Neeee schatje, dit topic heeft een totaal andere strekking. Het gaat hier over het persoonlijke ideaal van lichaamslengte. Totaal anders dus dan de topics die jij hebt opgesomdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:15 schreef schatje het volgende:
Weer een groei topic van DuifFuif.
Ben ik klein? [DEEL 2]
Botten breder met leeftijd?
Langer worden.
Groeien na je 18de.
Ben ik klein?
Ik kijk het ff aan, maar ik voorspel een slotje.
Vind je dat voor een meid niet wat lang?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:07 schreef Daphne85 het volgende:
Ik ben 1.59m en zou 1.85m willen zijn.
Dat moet jij vooral zeggen met al je topics over lengte en 'klein' zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:13 schreef FuifDuif het volgende:
Jemig zeg, wat een pessimisme. Geluk ervaar je door er zelf aan te werken. Natuurlijk, wanneer je gaat zitten treuren om je lengte zul je niet gelukkig worden, maar wat kun je er aan doen? Niets. Dus je moet je er gewoon geen zorgen over maken.
[fuifduifmodus]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:26 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben nu 1m81 en ik zou graag 1m90 willen zijn.
Nee, fuifje, nee. Dat heeft niks met geslacht te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:14 schreef FuifDuif het volgende:
Vind je dat voor een meid niet wat lang?
neuh, die 5 cm kan ik wel mee levenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:09 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik ben 1m90. Kopen?
Tot nu toe loopt ie primaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Neeee schatje, dit topic heeft een totaal andere strekking. Het gaat hier over het persoonlijke ideaal van lichaamslengte. Totaal anders dus dan de topics die jij hebt opgesomd.
Sluit hem niet... ik smeek je.
owja en ik heb ook best kleine handen, en eigenlijk ook voeten. maat 42 ofzo. Zou liever 44 hebben en grotere handen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef Repeat het volgende:
Ik ben 1.80 (ongeveer), en 16 jaar. Ze zeiden altijd dat ik dik over de 1.90 zou gaan, maar ben de laatste paar jaar helemaal niet meer gegroeidWas op de basisschool en in de 1e altijd een van de grootste, nu dus niet meer. Vind dat eigenlijk wel raar, kan je dus nog zo'n 10/15 cm groeien na je 16e?
Rond mijn 16e verjaardag was is 1m88 en nu (bijna 21 jr) ben ik 1m97quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef Repeat het volgende:
Ik ben 1.80 (ongeveer), en 16 jaar. Ze zeiden altijd dat ik dik over de 1.90 zou gaan, maar ben de laatste paar jaar helemaal niet meer gegroeidWas op de basisschool en in de 1e altijd een van de grootste, nu dus niet meer. Vind dat eigenlijk wel raar, kan je dus nog zo'n 10/15 cm groeien na je 16e?
ja, jammer genoeg welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:02 schreef exit het volgende:
oei sylvana das wel klein ja, al uitgegroeid ook?
wil je anders een stukje van jouw lengte aan mij geven?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:05 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben 186 cm en daar ben ik eigenlijk wel heel tevreden mee. Alleen jammer dat veel leuke jongens kleiner zijn en zo.
Als het zou kunnen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wil je anders een stukje van jouw lengte aan mij geven?
Waarom zou je het erg vinden als een jongen kleiner was dan jij??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:05 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben 186 cm en daar ben ik eigenlijk wel heel tevreden mee. Alleen jammer dat veel leuke jongens kleiner zijn en zo.
ja, dat is wel zo ja, maar soms is het wel lastig om zo klein te zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:09 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als het zou kunnen.... Maar troost je met de gedachte dat er heeeel veel jongens zijn die op van die kleine, petite meisjes vallen, so don't worry
.
Call me superficial, maar ik vind het geen gezicht, eigenlijk. Voel me er niet goed bij als ik op een jongen moet neerkijken. En het is niet goed voor mijn nek en mijn houding omdat ik me ga aanpassen, beetje door mijn knieën zakken en hoofd buigen oid, om het verschil te compenseren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:18 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Waarom zou je het erg vinden als een jongen kleiner was dan jij??
Hmm, kan ik me voorstellen, als je niet bij het bovenste rek kan in de supermarkt of zo lijkt me dat wel vervelend. Maar je kan er maar zo weinig tegen doen behalve hoge hakken dragenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat is wel zo ja, maar soms is het wel lastig om zo klein te zijn
Haha, ja, en daar ben ik dus juist echt niet het type voorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:39 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen, als je niet bij het bovenste rek kan in de supermarkt of zo lijkt me dat wel vervelend. Maar je kan er maar zo weinig tegen doen behalve hoge hakken dragen.
ik wachtte op die eerst reactie he....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:00 schreef Silven het volgende:
Ik ben 18cm en dat vind ik best een mooie lengte!![]()
Ik zou eerlijk gezegd ook niet graag een vriendin hebben die langer is dan ik. Geeft toch een bepaalde intimiderende houding.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:18 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Waarom zou je het erg vinden als een jongen kleiner was dan jij??
Ook als het verschil maar 5 cm isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:39 schreef beestjuh het volgende:
Call me superficial, maar ik vind het geen gezicht, eigenlijk. Voel me er niet goed bij als ik op een jongen moet neerkijken. En het is niet goed voor mijn nek en mijn houding omdat ik me ga aanpassen, beetje door mijn knieën zakken en hoofd buigen oid, om het verschil te compenseren.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:56 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 1.58 en zou graag een cm of 10 langer willen zijn
Met een klein beetje langer redt je het ook niet hoor, ik ben 1.65 en ik gebruik ook altijd van diequote:Op maandag 7 juni 2004 16:47 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik ook! Ik word een beetje moe van steeds krukjes pakken als je ergens niet bij kan. En dat de kleinste maat nog te groot is. En dat je in mensenmassa's alleen oksels ziet/ruikt...
ga er dan ook verdomme niet achter staan, johquote:Op maandag 7 juni 2004 16:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
1.82 en dat is gewoon perfect. Als je langer bent krijgt je op popfestivals boze blikken van mensen zoals ik. Lange mensen staan godverdomme altijd pal voor me!
Ja, ook als het verschil maar 5 cm is. Ik ben dan wel oppervlakkig maar wel consequentquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:15 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ook als het verschil maar 5 cm is![]()
En trouwens ik snap niet waarom alleen vrouwen er een probleem van maken dat ze zogenaamd last krijgen van hun rug etc. Mannen klagen daar nooit over.
Dit heeft duidelijk met mentaliteit te maken, want waarom trek jij je iets aan van die onzin ('je bent arrogant als je rechtop loopt') Als ik jou was zou ik harstikke trots zijn op mijn lengte en de schijt hebben aan al dat kleine arrogante volk, want daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef beestjuh het volgende:
En waarom vrouwen last van hun rug krijgen? Gaat volgens mij niet voor iedereen op, maar de reden dat ik last krijg van rug, nek en knieën, staat in mijn post. Ik ga compenseren als ik t.o. iemand sta die kleiner is, dat is mij aangepraat door bepaalde mensen die mijn lengte juist een slechte eigenschap vinden. En omdat ik vaak arrogant genoemd word als ik kaarsrecht loop.
ik ben 2m04 en kan je zeggen dat da nie altijd makkelijk is, een kleine greep: pinautomaten te laag, werkhoogtes heten werklaagtes, deuren zijn te laag, standaard bedden zijn te kort, kleding is moeilijker te vinden, groeipijnen en om nog maar te zwijgen over vergroeiingen die je lichaam door de jaren heeft moeten doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:07 schreef dunc het volgende:
Zolang t tussen de 1.85 en de 2.05 meter ligt ben ik blij. Ideale lengte hoor.
Daphne85, accepteer nu gewoon eens dat er wel degelijk verschillen zijn tussen mannen en vrouwen en ja, ook mbt tot lichamelijke uiterlijkheden. Het is nu eenmaal zo dat in de regel een man langer is dan een vrouw.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:16 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Dit heeft duidelijk met mentaliteit te maken, want waarom trek jij je iets aan van die onzin ('je bent arrogant als je rechtop loopt') Als ik jou was zou ik harstikke trots zijn op mijn lengte en de schijt hebben aan al dat kleine arrogante volk, want daar komt het wel op neer.
Trouwens, waarom vinden zij mannen van jouw lengte die kaarsrecht lopen niet arrogant? Das wel een dubbele moraal hè
Wat een mentaliteit zegquote:Op donderdag 10 juni 2004 02:06 schreef Baleog het volgende:
ben 1,86m maar wil graag iets langer (1.,90m ofzo) zijn omdat mn vriendin 1.83m is![]()
Halloquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit zeg![]()
Fuifje, wanneer besef je nou eens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen ONDERLING groter zijn dan de gemiddelde verschillen? En wat hebben lengte en geslacht met arrogantie te maken??quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
Daphne85, accepteer nu gewoon eens dat er wel degelijk verschillen zijn tussen mannen en vrouwen en ja, ook mbt tot lichamelijke uiterlijkheden. Het is nu eenmaal zo dat in de regel een man langer is dan een vrouw.
feministe in spequote:Op donderdag 10 juni 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit zeg![]()
Nee dan kan je in haar klimmenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:49 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom? Wil je ze gebruiken als ladder?
IPH hoogtequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mooie lengte.![]()
Ik heb lange benen dus dan lijkt mn bovenlichaam gelijk dikker,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:33 schreef majic het volgende:
1.87 en 100000% tevreden ...als ik iets niet anders zou willen is dit em wel
MaRySe : Das een mooie lengte voor een meid ja...lang EN slank ?:)
Tja ik ben ook wel groot, niks aan te doen!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind 1m75 best wel groot voor een meisje. 1m70 vind ik meer in de richting.
Ja nu welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:54 schreef FuifDuif het volgende:
1m85 klein voor een jongen? Je weet best dat ik 1m81 ben.
Fuifje, dat wist ik alquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
Daphne85, in een relatie zie ik mijn vriendin gewoon graag kleiner, klaar. Ik vind het gewoon niet staan dat de vrouw langer is.
Vergeet niet dat ik ook een viriste benquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:38 schreef Baleog het volgende:
feministe in spe![]()
Zeik toch niet zeg, de gemiddelde NL vrouw is 1.71m en de gemiddelde Nederlander is 1.77m, dus 1.75m is vrij normaal voor een NL vrouw.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind 1m75 best wel groot voor een meisje. 1m70 vind ik meer in de richting.
Voor een Nederlandse vrouw is 1.75m vrij normaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:14 schreef MaRySe het volgende:
Tja ik ben ook wel groot, niks aan te doen!
De gemiddelde Nederlandse man is 1.84m.quote:1,85 vind ik bijv. weer klein voor een jongen![]()
Ik vind 1.83m juist een prachtige lengte...ook voor vrouwenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:43 schreef Aquarelle het volgende:
Ik ben 1,83 maar 1,80 zou ik liever zijn, of 1,78.
Tja, één van de problemen is idd dat je raar wordt aangekeken als je een kleinere vriend hebt...maar voor mij is dat altijd een aansporing om door te gaan met de dingen waar andere mensen onterecht afkeurenswaardig over zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:55 schreef AKnynke het volgende:
Natuurlijk wil ik ook graag een man die groter is dan dit ik ben. Ik ben het ermee eens dat in een relatie de man eigenlijk groter hoort te zijn dan de vrouw. Misschien is dit ouderwets en achterhaald, maar ik heb wel gezien hoe mensen keken als ik met mijn kleinere vriendje door de straten liep. Ook was ik toen 16, ze vonden het wel raar. Het geeft ook een veilig en beschermd gevoel, als een man groter is. Niet dat ik mezelf niet kan beschermen, maar het voelt wel fijn!
Is het koud daarboven?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
1,85 vind ik bijv. weer klein voor een jongen![]()
Wat bedoel je ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:37 schreef djPaul het volgende:
[..]
Is het koud daarboven?
Jeetje, hoe naief kun je zijn zeg.
Dat je denkt met 1.75 erg groot te zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat bedoel je ??
als je 13 bent kan het nogquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:53 schreef gurlie het volgende:
1.58zou dit graag verhogen tot 1.70
Het is gewoon mijn gevoelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:25 schreef djPaul het volgende:
[..]
Dat je denkt met 1.75 erg groot te zijn.
Wist je dat ik hele lange meiden lelijk vind? Vooral meiden die langer zijn dan 1.85.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
1,85 vind ik bijv. weer klein voor een jongen![]()
ik ben geen 13 hufterquote:Op zondag 13 juni 2004 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
als je 13 bent kan het nog![]()
Ik zou zelf ook best iets langer hebben willen doorgroeien. Ben onder de 1,80 blijven steken...
Ook als het een hele mooie meid is? Waarom? Omdat ze groter zijn, en dus intimiderend?quote:Op zondag 13 juni 2004 10:40 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Wist je dat ik hele lange meiden lelijk vind? Vooral meiden die langer zijn dan 1.85.
13 of een een dwerf het maakt geen verschilquote:Op zondag 13 juni 2004 12:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik ben geen 13 hufter
Dwerf: mengeling tussen dwerg en dwarf?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
13 of een een dwerf het maakt geen verschil
dwerfquote:Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
13 of een een dwerf het maakt geen verschil
Wat wel dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
dwerf
leuk maar dat ben ik niet
![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denken, want ik zie heel vaak vrouwen van rond de 1.85m die ik prachtig vind.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Ook als het een hele mooie meid is? Waarom? Omdat ze groter zijn, en dus intimiderend?
Je voelt je groot met je 1.75m, maar je vindt mannen van 1.85m klein??quote:Op zondag 13 juni 2004 03:13 schreef MaRySe het volgende:
Het is gewoon mijn gevoel
Grootheidswaanquote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Je voelt je groot met je 1.75m, maar je vindt mannen van 1.85m klein??
Voor een meisje vind ik 1,75 groot, maar ben er nu wel tevreden mee.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Je voelt je groot met je 1.75m, maar je vindt mannen van 1.85m klein??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |