleen is capibar dat int quadraat
voor grietje: check www.bruutteamtytsjerk.tk :S
wat heb je tege mij??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
kom, we gaan jercovski wegpesten![]()
ik volg je echt nietmeerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef jercovski het volgende:
grietje is als capibar alleen is capibar dat int quadraat
voor grietje: check www.bruutteamtytsjerk.tk :S
je bent 10x irritanter als ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef jercovski het volgende:
[..]
wat heb je tege mij??![]()
je haalt als en dan constant door elkaar he, het is beter danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent 10x irritanter als ik.
duits 1e uur vrijdag, 1 minuut te laat moest ik een briefje halen toen maar gaan ngagen met hannesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef jercovski het volgende:
nej je staat niet op t bord, geloof ik, wattan te veel on-
geoorloofd vrij genomen?
morgen is de laatste schooldag.... dus dan gaan ze vast niet zeiken als je te laat komtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
duits 1e uur vrijdag, 1 minuut te laat moest ik een briefje halen toen maar gaan ngagen met hannes
Dank je, ik wou net al posten dat jullie 2 net zo erg zijn als capibar & Rockstahquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef mordradead het volgende:
ik ga er zo maar weer vandoor:
voor alle gerespecteerde gam slowchat bezoekers: mijn oprechte excuses voor dit onderonsje ik al het nooit meer doen. Wat moet ik doen om het goed te maken..... ik doe alles, lijfstraffen zal ik ondervinden vragen zal ik beantwoorden een goedemiddag
ik vind de hindoestische wel tof,die werken toch met dat karma systeem, dat je minpunten krijgt voor je slechte daden enzo, en als je veel slechte punten hebt geincarneer je als een slecht wezen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Welke van de 5 Standpunten over de dood spreekt jou het meest aan? (De christelijke, de hindoeitische, de boedhistische, de humanistische of de "spiristische" (=New age) )
Geef aan welke waarom je de ene je meer aanspreekt dan de anere. 1 A4
dat is de bedoeling ook, luie scholierquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef HomerJ het volgende:
IK maak hem zelf wel
Btw vraagje hoe kom jij aan dat geld voor die camera's? Je hebt geen baantje, je bent scholier en je hebt een PC & Console te onderhoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:38 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is de bedoeling ook, luie scholier![]()
pc is zelf gebouwd (kostte 300 euro ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Btw vraagje hoe kom jij aan dat geld voor die camera's? Je hebt geen baantje, je bent scholier en je hebt een PC & Console te onderhouden
oke, over een maandje zal die wel af zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dank je, ik wou net al posten dat jullie 2 net zo erg zijn als capibar & Rockstah
En je mag wel een klusje voor mij doen:
Welke van de 5 Standpunten over de dood spreekt jou het meest aan? (De christelijke, de hindoeitische, de boedhistische, de humanistische of de "spiristische" (=New age) )
Geef aan welke waarom je de ene je meer aanspreekt dan de anere. 1 A4
Net terug isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
trouwens had homerj vandaag geen date met een schone dame?
Hij zei van wel ja, foto's HomerJ!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
trouwens had homerj vandaag geen date met een schone dame?
EN? HEB JE NOG GENEUKT?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Net terug is
of te verzinnen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
hij probeert nu vast zijn erotische belevenis in detail te omschrijven.
Echte dates duren toch minstens tot de volgende ochtendquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Net terug is
Zij moest snel wegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:45 schreef pkwarts het volgende:
en om half tien alweer op de thuisplaat
ai, ik ben daar niet zo in thuis... welke is dat preciesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:41 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben nog maar 15
Ik zal morgen wel even foto's vragen. enne ben maar tot honk 3 geweest
ZO je laat er geen gras over groeien hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zij moest snel weg
En de bruiloft is volgende week zaterdag,
Alles Gamers zijn van hartelijk welkom, vanaf 18:00 op Nepstraat 123
jaja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zij moest snel weg
honk 3 zegt ie... maar ik weet niet wat hij daarmee bedoelt...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
jaja...
maareh.. wat hebben jullie precies gedaan?![]()
kijk maar naar de clip van paradise by the dashboard light. daar wordt het nog allemaal piekfijn uitgelegd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
honk 3 zegt ie... maar ik weet niet wat hij daarmee bedoelt...
de songtext ken ik uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kijk maar naar de clip van paradise by the dashboard light. daar wordt het nog allemaal piekfijn uitgelegd.![]()
met de clip erbij wordt het toch een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef capibar het volgende:
[..]
de songtext ken ik uit mijn hoofd![]()
de clip hoef ik dus niet meer te zien...
ik probeer dus een aanleiding te vinden waardoor ze opeens weg moestquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
honk 3 zegt ie... maar ik weet niet wat hij daarmee bedoelt...
misschien was dat honk 3 wel goede aanleidingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik probeer dus een aanleiding te vinden waardoor ze opeens weg moest![]()
Ze schrok waarschijnlijk zo toen ie z'n jaapie eruithaalde dat ze maar snel weg gingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik probeer dus een aanleiding te vinden waardoor ze opeens weg moest![]()
probeer maar eens een zender te vinden die dat soort clips nog uitzend... tegenwoordig zijn het allemaal R&Bquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
met de clip erbij wordt het toch een stuk duidelijker![]()
enige leuke van MTV is dat ze ook andere dingen dan clips van Nelly en consorten uitzenden, Viva La Bam enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef capibar het volgende:
[..]
probeer maar eens een zender te vinden die dat soort clips nog uitzend... tegenwoordig zijn het allemaal R&Ben rap clips
![]()
probeer kazaa ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef capibar het volgende:
[..]
probeer maar eens een zender te vinden die dat soort clips nog uitzend... tegenwoordig zijn het allemaal R&Ben rap clips
![]()
0=Capibar's ervaringquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ai, ik ben daar niet zo in thuis... welke is dat precies![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef HomerJ het volgende:
Hey, ik ken haar nog maar een week(je)
inderdaad, sinds wanneer heeft honkbal 7 honken....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:36 schreef speknek het volgende:
Als je bij 7th base bent heb je de regels van het spel niet helemaal begrepen.
Ik noem het : ''Mijn eerste keer 'voelen', door HomerJ''quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef HomerJ het volgende:
Noem het zoals jullie willen
Genoeg over mij let's talk about........: Tain
idd, en wie heeft er nou weer 40 xbox spellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik noem het : ''Mijn eerste keer 'voelen', door HomerJ''
Tain...hmmmmmmm....die heeft teveel consoles !
heb jij geen 40 spellen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
idd, en wie heeft er nou weer 40 xbox spellen
is dat hetzelfde als het keldertje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef pkwarts het volgende:
tain is al voorbij het 3e honk, namelijk de zolder
quote:You can travel the world
But you can't run away
From the person you are in your heart
You can be who you want to be
Make us believe in you
Keep all your light in the dark
Your searching for truth
You must look in the mirror
And make sense of what you can see
Just be
Just be
They say learning to love yourself
Is the first step
But you take what you want to be real
Flying on plains exotic locations
Won't teach you
How you how to feel
Beside the fact
That you are who you are
And nothing can change that believe
Just be
Just be
Cause now I know
Is not so far
To were I go
There's not this spot
Since this I feel
I feel
I need
To just be
Just be
I was lost
And I'm still lost
But I feel so much better
Cause now I know
Is not so far
To were I go
There's not this spot
Since this I feel
I feel
I need
To just be
Just be
En dan de rest ook nog hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
idd, en wie heeft er nou weer 40 xbox spellen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef pkwarts het volgende:
tain is al voorbij het 3e honk, namelijk de zolder
Uhm nee cap....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als het keldertje?
*brrrrrrrr*![]()
mmja, ik ga over een uurtje wel wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef jercovski het volgende:
kom je op school zometeen??
nee, ik heb vt er nu in zitten en die houd ik erop net als sonicn (bijna uitgespeeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:39 schreef jercovski het volgende:
zet ff fifa en MLB op je foon, ik ga vandoor spreek je zow wel
Roy móet nu verantwoorde posts gaan plaatsten nu die van de eindredactie isquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen is welkom. Capibar en Rockstah zijn ook leuke users geworden
ik dus nietquote:Giebel, je zuigt. Je stinkt en je bent de irritantste kut user in GAM.
Als je nou had gemailt naar games@fok.nl Dan hadden we het eerder kunnen oplossen. Ik ga je entree nu wissen, je kan het over een kwartiertje weer proberenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik dus nietwahoee!!!
oh vet klote, ik mij gister aanmelden voor games reviewen enzo, druk per ongeluk op enter, stuur ik een half formulier in
en kan niet een nieuwe sturen
gemiste kans voor mij
helaas
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen is welkom. Capibar en Rockstah zijn ook leuke users geworden
die zat toch bij gamequbequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer volgens mij
zou best kunnen ja....quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar dat is hetzelfde volgens mij? De server van GQ staat op Brinkstar.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel, je zuigt. Je stinkt en je bent de irritantste kut user in GAM.
Geloof niet alles wat Roycuntje zegt hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik dus nietwahoee!!!
ik heb daar nog een voorbeeld van:quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat Roycuntje zegt hoor
quote:Capibar en Rockstah zijn ook leuke users geworden
Die uitspaak vond ik ook al geweldig jahquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb daar nog een voorbeeld van:
[..]
![]()
hij lijkt eigenlijk een beetje op die iraakse minister (naam ff vergeten)quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef gieling het volgende:
[..]
Die uitspaak vond ik ook al geweldig jah![]()
![]()
75% van de posts hier komen van jou, dus lijkt me wel jahquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
hij lijkt eigenlijk een beetje op die iraakse minister (naam ff vergeten)
"there are no americans in baghdad" *BOMINSLAG*
maar, ff serieus... behoor ik nou eigenlijk tot het GAM kliekje?![]()
ik heb een nieuwe sigquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:52 schreef gieling het volgende:
[..]
75% van de posts hier komen van jou, dus lijkt me wel jah
HOU OP! HOU OP!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik houd gewoon van iedereen in GAM eignelijk
Stik en sterf, Nintendo neukende, van PiSVee houdende, kutgamende, nep moddende, homofiele kutgozer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik houd gewoon van iedereen in GAM eignelijk
Maar nu genoeg over jezelf dagglaquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stik en sterf, Nintendo neukende, van PiSVee houdende, kutgamende, nep moddende, homofiele kutgozer.!
Ik ben Ajacied.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Maar nu genoeg over jezelf daggla
Capibar is minder erg dan Rockstah hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb Rockstah trouwens nooit echt bijzonder irritant gevonden,.
omfg ik lag echt onder mijn bureauquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef gieling het volgende:
[..]
**PROEST IDD![]()
![]()
En het verschil isquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied.
Als je dat maar uit je hoofd laatquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef capibar het volgende:
ik denk dat ik maar weer eens richting gijsjes ga![]()
te laatquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je dat maar uit je hoofd laat
Capibar komt niet in de XBOX topics,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Capibar is minder erg dan Rockstah hoor
Overigens moet ik mijn mening idd iets bijstellen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Capibar komt niet in de XBOX topics,.
Stylish en stedelijk vs. lomp en boers.. :').quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
[..]
En het verschil is
bedankt voor het ideequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Capibar komt niet in de XBOX topics,.
Ken je de mass-delete functie al?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
bedankt voor het idee![]()
![]()
![]()
ik denk het wel...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ken je de mass-delete functie al?.
Wat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stylish en stedelijk vs. lomp en boers...
Ach man, ga je balharen tellen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Wat?
Psv v.s. Ajax? Wat ben jij voor fan zeg
Dan ben ik snel klaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, ga je balharen tellen..
Voor jou welquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
zijn die gijsjes een of andere ondoordringbare sekte ofzo![]()
elke keer als roy aan zijn mass delete functie denkt, in de tijd dat hij mod was, beginnen zijn ogen weer te tranenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Delete
wat heb ik eigenlijk verkeert gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Voor jou wel![]()
There are no americans in baghdad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
hij lijkt eigenlijk een beetje op die iraakse minister (naam ff vergeten)
"there are no americans in baghdad" *BOMINSLAG*
maar, ff serieus... behoor ik nou eigenlijk tot het GAM kliekje?![]()
Het in je hoofd halen om nu ook al bij gijsjes te gaan postenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
wat heb ik eigenlijk verkeert gedaan?![]()
zeg, volgens mij is dit je eerste post hier...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dacide het volgende:
[..]
There are no americans in baghdad.
Bam, Tank is driving by,
McDonalds being build![]()
dat heb jij ook ooit gedaan... en jij bent nooit verstotenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Het in je hoofd halen om nu ook al bij gijsjes te gaan posten
Je was er nog niet eens in en je werd er al uitgeflikkerd, dus verstoten is een groot woordquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
dat heb jij ook ooit gedaan... en jij bent nooit verstoten![]()
vertel vertel opa roy!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog wel dat Giebel net ging posten bij de Gijsjes...
Ff voorstellen:quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dacide het volgende:
[..]
There are no americans in baghdad.
Bam, Tank is driving by,
McDonalds being build![]()
Bastard en jij kende me, dus niet ál te veel problemenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog wel dat Giebel net ging posten bij de Gijsjes...
rockstah ben je vergeten!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:14 schreef gieling het volgende:
[..]
Ff voorstellen:
Gieling, hoog geëerde leider hier
Roy: Knuffel kanon, hij houd toch van iedereen hier, toch....
Capibar: Dorpsgek
HomerJ: Vrouwen expert
Lexie: Handig als het sinterklaas is
Daggla: Altijd in conflict met roy, vooral voor de goedmaaksex daarna waarschijnlijk
Mordraded; persoon die vlak na de OP gaat zitten zeiken dat capibar op moet flikkeren, bij andere gelegenheden heeft ie ook een hekel aan me
Nog iemand vergeten?
bij de supermarkt aan de overkant van je studenten huis, gelegen in het pittoresque delft??quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb overigens weer Hagelslag gekochtEINDELIJK
Ik kan nu echt niet meer wachten om eens bij je langs te komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, Venz, puur. Een extra grote verpakking
Jij was aan het lerenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:29 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik kan nu echt niet meer wachten om eens bij je langs te komen![]()
die hippie gamed vastquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij was aan het leren
Capibar, jouw plaatje heeft NIETS met games te maken
had ik ook ooit, maar nu heb ik mozilla... opera sinds auch okay, maar moz vind ik toch fijner.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een andere browser. Opera :p.
voor mij is het voordeel van tabbed brwosing meerdere pagina's open hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef Lexie het volgende:
Grootste voordeel is dat nu niet mijn hele fucking taakbalk in beslag wordt genomen door allerlei webpagina's.
alleen als ze je hele startbalk al in beslag hebben genomenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat doet Win XP ook niet LexmansDie gooit ook al je schermen in één dingetje.
Jij bent de enige die zeer recent nog aan het vrouwelijke lichaam heeft mogen friemelenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:47 schreef HomerJ het volgende:
Jezus wat een berichten
Gieg, ikke een vrouwenexpert?je bent zo lief
Ohw?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zeer recent nog aan het vrouwelijke lichaam heeft mogen friemelen![]()
Whehehquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zeer recent nog aan het vrouwelijke lichaam heeft mogen friemelen![]()
Jij bent wanhopige single weet je nog?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?
Ohw jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij bent wanhopige single weet je nog?
Dat moet je zo instellen, en dan krijg je zo'n megairri pulldownmenuutje. Daar valt dus echt niet snel tussen te wisselen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat doet Win XP ook niet LexmansDie gooit ook al je schermen in één dingetje.
Ik een half plaatjequote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg een kruisje
raar, ik heb hem gehost bij picserver...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg een kruisje
ach kom op, we kunnen toch wel de avatars in de OP post zetten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaIk kan het plaatje op de FOK server zetten. Verder moet er een text komen voor in de OP. Het voorgaande deel.
Vaste mensen niet, we zijn geen kliekje (iedereen is welkom remember)
ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik ben niet zo heel goed in fotosjop...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://images.fok.nl/upload/GAMSC.jpg
Overigens is avatars wel een goed idee ja
Knutsel jij iets?
Lexmans, Khadgar, Giebel, Daggla, Spekkuuhhh, Capi, Rockstah, Homer, Mordradead, Pkwarts, etc. In de vorm van een G ofzo?
Ik was gisteren nog op het zevende honkquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef gieling het volgende:
Mooie G...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
hij is nog niet helemaal perfect...
[afbeelding]
er zaten een paar animated gif's tussen ( dus staat er daar maar 1 frame van op) homerj's avatar staat er niet tussen (die doet het niet)
en ik heb het gevoel dat ik een paar mensen mis...
dat moest toch niet persé?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Mooie G...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
er zaten een paar animated gif's tussen ( dus staat er daar maar 1 frame van op) homerj's avatar staat er niet tussen (die doet het niet)
OEH! DOODVERWENSING!!!! BAN!! BAN BAN!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Sterf een langzame, pijnlijke dood..
NIET WAAR!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef capibar het volgende:
[..]
OEH! DOODVERWENSING!!!! BAN!! BAN BAN!!!!
Ga 'm nou geen minderwaardigheids complex aanpratenquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op het zevende honk.
Desnoods schrijf ik 'm wel!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:03 schreef gieling het volgende:
Ik eis een php icon waardoor mijn UI veranderd
ik pleurde gewoon het eerste icoon wat ik zag vooraan...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom sta ik niet vooraan![]()
Er is maar een leider en dat ben ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom sta ik niet vooraan![]()
En dat voor een Sp'erquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is maar een leider en dat ben ik.
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
Een allochtoon?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
Mijn Pa is communist..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat voor een Sp'er.
Dat wordt een enkeltje naar de donkere kamer..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige mensen kunnen echt niet met hun macht overweg
Hema worstquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn Pa is communist...
De LPF/CDA/VVD zijn lekker wil je zeggen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
SP ookDat is wel zo'n non-partij, bijna net zo erg als de PvdA
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
ALL HAIL DAGGLA!!
HEIL!! HEIL!! HEIL!!
iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De LPF/CDA/VVD zijn lekker wil je zeggen...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
CDA ook niet echt nee, maar de LPF heeft wel een aantal zeer goede ideeen, alleen de mensen daar![]()
VVD is mijn partij![]()
Verkapte coupe?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.
Die mogen ze van mij echt zo doodschieten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:33 schreef gieling het volgende:
neuh, ik ga toch voor nieuw rechts![]()
Levend begraven samen met het vlaamsblok lijkt me beterquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij echt zo doodschieten..
Niet echt verkapt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verkapte coupe?.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het hier NIET over de politiek hebben? Ik moet er spontaan van poepen
how... niet transparant, niet animated, geen 550 breedquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
IK ZEI TOCH DAT IK NIET KON FOTOSJOPPENquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
how... niet transparant, niet animated, geen 550 breed
ik maak hem wel![]()
geef es een leuke linkquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:00 schreef gieling het volgende:
Ik lees meestal oude gespreken van capiba en rockstah, dan blijft het idd stromen zeg
![]()
die ene tegen mij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb je doodsverwensing even in het FA topic vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |