Slapeloze nachten door Anita en Katerina,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:30 schreef Gunner het volgende:
Ik zou de dvd er voor klaar zetten. Meest briljante serie ooit. Ik denk er met weemoed aan terug![]()
Moet ik mijn avater dan ook maar even aanpassen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:30 schreef Gunner het volgende:
Ik ben gestopt met kijken op imdb.com het word me allemaal ff te veel bij het zien van al die namen
Plaatjes voor de luie mensen mag je hier ook neer zettenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:39 schreef Borreke het volgende:
ben ff aant googlen geweest, wat een toffe gasten zaten erin zeg, zoals die bolton, geweldig!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:33 schreef outcast_within het volgende:
Wie zou eigenlijk de rechten hebben van die serie?
naive mode = 1. mss als we hem een mailtje sturen dat hij alle episodes vrijgeeft in high defintion
http://www.heartbreak-high.com/dvds.htmquote:The release of Heartbreak High on DVD boxsets is currently under consideration by Gannon Television, the production company behind the show. At the present time, there is no official release of the show on DVD. (Please don't email us - it's not available anywhere - honestly!
Ja die plannen heb ik al een tijdje. Maar het zijn voornamelijk afleveringen uit de eerste en tweede reeks, waar ik ook nog eens flink in heb zitten knippen om de saaie/slechte scenes er uit te halen. Heb daarnaast nog 5 of 10 afleveringen uit de begintijd van Drazicquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:42 schreef Gunner het volgende:
Soul79, heb je nog plannen om de afleveringen op DVD te zetten?
Man, daar is mijn fascinatie met dat lekker lispelende Ozzie accent vandaan gekomen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:35 schreef Borreke het volgende:
Anita was wel het leukste meisje, en vooral op de manier waarop ze "you know" zei
Volgens mij heeft hij baardgroei laten staan en zijn haren geblondeerd en met iets in zijn ogen lopen prikkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef Soul79 het volgende:
Het schijnt dat de acteur die Drazic deed (Callen Mulvey ofzo) zichzelf in de prak heeft gereden en het er tenauwernood levend vanaf heeft gebracht. Zo ziet hij er nu uit trouwens:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef Soul79 het volgende:
Het schijnt dat de acteur die Drazic deed (Callen Mulvey ofzo) zichzelf in de prak heeft gereden en het er tenauwernood levend vanaf heeft gebracht. Zo ziet hij er nu uit trouwens:
[afbeelding]
k denk dat ik ze voor 90% wel gezien hebquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Moet ik mijn avater dan ook maar even aanpassen?![]()
Of ben je in de tijd van Drazic/Anita ingestapt, dan ken je Jodie misschien minder goed.
Hij heeft heel veel in z'n ogen lopen prikkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij baardgroei laten staan en zijn haren geblondeerd en met iets in zijn ogen lopen prikken
Drazic toen
[afbeelding]
quote:"It is so sad," he said. "He only just started walking again. He is blind in one of his eyes. He had a full facial reconstruction.
"The left side of his body was completely crushed. He is lucky to be alive. We're hoping he can come to a few things, but he is reluctant to come out in public just yet."
Zullen we de VARA spammen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik was ff heel blij doordat ik dit topic zag en dacht dat het terug was.. niet dus![]()
Dat artikel is al 2 jaar oud. JAmmer dat hij aan 1 oog blind isquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:45 schreef Q. het volgende:
Over Callan Mulvey's ongeluk:
http://www.smh.com.au/art(...)9.html?from=storyrhs
Hij ziet er (onder andere) dus zo uit door een ongeluk...quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:39 schreef Stefkuh het volgende:
Jezus...Drazic was echt zo'n figuur die je wel zou willen zijn... nu lijkt het een vent die ik geregeld zie liggen/zitten als ik smorgens richting werk loop...
Als dat door gaat, moet ik jou eens mailenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Orealo het volgende:
that is worth cheking out..
Is 't goeie kwaliteit? met/zonder ondertitels?
beide waren wel goed ja, hmm ben er nu te oud voor, al 20quote:Op zondag 6 februari 2005 05:12 schreef Nickthedick het volgende:
Deed me altijd een beetje denken aan Fort Alpha. Dat was ook een redelijk goeie serie trouwens.
Nou sterker nog, als je 20 jaar of ouder bent MAG je het niet eens meer kijken...quote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef Ludger het volgende:
[..]
beide waren wel goed ja, hmm ben er nu te oud voor, al 20Denk dat ik het ook niet meer wil weerzien...
oeh dat zou wel enorm hip zijn (H)quote:Op maandag 17 juli 2006 11:00 schreef Gunner het volgende:
Op Amazon.de staat dat er op 11 september het eerste seizoen van HBH op dvd komt.
Een of andere vage release of is het echt officieel? Verder is nergens iets over te lezen.
Mja okay dat is waar... Dan hoef ik het ook niet te hebben...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef Gunner het volgende:
eerst zien en dan geloven. Duitsers kennende is het fraai nagesynchroniseerd en daar zit natuurlijk geen hond in NL op te wachten.
27 video's op dvd zetten duurt volgens mij best lang. En daarnaast kan ik het niet eens doenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:18 schreef niekoo het volgende:
Ok; Ik verhuis naar Australia en kan echt die hele handel (27 video tapes HBH - ongeveer een 150 uur) niet mee sleuren. Echt niemand geinterresseerd om alles op dvd te branden voor mij? Ik heb geprobeerd met zo'n tv kaart maar mijn pc is te oud en loopt constant vast.
Ok. geen klein werk maar je krijgt er wel alle tapes voor in ruil.
Mijn e-mail : nicolas.bekaert@pandora.be
ja, ik woon idd in Deinze - Belgie.
Wanneer verhuis je ?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:18 schreef niekoo het volgende:
Ok; Ik verhuis naar Australia en kan echt die hele handel (27 video tapes HBH - ongeveer een 150 uur) niet mee sleuren. Echt niemand geinterresseerd om alles op dvd te branden voor mij? Ik heb geprobeerd met zo'n tv kaart maar mijn pc is te oud en loopt constant vast.
Ok. geen klein werk maar je krijgt er wel alle tapes voor in ruil.
Mijn e-mail : nicolas.bekaert@pandora.be
ja, ik woon idd in Deinze - Belgie.
Nee hoor... altijd om 16:08 uur op NL3quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:26 schreef Stansfield het volgende:
Super serie was dat. Altijd uit school om 5 uur HBH kijken.
Oh ja dat was het tot 5 uur duurde het dan ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee hoor... altijd om 16:08 uur op NL3![]()
Sprache: Deutsch (Dolby Digital 2.0)quote:Op woensdag 6 september 2006 12:00 schreef Pooltje het volgende:
http://www.amazon.de/o/ASIN/B000GG4NPG/028-8949882-5939706?SubscriptionId=0WHJ6W01VSKHGSHJD102&tag2=movieplayer-21
in duitsland dus wel,maar ja, ik koop geen duits gesproken :S
Had ik in Juli al gepost; Heartbreak High 2quote:Op woensdag 6 september 2006 12:00 schreef Pooltje het volgende:
http://www.amazon.de/o/ASIN/B000GG4NPG/028-8949882-5939706?SubscriptionId=0WHJ6W01VSKHGSHJD102&tag2=movieplayer-21
in duitsland dus wel,maar ja, ik koop geen duits gesproken :S
Jah, met haar geweldige zangtalent.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef S-Two het volgende:
Kirk met zijn alcoholische vader was idd ergens aan het eind. En Nicky was dat dat donkere meisje?
ik vond eigk alle 'periodes' wel leuk...quote:Op maandag 26 juli 2004 01:32 schreef Hare het volgende:
Drazic een oud figuur? Die heeft tot het eind meegedaan joh!
Waar hij idd wel een van de enige leuke nog was. Laatste jaar was over het algemeen bagger.
Mooiste periode van met Danielle en iedereen.
Kurt.... en nee, dat waren seizoen 5 en 6. Seizoen 7 was het laatste (en minst leuke) seizoen met o.a. Zack, Tess, Marco en nog steeds Anita en Drazic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:48 schreef skiczukie het volgende:
Kirk (?) met zijn alcoholistische vader .. Was ook het laatste seizoen of niet?
Owjah, Zack.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Kurt.... en nee, dat waren seizoen 5 en 6. Seizoen 7 was het laatste (en minst leuke) seizoen met o.a. Zack, Tess, Marco en nog steeds Anita en Drazic.
Thanya was nog wel leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, Zack.Met die vader van hem als leraar? Tess, die gothic en Marco, die Italiaan. Inderdaad, minst leuk toch.
Yeah, Lee Delaine. Zijn pa was Nat, en die smeerde hem op een gegeven moment ook. Vanaf toen (eigenlijk altijd al) was het leven voor Lee op Hartley drie keer ***.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Thanya was nog wel leuk![]()
En Zack's vader was geen leraar, maar beeldhouwer. Degene met de vader als leraar was Lee.
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, Zack.Met die vader van hem als leraar? Tess, die gothic en Marco, die Italiaan. Inderdaad, minst leuk toch.
Voor mij was de leukste tijd de periode met Katerina, Ryan, Anita, Drazic etc. Dus waar het nog op de oude school was....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het laatste seizoen vond ik eigenlijk het minst leuke. Op de een of andere manier waren de personages niet zo boeiend. Alleen Dennis vond ik dan op zich wel leuk.
De tijd met Rivers, Nick, Jodie, Con etc., dat was het echte Heartbreak. Alhoewel vooral Callan Mulvey en Lara Cox de serie hebben geholpen in populariteit, dat is wel waar.
Dat kan kloppen want de voornaamste reden waarom ik keek wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Alhoewel vooral Callan Mulvey en Lara Cox de serie hebben geholpen in populariteit, dat is wel waar.
Codie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef Tazmaniac het volgende:
de tijd van jodie, rivers en codie was het beste ja!! maar goed daarna met ryan en anita ook goed..kortom goeie serie
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen want de voornaamste reden waarom ik keek was [afbeelding]
Dat was m'n idool.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef skiczukie het volgende:
Dennis was inderdaad ook wel geinig.
ofcourse! scherp van je!! Snap niet hoe ik aan Codie komquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 20:22 schreef Sender_ het volgende:
Jaja geweldige serie vond ik dit vroeger altijd, uit school ging je HBH kijken.
Anita Drazic![]()
Ja, maar hij wou niet dat mensen hem Bogdan noemden.quote:Op maandag 11 september 2006 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
drazic is zijn achternaam he toch??
...
ff opgezocht, hij heet Bogdan Drazic in de serie.. did you know???
quote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef Soul79 het volgende:
De eerste keer dat we überhaupt 'Bogdan' hoorden was toen hij met Anita voor de jeugdrechtbank moest verschijnen. Die rechter noemde hem uiteraard bij zijn volledige naam, vandaar opeens 'Bogdan Drazic', waarop Anita heel raar op keek.... WTF is Bogdan, zag je haar denken.
En dit schrijf ik dus allemaal uit mijn hoofd op he mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |