Idd. Hij noemde Hamasleider al-Rantissi ooit een 'onschuldige kinderarts'quote:Op zondag 6 juni 2004 15:27 schreef _The_General_ het volgende:
Het is een extremist, wel een erg domme trouwens....![]()
vraag ik me ook afquote:Op zondag 6 juni 2004 15:27 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Idd. Hij noemde Hamasleider al-Rantissi ooit een 'onschuldige kinderarts'.
Wat zzzzeg je over iszzzzlam? Iszzzlam is goed, ik zzzzweer het je!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef pfaf het volgende:
Moslim-users zijn okay.
Kortzichtige, extreme moslim users zijn uiteraard nog meer okay.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat zzzzeg je over iszzzzlam? Iszzzlam is goed, ik zzzzweer het je!!!
Slotje dan maar?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:31 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vind dit wel allemaal erg veel eer voor hem
Hij doet uiteraard alsof.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:27 schreef _The_General_ het volgende:
Het is een extremist, wel een erg domme trouwens....![]()
Nee, anders krijg ik weer medelijden met Meki's niveau, laat hem maar open, die gast mag wel iets verdienen naast domheid.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slotje dan maar?.
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij doet uiteraard alsof..
Toch?.
Daarnet in een topic.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Bedankt Meki, we zullen altijd van je blijven houden![]()
Ik vind dat de hemel blauw is.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind Meki stom
Ik hou van pleonasmes jij blijkbaar ookquote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vind dat de hemel blauw is.
Moslim.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Daarnet in een topic.
Dora: Moslims zijn geitofielen.
Meki: Dora is een geit.
Zeker welquote:Op zondag 6 juni 2004 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik hou van pleonasmes jij blijkbaar ook![]()
Drent.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Moslim.
Ik woon in de randstad.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Drent.
Gedraag je dan ook niet zo boers en humorloos.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad.
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo boers en humorloos.
whyquote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind Meki stom
Boer'n heb'n ook humor!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo boers en humorloos.
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
why
Je krijgt credit van Meki Dora:quote:Op zondag 6 juni 2004 15:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Beetje zelfkennis en je zou het wetenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
why
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beetje zelfkennis en je zou het weten![]()
Zoo hee! We heben een echte terrorist op fok! Poe hee!!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je krijgt credit van Meki Dora:
http://meki-online.4t.com(...)en_volgens_meki.html
Uit zijn mond is dat een compliment.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je krijgt credit van Meki Dora:
http://meki-online.4t.com(...)en_volgens_meki.html .
je staat in de wachtlijstquote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kom ik nu in je terroristen lijst?
Meki denkt zelf volgens mij wel dat ie een echte moslim is...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wie hier denkt trouwens dat Meki een echte moslim is?
Ik niet..
Zo 1 die provocerend gedrag in de tram vertoont met zijn broeders en tieten kijkt en bier zuipt en achter de PC de vermoorde onschuld uithangt.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
Ik niet..
Ik ga ook voor niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
Ik niet..
waaromquote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
Meki, kan je bewijzen dat je een echte moslim bent? Heb foto's waar jij aan het bidden bent?
In zijn verjaardag-topic stond toch een foto van hem als kleuter (waar ie al een snor had)??.. Zou dat nog niet genoeg bewijzen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
Meki, kan je bewijzen dat je een echte moslim bent? Heb foto's waar jij aan het bidden bent?
Wel een foto met een snor, dat moet toch genoeg zijn?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
Zodat we jouw posts nog veel waardevoller gaan vinden en je een betere bron van wijsheid zult worden.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:07 schreef Meki het volgende:
waarom
Ik kan hem niet alleen laten. Valse moslims en ongelovigen gaan naar de hel, mijn bestevieze ongelovige.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef cyberterrorist het volgende:
als meki denkt dat hij een echte moslim is, laat hem dan gewoon![]()
misschien is ie dat wel, alleen met weinig kennis erover, weten jullie veel
Verander je naam ezelquote:Op zondag 6 juni 2004 16:09 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik kan hem niet alleen laten. Valse moslims en ongelovigen gaan naar de hel, mijn bestevieze ongelovige.
Inderdaad, zo zullen we zeker weten dat jouw uitspraken puur islamitisch zijn. Daar hechten wij veel waarde aan.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zodat we jouw posts nog veel waardevoller gaan vinden en je een betere bron van wijsheid zult worden.
Een beetje meer respect voor je god hè!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Verander je naam ezel
ik ben zelf ook moslim dus wat lul jequote:Op zondag 6 juni 2004 16:09 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik kan hem niet alleen laten. Valse moslims en ongelovigen gaan naar de hel, mijn bestevieze ongelovige.
Waarom?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Verander je naam
Beledig niet Allah de Almachtige, de Barmhartige, de Vergevensgezinde. Anders ga je naar de hel, de verblijfplaats vd ongelovigenquote:ezel
Ik ben Dyab Abou Jahjahquote:Op zondag 6 juni 2004 16:11 schreef cultheld het volgende:
Zou Meki stiekem Dyab Abou Jahjah zijn?
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ben Dyab Abou Jahjah.
jij bent pim fortuynquote:Op zondag 6 juni 2004 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
jij bent Sharon
jah dat zie ikquote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef sir_dalord het volgende:
zo, dat topic is ook weer afgelopen
Gelukkig wel... Nou deze nog ff volspammen...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef sir_dalord het volgende:
zo, dat topic is ook weer afgelopen
welke die van de Telegraafquote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nou Meki, waar blijft de foto?
Nee, ik ben niet zo'n dikke, vette, blubberige, bolle en kleine sukkel.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
jij bent Sharon
Dit neigt naar blasfemiequote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef AIIah het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Beledig niet Allah de Almachtige, de Barmhartige, de Vergevensgezinde. Anders ga je naar de hel, de verblijfplaats vd ongelovigen.
dan ben je Arafatquote:Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n dikke, vette, blubberige, bolle en kleine sukkel.
Link de foto gewoon even.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef Meki het volgende:
[..]
welke die van de Telegraaf
het is de Telegraaf van een halve jaar geleden
Nee, want ik heb geen baard en ik zet geen theedoek op mijn hoofd.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:42 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ben je Arafat
als ie online komt word ie weer gehackedquote:Op zondag 6 juni 2004 16:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Link de foto gewoon even.
En wanneer komt je site weer online?
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen baard en ik zet geen theedoek op mijn hoofd.
Nee, want ik knor niet, houd niet van modder (in tegenstelling tot Allah). Ik ben gewoon Dora.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ben je varken
Of ik?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... welke rel-user is nu vermakelijker? Bansheeboy of Meki?
Door wie? Tegenstanders van Allah?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:55 schreef Meki het volgende:
[..]
als ie online komt word ie weer gehacked
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Door wie? Tegenstanders van Allah?
Tegenstanders stuur ik naar de hel. Branden zullen ze!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Door wie? Tegenstanders van Allah?
Mail ze maar naar Allahweethetbeter@wanadoo.nl, dan zal ik een passende straf voor ze bedenken. Ze gaan iig naar de hel, dat is zeker.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
jah
maar ik weet wie
ik heb de Ip-nummers Al genoteerd
Ga je ze terug hacken??quote:Op zondag 6 juni 2004 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
jah
maar ik weet wie
Ga je ze nou dood vermoorden?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
jah
maar ik weet wie
Ach, zijn reacties en topics hebben me wel weer door de anders zeer saaie zondagmiddag heen geholpen.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Guidosaurus het volgende:
Och nee, Meki, zucht......
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Guidosaurus het volgende:
Och nee, Meki, zucht......
vanaf morgen is ie weer openquote:Op zondag 6 juni 2004 20:12 schreef petre86 het volgende:
bedankt voor het sluiten van je site?? ik weet niet waar ik je anders voor moet bedanken..
heb je site nooit gezien en het bespaard me een hoop tijd nu ik niet de hele site hoef te bekijken aangezien er niks meer op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |