je kent me niet he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
als ik 'ja' zeg, doe je dat dan?
ja geweldig is dat altijd.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef blieblie het volgende:
Schoolbank.
Blijft grappig, van die oudschoolgenoten die je kan uitlachen omdat ze hele vakantiefotoboeken derop zetten.
Ben jij zaterdagochtend al om half elf op dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja geweldig is dat altijd.
ook mooi dat bij mijn ouwe klasgenoten iedereen al een relatie heeft en 1 of meer kinderen heeft. En een deel is zelfs al getrouwd
en ik ben vrij gezel leef als of het elke dag de laatste is whehe.
Soms kom je ze wel eens tegen. En dan is het op zaterdag ochtend om half 11 van. Hey alles goed dan. Wat doe je nou zo vandaag de dag. Ook boodschappen doen zeker, vragen ze dan met hun kind aan de hand of van achter een kinderwagen.
En het enige wat ik zeg is. Man kom net terug van stappen. Wat ik doe? Genieten van het leven. Het geen idee wat ik de rest van de week ga doen op werken na. Als ik zin heb ga ik effe weekend weg of zo.
maar geniet jij maar lekker van je leventje dat elke dag het zelfde is![]()
nemen ze nooit in dank af gek genoeg
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
dus ze verkopen jouw email adres aan mensen die je miss niet eens kentof begrijp ik het nou verkeerd? iemand die miss kwaadwillender is dan de gemiddelde mens kan dus even simpel aan ieder gewenst emailadres komen ( mits daar geregistreerd natuurlijk maar toch.. )
Van schoolbank.nl. Het emailadres is overigens een verplicht veld.quote:SchoolBANK.nl gaat discreet om met je privacy. Wij geven nooit jouw persoonlijke contactgegevens aan een ander.
kom regelmatig op zaterdag ochtens pas thuis na het stappenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben jij zaterdagochtend al om half elf op dan?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:57 schreef NoBody122 het volgende:
oude topics omhoog schoppen gaat het helemaal worden in 2006
En dit moest jij 3 jaar later even doen? Nuttig.quote:
Ah...... welk nut heeft gij dan al bijgedragen heden ten dage?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef leetzors het volgende:
[..]
En dit moest jij 3 jaar later even doen? Nuttig.
Meer nut dan na 3 jaar een 5 jaar oud topic kicken.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah...... welk nut heeft gij dan al bijgedragen heden ten dage?
nou??... wat dan?, moet je neplach!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef leetzors het volgende:
[..]
Meer nut dan na 3 jaar een 5 jaar oud topic kicken.
Ach.... mijn ouders zeiden altijd tegen me dat ik kon leren van de geschiedenis, dus bij dezequote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De trend is nooit meer overgewaaid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |