Mag ik hier even op inhaken? Wat bedoel je precies met 'incrowd'? Als je alle topics doorbladert kun je zien dat er veel, veel meer iig dan in andere reeksen, verschillende mensen posten. Qua modjes is er inderdaad een harde kern die post: jij, Dr. Daggla, Jogy en PR maar verder komen ook Mike, Static, Nikky, Vork en Muus af en toe langs. Zelfs Knut!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat we al bij het eerste topic hadden besloten de boel te killen als het alleen maar incrowd en echt 'reekserig' werd, en dat is het nu.
wow dit is onz hoor ... was hier geen 15 woorden max policyquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Mag ik hier even op inhaken? Wat bedoel je precies met 'incrowd'? Als je alle topics doorbladert kun je zien dat er veel, veel meer iig dan in andere reeksen, verschillende mensen posten. Qua modjes is er inderdaad een harde kern die post: jij, Dr. Daggla, Jogy en PR maar verder komen ook Mike, Static, Nikky, Vork en Muus af en toe langs. Zelfs Knut!
Qua users bestaat de harde kern volgens mij Tijn, NiNi, Muad_Dib, FF, Croupouque, Qyroz, AU3 en JK. Naast deze heb ik ook oa VAC, Kreator, Lithpo, DaMook, BMWM3, BB, PP, Nitespeed, Tallman en Conflict voorbij zien komen.
Dit zijn een heleboel users waarvan het overgrote deel volgens mij bij de 'harde kern' van Onz horen. De enigen die zich niet, of kort, melden in @@@ zijn de echte baggerusers die volgens mij ook totaal geen fatsoenlijke bijdrage kunnen leveren aan wat voor slowchat reeks dan ook.
Verder wil ik even melden dat iedereen nog steeds gewoon mee kan posten. Door de 76 vorige topics is er natuurlijk wel een toon gezet waar de posters van @@@ zich min of meer aan moet conformeren maar zolang dat gebeurt kan iedereen meedoen. En de toon van @@@ is volgens mij absoluut niet incrowd maar eerder een op een min of meer intelligente toon posten over van alles in nog wat, dit loopt van typische onzin dingen tot sport, politiek, muziek en films.
Verder wil ik nog even wat kwijt over het 'hoi - doei'-gedrag. Het kan inderdaad kloppen dat zulke opmerkingen over en weer vliegen maar mijns inziens is dit niet meer dan logisch aangezien het redelijk vaak gebeurt dat er 'discussie's' of 'gesprekken' gaande zijn die doorlopen tot ver in de nacht, ik vind het dan niet meer dan netjes dat je degene die meedoen aan zoiets even meld dat je gaat slapen.
Just my 2 cents.
Verdorie, dat word flink knippen dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wow dit is onz hoor ... was hier geen 15 woorden max policy
maar je hebt wel semi gelijk , al snapte ik geen flikker van het hele @@@ gebeuren
Als uber 1337 mod, cq user ShaoliN niet in je reeks post kun je er vanuit gaan dat je reeks geen bestaansrecht heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Just my 2 cents.
Goh, ik kan mij anders toch zeker herinnneren dat ook jij wel eens gepost hebt in @@@.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als uber 1337 mod, cq user ShaoliN niet in je reeks post kun je er vanuit gaan dat je reeks geen bestaansrecht heeft.![]()
*stilquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef engessa het volgende:
-knip-
Just my 2 cents.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als uber 1337 mod, cq user ShaoliN niet in je reeks post kun je er vanuit gaan dat je reeks geen bestaansrecht heeft.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef engessa het volgende:
De enigen die zich niet, of kort, melden in @@@ zijn de echte baggerusers die volgens mij ook totaal geen fatsoenlijke bijdrage kunnen leveren aan wat voor slowchat reeks dan ook.
Uhm, ga nou niet denken dat Stranger de aanleiding is voor deze beslissing, dat zou te veel eer zijn voor onze gewaardeerde mede-user. Het liep al langer en het idee was ( voor mij ) vanaf het begin al dat het even zou bestaan en daarna gewoon dicht zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:02 schreef FlyingFox het volgende:
Stranger, spring anders even voor een trein. Of neem een overdosis vitaminepillen. Of scandeer Koran-teksten op een plein in Tel Aviv, help mee met de wederopbouw van Afghanistan, start je auto in een luchtdichte garage.
Anyway, maak er een eind aan, trieste spelbreker.
Groetjes, FF.
O.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhm, ga nou niet denken dat Stranger de aanleiding is voor deze beslissing, dat zou te veel eer zijn voor onze gewaardeerde mede-user. Het liep al langer en het idee was ( voor mij ) vanaf het begin al dat het even zou bestaan en daarna gewoon dicht zou gaan.
Dat moment is er gewoon aangekomen.
Mods zijn ook mensen met voorkeuren en fouten. In het verleden is er vaak genoeg gezeik geweest om verschillende reeksen dus dat @@@ extra aandacht krijgt is dan logisch. En stoppen op je hoogtepunt is leuk maar misschien wel jammer, begon me net thuis te voelen. Dan maar weer 's nachts sleuwsjetten in een baggertopic in Onz.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*stil
*mooi
Ons mods wordt altijd verweten dat we niet consequent zijn en machtsgeil en weet ik wat allemaal en daarom letten we extra op deze reeks.
Bij vlagen is het nog steeds leuk, maar het is beter om op het hoogtepunt te stoppen.
Oeh, een @@@-meet?quote:Achter de schermen zijn we bezig een leuk afscheid te organiseren, en dan wordt [@@@] afgezonken..
Hee! Goed, zo denk ik er ook over! Dat heb je mooi verwoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef engessa het volgende:
Just my 2 cents.
Ah, kliekjesvorming, een van de redenen waarom de vorige reeksen werden gedoodquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Mag ik hier even op inhaken? Wat bedoel je precies met 'incrowd'? Als je alle topics doorbladert kun je zien dat er veel, veel meer iig dan in andere reeksen, verschillende mensen posten. Qua modjes is er inderdaad een harde kern die post: jij, Dr. Daggla, Jogy en PR maar verder komen ook Mike, Static, Nikky, Vork en Muus af en toe langs. Zelfs Knut!
Qua users bestaat de harde kern volgens mij Tijn, NiNi, Muad_Dib, FF, Croupouque, Qyroz, AU3 en JK. Naast deze heb ik ook oa VAC, Kreator, Lithpo, DaMook, BMWM3, BB, PP, Nitespeed, Tallman en Conflict voorbij zien komen.
En dat was in vorige reeksen niet zo? Die mensen hebben ook allemaal gewoon actief op andere delen gepost hoor.quote:Dit zijn een heleboel users waarvan het overgrote deel volgens mij bij de 'harde kern' van Onz horen. De enigen die zich niet, of kort, melden in @@@ zijn de echte baggerusers die volgens mij ook totaal geen fatsoenlijke bijdrage kunnen leveren aan wat voor slowchat reeks dan ook.
Dit heb je direct gecopy/paste uit elke andere topicreeksdiscussie, iedereen is altijd overral nog welkom volgens de meepostende users.quote:Verder wil ik even melden dat iedereen nog steeds gewoon mee kan posten. Door de 76 vorige topics is er natuurlijk wel een toon gezet waar de posters van @@@ zich min of meer aan moet conformeren maar zolang dat gebeurt kan iedereen meedoen. En de toon van @@@ is volgens mij absoluut niet incrowd maar eerder een op een min of meer intelligente toon posten over van alles in nog wat, dit loopt van typische onzin dingen tot sport, politiek, muziek en films.
Hallo, en welkom in de wondere wereld van een slowchatreeks, ga je er van uit dat dat bij de vorige reeksen niet zo was?quote:Verder wil ik nog even wat kwijt over het 'hoi - doei'-gedrag. Het kan inderdaad kloppen dat zulke opmerkingen over en weer vliegen maar mijns inziens is dit niet meer dan logisch aangezien het redelijk vaak gebeurt dat er 'discussie's' of 'gesprekken' gaande zijn die doorlopen tot ver in de nacht, ik vind het dan niet meer dan netjes dat je degene die meedoen aan zoiets even meld dat je gaat slapen.
Ik zal zo even op de rest reageren maar is dit niet je grootste probleem? Meneer Stranger de huilie? De grote boze modjes hebben jouw slowchatreeksen gekilled en nu trek je een pruillip en ga je huilen omdat er andere users zijn die een nieuwe poging doen om het slowchatten weer in leven te roepen op een fatsoenlijke manier?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:06 schreef Stranger het volgende:
Ik heb totaal niets tegen topicreeksen, ik heb er zelf ook fanatiek in mee gepost, en vind ook niet dat ze afgemaakt moeten worden.
Nee, ik ben namelijk al lang voor het vermoorden van die reeks gestopt erin te posten, maar ik vind het inderdaad onredelijk hoe bot, onaardig en arrogant er werd gedaan over die sluiting door de moderators toen. Er werd toen elke keer terugverwezen naar onmogelijke regeltjes die 'in goed overleg' waren opgesteld, en alles werd aan banden gelegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:52 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik zal zo even op de rest reageren maar is dit niet je grootste probleem? Meneer Stranger de huilie? De grote boze modjes hebben jouw slowchatreeksen gekilled en nu trek je een pruillip en ga je huilen omdat er andere users zijn die een nieuwe poging doen om het slowchatten weer in leven te roepen op een fatsoenlijke manier?
Nee hoor, dat heb je fout, jij stelt helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:54 schreef FlyingFox het volgende:
Ik stel voor dat we beginnen met de I.R.Baboon-semi-bikkeltijd-reeks op te heffen.
er zijn vast wel users die @@@ ook bagger vinden, alleen wordt er nu vanuit de voltallige crew meegepost, waardoor er geen objectief beeld bestaat bij de crew.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
Ik was er 'toen' niet.
Ik was er alleen bij toen NachtBar gesloten werd na meerdere waarschuwingen omdat het alleen nog maar bagger was.
Wat waren dan precies die onmogelijke regels? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Of gingen deze niet verder dan 'geen hoi/doei topics' en 'geen kliekjes'?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk al lang voor het vermoorden van die reeks gestopt erin te posten, maar ik vind het inderdaad onredelijk hoe bot, onaardig en arrogant er werd gedaan over die sluiting door de moderators toen. Er werd toen elke keer terugverwezen naar onmogelijke regeltjes die 'in goed overleg' waren opgesteld, en alles werd aan banden gelegd.
Ik vind het gewoon dan ook niet kunnen, ook tegenover de mensen die door dat gezeik hun plezier in fok zijn verloren, dat die regels nu gewoon geschonden worden, zonder blijkbaar enig probleem.
Kom op stranger, VV en Nachtbar zijn nauwelijks te vergelijken met deze reeks..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk al lang voor het vermoorden van die reeks gestopt erin te posten, maar ik vind het inderdaad onredelijk hoe bot, onaardig en arrogant er werd gedaan over die sluiting door de moderators toen. Er werd toen elke keer terugverwezen naar onmogelijke regeltjes die 'in goed overleg' waren opgesteld, en alles werd aan banden gelegd.
Ik vind het gewoon dan ook niet kunnen, ook tegenover de mensen die door dat gezeik hun plezier in fok zijn verloren, dat die regels nu gewoon geschonden worden, zonder blijkbaar enig probleem.
Géén objectief beeld Stranger? Waarom de neuk denk je dat we die reeks laten afzinken? Omdát we het zo objectief mogelijk bekijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
er zijn vast wel users die @@@ ook bagger vinden, alleen wordt er nu vanuit de voltallige crew meegepost, waardoor er geen objectief beeld bestaat bij de crew.
Mwa, Nachtbar was alles behalve toegankelijk.. Soms was het net een sekte..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
er zijn vast wel users die @@@ ook bagger vinden, alleen wordt er nu vanuit de voltallige crew meegepost, waardoor er geen objectief beeld bestaat bij de crew.
Kennelijk ken jij maar weinig van de genoemde users. Ik ben de eerste om toe te geven dat een gedeelte van de mensen die posten in @@@ elkaar ook in het echt kent en misschien een eventueel kliekje zou vormen maar het overgrote deel hoort hier toch zeker niet bij. Sommige users zouden dan eerder bij een heel ander kliekje horen dan een eventueel @@@-kliekje (denk aan GPD).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah, kliekjesvorming, een van de redenen waarom de vorige reeksen werden gedood
Wat ik daarmee bedoelde was dat iedereen gerust mee kan posten mits ze zich gedragen, dus gewoon de Onz-huisregels volgen en een iets hoger niveau hebben dan algemeen op Onz omdat er al genoeg bagger is.quote:[..]
En dat was in vorige reeksen niet zo? Die mensen hebben ook allemaal gewoon actief op andere delen gepost hoor.
Dit heb ik dus niet gecopypasted uit andere topics, het is, in mijn optiek, ook daadwerkelijk zo. Zie ook enkele regels hierboven, zolang jij je op een fatsoenlijke manier gedraagd ben je welkom. Heb jij überhaupt wel eens iets gepost/gelezen van @@@? Of is dit het resultaat van het herhaald verschijnen van @@@ in de AT?quote:[..]
Dit heb je direct gecopy/paste uit elke andere topicreeksdiscussie, iedereen is altijd overral nog welkom volgens de meepostende users.
Consequentie in regelgeving is inderdaad het meest eerlijk maar volgens mij hoor ook jij wel te weten dat Fok! nog steeds geen democratie is. Verder kun je dit misschien zien als een nieuwe poging tot slowchatten, als dit slaagt (waar het nu eigenlijk al niet meer naar uitziet door de hoeveelheid huillie's, hier en elders) is er ooit, in de toekomst, misschien wel meer mogelijk.quote:[..]
Hallo, en welkom in de wondere wereld van een slowchatreeks, ga je er van uit dat dat bij de vorige reeksen niet zo was?
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb totaal niets tegen topicreeksen, ik heb er zelf ook fanatiek in mee gepost, en vind ook niet dat ze afgemaakt moeten worden. Ik vind echter wel dat er consequentie moet zijn over slowchatreeksen, en er niet met 2 of meerdere maten gemeten moet worden, en vind het onbegrijpelijk dat als er net alle moeite in is gestoken om alle reeksen, en mensen die er zich dagelijks vermaakten, weg te pesten, dat er dan weer gewoon vrolijk een nieuwe reeks begonnen wordt en alle discussies van de afgelopen paar jaar, al het gezeik en alle hitler-regeltjes schijnbaar aan de laars gelapt worden. Daar wil ik dan wel uitleg over.
En FF, jij bent zelf mod geweest, hebt blijkbaar dus ingestemd met de anti-reeksregels, dus ik weet niet wat uitgerekend jou beweegt te reageren alsof er net een tampon je pisbuis ingeragd is.
Ik vermaak mij behoorlijk in @@@. En met mij veel anderen en ik zou het zonde vinden als deze reeks (of poging tot) ten onder zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, Engessa...
In de coffeeshop is @@@ iig welkom,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik vermaak mij behoorlijk in @@@. En met mij veel anderen en ik zou het zonde vinden als deze reeks (of poging tot) ten onder zou gaan.
Verder wil ik nog even het commentaar van Stranger weten aangaande de andere 'slowchatreeksen' die er bestaan op Fok!, denk aan de 30/40 reeks, de Coffeeshop, We love Techno, Ouders, DIG Slowchat en weet ik veel wat voor reeksen nog meer. Moeten die nu ook dicht of blijft het sluiten van 'reeksen' beperkt tot Onzin?
Nee hoor, ook VV en nachtbar begonnen leuk, net als dit, op hoogtepunt stoppen, is het beste, geloof me, hierna komt er echt de klad in en gaat het bergafwaarts...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op stranger, VV en Nachtbar zijn nauwelijks te vergelijken met deze reeks..
Nachtbar sloeg echt nergens op en de sfeer in VV was ronduit vijandig.. Maar goed, @@@ in OvjL is binnenkort dood..
Maar die zaten beide boven de 1000..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ook VV en nachtbar begonnen leuk, net als dit, op hoogtepunt stoppen, is het beste, geloof me, hierna komt er echt de klad in en gaat het bergafwaarts...
@@@ bestaat pas sinds 16 mei. Das nog geen 2 maand, hiermee komt @@@ nooit in de geschiedenisboeken van Fok!. Nu ja, misschien als 'de 'reeks' die gestopt werd voordat het een reeks was'.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar die zaten beide boven de 1000...
Ach ja, life's a bitch.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:26 schreef engessa het volgende:
[..]
@@@ bestaat pas sinds 16 mei. Das nog geen 2 maand, hiermee komt @@@ nooit in de geschiedenisboeken van Fok!. Nu ja, misschien als 'de 'reeks' die gestopt werd voordat het een reeks was'.
Ja, @@@ gaat weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:46 schreef FlyingFox het volgende:
Iemand een bottomline?
Die kwamen tenminste nog op mn MSN scheldenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, @@@ gaat weg.
En als ik even eerlijk mag zijn: ik krijg flashbacks naar die keer dat de Nachtbar dicht ging en die discussie.
Ik heb nog een mooie note omdat ik mijn bescheiden mening gaf aan een nachtbar huilie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kwamen tenminste nog op mn MSN schelden
owja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben zo geïndoctrineerd dat ik dat geeneens durf.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, er was ooit eens gezeik met, door en over reeksen. De despotische heersers stelden toen een boel regels in. Nu is een een nieuwe reeks waarin best wel wat vertegenwoordigers van die despoten posten. Er is gezeik. Maar goed, één der despoten heeft al aangegeven dat de harde lijn doorgezet wordt. "Autosupressie" anyone?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:46 schreef FlyingFox het volgende:
Iemand een bottomline?
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie note omdat ik mijn bescheiden mening gaf aan een nachtbar huilie.
Nee joh, veel ergerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef jogy het volgende:
[..]
owja.
Kut.
JA JIJ JA!![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |