quote:Op zondag 25 juli 2004 11:39 schreef axis303 het volgende:
Ben benieuwd of het ooit nog eens uitgezonden wordt hier in nederland. Op de vara-site stond <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=slot&v=56">slot</a>, en nu is zelfs de naam Heartbreak High helemaal verdwenen van de site....
Er waren inderdaad 2 mooie periodes:quote:Op maandag 26 juli 2004 01:32 schreef Hare het volgende:
Drazic een oud figuur? Die heeft tot het eind meegedaan joh!
Waar hij idd wel een van de enige leuke nog was. Laatste jaar was over het algemeen bagger.
Mooiste periode van met Danielle en iedereen.
Je vergeet Bolton, die een beetje bij beide periodes heeft meegedaan. Die was ook echt leuk. Mooi haar ook.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:41 schreef Greetings het volgende:
[..]
Er waren inderdaad 2 mooie periodes:
- De periode met Nick (en na hem Matt), Jodie, Danielle, Declan, Rose, Steve en Katerina.
- De periode met Ryan, Anita, Drazic, Katerina en Charlie.
Ik vond die tweede periode veel leuker dan de eerste, die eerste is ook al zó vaak herhaaldquote:Op maandag 26 juli 2004 12:41 schreef Greetings het volgende:
[..]
Er waren inderdaad 2 mooie periodes:
- De periode met Nick (en na hem Matt), Jodie, Danielle, Declan, Rose, Steve en Katerina.
- De periode met Ryan, Anita, Drazic, Katerina en Charlie.
Op www.heartbreak-high.com hadden ze het er op het forum een tijdje geleden over. Maar nu is het er weer stil over. Wie weet komen ze binnenkort, maar ze zijn er dus helaas nog niet.quote:Op maandag 20 december 2004 23:46 schreef somegirl het volgende:
Zijn er van Heartbreak High eigenlijk ooit dvd's uitgekomen? lijkt me wel heeeerlijk
Nederland 2 (en volgens mij was het in het begin altijd op Nederland 3, voordat Zappelin bestond en voor de nieuwe indeling van de omroepen)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Op welke zender was dit programma te zien dan?
kijk das coolquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:01 schreef -Mk- het volgende:
Hier kun je stemmen over wat je op de DVD wilt hebben:
http://www.heartbreak-high.com/dvds.htm
Ik ook, geen alles in 1 box, das veel te duur in 1 keerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kijk das cool![]()
heb gestemd op: "box sets of each season of the show, for example, in groups of 30 episodes or so"
hoop dat t gauw uit komt op dvd, lijkt me erg cool
zou idd veels te duur zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik ook, geen alles in 1 box, das veel te duur in 1 keer.
[afbeelding]
Hup Holland
Inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2005 05:07 schreef HarigeKerel het volgende:
HBHdat is pas een geweldige "zorgeloze" tienerserie, even op de bank neerploffen en aan niks anders denken
![]()
Jammer dat ze er toen mee gestopt zijn![]()
En ik op Danniquote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik keek die serie vroeger altijd. Fantastische serie
Vroeger was alles beter ook op gebied van tv series
Ik was altijd een beetje verliefd op Anita![]()
Tja dat hebben er wel meerdere gevraagd. Wisten we al....quote:Op maandag 7 februari 2005 15:04 schreef -Mk- het volgende:
Beste,
Bedankt voor je mail. De VARA gaat 'Heartbreak High' niet op korte termijn
herhalen.
Met vriendelijke groet,
José van Elk
VARA Publieksvoorlichting
Anita zag er erg leuk uit in deze serie jaquote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik keek die serie vroeger altijd. Fantastische serie
Vroeger was alles beter ook op gebied van tv series
Ik was altijd een beetje verliefd op Anita![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 7 februari 2005 15:11 schreef Greetings het volgende:
[..]
Tja dat hebben er wel meerdere gevraagd. Wisten we al....
Daarom ja. Maar dat was natuurlijk niet de enige reden dat ik keekquote:Op maandag 7 februari 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Anita zag er erg leuk uit in deze serie ja![]()
Moet je ff op imdb kijkenquote:ik zag trouwens laatst Drazic in een film. weet alleen niet meer welkewas wel een nieuwe, bekende film, hij heeft een klein rolletje. iemand een idee?
En was het nu een kwartier geleden afgelopenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:16 schreef -Mk- het volgende:
In die goeie ouwe tijd zaten we nu voor Nederland 2![]()
.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:16 schreef -Mk- het volgende:
In die goeie ouwe tijd zaten we nu voor Nederland 2![]()
.
Damn... ik ben jalours op jou! Ik wil ook veel afleveringen op videoquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:16 schreef Sweepstarter het volgende:
Ik heb heel veel op videoband opgenomen. Helaas is dat niet van eeuwige kwaliteit en ik wil er "straks" in het bejaardentehuis ook nog van kunnen genieten.
Dus: DE HELE SERIE MOET OP DVD!
Daarnaast heb ik de eerste 2 afleveringen nog nooit gezien.
* Sweepstarter begint te twijfelen of er wel een god bestaat
Heb je nou zolang over dat antwoord moeten nadenken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:19 schreef Sweepstarter het volgende:
Tsja, als je de eerste 2 nooit gezien hebt, ben je ook niet één van de gelukkigsten hoor...![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:01 schreef vdo28 het volgende:
Kom het niet weer op tv?
(alle series, beginnen bij het begin?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |