quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ach, goeie smoes om het huishouden te laten liggen
Natuurlijk schat, je doet ook veel te veel op een dag. Twee topics, tsss, dat is echt te veel hoor! Ik doe die badkamer wel even. Zal ik meteen even koken en de keuken uitsoppen? De afwas doe ik ook, ga jij maar lekker op de bank liggen, ik breng je zo wel even een kopje thee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
Sorry Peter, ik moest 2 (!!!) topics openen op Fok!, dus dan wil jij vast wel na een dag hard werken de badkamer even uitsoppen?? Ik moet het nl. kalm aandoen van de verloskundige![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Natuurlijk schat, je doet ook veel te veel op een dag. Twee topics, tsss, dat is echt te veel hoor! Ik doe die badkamer wel even. Zal ik meteen even koken en de keuken uitsoppen? De afwas doe ik ook, ga jij maar lekker op de bank liggen, ik breng je zo wel even een kopje thee.
Tsss, rotventquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
Peters reactie:
"dacht het niet![]()
![]()
![]()
"
jahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Tsss, rotvent![]()
Als die ook schoongemaakt moet worden, zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
jah
zal ik hem de deur wijzen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
jah
zal ik hem de deur wijzen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]dan kun je een werkster nemen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef pluisje het volgende:
[..]
Als die ook schoongemaakt moet worden, zou ik dat zeker doen
Je moet alleen hèm de deur uitzetten, niet zijn salarisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
is dat te betalen van een bijstandsuitkering?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet alleen hèm de deur uitzetten, niet zijn salaris
vanaf morgen wordt het weer mooi weer als het goed isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Nou ja zeg, het regent hier pijpestelen!! Morgen moet het droog zijn, moet werken en we hebben in de winkelstraat braderie en Clauwheee moet achter de kraam staan![]()
*visioenen van een verzopen Claudiaatje ziet*
LadyS niet zo gemeen voor je mannetje zijn
heeft ie dat niet eens over voor zijn geliefde?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
Peters reactie:
"dacht het niet![]()
![]()
![]()
"
en met weer als dit (wordt vandaag ook niet echt vrolijk weer aan deze kant van het land iig) is het ook af te vragen of je je was wel buiten kan hangen. Ik heb het iig voor elkaar gekregen om een propvolle wasmachine allemaal aan een rek te hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ja ik heb zelfs maar 1 klein miezerig droogrekje.
Voel me een zieltje
Centrifugeert jouw wasmachine dan niet automatisch? Bij mij komt ie altijd langs het centrifugeren stand als ik voor een wasprogramma kies.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuu volgens mij ga ik me hulp morgen even nakijken ipv mijn droger. Hij was dus gewoon ongecentrifugeerd de droger in gegaan. Hij is nu wel gecentrifuggerd. Niks aan de hand dusZo ben opgelucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |