Tinkepink!
![]()
Ik snap je volkomen. Is gewoon kut! En dat ijs moet je verder nu gewoon vergeten. Soit.
Sterkte! Niet leuk
![]()
...
Fijn, dat laatste nieuwtje, LadyS!
![]()
(van het mogen smsen in ziekenhuis!)
Verder heb ik geen antwoord op al je vragen, maar juist dít klinkt allemaal spannend!
Ik heb nog een vraag! (Vragenuurtje is begonnen)
Ik zit bij een vlospraktijk van 3 vlossen. Ik heb ze allemaal voor m'n gevoel nog niet vaak gezien en geen band met ze opgebouwd. Eentje is duidelijk ouder en wijzer, de andere twee zie ik nog vooral als 2 saaie mutsen van begin 30. Ik heb er geen goed gevoel bij, bij die twee. Eentje heb ik pas 1 (één!) keer gezien, de andere nu 2 keer en dus nogal vervelend aan de telefoon gehad laatst. De oude rot heb ik ook 2 keer gezien, maar zie ik volgende keer weer.
Mijn dilemma: switchen van praktijk of niet? Had het er met een vriendin over en die zei "Nou, lijkt me dat als je echt in 2/3 van de praktijk geen vertrouwen hebt, dat dat je bevalling wel moeilijker kan maken. En het is toch wel een erg belangrijk moment..!" Heeft ze gelijk in.
Maar ja, met 30 weken overstappen? En misschien klikt het bij een andere praktijk nog minder? En misschien komt "de band" er pas echt als ik om de 2 weken langs moet komen? Help?
Oooow, en ik weet ook nog geen thema...