Neequote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
Een enooooooooooooooooooooooooorme kick. Is er al meer nieuws over de herhalingen?
Zal kloppen ja. Ik in 1984.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef -Angel- het volgende:
Ik durf te wedden dat 8 van de 10 personen die hier gepost hebben rond 1983 geboren zijn. Maar goed, serie langzaam in de vergetelheid aan het raken.
Dat is in ieder geval niet de eerste uitzending geweest. Die kwam volgens mij altijd rond 7.30.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Joenes het volgende:
Was idd een goede serie. Keek er vaak naar. Kwam vaak net voor het avondeten kan ik me nog herinneren.
Vooral het eerste seizoen, toen nick even tegen de vloer werdt aangebokst.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:43 schreef S-Two het volgende:
Toen ik op het vwo zat waren de herhalingen rond 16.00 dacht ik. Keek er meestal wel naar, best een grappig serie
Thanks!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef -Mk- het volgende:
Je kunt hier een HELE aflevering downloaden![]()
![]()
http://www.megaupload.com/?d=9QBMUP3K
En nog een:
http://www.megaupload.com/?d=4WT8Q7Y8
idd ja. Fort Alpha heeft daar als Nederlands product nog het meeste van weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 07:26 schreef Soul79 het volgende:
Was een goeie serie, de beste jeugdserie die ik ken.
Goeie dialogen en karakters, rauw, realistisch, humor, niet al te sentimenteel, en niet bang om hoofdrolspelers hard op hun bek te laten gaan.
Niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef sjefklerken het volgende:
Wanneer komt het weer op tv?
scherpquote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef -Angel- het volgende:
Ik durf te wedden dat 8 van de 10 personen die hier gepost hebben rond 1983 geboren zijn. Maar goed, serie langzaam in de vergetelheid aan het raken.
JAG en MASH vind ik echt niets aan, die andere ken ik niet. "Allo Allo", "George and Mildred" vind ik daarentegen wel vetquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
En dat is jammer.
series van 'vroeger' vind ik vaak leuker dan series van nu,
ik zeg JAG, MASH, Are you being served?, HeartBreak High, en nog wat waar ik nu niet op kan komen, maar je weet welke ik bedoel
De eerste reeksen van MASH zijn toch wel erg veel beter dan die infantiele onderbroekenlol van Allo Alloquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
JAG en MASH vind ik echt niets aan, die andere ken ik niet. "Allo Allo", "George and Mildred" vind ik daarentegen wel vet. Maar goed, dat zijn wel hele andere series als Heartbreak High. Jammer dat het er niet meer voor komt.
Ik kom uit '87![]()
Het wordt toch een regenachtig weekend, hurry up!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:03 schreef Soul79 het volgende:
Heb tien videobanden met opgenomen afleveringen. Die zal ik nog eens op dvd branden en daarna uitgeven![]()
Ik maar 2 videobandenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:03 schreef Soul79 het volgende:
Heb tien videobanden met opgenomen afleveringen. Die zal ik nog eens op dvd branden en daarna uitgeven![]()
Tofquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:03 schreef Soul79 het volgende:
Hhehe ja geweldigquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:38 schreef Borreke het volgende:
naar deze serie keek ik echt ALTIJD, vond Drazic en Dennis het vetste altijd
me tooquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:38 schreef Borreke het volgende:
naar deze serie keek ik echt ALTIJD, vond Drazic en Dennis het vetste altijd
zoveel seizoenen zijn het toch niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoeveel DVD's gaan dat worden denk je? Lijkt me ondoenbaar.
Er gingen iets van 30 afleveringen in een seizoen dacht ik. Zit je al gauw aan 200 afleveringen in totaal. Zie ik niet zo snel gebeuren dat die allemaal op DVD worden gezet. Is commercieel ook niet interessant denk ik, helaas.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
zoveel seizoenen zijn het toch niet?
edit: volgens imdb.com zijn het er 7
Ik heb hier star trek dvd's liggen. TNG, DS9. 7 seizoenen x 7 schijfjes
Ik deins er niet voor terug iig
Lijkt me ook niet, het is al zo vaak herhaald. Het zou trouwens wel kunnen, vind ik. Kleding en kapsels zijn gedateerd maar de onderwerpen niet, die multiculturele thema's zijn voor ons juist steeds actueler geworden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:25 schreef Gunner het volgende:
Misschien niet nee. Zijn er trouwens nog kansen dat het ooit op TV komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |