quote:LadyS - maandag 7 juni 2004 @ 17:18
Little-Angel, rustig aan doen en ik zal al je berichtjes hier doorgeven (mits ik niet zelf lig te bevallen tegen die tijd )
Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef Rottdog het volgende:
LadyS dat klonk ook wel ff spannend
Wat klonk spannendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zal wel de dementie zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb een aantal vraagjes:Ik had een heeeeeeeeeeel klein beetje bloedverlies vandaag (alleen bij het afvegen) Ik vermoed zelf dat het een wondje is ofzo. Moet ik me zorgen maken? Verder heb ik steken ín mijn vagina zeg maar wat kan dat zijn? (kan dat met indalen te maken hebben?) als BabyS daadwerkelijk aaan het indalen is/reeds ingedaald is, klopt het dan dat het nog een week of 2/3 duurt tot de bevalling? Dat heb ik in een boek gelezen en ik vroeg me af hoe snel dat bij de ervaringsdeskundigen hier ging
Vandaag een rondleiding in het ziekenhuis gehad Goed nieuws voor de fokkers: mobiel mag aanstaan op de afdeling, dus Peter kan jullie van elke cm op de hoogte houden
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Mijn zus is deze week moeder geworden, en ik dus oom. Als iemand me verteld hoe ik een foto hier neer kan zetten in m'n post, zal ik dat ff doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het mogelijk om een picture op die manier te linken als de url niet direct naar een img bestand is. Url is in een gallery, en eindigt op .htmquote:Op maandag 7 juni 2004 17:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Je zet de link van de foto tussen [ img ] en [ /img ] maar dan zonder spaties!
Je kan ook in het trotse ooms en tantes topic meelullen!!
edit: Trotse ooms en tantes.2
Dat weet ik niet, ik denk het niet, aangezien er een rood kruisje te zien isquote:Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Is het mogelijk om een picture op die manier te linken als de url niet direct naar een img bestand is. Url is in een gallery, en eindigt op .htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop