Die site van Frs is wat dat betreft echt bout idd. Staat echt helemaal geen reet info over de uitgave van de film. Terwijl er van sommige films toch echt wel meer dan één is.quote:Op zondag 6 juni 2004 07:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ok, want op de FRS site kun je er een bestellen maar daar staat een plaatje van de DTS-versie voor 7 euro. Maar als je dana slnog de crappyass versie krijgt..
als ik moeite heb om in slaap te vallen zet ik hem wel even aan, dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef yohan.nl het volgende:
Nu begint overigens '2001: A Space Odessey' (voor de liefhebbers, 71 op imdb top250)
Op een kanaal dat geen hond kan ontvangen...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef yohan.nl het volgende:
Nu begint overigens '2001: A Space Odyssey' (voor de liefhebbers, 71 op imdb top250)
Lol... een medestander!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als ik moeite heb om in slaap te vallen zet ik hem wel even aan, dank je
En niet ZOMAAR iemand...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Lol... een medestander!
Nee?? Ik welquote:Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef Eluc het volgende:
[..]
Op een kanaal dat geen hond kan ontvangen...
Ach, ga toch Die Hard kijkenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... een medestander!
Alweer? Ik kijk zo 'Full metal jacket' nog een keer. Blijf ik toch bij Kubrickquote:Op zondag 6 juni 2004 21:28 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ach, ga toch Die Hard kijken
Maak eens wat screenshots van het beeld als je wil en zet ze dan in één van de dead topics:quote:Op zondag 6 juni 2004 08:02 schreef Kptelmo het volgende:
en
(helaas zonder plaatje, wegens mijn uitgeleende digicam)
George A. Romero's Trilogy of the Dead
4 DVD box met Night of the Living Dead, Dawn of the Dead, Day of the Dead en Bonusdisc of the Dead ( met daarop o.a. de Europese cut van Dawn of the Dead ).
www.trilogyofthedead.nlquote:Op zondag 6 juni 2004 21:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maak eens wat screenshots van het beeld als je wil en zet ze dan in één van de dead topics:
Dawn of the Dead (origineel, niet de remake)
Day of the Dead
Het gaat me niet zozeer om screenshots van de films maar om kwaliteit van het beeld ben benieuwd of dat veranderd is.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
www.trilogyofthedead.nl
Klik een titel aan en kies 'Screenshots'
Of A Clockwork Orange!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer? Ik kijk zo 'Full metal jacket' nog een keer. Blijf ik toch bij Kubrick
Voor hoeveel heb je die gekocht?quote:Op zondag 6 juni 2004 08:02 schreef Kptelmo het volgende:
Mijn laatste aanwinsten :
[afbeelding]
en
(helaas zonder plaatje, wegens mijn uitgeleende digicam)
George A. Romero's Trilogy of the Dead
4 DVD box met Night of the Living Dead, Dawn of the Dead, Day of the Dead en Bonusdisc of the Dead ( met daarop o.a. de Europese cut van Dawn of the Dead ).
Goede hint! Die ga ik ook halenquote:Op maandag 7 juni 2004 01:12 schreef wolfrolf het volgende:
Lang geroepen dat ik het niet zou kopen, maar voor 53,99 Euro bij FRS kon ik em niet laten liggen (59,99 Euro zonder Free ID)
[afbeelding]
![]()
Als ik klaar ben met mijn Buffy en Angel verzameling. Ga ik aan X-Files beginnen!!! De prijzen beginnen nu wel leuk(er) te worden!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Goede hint! Die ga ik ook halen
quote:Despite their different family backgrounds, four friends grew up together in the wearisome years of the 70s. But as time goes by, each of them takes a different life path. After enrolling in college, Sang-taek and Joong-ho return to visit Dong-su (Jang Dong-gun) and Joon-suk (Yoo Oh-sung), only to find one of them in jail and the other on drugs. Slowly life takes difficult turns where friends become rivals in the crime world.
10 augustusquote:Weet al iemand wanneer Simpsons S4 uitkomt in NL?
vind ik opzich n goed argumentquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef yohan.nl het volgende:
Aan Timo20 nog even het antwoord op de vraag waarom ik geen R1 dvd's wil:
- Dvd-speler is niet regiovrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |