Dat ziet er ongeveer zo uit. Dit is van de vorige bbq.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Jessicaa het volgende:
Ja en dan ook nog een keer bbqen voor de volzittende mond van vlees(vr )etende Bram
Nee, dat is niet echt in de buurt neequote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Ja het was me inmiddels weer te binnen geschotenIk vroeg me af of we daar over twee weken in de buurt zitten ( www.sprookjescamping.nl ) maar echt dichtbij is het geloof ik niet
Vla met slagroom MINDERquote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Karin wat goed van je!! Je gaat goed hoor!! Ben trots op je. Heb de laatste tijd heel veel te lekkere dingen gegeten door de stress, maar was in tijden niet zo dun geweest dus kon me ook niet boeien...maar lijkt wel alsof die kilo's er nu ineens allemaal in een keer bijkomenTis nie erg hoor, kan het wel hebben, maar toch maar een bakje vla met slagroom minder per dag
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vla met slagroom MINDER???
Grrrrrr...... mandarijntje iemand
Aardbeienquote:Op zondag 6 juni 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Liever een kiwi of aardbeien eigenlijk
Now it's payback timequote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Sorry, had de laatste weken een erg bont eetpatroon
Always look on the bright side of lifequote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef StoneddutchmaN het volgende:
totdat ie begint te smijten met zen mayo en mamaas nieuwe jurkje onder zit of hij is klaar met eten en gaat rondrennen, stoot de barbeque om die de planten in de fik zet waarna heel het huis afbrand
Aalbessen dan? Die zag ik laatst bij een groenteboer, klein bakje voor ¤ 5,98quote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aardbeien???
Weet je wat dat kost??
Je bent me zeer dierbaar, maar 3,50 per pond was me iets te gortig
Wow karin leuk zegquote:Op zondag 6 juni 2004 23:07 schreef Karin het volgende:
Dankjulliewel voor de complimenten!
Ja ben zelf ook erg trots hoor dat ik het zo goed volhou maar dit is ook erg goed vol te houden. Als ik honger/trek heb gewoon wat fruit nemen, is 0 punten dus dat kan altijd. En eigenlijk is dat vaak net zo lekker als snoep (zeker met al die meloenen, ananassen en aardbeien op het moment, kan me dan even niets schelen dat dat best wel duur is, af en toe moet je gewoon wat lekkers).
Hmm miss_d je brengt me wel op een idee, ga van de week maar eens op zoek naar wat slanke bbq recepten op het net. Is vast wel wat over te vinden.
StoneddutchmaN dit is het slowchattopic van Ouder(s). Gaat hier dus eigenlijk nergens over.
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aalbessen dan? Die zag ik laatst bij een groenteboer, klein bakje voor ¤ 5,98![]()
Koop dan gewoon 1 appel of peer of whatever als je zin hebt.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar de markt ga ik ook al niet meer, want als groente en fruit de hele dag in de zon ligt, wordt het er echt niet beter op...... ik ben dus weer aangewezen op de soms dure groenteman en supermarkt, maar anders moet ik het echt dezelfde dag nog opeten en daar heb ik meestal niet per se zin in.
Karin legde het even verkeerd uit.... als ze zegt dat dit 'nergens over gaat', bedoelt ze niet dat je onzin uit kunt kramenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef StoneddutchmaN het volgende:
[..]
Wow karin leuk zeg![]()
waarom volg je zon stom dieet als je gewoon lang en in verschillende standjes neukt vliegt het eraf
Jaaaaaaaquote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, als wij nou even aan deze kant van het bankje gaan zitten samen, vliegt die knakker er vanzelf af aan de andere kant
Ik wil ook wel ff meehelpenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, als wij nou even aan deze kant van het bankje gaan zitten samen, vliegt die knakker er vanzelf af aan de andere kant
Zo, wrijf het er ff lekker in hequote:Op zondag 6 juni 2004 23:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ff meehelpenAlle kleine beetjes helpen
Whaaaaahaaaa zo bedoelde ik het niet eens, lees het nu pas zo....quote:Op zondag 6 juni 2004 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo, wrijf het er ff lekker in he![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:
en welterusten clauwhee, en maak je niet dik joh, miss_d pest je alleen maar
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:47 schreef coolbabe het volgende:
oh, dan hou je hem maar tegoed
Vind ik ook! Ik vond het eerst wel mooi dat ze lang haar had, maar dit is toch mooier!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:50 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind je haar trouwens leuk geworden Clauwhee! Het staat je erg pittig
Jaaaaaaa dat scheelt weer een hoop!quote:Op maandag 7 juni 2004 07:16 schreef Rewimo het volgende:Er is nog hoop, Duitsland heeft met 2-0 van Hongarije verloren
Je bent gewoon veels te lief. Kom op, laat je Inner-Kreng los!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef clauwheee het volgende:
Weet je..het liefst lever ik het zo in omdat ik het helemaal heb gehad, maar toch ben ik nu nog bezig anderhalf uur voor de deadline, omdat ik haar bijdrage met plaatsvervangende schaamte zat te lezen...
Clauwheee, ik neem aan dat de docent weet wie van jullie welk onderdeel inlevert? Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag perfect werk inlevert, maar ik vind eerlijk gezegd niet dat je het werk van anderen moet gaan overdoen of verbeteren. Het is hun verantwoordelijkheid om goed werk te leveren, doen ze dat niet, dan moet dat ook voor de docent duidelijk zijn! Je helpt er je medestudenten ook niet mee hoor! Je moet geen vangnet spelen voor zulke mensen. Jij hebt er onnodige stress van en voor hun is het lekker makkelijk: Clauwheee doet het wel... Niet doen meid, zorg er gewoon voor dat je docent ziet dat JIJ jouw deel goed gedaan hebt.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef clauwheee het volgende:
Thnx...
Weet je..het liefst lever ik het zo in omdat ik het helemaal heb gehad, maar toch ben ik nu nog bezig anderhalf uur voor de deadline, omdat ik haar bijdrage met plaatsvervangende schaamte zat te lezen...
Ja, dat is waarquote:Op maandag 7 juni 2004 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Heb je de rest van je leven genoeg Post-it
zoiets misschien?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Net iemand aan de foon die me ronald-mcdonald post it's wilde verkopen. Nu is het doel me heel lief hoor, daar niet van, maar wat moet een kleine eenmanszaak met 50 blokken post-it
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:37 schreef bixister het volgende:
zo, de opdracht ingeleverd clauwhee? over dat groepswerk in div. opleidingen: ik heb een tijdlang lesgegeven aan de UU, en daar werden de opdrachten ook steeds meer groepsgewijs gegeven, voornamelijk uit bezuinigingsoverwegingen (dat scheelt behoorlijk wat nakijktijd vergeleken met individuele verslagen). vond het zelf ook nooit zo fijn om in een groep te moeten werken. aan de andere kant zul je in je werk later vaak ook samen moeten werken en is het daarvoor wel een goede oefening, ook om te leren op tijd in te grijpen als een van de groepsleden niet voldoende inzet vertoont, of om zelf op tijd aan te leren geven dat je een deadline niet kunt halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
hehheh dat heb ik ook begeleid. toch niet toevallig bij 't onderzoekspracticum?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:01 schreef beefcake het volgende:
Wij moesten op de UU elkaars onderzoeksverslagen nakijken. Peer-assessment oidMoest je eerst zelf zo'n klereding maken en daarna nog die van een ander gaan beoordelen ook. En dan zit je die dus af te kraken, heb je het zelf nog slechter gedaan
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:04 schreef bixister het volgende:
[..]
hehheh dat heb ik ook begeleid. toch niet toevallig bij 't onderzoekspracticum?
ja, klopt, gisteravond had ik er ook al last van en nou ook weer steeds jaquote:Op maandag 7 juni 2004 17:02 schreef clauwheee het volgende:
Hè bah vervelend...forum is steeds down ofzo?? Heb nu al een heel dele van de middag problemen...
Geweldig!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:19 schreef beefcake het volgende:
Spinidizzy hoe vond je de fillum????
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:58 schreef beefcake het volgende:
![]()
Jessie, wat ontzettend vervelend is dat zeg!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ben vanmorgen naar de dermatoloog geweest voor de uitslag.
De allergie test wees uit dat ik met wespensteken inderdaad grote zwellingen enzo krijg, dus uitkijken daarmee.
Maar ik heb een allergie tegen katten!!! En ik heb 2 poezen. Nu hoefde ik ze niet meteen weg te doen, maar niet aaien, op schoot enz. Tja dan houd het op. We gaan dus een ander lief baasje zoeken voor onze 2 poezen. We waren het al eerder van plan omdat ze niet wende aan de 2 meidenze ontliepen hun, vonden het eng en namen afstand. En nu ging het net goedDus als iemand iemand kan die graag 2 lieve poezen van 6 jaar oud wul. Ze zijn nog wel klein. Dan weten jullie me te vinden.
Ook heb ik andere medicijnen gekregen en moet ik een histaminevrij dieet gaan proberen. Ik mag dus echt heel weinig dan he!!! Maar goed zeker het proberen waard, want die galbultenjeuk is echt niet leuk.
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef Rewimo het volgende:
- smileys-
Ik heb eindelijk te horen gekregen dat Christan naar de school die onze eerste keuze is mag!!!!
waarchijnlijk is ie overreden ofzo... ik vind het heel erg jammer voor ze...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef Rewimo het volgende:
O, daniman, wat ontzettend zielig van die katerZo triest.
Ik heb het jaar 2002/2003 gedaan!! Idd toevallig zeg! Misschien heb ik je gewoon wel eens gezien, of was je toen zwanger?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:58 schreef bixister het volgende:
[..]da's ook toevallig. in welk jaar? ik zie in je profiel dat je gestopt bent?
yep, da's 't jaar dat ik er ook werkte.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb het jaar 2002/2003 gedaan!! Idd toevallig zeg! Misschien heb ik je gewoon wel eens gezien, of was je toen zwanger?
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:52 schreef bixister het volgende:
[..]
yep, da's 't jaar dat ik er ook werkte.ik was toen inderdaad zwanger, maar kon nog net die cursus afmaken voor ik met verlof ging. dus ik liep met een enorme toeter. maar als je bij mij in de groep had gezeten had je je dat dus nog wel herinnerd. zal je wel een fotootje mailen, wordt alleen vanavond laat of morgen want we staan op 't punt om weg te gaan.
Egon.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:01 schreef beefcake het volgende:
[..]Nee ik zat niet bij jou in de groep, maar bij De Bruin, ik ben ff z'n voornaam vergeten
Ernst geloof ik.
Met dit weer ?? Nee, dank je.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef daniman het volgende:
deze -->smiley is toch wel heel erg hot tegenwoordig, merk ik
komt omdat het zo'n vroljike smilie is denk ikquote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef daniman het volgende:
deze -->smiley is toch wel heel erg hot tegenwoordig, merk ik
hahaha, jah, komt zeker omdat het vandaag zulk lekker weer is, dat iedereen zo vrolijk isquote:Op maandag 7 juni 2004 23:47 schreef daniman het volgende:
ik zie in deze page van dit topic bij bijne elke post die smiley wel staan, hahaha
Yoganettics is een combinatie van yoga en callaneticsquote:Op maandag 7 juni 2004 23:34 schreef daniman het volgende:
wat is eigenllijk het verschil tussen yoga en yoganettics?
Haha dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hahaha, jah, komt zeker omdat het vandaag zulk lekker weer is, dat iedereen zo vrolijk is
slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Yoganettics is een combinatie van yoga en callanetics
En nu ga ik echt![]()
Ja ik was er zelf idd ook alweer opgekomen!!! Aardige gozer vond ik dat! Ik wou het nog opzoeken, maar toen kwam ik erachter dat ik allang niet meer opstudion en die onzin kanquote:Op maandag 7 juni 2004 23:00 schreef bixister het volgende:
[..]
Egon.
oh heerlijk (jaloers is..)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:52 schreef Knorretje het volgende:
zow we gaan als iedereen wakker is lekker naar het strand![]()
echt wel, kijk er al weeeeeeken naar uit en nu is het eindelijk zover (voel me net een klein kind die staat te hippen van ongeduld)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:57 schreef lily het volgende:
[..]
oh heerlijk (jaloers is..)
vervang emmer en schep in zak met spekkies en boeken en je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:07 schreef pluisje het volgende:
Ik zie Knor al helemaal klaar zitten met emmertje en schepje, beetje beteuterde blik, omdat die 2 slaapkoppen maar niet wakker willen worden
Alicia en ik zijn echt buitenmensen, we kunnen uren, dagen weken buiten vertoefen of het nu regent of warm is, lekker relaxed ergens zitten niets doen of genieten van de druppels die cirkels maken in de vijver hier verder op. Danny is een binnen mens en we zijn nu eenmaal afhankelijk van hem dus zo nu en dan worden we verwend en offert hij zich opquote:Veel plezier in ieder geval, ik ben een soort van Danny, heb het ook niet echt op het strand, het enige lekkere is wel dat er meestal zo'n verkoelend briesje staat
komt me bekend voor.. ik zit ook altijd alleen met Damon in de tuin (P zit binnen ongeacht het weer)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:11 schreef Knorretje het volgende:
Alicia en ik zijn echt buitenmensen, we kunnen uren, dagen weken buiten vertoefen of het nu regent of warm is, lekker relaxed ergens zitten niets doen of genieten van de druppels die cirkels maken in de vijver hier verder op. Danny is een binnen mens en we zijn nu eenmaal afhankelijk van hem dus zo nu en dan worden we verwend en offert hij zich op
Ik krijg helemaal zin om te zwemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:07 schreef beefcake het volgende:
Knorretje en consorten heel erg veel plezier op het strand!!
Het strand zal hier ook wel afgeladen zijnIk blijf lekker in de tuin, en als het te warm wordt, ga ik naar binnen. Ik heb een heel koel huis
![]()
aan het zwembad is het natuurlijk prima vol te houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:14 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal zin om te zwemmen
Zwemmen is leuk!! Nee ik ben er nooit geweest! Is het leuk daar??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:14 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal zin om te zwemmen
Ben je hier in Lelystad wel eens bij het Oppertje geweest, beefcake?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:17 schreef lily het volgende:
[..]
aan het zwembad is het natuurlijk prima vol te houdendan vind ik het wel heerlijk...
JAAAHH!! Is een soort strandje met allemaal bomen, je kan daar continue in de schaduw zitten. En verders kun je daar dus heerlijk zwemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zwemmen is leuk!! Nee ik ben er nooit geweest! Is het leuk daar??
bikini?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:24 schreef LadyS het volgende:
Een probleempje trouwens: ik pas mijn badpak niet meerEn om voor die paar weken een nieuwe te kopen.... )
Tis gewoon een meganerd met een gigantische neus... Echt, je kunt er een 747 in stallenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:10 schreef Angel22 het volgende:
Heeft een van jullie hem wel eens "upclose" gezien en dan zonder make up???
Mijne is een lang haar met een brilletje programmeur-nerdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef Angel22 het volgende:
ben getrouwd met een nerd, alleen wel eentje met looks...
Ahaaaaa Gabberstaart! Koel!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:10 schreef Angel22 het volgende:
Jonnetje... die van mij was gabber , maar niet kaal... hij had het voor de helft kaal, van achteren tot de helft en de zijnkanten. En dan het haar wat bovenop zat in en staartje... Ik heb hier nog ergns een pic liggen van hem maar ik heb helaas geen scan ... misschien dat ik hem bij me pa ken scannen als dat ding het nou eens doet...
Ik was ook gabber... nou ja een gabberwijffie... alleen niet geschoren ofzow... dat vonk zonde van me haar. Vind het nog steeds heerlijk om vete hardcore te horen, maar luister nu toch liever naar manson...
Als we jaren 80 dingen gaan draaien doe ik met jou mee hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me wel erg braaf nu met mijn voorliefde voor jaren 70 en 80-muziek![]()
Ik zal het maar op de generatiekloof gooien...![]()
Vind ik ook errug leuk hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me wel erg braaf nu met mijn voorliefde voor jaren 70 en 80-muziek![]()
Ik zal het maar op de generatiekloof gooien...![]()
Maar over het algemeen scoren Prodigy en Linkin Park hier het hoogst...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Vind ik ook errug leuk hoor!
Qua muziek is mijn smaak verschrikkelijk breed...
Van house tot af en toe wat klassiek,
en zomerse (Barbie)pop (sorry kon 't niet laten)tot errug heftige rock.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:42 schreef Angel22 het volgende:
Marusha ( over the rainbow) vind ik nog steeds onwijs!!!!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:48 schreef Angel22 het volgende:
Clauwheee,... laten we wel wezen dat ik het nu niet over het origineel heb maar de rave versie daarvan.....
Ja zei mn vriend al dat het waarschijnlijk groot zou zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef Angel22 het volgende:
Hij is verstuurd... wel 5 mb....
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ja, ik was toen zwanger en ging naar een hardcore-feestje....![]()
Maar wij (hubs en ik) naar Darkraver om een handtekening (hij was toch al bezig, en ach, waarom ook niet...) konden we krijgen... maar dan moest ie wel op de babykamer komen zei ie.... met een vette![]()
En hij hangt er.....
Rammstein! Ben naar 3 concerten geweest van Rammsteinquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Rammstein
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Hier een die met dikke buik (Wouter erin) naar Megadeth geweest is en met dikke buik (Tristan erin) naar Rhapsody en Rammstein. Sterre heeft het moeten doen met Rob de Nijs![]()
![]()
Heel veel plezier en dat het je maar mag smakenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga alvast naar mn oompie, tantie en Esmee en dan straks lekker bbqen!!
Oeh echt lekkerrrrr! Ik heb ook zo'n zin in barbecuen, maar ja, dinsdagavond is weegavond bij de Weight Watchers,dus die barbecue moet nog even tot morgen wachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:26 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:26 schreef clauwheee het volgende:
ja, het is niet echt op de camping, maar tegenover de ingang.. (ging eigenlijk meer om het adresquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:16 schreef beefcake het volgende:
LadyS als het een camping is kan je daar dan toch gewoon zwemmen? Ik vind het er echt superleuk uitzien!
Jammer dat het weer weer minder wordt![]()
Ik was met bolle buik naar de laatste Matrix-film geweest. Het was daarbinnen de drukste dag van de zwangerschapquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:51 schreef bixister het volgende:
grappig al die bollebuik-concert-bezoekers. ik durfde dat niet aan tijdens m'n zwangerschap, juist dat harde dreunen leek me niet fijn voor de baby. maar ergens vlak voor m'n zwangerschapsverlof (dus met al een enorme buik) heb ik nog wel meegedaan aan een workshop afrikaanse percussie, met een uitje van m'n werk. nou daar heeft Piet meteen een flinke inhaalslag gemaakt qua dreunen & trillingen, was erg hard. maar wel leuk ook hoor. en volgens de docent kon 't geen kwaad... ?
past nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef LadyS het volgende:
* LadyS gaat NU een bikini passen
Tsja een onvoorzien gevolg van het zwangerzijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:05 schreef LadyS het volgende:
[..]
past niet
Ik krijg het bovenstukje niet aan![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
Tsja een onvoorzien gevolg van het zwangerzijnIk kon ook geen enkele beha meer aan, lang leve de meegroeidingen!
LadyS maak me gekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
Waren het maar mijn borsten, maar dat ding paste gewoon niet om me heen
Ik ga wel naaktzwemmen 's nachts
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
LadyS maak me gek
![]()
jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:18 schreef Jessicaa het volgende:
Pfff die is gek!
Ik ga met je mee!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik ook!!Welterusten!!!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Nu zit er een ramp aan te komen, want Pais zijn etiketje is nu echt versletenDat ligt er binnenkort af en dan moeten we een nieuw etiketje uitzoeken. Dat valt niet mee. Ik vond precies zo'n zacht etiketje (leve de Madyonderbroeken - ik dacht nog: voorraad genoeg) maar meneer heeft het afgekeurd
Ja, het gaat om het etiketje, daar duimt hij mee. Knip ze er niet af! Dat deed ik eerst ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 07:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gaat het echt om het etiketje dan? Dat hoor ik wel vaker hier! Ik vind het wel grappig!
Ja, het is echt keiharde realiteit hier. Niet altijd even leukquote:Op woensdag 9 juni 2004 07:27 schreef Rewimo het volgende:
Wat lopen geluk en verdriet hier in OUD toch altijd door elkaar... Ik zit net in Z&G te lezen
quote:Op woensdag 9 juni 2004 07:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het etiketje, daar duimt hij mee. Knip ze er niet af! Dat deed ik eerst ookHij heeft een Nog-een-Pais, met precies zo'n zelfde etiketje. Maar dat is niet Pais
![]()
Het gebruikelijke denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier vandaag Spindizzy, gaan jullie iets leuks doen?
Is het ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:57 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha
Klinkt gezellig!!!!
Nee: Kiebeluh! (Kriebelen)quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Jug kieten? (= rug kietelen)
Zeg dat over drie dagen nog es... dan kunnen wij met zijn allen: BEVALLEN gaan roepenquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:56 schreef pluisje het volgende:
Ik heb ook een "ik-weet-niet-wat-ik-zal-gaan-doen-dag"
heb je airco op je werk?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een ik-moet-werken-dag
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg dat over drie dagen nog es... dan kunnen wij met zijn allen: BEVALLEN gaan roepen![]()
Nee. Maar gelukkig is het hier best uit te houdenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:03 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb je airco op je werk?
Zo ja, dan heb je niks te klagen
Neeee, ik moet zondag eerst nog naar mijn oma's 91e verjaardag, en da's een uurtje rijden hier vandaan, dus dan wil ik NIET puffen en persenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg dat over drie dagen nog es... dan kunnen wij met zijn allen: BEVALLEN gaan roepen![]()
dan is het goedquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig is het hier best uit te houden
Als het zaterdag begint, hoop ik niet dat je zondag nog aan het puffen en persen bentquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Neeee, ik moet zondag eerst nog naar mijn oma's 91e verjaardag, en da's een uurtje rijden hier vandaan, dus dan wil ik NIET puffen en persen
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het zaterdag begint, hoop ik niet dat je zondag nog aan het puffen en persen bent
Peter was al blij dat er tv's op de verloskamers zijn hierquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:34 schreef pluisje het volgende:
[..]
![]()
Wanneer speelt Nederland tegen Duitsland?
Maandag toch?
Dat lijkt me nou wel een geschikt moment, kan ik ook lekker alles bij elkaar schreeuwen zonder dat iemand het doorheeft enzo
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
Peter was al blij dat er tv's op de verloskamers zijn hier![]()
![]()
wat een lieverd is het hequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
dan heb jij mazzzel als je moet bevallen tijdens het wk of ekquote:mister_d geeft dus echt helemaal niets om voetbal
Mazzelquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef LadyS het volgende:
dan heb jij mazzzel als je moet bevallen tijdens het wk of ek
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef pluisje het volgende:
Toen mijn zus tegen Rick zei dat ik vast ging bevallen tijdens de EKfinale ofzo, zei hij dat ie dat niet erg zou vinden, als het maar niet tijdens een Olympische zwemfinale zou zijn (hij is jarenlang zelf nederlands kampioen geweest op verschillende afstanden).
Die Olympische Spelen beginnen pas in augustus
owquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mazzel??
Ik hou wel van voetbal
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:34 schreef pluisje het volgende:
[..]
![]()
Wanneer speelt Nederland tegen Duitsland?
Maandag Dinsdag toch?
Dat lijkt me nou wel een geschikt moment, kan ik ook lekker alles bij elkaar schreeuwen zonder dat iemand het doorheeft enzo
't Wordt wel lastig als je je uitgerekende datum ook nog om allerlei sportevenementen heen moet plannenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mazzel??
Ik hou wel van voetbal
Draadje doorknippen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef Jonnetje het volgende:
Nou fijn...................
Ik weet ook niet wat ik vandaag moet......
Leuk... nieuw durrep...
Leuk... feestweek...
Leuk... braderie...
Leuk... langs ons huis...........
Leuk... een luidspreker onder Wilyan's raam! NEEEEEEEEEEE ! ! ! ! !
Ik kan het kereltje niet eens meer fatsoenlijk via de babyfoon horen, want de muziek jengelt daar dus ook lekker doorheen.
Wat moet ik hier nou mee? De muziek is nu even gestopt. Maar de braderie zal vanmiddag wel zijn, en dan gaat vast de muziek ook weer aan. Net wanneer Wilyan natuurlijk op bed ligt.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Draadje doorknippen?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Wordt wel lastig als je je uitgerekende datum ook nog om allerlei sportevenementen heen moet plannen
De Tour komt eraan, WImbledon, OS, EK... Je mag er wel een agenda voor aanschaffen
Hmmmmmmmmm,quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Draadje doorknippen?
Nou ik hoop toch alleen vandaag..quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Is het alleen vandaag, die luidspreker? Of de hele week? In het laatste geval zou je in het holst van de nacht toe kunnen slaan![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef Jonnetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Antwoordapparaat bij dinnetje......
![]()
![]()
![]()
Best wel, maar 's middags lig ik eigenlijk steeds lekker op de bank (we hebben echt zo'n ligbank) een beetje te dutten: ik hoor alles wat er om me heen gebeurt wel, maar ben wel heel ver weg zeg maar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef beefcake het volgende:
Hee pluis ben je niet constant ontzettend moe? Omdat je zo slecht slaapt?
* miss_dynastie heeft officieel een tentamen nu (quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:21 schreef clauwheee het volgende:
Joehoeeeee Jonnetje!!
Zeg, ik vroeg me eigenlijk af wie en wanneer er allemaal vakantie heeft binnenkort?? Hoorde her en der dat sommige mensen al weer vrij snel vakantie hadden! *Clauwheee nog 4 weken naar school moet, daarna gaat werken en pas over 9 weken vakantie heeft*
Maar die ben je per ongeluk expres vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* clauwheee heeft officieel een tentamen nu () en vanaf 1 juli vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |