whyquote:Op zondag 6 juni 2004 12:41 schreef Darklight het volgende:
Kan dit naar Onzin
alle huizen zijn gelijk gemaakt met dr grondquote:Op zondag 6 juni 2004 12:47 schreef -Lotte- het volgende:
Je kan het ook zien als een gewoon steviger bouwwerk. Als jij je Allah vreest en alles wilt geven.... dan denk je wel 20 keer na voordat je overgaat tot bouwen. Misschien is het wel expres gebouwd om heeeeeel lang mee te gaan, en is het fundament wel 10 keer sterker dan de andere huizen geweest.
Andere aarbevingen hebben al aangegeven dat ze in Turkije niet de beste huizenbouwers zijn...
Met andere woorden, indrukwekkend, opvallend.. maar absoluut in mijn ogen niet alleen mogelijk door een wonder.
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:47 schreef -Lotte- het volgende:
Je kan het ook zien als een gewoon steviger bouwwerk. Als jij je Allah vreest en alles wilt geven.... dan denk je wel 20 keer na voordat je overgaat tot bouwen. Misschien is het wel expres gebouwd om heeeeeel lang mee te gaan, en is het fundament wel 10 keer sterker dan de andere huizen geweest.
Andere aarbevingen hebben al aangegeven dat ze in Turkije niet de beste huizenbouwers zijn...
Met andere woorden, indrukwekkend, opvallend.. maar absoluut in mijn ogen niet alleen mogelijk door een wonder.
Ik ben gelovig... maar niet alle opmerkelijke dingen in het leven behoeven wonderen te zijn. Ik zeg niet dat het geen wonder is, maar dat het niet PERSE een wonder hoeft te zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:51 schreef meki2 het volgende:
[..]
haha typisch een eigenwijze ongelovige kan je er soms niet tegen dat dit een wonder is en dat als daar een kerk stond dat die kerk wel zou neerstorten in plaats van moskee
Hoeft niet nee..quote:Op zondag 6 juni 2004 12:57 schreef meki2 het volgende:
dit is ook geen wonder neee absoluut niet http://www.omislam.com/images/allahhand.jpg
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef RichardQuest het volgende:
Die allah van je heeft blijkbaar een aardbeving veroorzaakt in Turkije waardoor waarschijnlijk veel doden zijn gevallen
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef RichardQuest het volgende:
Die allah van je heeft blijkbaar een aardbeving veroorzaakt in Turkije waardoor waarschijnlijk veel doden zijn gevallen
noem er maar een op danquote:Op zondag 6 juni 2004 13:01 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Hoeft niet nee..
Ik kan er zo duizenden andere verklaringen voor verzinnen.
omdat er steeds meer homo s en lesbie s komen en denk je dat god daar blij mee isquote:Op zondag 6 juni 2004 13:08 schreef RichardQuest het volgende:
In Turkije is 98% van de mensen gelovig, vrind. Waarom krijgen die mensen daar een tikje op de vingers?
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef achmet het volgende:
98% my ass 98% ZEGT dat maar is het niet...
hoeveel % hier zegt dat ie moslim is maar is elke avond te vinden in een bar met een biertje in zn hand
Wat een copy-cat, die Allah van je. Dat heeft God ook al eens gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:07 schreef achmet het volgende:
omdat 9 van de 10 niet meer gelovig is.. zie het maar als een tikje op de vingers
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:09 schreef meki2 het volgende:
[..]
omdat er steeds meer homo s en lesbie s komen en denk je dat god daar blij mee is
Natuurlijk niet, want dan planten minder mensen zich voort en heeft Allah minder mensen om het leven te verpesten!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:09 schreef meki2 het volgende:
omdat er steeds meer homo s en lesbie s komen en denk je dat god daar blij mee is
Vertel jij het me maar?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef achmet het volgende:
98% my ass 98% ZEGT dat maar is het niet...
hoeveel % hier zegt dat ie moslim is maar is elke avond te vinden in een bar met een biertje in zn hand
Of je nu gelooft in evolutie of in schepping, de mens heeft waarschijnlijk niet meteen de mogelijkheid gehad zijn enorm uitgebreide woordenschat op te tekenen zodat iedereen eromheen het zou begrijpen. Taal heeft dus een begin gehad voor de eerste mensen. Zover ik weet is Arabisch een oude taal, maar niet de oudste taal. Misschien zocht degene die het woord 'Allah' opschreef naar een manier hoe hij dit meest belangrijke woord in heel de taal zou kunnen onthouden. Hij schreef met zijn hand... zag zijn handen elke dag... en alles wat hij deed, het eten verbouwen, het voeden van zijn kinderen enz... dat deed hij met zijn handen. Daarom vond hij het aannemelijk om de naam van Allah dezelfde vorm te geven als zijn hand.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:08 schreef meki2 het volgende:
[..]
noem er maar een op dan
dan stuurt allah een paar van deze naar jou en naar die moscovitch http://www.omislam.com/indexsidan/djin.jpgquote:Op zondag 6 juni 2004 13:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat een copy-cat, die Allah van je. Dat heeft God ook al eens gedaan.
Oppassen, God heeft zijn zaakjes best goed op papier laten zetten, straks stuurt hij Moscovitch nog achter Allah aan.
Ja. Maar ik snap je niet. Zijn al die 6.000 doden homo's?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:13 schreef achmet het volgende:
onzin praten blijft het makkelijkst..
He gat, die trol uit Lord of the Rings weer.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:14 schreef meki2 het volgende:
dan stuurt allah een paar van deze naar jou en naar die moscovitch http://www.omislam.com/indexsidan/djin.jpg
De gebouwen die eromheen stonden zijn gewoon zo goedkoop mogelijk uit de grond gestampt zonder met bouwvoorschriften of wat dan ook rekening te houden. Schijnt daar vaker te gebeurenquote:Op zondag 6 juni 2004 12:49 schreef Meki het volgende:
[..]
alle huizen zijn gelijk gemaakt met dr grond
en de Moskee niet hoe is dat te verklaren
het kan wel wat je zegt
nou als je het vanuit het arabisch leest klopt het helemaalquote:Op zondag 6 juni 2004 13:13 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Of je nu geloofd in evolutie of in schepping, de mens heeft waarschijnlijk niet meteen de mogelijkheid gehad zijn enorm uitgebreide woordenschat op te tekenen zodat iedereen eromheen het zou begrijpen. Taal heeft dus een begin gehad voor de eerste mensen. Zover ik weet is Arabisch een oude taal, maar niet de oudste taal. Misschien zocht degene die het woord 'Allah' opschreef naar een manier hoe hij dit meest belangrijke woord in heel de taal zou kunnen onthouden. Hij schreef met zijn hand... zag zijn handen elke dag... en alles wat hij deed, het eten verbouwen, het voeden van zijn kinderen enz... dat deed hij met zijn handen. Daarom vond hij het aannemelijk om de naam van Allah dezelfde vorm te geven als zijn hand.
Je vroeg om 'een' mogelijkheid, dit is er één.
Als je de tekening bekijkt... dan kloppen de lijnen ook niet helemaal. Misschien, en niet lullig bedoeld, komen de lijnen ook wel overeen met het gezicht van een Lama of een eilandengroep ergens in een oceaan. Ga je zo verder kijken... dan zal je ook genoeg andere namen tegenkomen in de natuur, namen van andere goden, mythen enz... namen hebben nou eenmaal ooit een vorm gekregen.
Gollum?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:14 schreef meki2 het volgende:
[..]
dan stuurt allah een paar van deze naar jou en naar die moscovitch http://www.omislam.com/indexsidan/djin.jpg
Onzin lezen kennelijk ook.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:13 schreef achmet het volgende:
onzin praten blijft het makkelijkst..
Als je zelf iets passend kan maken, dan zal het achteraf wel kloppen ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:15 schreef meki2 het volgende:
[..]
nou als je het vanuit het arabisch leest klopt het helemaal
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:15 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Gollum?
nee djin je hebt mensen en je hebt djins deze djins zijn uit het hellevuur gemaakt en wij van klei en waterquote:Op zondag 6 juni 2004 13:15 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Gollum?
Is dat een homo?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:17 schreef meki2 het volgende:
[..]
nee djin je hebt mensen en je hebt djins deze djins zijn uit het hellevuur gemaakt en wij van klei en water
Ziet er eerder uit alsof dit ding van klei is gemaakt, of gips natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:17 schreef meki2 het volgende:
nee djin je hebt mensen en je hebt djins deze djins zijn uit het hellevuur gemaakt en wij van klei en water
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:13 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Of je nu gelooft in evolutie of in schepping, de mens heeft waarschijnlijk niet meteen de mogelijkheid gehad zijn enorm uitgebreide woordenschat op te tekenen zodat iedereen eromheen het zou begrijpen. Taal heeft dus een begin gehad voor de eerste mensen. Zover ik weet is Arabisch een oude taal, maar niet de oudste taal. Misschien zocht degene die het woord 'Allah' opschreef naar een manier hoe hij dit meest belangrijke woord in heel de taal zou kunnen onthouden. Hij schreef met zijn hand... zag zijn handen elke dag... en alles wat hij deed, het eten verbouwen, het voeden van zijn kinderen enz... dat deed hij met zijn handen. Daarom vond hij het aannemelijk om de naam van Allah dezelfde vorm te geven als zijn hand.
Je vroeg om 'een' mogelijkheid, dit is er één.
Als je de tekening bekijkt... dan kloppen de lijnen ook niet helemaal. Misschien, en niet lullig bedoeld, komen de lijnen ook wel overeen met het gezicht van een Lama of een eilandengroep ergens in een oceaan. Ga je zo verder kijken... dan zal je ook genoeg andere namen tegenkomen in de natuur, namen van andere goden, mythen enz... namen hebben nou eenmaal ooit een vorm gekregen.
Klei en water?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:17 schreef meki2 het volgende:
Hellevuurquote:Op zondag 6 juni 2004 13:17 schreef meki2 het volgende:
[..]
als je niks te doen hebt ga maar je moeder pesten.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klei en water?
Ja, Adam en Eva ook. Het blijft ook zo'n copyrightinfringer, die Allah van je!
hoe zou dat komen??????quote:Op zondag 6 juni 2004 13:20 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Hellevuur
Ben altijd weer nieuwsgierig naar de oorsprong van deze gedachte..
Je moet toch een hele erge straf bedenken voor je tegenstanders, en voor de mensen die slecht zijn, en die niet in jouw geloof geloven? Nou, de ergste pijn zal wel die door vuur zijn... en dat dan in alle eeuwigheid.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:20 schreef -Lotte- het volgende:
Hellevuur
Ben altijd weer nieuwsgierig naar de oorsprong van deze gedachte..
goed geradenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet toch een hele erge straf bedenken voor je tegenstanders, en voor de mensen die slecht zijn, en die niet in jouw geloof geloven? Nou, de ergste pijn zal wel die door vuur zijn... en dat dan in alle eeuwigheid.
Hey jij daar, beantwoord mijn vraag 's. Zijn al die 6.000 doden van de aardbeving homo?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:21 schreef meki2 het volgende:
[..]
als je niks te doen hebt ga maar je moeder pesten.
Maar natuurlijk, twijvel jij aan het oordeel van de almachtige Allah?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:23 schreef RichardQuest het volgende:
Hey jij daar, beantwoord mijn vraag 's. Zijn al die 6.000 doden van de aardbeving homo?
Ik ben er wel nieuwsgierig naar...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:22 schreef meki2 het volgende:
[..]
hoe zou dat komen??????
Ik zou bijna zélf een religie kunnen verzinnen, zo moeilijk is dat blijkbaar niet...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:22 schreef meki2 het volgende:
goed geraden![]()
een saaie zondag is daar een uitstekende dag voorquote:Op zondag 6 juni 2004 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou bijna zélf een religie kunnen verzinnen, zo moeilijk is dat blijkbaar niet....
Jij zegt dat het komt door de homo's, dan wens ik ook enige uitleg. Waarom worden gelovige moslims door allah vermoord en de ongelovige homo's in een of andere gaybar in Amsterdam niet?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:24 schreef meki2 het volgende:
vraag het aan hun als je ze tegen komt
Christendom kent toch de poel die brandt van vuur en zwavel? En het tandengeknars etc?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:25 schreef -Lotte- het volgende:
Ik ben er wel nieuwsgierig naar...
De Koran is voor een gedeelte overgenomen uit de bijbel, en hoewel de bijbel spreekt over het woord Hel, wordt hiermee in het OT niet gedoeld op een eeuwige verbranding, maar gewoon de dood.
De opvatting van het woord Hel als zijnde wel een eeuwig vuur, kwam in die tijden wel veel voor bij andere volken en overleveringen binnen heidense volkeren.
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christendom kent toch de poel die brandt van vuur en zwavel? En het tandengeknars etc?
En 't christendom is ouder dan de islam.
De islam zal het dus waarschijnlijk hebben overgenomen uit het christendom.
Christendom bestaat 2000 jaar, met ook heeeel veel mensen, en het groeit ook in heeeel veel landen, en mijn pappa is sterker dan die van jou en hij gooit de jouwe zo in een boom.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:44 schreef Meki het volgende:
Islaam bestaat al 1400 jaar ( 1.4 Miljard mensen al )
Islaam groeit , de christendom krimpt in
Noem eens wonderen die zijn gebeurd bij Christendomquote:Op zondag 6 juni 2004 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christendom bestaat 2000 jaar, met ook heeeel veel mensen, en het groeit ook in heeeel veel landen, en mijn pappa is sterker dan die van jou en hij gooit de jouwe zo in een boom.
grinnekquote:Op zondag 6 juni 2004 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christendom bestaat 2000 jaar, met ook heeeel veel mensen, en het groeit ook in heeeel veel landen, en mijn pappa is sterker dan die van jou en hij gooit de jouwe zo in een boom.
kruistochtenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Noem eens wonderen die zijn gebeurd bij Christendom
Het hele Katholicisme is gebaseerd op die achterlijke "wonderen".quote:Op zondag 6 juni 2004 13:49 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat jezus, net als mohamed, leed aan grootheidwaanzin hebben ze anderen weten te overtuigen dat ze wonderen konden verrichten en een lijntje met god hadden. dus ja of je van wonderen kan spreken...nu zou je snel opgepakt worden als je een nieuwe profeet zegt te zijn. dit is wat ik geloof.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah is godquote:Op zondag 6 juni 2004 13:51 schreef sir_dalord het volgende:
zeg, het is verdomme toch geen "mijn geloof is veel beter dan de jouwe en mijn geloof heeft veel meer wonderen" ?
jullie geloven in allah, ik geloof in god..
punt
Da's een ander topic.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:49 schreef Meki het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's een ander topic.
Maar er zijn bijvoorbeeld huilende Maria-beelden enzo. En er zijn wel eens mensen die een aardappel doorsnijden, en dan zien ze in het snijvlak ineens een afbeelding van Jezus, of Elvis. Zoek maar 's op internet naar wonderen, en heiligverklaringen, daar is een lange traditie in.
Ook de modernere kerken, met name de charismatische stromingen, hebben ervaring met wonderen, loop maar eens de eerste de beste christelijke boekwinkel binnen.
allah is jouw god, niet de mijne...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah is god
er is geen een wonder gebeurt met Christendom
BIJBEL en nou opzouten.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron ?
Ik heb je net voorbeelden gegeven....quote:Op zondag 6 juni 2004 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah is god
er is geen een wonder gebeurt met Christendom
Bijvoorbeeld de boekenkast van mijn moeder.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef Meki het volgende:
Bron ?
BIJBEL lees ik nietquote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
BIJBEL en nou opzouten.
dan kan je ook geen mening hebben. ik heb allebei gelezen omdat ik wel eens wilde weten welke tekst in staat is om mensen al duizenden jaren klein te houden en hun individuele ontwikkeling te remmen of zelfs te vernietigen. bovendien wordt er in de koran genoeg gesproken over de wonderen die jesus allemaal meemaakte. dus je kent je eigen boek blijkbaar niet zo goed.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:58 schreef Meki het volgende:
[..]
BIJBEL lees ik niet
ik lees de KORAN
Rel-kloontjes lezen uiteraard zeer selectief.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:59 schreef RichardQuest het volgende:
Je leest mijn posts ook niet, wel?
jawelquote:Op zondag 6 juni 2004 13:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je leest mijn posts ook niet, wel?
Het pad des levens is smal... en er zijn er weinigen die het bewandelen.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Islaam bestaat al 1400 jaar ( 1.4 Miljard mensen al )
Islaam groeit , de christendom krimpt in
Het erge is dat Meki geen relkloon isquote:Op zondag 6 juni 2004 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rel-kloontjes lezen uiteraard zeer selectief.
wat bedoel je daarmeequote:Op zondag 6 juni 2004 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rel-kloontjes lezen uiteraard zeer selectief.
dat je poep praat...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:02 schreef Meki het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee
Rel-user, pardon.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:01 schreef RichardQuest het volgende:
Het erge is dat Meki geen relkloon is
daar dient meki2 voorquote:Op zondag 6 juni 2004 14:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het erge is dat Meki geen relkloon is
geen wonderenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het hele Katholicisme is gebaseerd op die achterlijke "wonderen".
http://www.kro.nl/wondere(...)1&SourcePageID=27219
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
geen wonderen
aha er zijn geen wonderen
En er zijn ooit nooit mensen op de maan geweet en napoleon heeft niet bestaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
geen wonderen
Meki2 ben ik nietquote:Op zondag 6 juni 2004 14:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daar dient meki2 voor
Wat? Volgens de katholieke gebeuren er wonderen bij de vleet. Volgens jou (moslim) ook. Ook de Christenen hebben hun wondertjes.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:04 schreef Meki het volgende:
[..]
geen wonderen
ik kom met bewijzen jij nietquote:Op zondag 6 juni 2004 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat? Volgens de katholieke gebeuren er wonderen bij de vleet. Volgens jou (moslim) ook. Ook de Christenen hebben hun wondertjes.
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moest net poepen, meki. Ik had een drol gelegd in de vorm van iets wat op een djing leek. Wat moet ik nu doen?
heeft ie al gedaan, hij heeft jou gemaakt.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:53 schreef Linz het volgende:
anyway, als allah of god werkelijk z'n bestaan wil bewijzen zal hij toch wel iets indrukwekkenders moeten laten zien.
ik was net daar op ik zag alleen maar oorlog-shitquote:Op zondag 6 juni 2004 14:08 schreef RichardQuest het volgende:
De "bewijzen" staan in de KRO afleveringen.
van een achterlijke moskee die toevallig is blijven staan...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kom met bewijzen jij niet
Wat is het bewijs dan? Ik heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kom met bewijzen jij niet
Wanneer heb jij die keuze gemaakt?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:08 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan, hij heeft jou gemaakt.
en trouwens, waarom zou hij dat doen? het is toch ieder z'n eigen keus of je het gelooft of niet![]()
Die oorlogen zijn een straf van de Christlijke God, omdat er zoveel homo's zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik was net daar op ik zag alleen maar oorlog-shit
ik werd ermee geboren, en later, toen ik oud genoeg was begon ik er ook echt in te gelovenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wanneer heb jij die keuze gemaakt?
en lesbie s niet te vergetenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die oorlogen zijn een straf van de Christlijke God, omdat er zoveel homo's zijn.
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:09 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Wat is het bewijs dan? Ik heb het nog niet gezien.
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die oorlogen zijn een straf van de Christlijke God, omdat er zoveel homo's zijn.
dus jullie geloof is als een grote vis?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat op de foto s staat Allah ( in het Arabisch )
Is er ooit een moment geweest dat je niet geloofde in Allah?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:10 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ik werd ermee geboren, en later, toen ik oud genoeg was begon ik er ook echt in te geloven![]()
Staat in de Bijbel. Homo s zijn verderfelijk. God strafte de homo s en lesbies s in die oorlogen. Hitler was homo en Eva Braun lesbie.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:12 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
ooooh, en ik maar denken dat het de schuld was van de jodenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Staat in de Bijbel. Homo s zijn verderfelijk. God strafte de homo s en lesbies s in die oorlogen. Hitler was homo en Eva Braun lesbie.
neeh op de vis stond allahquote:Op zondag 6 juni 2004 14:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dus jullie geloof is als een grote vis?
![]()
Dat heeft die visser met een stift gedaan, dat zie je zo.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:11 schreef Meki het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heeft die visser met een stift gedaan, dat zie je zo.
nou niet geloven kun je het niet noemen. als klein jochie dacht je niet aan zulke dingen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is er ooit een moment geweest dat je niet geloofde in Allah?
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:15 schreef Mwanatabu het volgende:
He Meki, noem eens een wonder dat in de Koran vermeld staat. (En dus niet een "miraculeus" overeind gebleven moskee maar iets van de orde van een uiteen splijtende zee of Mohammed die over water loopt oid.)
Zelfkennis is okay.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:16 schreef Meki het volgende:
als ik het zeg gaan jullie me niet geloven
Als je dat ziet als een bewijs... dan zou ik nog maar eens goed nadenken over de fundering voor je geloof.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat er geen wonderen in gebeurd zijn, en dan vragen wat eigenlijk de bedoeling van het geloof is.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:15 schreef Meki het volgende:
Wat houdt de christendom eigenlijk in
in de Koran staat dat 11/9 allang gepland staatquote:Op zondag 6 juni 2004 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelfkennis is okay..
gepland nog wel?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:19 schreef Meki het volgende:
[..]
in de Koran staat dat 11/9 allang gepland staat
alles wat je noemt is interpretabel. en dat met die hand was zelfs hylarisch. als je een symbool of ondudelijk stuk tekst hebt, dan kan je daar alles in lezen en op een gegevenmoment kan je het symbool zelfs nog in de puntjes op een ei terugvinden.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:19 schreef Meki het volgende:
[..]
best grof als je het al wist om dan niet die honderden onschuldige mensen te waarschuwen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gepland nog wel?
dus jullie wisten het al?
waardan? is dat zo belangerijk? het werk van een stelletje watjes, om wat onschuldige mensen te doden!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het er stond pakten de aanhangers een vliegtuig en gingen op pad..quote:Op zondag 6 juni 2004 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gepland nog wel?
dus jullie wisten het al?
pas toen het gebeurt wasquote:Op zondag 6 juni 2004 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best grof als je het al wist om dan niet die honderden onschuldige mensen te waarschuwen.
ehmm i rest my case...je hebt me weten te overtuigen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:23 schreef Meki het volgende:
[..]
pas toen het gebeurt was
had iemand het opgezocht op de Koran en dat stond daarop
jah triestquote:Op zondag 6 juni 2004 14:22 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
waardan? is dat zo belangerijk? het werk van een stelletje watjes, om wat onschuldige mensen te doden!![]()
Waarom zou het erin staat denk je? was het zo'n grote daad, was het heldhaftig? was het iets belangerijks voor de islam?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:23 schreef Meki het volgende:
[..]
pas toen het gebeurt was
je hebt gelijkquote:Op zondag 6 juni 2004 14:24 schreef Meki het volgende:
[..]
jah triest
het is ook triest wat VS in Irak doet
ja, daar niet van. Maar je moet het niet moeilijker maken voor jezelf (ons). Dat 11/9 in de koran staat is dus echt bullshit!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:24 schreef Meki het volgende:
[..]
jah triest
het is ook triest wat VS in Irak doet
het stond iets over flattenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:25 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Waarom zou het erin staat denk je? was het zo'n grote daad, was het heldhaftig? was het iets belangerijks voor de islam?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:26 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ja, daar niet van. Maar je moet het niet moeilijker maken voor jezelf (ons). Dat 11/9 in de koran staat is dus echt Een FEIT
wat denk je zelfquote:Op zondag 6 juni 2004 14:28 schreef -Lotte- het volgende:
Meki... ondersteunt in jou ogen de Koran de inhoud van de bijbel?
dus omdat ze het over flatten hebben, en het wtc toevallig ook een flat was, zouden ze het daarover hebben?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef Meki het volgende:
[..]
het stond iets over flatten
op Hijeb 11 en nummer 9
dan weet je het meteen als je Arabisch kent
waarom het erop stond weet ik niet maar ik zal het ff navragen
Ik denk van wel...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
wat denk je zelf
heb je de Koran ( eerst handen wassen )quote:Op zondag 6 juni 2004 14:29 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
dus omdat ze het over flatten hebben, en het wtc toevallig ook een flat was, zouden ze het daarover hebben?![]()
maar ik ga zometeen ff kijken
Dus daarvoor had niemand nog dat stukje van de Koran gelezen?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:23 schreef Meki het volgende:
[..]
pas toen het gebeurt was
ik ga vanavond naar huis, dan zoek ik het opquote:Op zondag 6 juni 2004 14:30 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je de Koran ( eerst handen wassen )
kan je Arabisch
mischien welquote:Op zondag 6 juni 2004 14:32 schreef sir_dalord het volgende:
het kan toch ook zo zijn dat bin laden het express op die datum deed om het zo te laten lijken alsof het een heilige daad is..
of ben ik mis?
soratt dahaaaquote:Op zondag 6 juni 2004 14:34 schreef -Lotte- het volgende:
De koran, zelf, de hoogste autoriteit voor alle moslims, geeft gezag aan de bijbel, door zijn authenticiteit aan te nemen tot tenminste de zevende tot de negende eeuw. Bekijk de volgende soera’s:
Soera al-Baqarah 2:1136 wijst erop dat er geen verschil is tussen de geschriften die de koran vooraf gingen, hij luidt: “... in hetgeen ons is geopenbaard... en Jezus... Wij maken geen onderscheid tussen hen.” Soera Al-I-Imran 3:2-3 continueert: “Allah!... Hij zond voordien de Torah en het Evangelie als leiding voor het volk” Soera Nisaa 4:136 gaat hiermee verder door de moslims aan te sporen om “gelooft... in het Boek, dat Hij voordien openbaarde.” In soera al-Maida 5:46-52 vinden we een directe oproep aan christenen om in hun geschriften te geloven: “...En Wij deden Jezus, zoon van Maria in hun voetsporen treden, vervullende, hetgeen vóór hem in de Torah was (geopenbaard), en Wij gaven hem het Evangelie. En laat de mensen van het Evangelie richten naar hetgeen Allah daarin heeft geopenbaard en wie niet richten naar hetgeen Allah heeft geopenbaard, zijn de overtreders.” Opnieuw vinden we in soera al-Maidah 5:68 een overeenkomstige oproep: “O, mensen van het Boek, gij steunt op niets voordat gij de Torah en het Evangelie en hetgeen u van UW HEER is nedergezonden, onderhoudt.”
Om dit idee van de autoriteit van het nieuwe en oude testament aan te moedigen vinden we in soera 10:97 dat moslims geadviseerd wordt om deze geschriften te raadplegen wanneer ze over hun eigen in twijfel zijn: “En als gij over hetgeen Wij tot u hebben nedergezonden twijfelt, vraagt dan degenen die het Boek vóór u hebben gelezen. Inderdaad, de waarheid is van uw Heer tot u gekomen” En om dit punt te benadrukken wordt het advies herhaald in soera 21:7: “En vóór u zonden Wij slechts mannen aan wie Wij een openbaring hadden gezonden - Vraagt degenen, die de Vermaning bezitten, indien gij het niet weet."
Tenslotte, in soera Ankaboet 29:46 worden moslims gevraagd om niet de autoriteit van de geschriften van de christenen in twijfel te trekken: “En twist met de mensen van het Boek slechts op de goede wijze... Wij geloven in hetgeen ons is geopenbaard en hetgeen u is geopenbaard."
Als er iets in deze soera’s duidelijk is, is het dat de koran met nadruk de Thora en het Evangelie als authentieke en gezaghebbende openbaringen van God bekrachtigt. Dit valt samen met wat christenen evenzo geloven.
Verder, zowel de christelijke geschriften als de moslimse koran houden respectievelijk houdt vast aan de voorwaarde dat God zijn woord niet verandert. Hij verandert zijn openbaring niet (ondanks de wet van abrogatie die gevonden wordt in de koran). Soera Joenos 10:64 zegt: “De woorden van Allah kennen geen verandering.” Dit wordt herhaald in soera al-An’aam 6:34: “Er is niemand die de woorden van Allah kan veranderen.”, ook gevonden in soera Kaf 50:28,29.
Nostradamus was katholiek.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef Meki het volgende:
maar jah staat dat ook in de bijbel
wie is datquote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nostradamus was katholiek..
wat groupiesquote:Op zondag 6 juni 2004 14:37 schreef Meki het volgende:
[..]
wie is dat
wie heeft de bijbel gemaakt
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef mechatronics het volgende:
Wat ook wel lache is, Christenen en Islamieten geloven allebei in Abraham, volgens mij had die onder andere de zoons Mozes en Mohammed
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat groupies
wie heeft de koran geschreven?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef Meki het volgende:
[..]
verzonnen dus
de Koran is vanuit de lucht naar Mohammed gekomenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wie heeft de koran geschreven?
jup, nu wel, de leiders van vroeger hebben hem naar hun eigen zin aangepast, wat ze niet aanstond haalden ze eruit, of veranderen ze.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef Meki het volgende:
[..]
verzonnen dus
Ik zie toch pal naast die moskee nog een flatgebouw staan, een ook een meter of 20 erachter staat nog een rijtje huizen overeind (hoewel een paar daarvan zo te zien nog maar amper overeind staan).quote:Op zondag 6 juni 2004 12:26 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
alle huizen zijn ingestort behalve de Moskee
[afbeelding]
Ook toevallig dat ie bij Mohammed terecht kwam en niet bij Henk Pietersen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Meki het volgende:
de Koran is vanuit de lucht naar Mohammed gekomen
ook over hier zal ik meer gaan vragen
stem voor Mekiquote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef mechatronics het volgende:
*stem voor mechatronics, gratis OV gratis ziekenzorg, nooit meer werken, gratis hangmat en 2 palmbomen voor iederen, plus een XBox / PS2 / PC en 5000,- voor elke werkloze
vote mechatronics for president*
kan je je reactie misschien even vertalen?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
soratt dahaaa
de bijbel is overnomen van de Koranquote:Op zondag 6 juni 2004 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook toevallig dat ie bij Mohammed terecht kwam en niet bij Henk Pietersen..
jullie begrijpen hem nietquote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
kan je je reactie misschien even vertalen?
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:45 schreef Meki het volgende:
[..]
stem voor Meki
- Gratis OV
- Gratis Winkelen bij Meki Shop
- Gratis vakantie
En net zei je nog dat de islam maar 1400 jaar oud is?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
de bijbel is overnomen van de Koran
sorry ho'r, maar wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk vriend.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En net zei je nog dat de islam maar 1400 jaar oud is?
En het christendom is ca. 2000 jaar geleden begonnen met de geboorte van Jezus.
Je liegt dus. Dat mag niet van Allah.
JUIST! nu ik je aandacht heb, wie mag voor gratis OV gaan betalen?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:45 schreef Meki het volgende:
[..]
stem voor Meki
- Gratis OV
- Gratis Winkelen bij Meki Shop
- Gratis vakantie
Ik zal het even overtypen voor de users die geen bijbel hebben:quote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
In Jeremia 18 vers 3b staat trouwens al de eerste computergebruiker beschreven.
sorry hoor maar de bijbel was er heel wat eerder dan de koranquote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
klopt, in de bijbel stond zelfs dat er daarna nog 1 laatste geloof zou komen. De islam!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sorry hoor maar de bijbel was er heel wat eerder dan de koran![]()
Bron?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef cyberterrorist het volgende:
klopt, in de bijbel stond zelfs dat er daarna nog 1 laatste geloof zou komen. De islam!
staat (stond misschien) in de bijbel, sorry ik heb alleen geen bronquote:Op zondag 6 juni 2004 14:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bron?
Lijkt me onwaarschijnlijk dat het er (nu) in staat.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:02 schreef cyberterrorist het volgende:
staat (stond misschien) in de bijbel, sorry ik heb alleen geen bron![]()
maar ik zal gaan zoeken![]()
waarom? als je het zelf niet interessant genoeg vind, ga je toch naar een ONZ topic ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het een wonder dat dit topic nog open is...
bronquote:Op zondag 6 juni 2004 14:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sorry hoor maar de bijbel was er heel wat eerder dan de koran![]()
het is gewoon zo.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:16 schreef Meki het volgende:
[..]
bron
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:16 schreef Meki het volgende:
bron
Alsjeblieft.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
En net zei je nog dat de islam maar 1400 jaar oud is?
En het christendom is ca. 2000 jaar geleden begonnen met de geboorte van Jezus.
Je liegt dus. Dat mag niet van Allah.
dat is geen bronquote:Op zondag 6 juni 2004 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft.
Je vindt jezelf geen goede bron? Nouja, op zich ben ik dat wel met je eens...quote:Op zondag 6 juni 2004 15:19 schreef Meki het volgende:
dat is geen bron
Islam is wel 1400 jaar oudquote:Op zondag 6 juni 2004 15:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je vindt jezelf geen goede bron? Nouja, op zich ben ik dat wel met je eens...
Je zei dat de islam 1400 jaar oud is.
En ca. 2000 jaar geleden begon het christendom.
Kun jij rekenen? 2000 min 1400 is...?
Bewijs jij maar dat de islam 1400 jaar oud is.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:22 schreef Meki het volgende:
Islam is wel 1400 jaar oud
maar de andere niet daar is geen bewijs voor
we leven nu toch in het jaar 2004 na christus?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam is wel 1400 jaar oud
maar de andere niet daar is geen bewijs voor
we leven is het jaar 1425quote:Op zondag 6 juni 2004 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat de islam 1400 jaar oud is.
dat zeggen imaamsquote:Op zondag 6 juni 2004 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat de islam 1400 jaar oud is.
Dus je had rond de jaartelling eerst Christenen en Joden en die in God geloofden en 600 jaar later het nog eens op gingen schrijven en bedachten dat er een Messias was.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeggen ze niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Meki het volgende:
dat zeggen imaams
dat zegt de Koran
Dat is helemaal niet zo. Bewijs het maar eens.quote:waarom neemt de Islaam toe
en waarom krimpt de Christendom in ??
jongens jongens jongens, zo blijven we bezig met het bewijzenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Dat is helemaal niet zo. Bewijs het maar eens.
Omdat de Christenen kennelijk dermate tolleranter zijn geworden en het in de meeste gevallen niet meer nodig vinden om hun geloof met het zwaard te verspreiden.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Meki het volgende:
waarom neemt de Islaam toe
Geef jij dan ook eens bronnen.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeggen imaams
dat zegt de Koran
In Europa, omdat mensen zoals jij hier nou eenmaal graag willen komen wonenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik meen het uiteraard niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef cyberterrorist het volgende:
jongens jongens jongens, zo blijven we bezig met het bewijzen![]()
Omdat ongedierte zich razendsnel verspreidt?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Meki het volgende:
Hij vraagt toch specifiek wat jij denkt?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
wat denk je zelf
helaas ontbreekt mijn broeder hier wat kennis.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:52 schreef -Lotte- het volgende:
Conclusie..
Meki is een zichzelf tegensprekende relnicht, weet niet waar hij over praat. Hij heeft geen verstand van ook maar de inhoud van de Koran en wil er wel graag over meepraten om zo interessant over te komen.
In mijn ogen geen discussie meer maar een ja-nee spelletje met een kind.
neeh foutquote:Op zondag 6 juni 2004 15:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Omdat de Christenen kennelijk dermate tolleranter zijn geworden en het in de meeste gevallen niet meer nodig vinden om hun geloof met het zwaard te verspreiden..
oke een halve jaar geleden stond het op de voorpagina van Telegraafquote:Op zondag 6 juni 2004 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeggen ze niet.
Bewijs het maar eens.
[..]
Dat is helemaal niet zo. Bewijs het maar eens.
De enige oplossing voor wat?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh fout
met een zwarad hoe kom je daarbij
veel mensen zien nu dat Islaam de enige oplossing is
Berichten in de telegraaf moet je sws niet gelovenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
oke een halve jaar geleden stond het op de voorpagina van Telegraaf
Moskeeen stromen vol , kerken blijven leeg
Nee hoor, je vergist je.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:38 schreef Meki het volgende:
oke een halve jaar geleden stond het op de voorpagina van Telegraaf
Moskeeën zijn ook veel kleiner, dus die zijn eerder vol.quote:Moskeeen stromen vol , kerken blijven leeg
voor de paradijsquote:Op zondag 6 juni 2004 15:39 schreef Elocyp het volgende:
[..]
De enige oplossing voor wat?
zoiets heet geloof ik nog steeds het paradijs hoor...quote:Op zondag 6 juni 2004 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
voor de paradijs
ok wat gaat er na je dood gebeuren bij Christendom
Ook naar het paradijsquote:Op zondag 6 juni 2004 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
voor de paradijs
ok wat gaat er na je dood gebeuren bij Christendom
Ik lees er: "Ook etnische minderheden hebben te maken met kerkverlating."quote:Op zondag 6 juni 2004 15:44 schreef Meki het volgende:
http://www.hoegee.demon.nl/page47.html
lees en huiver
geloof me ze zijn niet "veel" kleiner.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
Moskeeën zijn ook veel kleiner, dus die zijn eerder vol.
Saai stukje tekst, waarom zou ik hiervan moeten huiveren.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:44 schreef Meki het volgende:
http://www.hoegee.demon.nl/page47.html
lees en huiver
Nouja, in kerken staan ook meer meubels, en beelden en versieringen enzo.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:47 schreef cyberterrorist het volgende:
geloof me ze zijn niet "veel" kleiner.
[afbeelding]
ben vaak in moskeeen geweest, en ze zijn niet veel kleiner ho'r, sommige zelfs veel groter![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef Adnan het volgende:
Pff wat zijn jullie nutteloos bezig zeg..ik geloof geen eens dat meki een moslim is...het is zo nep, en tja je doet zo nep..
over een geloof discussieren is gewoon simpel weg niet te doen. De een ziet de wonderen van Allah en zegt wow...de ander zegt dat het evolutie is...valt gewoon weinig aan te doen..
Feit blijft...Er is een duidelijk lijn in de 3 grootste godsdiensten te zien...het jodendom kwam, raakte in verval, God/Allah stuurde Jezus/Isa om de "Verdwaalde joden" weer te helpen en het boek weer correct te maken...Isa werd niet geaccepteerd..na een eeuw ofzo begon het weer wel te leven..alleen het boek wasn iet helemaal compleet..in de begin jaren wel daarna niet meer..er ontstonden 4 boeken..blabla...650 jaar na christus is de christendom in verval geraakt..mensen zijn aan het discussieren of engelen nou vrouwen zijn of mannen(hebben we ook in de middeleeuwen gehad)..Muhammed(sav) wordt gestuurd om de mensen te helpen, alleen omdat de wereld steeds kleiner word(massacommunicatie paarden meerdere volkeren) wordt er nu een algemene geloof gestuurd..naar iedereen(dus niet alleen naar de verdwaalde joden/christenen) en Allah geeft aan dat dit de laatste godsdienst is en het boek zal standhouden..en er is tot de dag van vandaag maar 1 boek, geen enkel letter is gewijzigd..Dat is pas de echte wonder van Islam
Overigens de Islam heeft geen haat tegen het jodendom en christendom...Dus waarom jullie tegen ons...het lijkt op de kruisiging van Jezus\Isa wel waarbij de joden het een sekte vonden enz...waarom? waarom vervallen jullie ook in deze haat..
Om maar toepasselijk te sluiten nog 1 vers uit de koran:
"62. Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren. "
Al-Baqarah
is de waarheidquote:Op zondag 6 juni 2004 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Saai stukje tekst, waarom zou ik hiervan moeten huiveren.
Gaat druk worden in dat paradijsquote:Op zondag 6 juni 2004 15:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ook naar het paradijs
En de moslims zien het als tekens zodat de mensen toch gaan geloven en zien het als een gift..want als je het niet ziet en je gaat als atheist dood..dan ben je voor eeuwig de lul, en dan ga je smeken dat je dood mag gaan..quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef Djaser het volgende:
Volgens mij moet Allah zich trouwens wel erg vervelen, dat hij cactussen gaat vervormen.
jij bent echt stoer man!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef Djaser het volgende:
Volgens mij moet Allah zich trouwens wel erg vervelen, dat hij cactussen gaat vervormen.
Ik heb wel wat beters te doen op de vroege ochtend dan naar sprookjes te gaan zitten luisteren.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:51 schreef Meki het volgende:
[..]
is de waarheid
wie van jullie gaat Zondag om 10.00 naar de kerk
Er is laatst een onderzoek gewest waarvan de conclusie was dat islamitische jongeren minder het geloof uitoefenen dan hun ouders. Ze gaan dus minder naar de moskee of nemen minder deel aan het gebed/ feestdagen.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:51 schreef Meki het volgende:
[..]
is de waarheid
wie van jullie gaat Zondag om 10.00 naar de kerk
Uhm...je bent dan toch al dood?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef Adnan het volgende:
dan ben je voor eeuwig de lul, en dan ga je smeken dat je dood mag gaan..
in wat geloof jequote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen op de vroege ochtend dan naar sprookjes te gaan zitten luisteren.
Niet in een god of een leven na de dood iig.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:59 schreef Meki het volgende:
[..]
in wat geloof je
dus als je dood bent dan ben je eeuwig doodquote:Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet in een god of een leven na de dood iig.
Nou ja je lichaam gaat dood alleen de gegevens in je kop en je gevoel (je ziel dus) blijft bestaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:59 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Uhm...je bent dan toch al dood?
Hoezo dat nou weer? Ik word er alleen moe van dat mensen overal een wonder in zien en het als bewezen achten terwijl er geen eens nut achter schuilt.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:56 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
jij bent echt stoer man!![]()
Snelle conclusie..quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dus als je dood bent dan ben je eeuwig dood
Aha okay. Maar wat schiet Allah er nou mee op om mensen die niet in hem geloven naar de hel te sturen? Ik vind zelf dat hij dan misbruik maakt van zijn positie. Mensen moeten toch zelf kunnen weten waar ze wel of niet in geloven. Als Allah per se wilt dat iedereen in hem gelooft dan kon hij dat toch van te voren regelen? Daar is hij tenslotte een god voor.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:02 schreef Adnan het volgende:
[..]
Nou ja je lichaam gaat dood alleen de gegevens in je kop en je gevoel (je ziel dus) blijft bestaan.
Dat zijn vast opblaaspoppen die Allah heeft besteld via Internetquote:Op zondag 6 juni 2004 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
Sommige moslims krijgen toch een dozijn maagden in het paradijs he?
Waar komen die maagden vandaan? Zijn die er speciaal voor gemaakt, of zijn dat moslim-meisjes die gestorven zijn?
Christenen moeten geloof ik allemaal op een harpje spelen in het paradijs.
Zeg het maar tegen Allah als je dood bentquote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Aha okay. Maar wat schiet Allah er nou mee op om mensen die niet in hem geloven naar de hel te sturen? Ik vind zelf dat hij dan misbruik maakt van zijn positie. Mensen moeten toch zelf kunnen weten waar ze wel of niet in geloven. Als Allah per se wilt dat iedereen in hem gelooft dan kon hij dat toch van te voren regelen? Daar is hij tenslotte een god voor.
de anderen zijn bedachtquote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Allah zegt dus dat er maar 2 zeeën zijn? Terwijl er toch duidelijk veel meer oceanen zijn.
De enige logische conlusie!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dus als je dood bent dan ben je eeuwig dood
Komt Meki bij de hemelpoort, zie Meki god. Meki: Heey klootzak waar is Allah stomme Christengod. God: Oh heb je het over die schooier, wacht ff, Allah 2 cola graagquote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg het maar tegen Allah als je dood bent
Door diezelfde 'oceanographers' die jij als ware bron aanhaalt in je artikel.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:09 schreef Meki het volgende:
de anderen zijn bedacht
Neem me niet kwalijk maar alle landen waarin de Islam populair is zijn koeiestront-hutjes landen. Die hun vrouwen slaan en op hun 12de hun dochters uithuwelijken voor 3 koeien. Mensen zijn te dom om *niet* in wonderen te geloven.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Meki het volgende:
Nee joh dat is nog veel te veel eer voor Allah. De profeet Mohammed is de ober en Allah veegt de vloer met zijn snor.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Komt Meki bij de hemelpoort, zie Meki god. Meki: Heey klootzak waar is Allah stomme Christengod. God: Oh heb je het over die schooier, wacht ff, Allah 2 cola graag
haha nee de profeet Mohammed is de kinderlokker/snoepverkoper want hij houdt van 9-jarige maagden, naar het schijntquote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee joh dat is nog veel te veel eer voor Allah. De profeet Mohammed is de ober en Allah veegt de vloer met zijn snor.
Toch best makkelijk zo'n snor![]()
Ook toen was al bekend dat ademen moeilijker gaat op grote hoogtes.quote:
Nou kijk je moet het zo bekijken.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Aha okay. Maar wat schiet Allah er nou mee op om mensen die niet in hem geloven naar de hel te sturen? Ik vind zelf dat hij dan misbruik maakt van zijn positie. Mensen moeten toch zelf kunnen weten waar ze wel of niet in geloven. Als Allah per se wilt dat iedereen in hem gelooft dan kon hij dat toch van te voren regelen? Daar is hij tenslotte een god voor.
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
haha nee de profeet Mohammed is de kinderlokker/snoepverkoper want hij houdt van 9-jarige maagden, naar het schijnt
Jah ik negeer gewoon diegene die dat zeggenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:18 schreef Adnan het volgende:
Overigens vind ik die beledigende woorden die hier worden gezet niet leuk . Ik zou het waarderen als een mod het effe aanpast en ze een ban geeft...
ja helemaal mee eensquote:Op zondag 6 juni 2004 16:18 schreef Adnan het volgende:
Overigens vind ik die beledigende woorden die hier worden gezet niet leuk . Ik zou het waarderen als een mod het effe aanpast en ze een ban geeft...
Hij bedoelt dat het een wonder is dat zoiets natuurwetenschappelijks in de Koran zou staan, terwijl dergelijke natuurwetenschappelijke feiten toen nog niet bekend zouden zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een pulpbald citeer je uit. Er wordt alleen gemeld in dat citaat dat de lucht ijler wordt naarmate je hoger boven zeeniveau zit. Is dat een wonder? Of...een natuurkundig verschijnsel? (Dat natuurkundige verschijnselen van de hand van god/allah komen wil ik nog aan, maar wat brengen ze het dom in dat blad)
groot gelijkquote:Op zondag 6 juni 2004 16:18 schreef Adnan het volgende:
dat is nou vrijheid van meningsuiting. Ik begrijp wel dat het voor sommige mensen/culturen lastig is dat te begrijpen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:18 schreef Adnan het volgende:
idd, en meki beledigt het christendom steeds en dan mogen wij dat niet doen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
dat is nou vrijheid van meningsuiting. Ik begrijp wel dat het voor sommige mensen/culturen lastig is dat te begrijpen.
Ook hier is niets bijzonders aan. Iedereen in die tijd wist al dat je hitte voelt met behulp van je huid.quote:
Al die terroristen lopen maar Allah akbar te roepen terwijl ze iemand z'n kop eraf zagen en als ze een flat in vliegen denken ze in de hemel te komen. Maar jij zegt dat die mensen niet in de hemel komen en je zegt tegelijk dat ze er juist ook wel in komenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:15 schreef Adnan het volgende:
God heeft zoiets van wat flik je me nou.,..je zit daaro mij te ontkenne terwijl ik jou alles geef..en naast dat zit je ook nog is te moorden etc etc. .. en voor die mensen is de hemel..
Hij had natuurlijk er ook gewoon voor kunnen zorgen dat iedereen in hem gelooft. Maar wat maakt hem het nou uit dat iedereen 100x per dag naar de moskee gaat om te bidden? Hij kan toch ook gewoon iedereen in dat paradijs laten?quote:Dus ze mogen zelf beslissen waarin ze geloven maar op het moment dat je het niet wardeert, en god ontkent terwijl hij jou alles geeft..het zuurstof wat je in ademt..echt letterlijk alles...dat is toch gemeen...?
dat bedoel ik iddquote:Op zondag 6 juni 2004 16:23 schreef Giza het volgende:
Ik vindt het trouwens een stuk erger als jullie zeggen dat ik naar de hel ga omdat ik niet in jullie god geloof. Ik vindt dat dergelijke under-mensen geband moeten worden.
Tja kerel...Ik gaf al aan dat meki een beetje vaag doet..quote:Op zondag 6 juni 2004 16:21 schreef Giza het volgende:
Waarom mag de waarheid niet gezegt worden???
Ja daarom en bovendien kan ik alleen maar lachen om deze achtelijke thread van Meki inclusief zijn posts. Of zou dat ook als een belediging worden opgevat dat ik het een lachwekkende thread vind.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, en meki beledigt het christendom steeds en dan mogen wij dat niet doen?
kom zeg, laten we niet met 2 maten gaan meten
Wtf?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef Adnan het volgende:
[..]
Tja kerel...Ik gaf al aan dat meki een beetje vaag doet..
Maarja je gelooft maar wat je wilt..ik heb al helemaal geen zin om met een domme atheist te discussieren...leef verder.
Ik bedoelde dat hemel zinnetje sarcastisch..quote:Op zondag 6 juni 2004 16:23 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Al die terroristen lopen maar Allah akbar te roepen terwijl ze iemand z'n kop eraf zagen en als ze een flat in vliegen denken ze in de hemel te komen. Maar jij zegt dat die mensen niet in de hemel komen en je zegt tegelijk dat ze er juist ook wel in komen
[..]
Hij had natuurlijk er ook gewoon voor kunnen zorgen dat iedereen in hem gelooft. Maar wat maakt hem het nou uit dat iedereen 100x per dag naar de moskee gaat om te bidden? Hij kan toch ook gewoon iedereen in dat paradijs laten?
Ook in die tijd was al bekend dat het diep in de zee heel erg donker was, en dat er allerlei stromingen zijn.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook in die tijd was al bekend dat het diep in de zee heel erg donker was, en dat er allerlei stromingen zijn.
Niets nieuws dus. Néxt!.
Dit is mijn land ben hier geboren enz..dus houd je bek en ga niet gelijk schelden..quote:Op zondag 6 juni 2004 16:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Wtf?
dus als je niet allah gelooft bne je meteen een atheist?
als je dat bedoelt, bok dan gauw op zeg en ga dan terug naar je land waaruit je gevlucht zijn omdat uit naam van allah constant de mensenrechten worden genegeert
hier kan ik me echt boos om maken
Wat is er zo erg aan atheisten dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:31 schreef Adnan het volgende:
Verhaal
ik vind het best dat je iets gelooft, maar val mij er aub niet mee lastig cappice.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:31 schreef Adnan het volgende:
[..]
Dit is mijn land ben hier geboren enz..dus houd je bek en ga niet gelijk schelden..
Ik d8 dat je atheist was..maar je bent dus christen...geloof me heb nix tegen christenen en ik plaats ze ook niet in het atheisten rijtje..dus doe effe minder aanvallend...zoals ik net al zei:
62. Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren
Doe ik toch ook niet..of heeft meki je in deze topic gesleurd?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het best dat je iets gelooft, maar val mij er aub niet mee lastig cappice.
Net als met gelovigen die 100% in hun godsdienst geloven is het zelfde aan de hand bij atheisten..valt niet mee te discussieren..vandaarquote:Op zondag 6 juni 2004 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan atheisten dan?
Tuurlijk wel, maar je moet wel met fatsoenlijke argumenten komen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:36 schreef Adnan het volgende:
[..]
Net als met gelovigen die 100% in hun godsdienst geloven is het zelfde aan de hand bij atheisten..valt niet mee te discussieren..vandaar
ok, misschien had ik niet zo mogen aanvallen,quote:Op zondag 6 juni 2004 16:31 schreef Adnan het volgende:
[..]
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |