http://home.hccnet.nl/g.wessels/jpeg/leden/002_Alpitlums.jpgquote:Klonk - dinsdag 20 april 2004 @ 16:07
Ik heb hier een uitdaging, de meeste mensen vinden de multipla spuugleljik, kan gebeuren natuurlijk, ieder z'n eigen mening.
Ik ben echter een tevreden Multipla rijder (sorry, echt waar) en vraag me af wat er volgens jullie verbeterd kan worden aan de auto.
Dus de uitdaging:
Foto staat nu onder link, is genomineerd.. 8)quote:Een willekeurige multipla
1: photoshop normaal, dus geen multipla bashing.
2: photoshop zodanig dat jullie de auto wel aardig vinden.
Als je dan toch perse de multipla af wilt zeiken:
lelijkste auto *allertijden*
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef Ultimora het volgende:
ik had alleen die Golf I in het suggestietopic moeten doenmaargoed ik ga hiervan ook een poging wagen.
dat lijkt allemaal maar zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:18 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet er goed uit!!!
Alleen loopt dat volgens mij wel een beetje aan, met die wielen zoEn het imperiaal lijkt een keer overbelast te zijn geweest...
Netjesquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzending.
Wat er aan gebeurd is:
-Logo verwijdert van grille.
-Lampen kleiner gemaakt en onderlangs de rooie strip doorgetrokken
-andere velgen+kleinere banden
-zijkant gecleand
-onwijs verlaagd
ik heb het uiterlijk simpel gehouden. Als ik deze auto in het echt tegen zou komen, zou ik em zo op z'n mooist vinden
En oja, ik heb in de kofferbak geen audio, daar liggen de koffers, die bij Ulti op 't dak kunnen, vandaar geen imperiaal
ik mag niet meer, inzending is inzendingquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand een extra uitdaging wil.
Probeer hem eens te verlengen, of maak er een voorloper van de Touran van
k heb niks veranderd... beetje mij te lopen beschuldigenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef BazzoS het volgende:
@Ulti, niet stiekem je inzending veranderen hevanmiddag was je imperiaal nog niet zo paarsig
Die velgenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzending.
Wat er aan gebeurd is:
-Logo verwijdert van grille.
-Lampen kleiner gemaakt en onderlangs de rooie strip doorgetrokken
-andere velgen+kleinere banden
-zijkant gecleand
-onwijs verlaagd
ik heb het uiterlijk simpel gehouden. Als ik deze auto in het echt tegen zou komen, zou ik em zo op z'n mooist vinden
En oja, ik heb in de kofferbak geen audio, daar liggen de koffers, die bij Ulti op 't dak kunnen, vandaar geen imperiaal
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die velgen
daar zat ik ook al mee, heb echt 25 velgen geprobeerd ofzo maar echt niks stond onder dat ding, om over een mooie spoiler die bij de hoekige lijn nog maar niet te spreken. die heb ik helemaal niet kunnen vinden of ik heb er overheen gekekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:32 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Mijn inzending:
Heb echt een hele hoop geprobeerd, maar eigenlijk past er nix op deze golf....
Velgen had ik vrij snel, maar daarvan had ik wel een goed idee wat er mooi onder zou staan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:39 schreef MewBie het volgende:
[..]
daar zat ik ook al mee, heb echt 25 velgen geprobeerd ofzo maar echt niks stond onder dat ding, om over een mooie spoiler die bij de hoekige lijn nog maar niet te spreken. die heb ik helemaal niet kunnen vinden of ik heb er overheen gekeken
No offence takenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:42 schreef barf het volgende:
was in een melige bui![]()
rex mooie soep, al vind ik hem misschien wel een tikkeltje teveel. De schoonheid van deze Golf ligt in zijn eenvoud, vind ik dan. Maar goed, het is jouw keuze en als jij hem zo goed vind. Ieder zijn eigen smaak. Voor de duidelijkheid, dit is dus geen negatieve kritiek he, voordat ik dit prachtige topic verpest met eindeloze discussies over smaak.
spoilers moet ik echt nog ff mee oefenen, skirts lukt wel maar bumpersquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Velgen had ik vrij snel, maar daarvan had ik wel een goed idee wat er mooi onder zou staan.
[..]
No offence taken
Ik vind hem zelf eigenlijk ook mooier zonder die bumpers en skirt eigelijk. Maar ik wilde graag wel wat te soepen hebben. De uitdaging in deze vond ik dan ook in de afweging hoe ver ik ging. Dit kon net vond ik
EK mood?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:47 schreef Tha_Flash het volgende:
Probeersel :
[afbeelding]
Grill zonder logo
OZ velgen
Mooi kleurtje
transform => skew en natuurlijk scalequote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:07 schreef Blapiet het volgende:
Waar haalt iedereen die velgen vandaan en kun je die gewoon d.m.v. transform => perspective wijzigen?
wil je hem ff wijzigen naar 800x600, want anders mag je eigenlijk niet meedoen in de poll volgende weekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:37 schreef BroesWillems het volgende:
mijn inzending...
ahum... eigenlijk geen photoshop maar PaintShop :p
niet veel veranderd
deurgrepen slecht verwijdert
embleem loos grill
[afbeelding]
NEE!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef BazzoS het volgende:
dit heet trouwens wel mooi het photoshop topic,maar ikgebruik fireworks MX
mag ik nu nog wel meedoen?
kom jij toevallig ook uit 't oosten? of is opbokken een algemeen bekend werkwoord?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:57 schreef Blapiet het volgende:
[..]
NEE!
opbokken dwarspisser
ik dacht dat we het over auto's hadden, zonder deurklink kom je er jahw niej inquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef F3UTUS het volgende:
[afbeelding]
CLIO GOLF probeersel
-Deurklinkjes en ruitenwissers en raamlijsten weggehaald.
-Andere spiegel
-Striping en nog meer zoals je ziet.
met zo'n chipkaartquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over auto's hadden, zonder deurklink kom je er jahw niej in![]()
Ook een beetje , maar is wel de kleur van de jaren 80quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:05 schreef Ultimora het volgende:
[..]
EK mood?![]()
Oostenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kom jij toevallig ook uit 't oosten? of is opbokken een algemeen bekend werkwoord?![]()
wie is de BOB? no tuning no cryquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:17 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[afbeelding]
van mij mag je meedoen hoor.. maar in de vroegere wedstrijdtopics werden er opeens tanks gebouwd van VW Passat's toen was de herkenning ver weg.. de regel is daar een beetje voor gemaakt. ik vind t overigens best knap.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:47 schreef majic het volgende:
Dat zeg ik, misschien scoor ik minder punten op gebied van herkenbaarheidMisschien dat iemand nog wat dingetjes ziet die ie ook had willen gebruiken, ik ga niet voor de winst oid hoor rustig maar :/
Dit is dus geen auto die mee mag doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:28 schreef majic het volgende:
[afbeelding]
mja, misschien scoor ik minder punten op gebied van herkenbaarheid - maar het is em toch echt :/
De splinternieuwe VolksAudi VR32 !
- velgen van audi
- bumper, lampen van audi
- bovenkap vervangen door die van een mooie VW GOLF VR32 :/
- kenteken van moi :-)
- Grille van VW GOLF VR32
- achterste bumper weggehaald (Stond lomp)
- geheel in monochromatische kleur om minieme verschillen tussen de lakken op te lossen (je krijgt t wel aardig gelijk, maar als je halve kappen gaat recylen wordt t toch zichtbaar op plekken)
Notes : Afwerking niet al te best op plekjes (Banden vooral), maar was gewoon even een leuk dingetje om even te doen
je kan ook even lezen, hij wist toen ie m poste al dat de kans ~99% was dat ie niet mee mocht doen aan de pollquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:06 schreef jaguar het volgende:
[..]
Dit is dus geen auto die mee mag doen
het is de bedoeling dat de auto herkenbaar blijft en jij heb gewoon een audi op die achtergrond geplakt dit is dus geen photosoepen![]()
Sorry maar volgens de fotosoep regels mag deze soep niet meedoen
ga maar ff in vorige topics kijken
tuurlijk,quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:00 schreef Steve-O het volgende:
Ken ik nog meedoen ben net begonnen :_
quote:De opdracht loopt van woensdag 9 juni tot en met dinsdag 15 juni 12.00 uur.
Dan komt er een poll, die loopt tot 21.00 uur en de winnaar kiest voor 0.00 uur een nieuwe.
De Regels
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De orginele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plaggiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf orgineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
tuurlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:32 schreef MewBie het volgende:
[..]
je kan ook even lezen, hij wist toen ie m poste al dat de kans ~99% was dat ie niet mee mocht doen aan de poll
maar die van jou is ook wel cool gedaan, sjonnie stlye velgen en sjonnie style verlaagd
vette velgenquote:Op zondag 13 juni 2004 17:46 schreef Hirogen_hunter het volgende:
Hierbij mijn deelnemning, het is net geen pooierbak![]()
Cheers, Franklin
[afbeelding]
je selecteerd de velg (alleen de velg niet de bamd ) van een andere (donor) auto uit dezelfde hoek met je lasso tool. dan ga je kopieren drukken en dan op het andere plaatje van de auto die je soept doe je plakken als hij niet helemaal past doe je ff resizen. en dan heb je een wielquote:Op zondag 13 juni 2004 20:08 schreef Guusie het volgende:
Ik probeer dus ook voor het eerst een auto'tje te shoppen, maar hoe doen jullie die velgen? (ik heb al verlaagd, neon, autokleurtje, vw tekentje er af ect)
Leuke auto 's allemaal joh!
dit heet trouwens golf hier moet je niet mee gaan pimpen door met en a.b je deur te openenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef F3UTUS het volgende:
Dukes of hazzard style ... Via de raampjes klimmen
Nou, ik heb bij Pimp My Ride op MTV gezien dat de deuren ook open kunnen met een remote.
Vandaar dat ik ze weggelaten heb.
Ok thanxquote:Op zondag 13 juni 2004 20:14 schreef jaguar het volgende:
[..]
je selecteerd de velg (alleen de velg niet de bamd ) van een andere (donor) auto uit dezelfde hoek met je lasso tool. dan ga je kopieren drukken en dan op het andere plaatje van de auto die je soept doe je plakken als hij niet helemaal past doe je ff resizen. en dan heb je een wiel
(dit soort dingen voortaan f vragen in het photoshop auto topic niet in het wedstrijd topic)
Hey, jij had al een auto gepost. Je mag maar met 1 inzending meedoen natuurlijk.......DOHquote:Op zondag 13 juni 2004 16:07 schreef Tha_Flash het volgende:
De ultieme golf :
[afbeelding]
- Very special paint
- Mirror Windows
- Side skirts
- Gaas grill en voorbumper
- OZ velgen
- Verlaagd
- Booskijker
- Deurklinken verwijderd
zoals hij in die eerste post zeiquote:Op maandag 14 juni 2004 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hey, jij had al een auto gepost. Je mag maar met 1 inzending meedoen natuurlijk.......DOH
Welke gaat het worden?
dr zijn al meer die hem ondertussen veranderd hebben hoor.... ik ook. sjoewe en JW stoop ook volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:13 schreef jaguar het volgende:
[..]
zoals hij in die eerste post zei
het is een probeersel
hij heeft dus een work in progress plaatje gepost
jaguar zucht
zo dacht ik dr ook overquote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
jup, heb d'r nog wat bij geknutseld
Mag ook, zolang je maar geen tweede foto post, toch?
ja doe ik ook altijd want als je hem gepost heb dan kom je er vaak nog achter dat er foutjes inzittequote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
jup, heb d'r nog wat bij geknutseld
Mag ook, zolang je maar geen tweede foto post, toch?
doe 's rustig, ik heb hem onder dezelfde naam ge-uptquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:28 schreef Sjoewe het volgende:
zucht
1 foto posten enzo...
Je mag je foto veranderen, maar dan moet je m gewoon met met de zelfde naam uploaden... DIt wordt gruwel als ik zo de poll ga maken...
inderdaad, ik wil niet bashen ofzo, maar 't is nou niet echt de mooiste die er bijstaatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
Wie heeft er op Hirogen Hunter gestemd?
Al je msn vriendjes laten stemmen, is uitgesloten zijn voor de volgende ronde...
Dus als je even wil posten wie er op wie gestemd heeft?
in een woord:quote:Poll: Welke Golf is een hole in one?
Je hebt gestemd op: jwstoop
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
waarom staat mijn auto er niet tussen, ik heb hem gepost voor 12 uur
quote:Uitgesloten van deelname:
-BroesWillems
-Gieling
Allebei wegens het niet resizen naar 800*600...
als je me maar niet gaat lopen hacken...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
Probeer eens niet zo triest te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:11 schreef AEZscf het volgende:
we zullen je missen, pfffffff
Bedankt! Gelukkig 1 iemand die mijn zomerse creatie de moeite vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb gestemd op HingKing
Ik vind het een mooie wagen geworden, die achtergrond is ook erg origineel.
op het naampje klikken bij de auto plaatjesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:58 schreef F3UTUS het volgende:
Ik wil ook op sjoewe stemmen , maar ik weet niet hoe ik moet stemmen.. hoe suf het ook klinkt. Maar kan het iemand mij uitleggen?
als je vanuit deze hoek geen mooie donors kan vinden weet ik het niet meer, zo ff snel mijn ~30 stuks tellende donor verzameling op mn hdd doorgekeken, daarvan zijn al ruim de helft vanuit ongeveer dezelfde hoekquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Dan doe ik het wel
Mini Cooper S
[afbeelding]
Ronde loopt tot zondag 12:00 uur.
Succes![]()
wauw die is echt supermooi hoor,goed gedaan,ik vind dit de beste tot nu toequote:Op woensdag 16 juni 2004 03:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn inzending:
[afbeelding]
aangepast:
heeeeeeeel veeeeeel
o.a.
andere achtergrond
andere bestuurdster
cabrio van gemaakt
andere kleur
mini striping op 'hood'
new mini club logo op zijkant
andere kleur voorruit
alle lampen verheldert
de grill meer chrome gemaakt
dikke pimp velgen
de voorbumper verlaagd
custom made sideskirts
chrome tankdop
verlaagd.
en ik vergeet vast nog wat.
Dit is de eerste inzending pasquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:30 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
wauw die is echt supermooi hoor,goed gedaan,ik vind dit de beste tot nu toe![]()
sorry ik d8 dat die wat helemaal boven aanstond die orginele,wat ik naderhand pas las,ook gephotoshopt wasquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:17 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Dit is de eerste inzending pas![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:47 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
sorry ik d8 dat die wat helemaal boven aanstond die orginele,wat ik naderhand pas las,ook gephotoshopt was
kerel, beterschap!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jow, de rondes zouden een week lopen, zodat er meer mensen tijd hebben om mee te doen.......
De mini loopt dus NIET tot zondag, maar tot Dinsdag !!!!!
Verder moeten jullie het maar onderling uitmaken, want ik heb zoveel last van mijn RSI dat ik de komende weken geen computer aanraak (dat ga ik iig proberen) Dit is dus (alweer![]()
) mijn laatste post de komende tijd. Hopelijk blijft het weer een beetje lopen.
Grtz,
Mr. T-Rex
niet 100? zeg gerust inspiratie is 0quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Steve-O het volgende:
Inspiratie is nog niet 100 %
[afbeelding]
Neuh een hele grote buttplugquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:58 schreef Kaj_A het volgende:
is dat een dildo op de zijkant Steve?
Toevallig een Subaru als donorquote:
Yup, verschillende WRC versies van de impreza.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Toevallig een Subaru als donor?
Die van jou heeft Peter North als donor?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Steve-O het volgende:
Inspiratie is nog niet 100 %
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:51 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Yup, verschillende WRC versies van de impreza.
[..]
Die van jou heeft Peter North als donor?
die velgen had ik er ook bijna onder gegooidquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef Kaj_A het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat ik er nog wat aan verander.
Ik wist meteen dat ik deze er onder wou, staan er gewoon goed onderquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:23 schreef Ultimora het volgende:
[..]
die velgen had ik er ook bijna onder gegooid![]()
ik ga meerdere velgen gebruiken voor 1 velg, so watch this spacequote:Op donderdag 17 juni 2004 18:34 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Ik wist meteen dat ik deze er onder wou, staan er gewoon goed onder![]()
Raam moet iets minder rechtop, dan issie vet...quote:Op woensdag 16 juni 2004 03:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn inzending:
[afbeelding]
aangepast:
heeeeeeeel veeeeeel
o.a.
andere achtergrond
andere bestuurdster
cabrio van gemaakt
andere kleur
mini striping op 'hood'
new mini club logo op zijkant
andere kleur voorruit
alle lampen verheldert
de grill meer chrome gemaakt
dikke pimp velgen
de voorbumper verlaagd
custom made sideskirts
chrome tankdop
verlaagd.
en ik vergeet vast nog wat.
achter de hoofdsteun van de bijrijderquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:25 schreef Parvus het volgende:
waar?
Er is een ander topic die gaat over algemene gesoepte auto's, deze is echt voor de wedstrijd van een bepaalde auto, dus je gan beter daar advies vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:59 schreef MrTimbo.B het volgende:
hej hallo ik ben hier nog niet zolang op fok en kzou graags een x mee willen doen met jullie contest maar helaas heb ik nu geen tijd (tentamens)
maar ik kan al wel wat ouwe shops laten zien als voorproefje
eerst seat cordoba
NU:
[afbeelding]
eerst BMW 7
Nu
[afbeelding]
zeg maar wa je der van vind of geef tips . alvast bdankt
Dit is het wedstrijd topic, voor deze foto's is er een ander topic, namelijk Photoshop Auto's Deel 5quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:59 schreef MrTimbo.B het volgende:
hej hallo ik ben hier nog niet zolang op fok en kzou graags een x mee willen doen met jullie contest maar helaas heb ik nu geen tijd (tentamens)
maar ik kan al wel wat ouwe shops laten zien als voorproefje
eerst seat cordoba
NU:
[afbeelding]
eerst BMW 7
Nu
[afbeelding]
zeg maar wa je der van vind of geef tips . alvast bdankt
Er kloppen heel veel dingen niet bij deze auto, ik zou je er een noemen: Door de ramen zie je de achterspoiler nog van de WRC, terwijl je er helemaal geen spoiler op heb zittenquote:
- Verlaagt door verlengen bodyworkquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:25 schreef Chilly_Willy het volgende:
Mijn WIP:
Tuned by STI
zolangquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Dan doe ik het wel
Mini Cooper S
[afbeelding]
Ronde loopt tot zondag 12:00 uur.
Succes![]()
dat zei hij. maar dats ook geen modje..quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jow, de rondes zouden een week lopen, zodat er meer mensen tijd hebben om mee te doen.......
De mini loopt dus NIET tot zondag, maar tot Dinsdag !!!!!
Verder moeten jullie het maar onderling uitmaken, want ik heb zoveel last van mijn RSI dat ik de komende weken geen computer aanraak (dat ga ik iig proberen) Dit is dus (alweer![]()
) mijn laatste post de komende tijd. Hopelijk blijft het weer een beetje lopen.
Grtz,
Mr. T-Rex
jij doet er mischien anderhalf uur over... anderen wat langer.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ja het gaat niet erom dat iemand wel of niet klaar is..
het gaat erom dat we ons aan de vastgestelde tijd houden..
anders kunnen dinsdag nog mensen zeggen, ik ben nog niet klaar, wacht nog maar een weekje..
ik vindt een week sowieso te lang.. ik deed er maar 1,5 uur over om mijn shop te maken... k snap niet waarom je een week nodig hebt,
hmmmmmquote:Op maandag 21 juni 2004 12:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Tering, ben een weekje weg, meteen weer puinzooi.
Ik heb niet voor nix een nieuw topic gestart ipv met het oude verder te gaan. De opgaven zouden een week lopen. Waarom wordt het nu weer veranderd???????
Ja idd, had ik niet eens aan gedacht. Poll is gesloten, we laten het op een week.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:24 schreef Parvus het volgende:
5 dagen....als de poster het bepaald kan het al zijn dat ie hem zelf al af heeft of al begonnen is...en dat ie er te kort voor geeft ofzo
Vind jij maar een betere, heb me rot gezocht. Ging speciaal om de Niva omdat mijn vrouw die cool vind.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Ultimora het volgende:
jow dude denk je nou echt dat iemand zo'n brakke foto gaat fotoshoppen???
Zucht, ben je even weg krijg je dit... Het mooie topic sterft een vroeg dood zo... :')quote:Op maandag 21 juni 2004 18:46 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Vind jij maar een betere, heb me rot gezocht. Ging speciaal om de Niva omdat mijn vrouw die cool vind.
Ik snap best dat je het niet eens bent met de gang van zaken, maar ga dan niet zitten flamen.
Ik ga sexen, later.
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zucht, ben je even weg krijg je dit... Het mooie topic sterft een vroeg dood zo...![]()
Met welgemeende excuses voor het veroorzaken van al die chaos, door de ronde op zonder te laten eindigen...
No worries..quote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zucht, ben je even weg krijg je dit... Het mooie topic sterft een vroeg dood zo...![]()
Met welgemeende excuses voor het veroorzaken van al die chaos, door de ronde op zonder te laten eindigen...
No challenge, dit ding is gewoon afquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:35 schreef BazzoS het volgende:
nee, sorry, deze sla ik over
Sweet!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:00 schreef _BluB_ het volgende:
mijn inzending:
[afbeelding]
wijzegingen
-gecartooned
-bullbar verwijderd
-bodywork oa. bredere wielbakken, achterbumper, enz
-ander kleurtje + ladalogo
-andere achtergrond
-andere velgen
-en al het andere wat ik vergeten ben.![]()
ik was eigenlijk al wel klaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
is er nog iemand bezig...?
dat komt door de shop-auto denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:03 schreef Blapiet het volgende:
[..]
ik was eigenlijk al wel klaar![]()
maar 't topic begint wel te sterven hè
ik vin m nicequote:Op zondag 27 juni 2004 01:37 schreef qyn het volgende:
Ladageval
Ja vraag me niet hoe het komt...quote:Op zondag 27 juni 2004 20:18 schreef B_BOY het volgende:
achter en voorwiel wel errug verschillende maten.
als je nou de layer van je 2e velg neemt (of even aanmaakt) en je drukt op CTRL-T, dan kun je door met je rechtermuisknop in het vakje te klikken zeggen dat je het "perspective" wilt aanpassen. Als je daar even mee speelt in combinatie met skew en scale, kun je die velg er heel mooi onder passenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Bijzender: Dit is mijn 2de soep. Dus daarom is die nogal niet mooi.
oja je hebt gelijk, verkeerd gekeken, ik upload hem zo nog wel eff nadat ik hem verder gesoept hebquote:Op maandag 28 juni 2004 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Is nog binnen de tijd hoor
Ik ben even mijn plaatje opnieuw uppen heb de velg veranderd
18:00,quote:Op maandag 28 juni 2004 13:52 schreef Googolplexian het volgende:
is er al een nieuw plaatje? tot hoelaat loopt de ronde?
de winnaar van deze soep meot het volgend eplaatje gevenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:55 schreef alsem het volgende:
[..]
18:00,
wie moet trouwens een nieuw plaatje geven?
nog anderhalf uurquote:Op maandag 28 juni 2004 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie maakt de poll ?
18 17,quote:Op maandag 28 juni 2004 18:07 schreef Googolplexian het volgende:
18:07
hee chilly willy, wakker worden! het is jou foto en jij weet hoe het moet!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:24 schreef Chilly_Willy het volgende:
Lada Niva
Lada Niva voor meer info. 1 G55 AMG = 12 Lada Niva's en de Lada is beter.
[afbeelding]
Tot Maandag avond 18.00 volgende week.
9 uur toch ?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:08 schreef Googolplexian het volgende:
tot hoe laat moet ik de poll open houden?
(wie heeft de tweede keer op Blub gestemd?)
Nogal logisch met een Niva wat wil jequote:Op maandag 28 juni 2004 19:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik stem niet ziet er allemaal beroerd uit
Lol hij zit toch al bijna vol...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh ja even voor alle die ze er niet uit vinden zien :
Leuk maar meld dat niet hier.
En had er anders zelf 1 gemaakt die wel mooi was
[weet niet zeker mode on]quote:Op maandag 28 juni 2004 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens mij gaat de poll niet goed ?
Qyn staat lao p6 maar alleen ik heb melding gemaakt ?
Ik leidingquote:Op maandag 28 juni 2004 19:24 schreef Googolplexian het volgende:
waarom kiest de wedstrijd leiding niet een auto?
Ik kies voor Steve-Oen misschien ook wel een idee om de poll maar voor 50% mee te laten tellen en de andere 50% komt dan van een verkozen wedstrijdleiding.
Om je in te schrijven voor die wedstrijdleiding (max 3 man, lijkt me) moeten we maar een soepie organiseren. Daaruit kan mooi blijken wie er veel ervaring heeft en wie er een goede kijk heeft op het soepen.
Idee?
(als we het doen... laten we het in godsnaam dit keer goed doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |