Slechts 1? Zelfs van de overige 15 nummer 1 hits van The Beatles niet een?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb er slechts 1 op (vinyl-)single: Penny Lane/Strawberry Fields Forever. Maar wel in de heruitgave uit de jaren 80.
Daar heeft mijn collectie soms ook last van. Dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:35 schreef dwerg het volgende:
Maar daar staat een naam. Dus.
Die mag voor mij ook winnen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:52 schreef PogueMahone het volgende:
nou hupPenny Lane
dan maar weer
ik ga hem zo weer luisteren, wat mooi
Kut eig wat er overblijft zoquote:RONDE 5
01 Penny Lane – Beatles
02 Paint it black – Rolling Stones
03 A whiter shade of pale – Procal Harum
04 In the year 2525 – Zager & Evans
Daar kan ik me bij aansluiten (tevens tvp)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:27 schreef ranja het volgende:
Go Monkees Go
(wat is een tvp ???)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:45 schreef dwerg het volgende:
RONDE 5
01 Lazy Sunday – Small Faces
02 Paint it black – Rolling Stones
03 A whiter shade of pale – Procal Harum
04 I’m a believer – Monkees
Oh ja, dat wel. Maar ik weet niet precies welke. Yesterday zit er iig bij. Ik heb me nooit gestort op het verzamelen van Beatles-singles, maar ik heb er wel een paar gekregen. En 2 gekocht in de heruitgave. Penny Lane/Strawberry Fields Forever dus en Love Me Do.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechts 1? Zelfs van de overige 15 nummer 1 hits van The Beatles niet een?
Is toch een echte loting geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:55 schreef bramos-elvis het volgende:
Hmm, de beatles ontwijken elkaar...![]()
Maakt ook niet uit hoor, ik ben tevreden over de halve finale, mijn 2 persoonlijke favorieten stonden niet tegenover elkaar! Wordt misschien wel moeilijk id finalequote:Op donderdag 10 juni 2004 09:10 schreef TETSU het volgende:
[..]
Is toch een echte loting geweest.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:45 schreef TETSU het volgende:
Ronde 6
01 A whiter shade of pale – Procal Harum
02 I’m a believer - Monkees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |