abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 17:32:23 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19706924
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte deel 60 (thematopic)

a.s. papa's en mama's:

26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
10 juli 2004: BubbleBabe
10 juli 2004: Luchtbel
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
***23 december 2004: Texelonia en Micha***
2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
16 januari 2005: lily
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
12 februari 2005: Xanthe
14 februari 2005: Merisse

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Er is nog geen nieuw thema en ik weet ook niet hoe ik die link moet maken....

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 08-06-2004 20:21:33 ]
pi_19707035
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_19707063
Mijn zus is deze week moeder geworden, en ik dus oom. Als iemand me verteld hoe ik een foto hier neer kan zetten in m'n post, zal ik dat ff doen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 7 juni 2004 @ 17:37:16 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19707070
Tinkepink! Ik snap je volkomen. Is gewoon kut! En dat ijs moet je verder nu gewoon vergeten. Soit.
Sterkte! Niet leuk ...

Fijn, dat laatste nieuwtje, LadyS! (van het mogen smsen in ziekenhuis!)
Verder heb ik geen antwoord op al je vragen, maar juist dít klinkt allemaal spannend!

Ik heb nog een vraag! (Vragenuurtje is begonnen)
Ik zit bij een vlospraktijk van 3 vlossen. Ik heb ze allemaal voor m'n gevoel nog niet vaak gezien en geen band met ze opgebouwd. Eentje is duidelijk ouder en wijzer, de andere twee zie ik nog vooral als 2 saaie mutsen van begin 30. Ik heb er geen goed gevoel bij, bij die twee. Eentje heb ik pas 1 (één!) keer gezien, de andere nu 2 keer en dus nogal vervelend aan de telefoon gehad laatst. De oude rot heb ik ook 2 keer gezien, maar zie ik volgende keer weer.
Mijn dilemma: switchen van praktijk of niet? Had het er met een vriendin over en die zei "Nou, lijkt me dat als je echt in 2/3 van de praktijk geen vertrouwen hebt, dat dat je bevalling wel moeilijker kan maken. En het is toch wel een erg belangrijk moment..!" Heeft ze gelijk in.
Maar ja, met 30 weken overstappen? En misschien klikt het bij een andere praktijk nog minder? En misschien komt "de band" er pas echt als ik om de 2 weken langs moet komen? Help?

Oooow, en ik weet ook nog geen thema...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_19707100
Ik weet niet een thema...
Misschien iets met je gezonheid tijdens de zwangerschap... ben je er meer op gaan letten of eigenlijk niet? (bv met roken, drinken, eten)
Ik roep maar wat hoor, zeg maar als het nix is
  maandag 7 juni 2004 @ 17:38:24 #6
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19707109
en even mijn post uit het vorige topic
quote:
LadyS - maandag 7 juni 2004 @ 17:18

Little-Angel, rustig aan doen en ik zal al je berichtjes hier doorgeven (mits ik niet zelf lig te bevallen tegen die tijd )

Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef Rottdog het volgende:
LadyS dat klonk ook wel ff spannend

Wat klonk spannend zal wel de dementie zijn

ik heb een aantal vraagjes:

• Ik had een heeeeeeeeeeel klein beetje bloedverlies vandaag (alleen bij het afvegen) Ik vermoed zelf dat het een wondje is ofzo. Moet ik me zorgen maken?

• Verder heb ik steken ín mijn vagina zeg maar wat kan dat zijn? (kan dat met indalen te maken hebben?)

• als BabyS daadwerkelijk aaan het indalen is/reeds ingedaald is, klopt het dan dat het nog een week of 2/3 duurt tot de bevalling? Dat heb ik in een boek gelezen en ik vroeg me af hoe snel dat bij de ervaringsdeskundigen hier ging

Vandaag een rondleiding in het ziekenhuis gehad Goed nieuws voor de fokkers: mobiel mag aanstaan op de afdeling, dus Peter kan jullie van elke cm op de hoogte houden

• [ Bericht 6% gewijzigd door LadyS op 07-06-2004 17:47:39 ]
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
      maandag 7 juni 2004 @ 17:39:54 #7
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_19707155
    Vind ik wel een goed thema, Beefcake!!!!!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_19707159
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 17:37 schreef Richardfun het volgende:
    Mijn zus is deze week moeder geworden, en ik dus oom. Als iemand me verteld hoe ik een foto hier neer kan zetten in m'n post, zal ik dat ff doen
    Gefeliciteerd!!
    Je zet de link van de foto tussen [ img ] en [ /img ] maar dan zonder spaties!
    Je kan ook in het trotse ooms en tantes topic meelullen!!

edit: Trotse ooms en tantes.2
      maandag 7 juni 2004 @ 17:40:43 #9
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_19707181
    Steken in je vagina kan komen door het indalen. Hebben ze mij verteld. Beebje is al helemaal ingedaald maar dat betekende niet dat ik eerder zou gaan bevallen zei ze vorige week...

Bedankt voor de link Beefcake!
    pi_19707215
    hier is dan mijn nichtje, Maud.

pi_19707228
    LadyS ik weet geen antwoord op je vragen, alleen dat ik ongeveer drie weken nadat Dylan volledig was ingedaald ben bevallen!!
    pi_19707262
    Je kan hem beter ff resizen, hij is heel groot en hij geeft een kruisje! Maar ze is wel heeeeel erg kjoet
    pi_19707285
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 17:40 schreef beefcake het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!
    Je zet de link van de foto tussen [ img ] en [ /img ] maar dan zonder spaties!
    Je kan ook in het trotse ooms en tantes topic meelullen!!

edit: Trotse ooms en tantes.2
    Is het mogelijk om een picture op die manier te linken als de url niet direct naar een img bestand is. Url is in een gallery, en eindigt op .htm
    pi_19707298
    edit:
    mislukt en je wordt al geholpen
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 7 juni 2004 @ 17:46:54 #15
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_19707353
    Tinkepink een keertje ijs kan niet zo'n kwaad toch? Maar je kan je er idd schuldig om voelen (had ik ook wel eens na 3 rollen rolo ) Probeer niet zo veel mee te zitten, het is allemaal maar tijdelijk.

LadyS ik heb ook geen antwoorden op je vragen, al zou het me niets verbazen als de "ervaren dames" gaan antwoorden dat het inderdaad het begin van indalen is.

Sugar lastig hoor , Ik zou alleen switchen als ik zeker wist dat ik erop vooruit ging. Ken je niemand die goede ervaringen heeft met een andere praktijk? En anders maar hopen dat die saaie mutsen tijdens een bevalling een beetje loskomen. Ik neem aan dat je thuis bevalt? Is er dan niet ook nog een kraamhulp bij die het misschien een beetje goedmaakt?
    In het ergste geval zou je je huisarts kunnen inschakelen. Die heeft misschien een goede tip, of misschien stelt hij/zij wel voor er zelf ook bij te zjin? (Ik roep maar wat hoor).
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 7 juni 2004 @ 17:47:04 #16
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_19707361
    Indalen is bij iedereen verschillend, er worden ook wel babys geboren die nog niet ingedaald waren toen de bevalling begon, dus dat is afwachten. Steken kunnen wel van het indalen komen, heb ik ook.

Sugar, ik zou zelf niet meer switchen. Je moet maar zien waar je dan weer terecht komt, en een band opbouwen in zo;'n korte tijd is ook moeilijk. Voor hetzelfde geld eindig je in het ziekenhuis (hoop ik niet hoor!!) en dan heb je ook allemaal mensen aan je bed die je niet kent.
    Ik loop bij een solo-praktijk, bij een geweldig mens. Maar ja...beval ik in het weekend kan er ook zo maar een ander die op dat moment in heel de stad dienst heeft aan mijn bed staan, en die ken ik ook niet. Maar ze hebben allemaal de juiste opleiding, dus hun werk zullen ze best goed doen, en je hoeft tenslotte geen vriendinnen met ze te worden
    pi_19707371
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Is het mogelijk om een picture op die manier te linken als de url niet direct naar een img bestand is. Url is in een gallery, en eindigt op .htm
    Dat weet ik niet, ik denk het niet, aangezien er een rood kruisje te zien is
    pi_19707424
    Sugar in de praktijk waar ik zat heb je er twee. En bij de bevalling kreeg ik net de ene die ik maar één keertje had gezien. Maar toen kon het me eigenlijk niet zo veel schelen hoor!!
    pi_19707454
    nu gaat het lukken denk ik, is wel een beetje een grote foto, maar zit nu in de UB en kan dus niet resizen hier.

maandag 7 juni 2004 @ 17:52:07 #20
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_19707498
    wat een lievvv babietje
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_19707517
    Wat een mooi meissie Richardfun!!

Heel trots zeker????
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_19707571
    Oohhh..... Maud is inderdaad heeeeeel errruuuggg liefff!!!
      maandag 7 juni 2004 @ 17:54:24 #23
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_19707584
    Heel mooi meisje idd, die Maud!
    toch niet vernoemd naar Maud van idols he! :p
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      maandag 7 juni 2004 @ 17:54:49 #24
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_19707593
    ok zeg mij dat het erbij hoort die 2 ienieminiebloedsliertjes en dat roze wat ik net tegen kom op de wc
      maandag 7 juni 2004 @ 17:55:50 #25
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_19707624
    Wát een poppetje! Prachtig is ze!
    Gefeliciteerd!

Thanks voor tips. Ik ben ook niet zo gebrand op die band met ze, maar vind het gewoon geen fijne mensen! Dus dat zit me dwars. Ken mezelf: nogal direct en ik kan me zo voorstellen dat ik me kapot erger en hetb oo zeg. Volgens mij wordt het dan echt niet leuk ...
    Fluf, goeie tip van rondvragen. Ken niet echt mensen met kids hiero, maar kan wel via via eens informeren! En mijn huisarts erbij? !!!! Die antroposofische (maar aardige) dame hoeft echt niet bij mijn bevalling te zijn!

Nog meer mensen tips? Belana, had jij niet ook een beetje moeite met 1 van je vlossen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')