Wow... iedereen is welkom?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom. Punt.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.
Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je vergeet Polgebabbel of sc.
Ja. Zelfs Hugo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wow... iedereen is welkom?!
Als dat zou zou was dan zou het woordje prezervatif er in moeten voorkomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn dat condooms met kebabsmaak?
Is dat een fictieve Hugo, Hugo de Groot, Hugo Boss of een andere Hugo die ik ook nog ken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Zelfs Hugo.
Dat klinkt wel herkenbaar, zeker geleend van een andere taal?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Als dat zou zou was dan zou het woordje prezervatif er in moeten voorkomen
Het Turks heeft verschillende leenwoorden jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar, zeker geleend van een andere taal?
Hehe, IEDERE Hugo natuurlijk. Immers, IEDEREEN is welkom.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Is dat een fictieve Hugo, Hugo de Groot, Hugo Boss of een andere Hugo die ik ook nog ken?
Kan ik hieruit concluderen dat Mavi blauw betekent?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef Sidekick het volgende:
Misschien moet ik een kloon "KirzimiBeyazMavi" aanmaken.Nederland
Je bent aan het ijlen... Gaat het verder wél goed met je?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hehe, IEDERE Hugo natuurlijk. Immers, IEDEREEN is welkom.
Nee, castraat elf.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
Chavez.....de Tom Clancy held
Ik heb gelijk, Johan.
Ja. Zeker na donderdagavond.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je bent aan het ijlen... Gaat het verder wél goed met je?
Nog even en heel pol spreekt vloeiend Turks.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat Mavi blauw betekent?![]()
Zie je nu wel? Onze banen, ons forum.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nog even en heel pol spreekt vloeiend Turks.
Waar blijven je ambities? Waarom niet heel NL?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dan kan de EU eindelijk bij Turkije.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Evet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat Mavi blauw betekent?![]()
Dat is Arabisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
....Ins'Allah
Merhaba, ekmek. Gumuz.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Evet.
Oh, ik dacht Nederlands, ik hoor het hier zo vaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Turks
Ik hoor heel vaak mensen "ok" zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Nederlands, ik hoor het hier zo vaak.![]()
![]()
Moslim.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef Ype het volgende:
Klingon.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Neemt Ype.
Operatie-kamer klinkt ook gek.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoor heel vaak mensen "ok" zeggen.
Of hoi enzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoor heel vaak mensen "ok" zeggen.
piemol. fretSquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:49 schreef RichardQuest het volgende:
Islam.
Gelukkig hebben we nog moslims zeg. Thank god!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Hey"![]()
Nederlanders kennen hun eigen taal niet meer
Dan is het goed, begon me al zorgen om je te maken..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Zeker na donderdagavond.
God? Als het aan God had gelegen, dan was er geen Allah.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:51 schreef Ype het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog moslims zeg. Thank god!
Frets Bolkestein.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
God? Als het aan God had gelegen, dan was er geen Allah.![]()
NEDERLAND??? Ik was eigenlijk van plan om de wereld te veroveren... en daarna de rest van de kosmosquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waar blijven je ambities? Waarom niet heel NL?
Stirf!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Frets Bolkestein.
En daar blijft het niet bijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie je nu wel? Onze banen, ons forum.
Nog 30 en ik heb er 18.000.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef RichardQuest het volgende:
Nog 146 posts en ik heb er 15.000
Turken mogen niet bij Skull & Bones.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
NEDERLAND??? Ik was eigenlijk van plan om de wereld te veroveren... en daarna de rest van de kosmos
Laten we nu wel reëel blijven, wil je?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
NEDERLAND??? Ik was eigenlijk van plan om de wereld te veroveren... en daarna de rest van de kosmos
Ga je talen leren! Da's Arabischquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
....Ins'Allah
Geef jij nou maar eerst antwoord op wat KEPÖK betekent!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Laten we nu wel reëel blijven, wil je?
Turken mogen allesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Turken mogen niet bij Skull & Bones.
Nee, Turksquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ga je talen leren! Da's Arabisch
Nee. Als je geen Turks kent, moet je niet bij mij lopen klagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Geef jij nou maar eerst antwoord op wat KEPÖK betekent!
Als jij met niet bestaande woorden aan komt zetten...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee. Als je geen Turks kent, moet je niet bij mij lopen klagen.
Je verzint gewoon zelf woorden... that's not donequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
oo
[..]
Je weet het gewoon niet. Waarom moet je mij daarmee lastigvallen? Je bent zeker nooit in GüneyDoğu geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je verzint gewoon zelf woorden... that's not done
* Tuana kijkt eerst naar Links en daarna pas naar Rechts...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Links.
Die van mij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Sidekick het volgende:
39 posts terug had ik 25.000.
Allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.
En nog een keerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
* RichardQuest kijkt eerst naar Links en daarna pas naar Rechts...
Is dat je nooit geleerd op de basisschool?
Maar dat komt omdat links gevaarlijker isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
* Chewie kijkt eerst naar Links en daarna pas naar Rechts...
Basisschool? Uien pellen zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
* Johan_de_With kijkt eerst naar Links en daarna pas naar Rechts...
Een woord dat in bepaalde streken van Turkije voorkomt, en dus hoort tot het dialect, hoort niettot het standaard Turks.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je weet het gewoon niet. Waarom moet je mij daarmee lastigvallen? Je bent zeker nooit in GüneyDoğu geweest.
Ach gossie, arme jij... heb medelijden met je...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Basisschool? Uien pellen zul je bedoelen.
Kortom, je kent het woord niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:08 schreef Tuana het volgende:
[..]
blablabla. Snap je?
Valt me een beetje tegen van je, ongeveer 5 maanden geleden zat je op 20.000.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Sidekick het volgende:
39 posts terug had ik 25.000.
Allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.
Pffff... moet je nu ook nog Nederlands leren? Ik zég toch dat ik het woord niet ken?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kortom, je kent het woord niet.
Wat is dan je probleem?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Pffff... moet je nu ook nog Nederlands leren? Ik zég toch dat ik het woord niet ken?!
Ik vraag je naar de betekenis van het woordquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem?
Het is niet echt een woord. Eerder een soort gezegde.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik vraag je naar de betekenis van het woord
quote:
Daar hadden ze tien jaar eerder bij moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:14 schreef Ype het volgende:
I see lips moving, but all I hear is blabla.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar hadden ze tien jaar eerder bij moeten zijn..
Nee, je tokt gewoon boelsjit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Alles is cryptisch voor wie niet veel verwacht.
Bol eglenceler.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:14 schreef Tuana het volgende:
Maar goed, ik ga me maar weer eens wagen aan het boek American Government & Politics van Robert Singh. En daarna genieten van mijn welverdiend weekend![]()
Word de LPF in Turkije ook in de gaten gehouden door de inlichtingendienst aldaar?quote:'Grijze Wolven vergelijkbaar met LPF'
Turkse vereniging in Delfshaven ontkent sympathie niet
'Je hebt in Nederland toch ook de LPF?'
Rotterdam - De drie Turkse organisaties waarvan Leefbaar Rotterdam vindt dat de (deel)gemeente de subsidie aan hen moet stopzetten, ontkennen banden te hebben met de extreem-rechtse Grijze Wolven. Woordvoerder Anton Kaya van Mimar Sinan in Delfshaven komt er wel rond voor uit dat zijn vereniging sympathiseert met het ultra-nationalistische gedachtegoed van de aanhangers van de Turkse partij MHP.
,,Maar,'' verklaart Kaya, ,,daar doen we niets mee. We hebben geen band met de Grijze Wolven. En wat dan nog als dat zo was. Het is een doodnormale partij, waarvan de aanhangers opkomen voor hun land. Je hebt hier in Nederland toch ook de LPF? Laten we niet geheimzinnig doen. Ons referentiekader is bekend; we zijn als Mimar Sinan gewoon met politieke organisaties in gesprek. Het is abnormaal om de Grijze Wolven te linken met terreuraanslagen. In Turkije zijn ze gevestigd in Istanboel. Daar zijn verschillende geloven gevestigd. Als ze gewelddadig zouden zijn, konden ze daar wel hun gang gaan, dacht ik zo. Dat doen ze dus niet.''
Kaya is bij Mimar Sinan lid van het jongerenteam. ,,De kinderen zijn van verschillende politieke richtingen. Daar veranderen we niets aan. We proberen ze van straat te houden door van alles voor ze te organiseren. Voor hen en ook voor ouderen. Zoals zaalvoetbal, muziekles, volksdansen, kanoën en huiswerkbegeleiding. En let wel, we krijgen daarvoor geen cent subsidie meer. Wij betrekken ons geld voor de huur van het clubhuis aan de Burgemeester Meineszlaan uit vrijwillige en sponsorbijdragen.''
AIVD
Het doen en laten van de Grijze Wolven in Nederland wordt in de gaten gehouden door de AIVD, omdat zij worden verdacht van terreur- en maffiapraktijken in binnen- en buitenland. De laatste jaren zou de organisatie geen tot weinig activiteiten hebben georganiseerd, maar dat komt vooral door een gebrek aan geld, aldus de AIVD in zijn jaarverslag van 2003. Aanleiding voor de wens van Leefbaar Rotterdam om de subsidie aan de drie Turkse organisaties stop te zetten, is het boek 'Grijze Wolven, een zoektocht naar extreem rechts' van S. Braam en M. Ulger (1997). Daarin worden naast Mimar Sinan ook Vereniging Versaar (Feijenoord, Putsebocht) en Versam (Noord, 3e Pijnackerstraat) in verband gebracht met de Grijze Wolven.
De rest is hier te lezen http://www.rotterdamsdagblad.nl/
Ow nou sorry hoor.. ik lees niet alles meer in deze darkroomquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
Die had pb al gepost, piemol
Si?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ype.
Ik hoorde dat je droom net aan diggelen is geslagen. Kom je nu daarom maar met ander nieuws over Turkije aankakken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:25 schreef Chewie het volgende:
Gezien het vele turks gebabbel vandaag.
[..]
Word de LPF in Turkije ook in de gaten gehouden door de inlichtingendienst aldaar?
En nu houd je op, PvDA/D66/VVD stemmer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bol eglenceler.
Rock on!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
heu
= Bomen die kaal worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
= overspel = laxatie = stront
Wie is het?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Barbara Karel. Het saaiste meisje aller tijden.
Ik hoorde dat zij een kloon was van Raymond.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Wie is het?
Leuk meisje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Barbara Karel (MTV) hot/not?
Lekker mokkel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Er zijn mensen die dat zangeresje van Black Eyed Peas mooi vinden.
Zelfs in de video bij ''Shut Up.''
Ik zou eerder ''Cerberus'' zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Lekker mokkel.
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ding Dong! The Witch is dead:
[afbeelding]
Dan is je bed waardeloos.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:53 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
Twijfelgevalletje, volgens mij kan ze goed pijpen.
Iedereen die er in heeft gelegen denkt daar heel anders over (en dat zijn er veel).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan is je bed waardeloos.
Zijn Turkse mannen altijd zo onvriendelijk naar vrouwen toe?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Pffff... moet je nu ook nog Nederlands leren? Ik zég toch dat ik het woord niet ken?!
Wijven, gleuvendieren, sneetjes, dames.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
"vrouwen"
...
Dat zit in de Turkse cultuur.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn Turkse mannen altijd zo onvriendelijk naar vrouwen toe?
Nou, gaaf.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zit in de Turkse cultuur.
Vrouwen houden ervan. Vraag maar aan de vele blonde arische meiden in NL.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, gaaf.
Tot 14 jaar zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vrouwen houden ervan. Vraag maar aan de vele blonde arische meiden in NL.
Treat them as prinsesses, they'll go away, treat them as shit, and they stay.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat laten men over aan de autochtone mannen zelf. Die hebben daar meer ervaring mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tot 14 jaar zeker?
Hoe weet ik of ze arisch is, behalve het blonde haar en blauwe ogen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Speekselsample analyseren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze arisch is, behalve het blonde haar en blauwe ogen?
Lichaamssappen uitwisselen ook goed?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Speekselsample analyseren.
Als jij graag met 15-jarige breezersnolletjes neukt, ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen ook goed?
Dus arische vrouwen zijn 15 jaar?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Als jij graag met 15-jarige breezersnolletjes neukt, ik hou je niet tegen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus arische vrouwen zijn 15 jaar?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tot 14 jaar zeker?
Hoe kan Kirmi nu met 13-jarige arische vrouwen contact hebben?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:41 schreef Ype het volgende:
Okay, 13-jarigen dan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
From the haaaaaaaaaaaals of Montezuuuuuuhuuuma,
To the whores who give for free.
quote:1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
Welke droom? Er zijn namelijk meerdere dromen van mij aan diggelen geslagen en er zijn zelfs enkele uitgekomen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je droom net aan diggelen is geslagen. Kom je nu daarom maar met ander nieuws over Turkije aankakken?
Ik zie ook veel allochtone jongens met allochtone meisjes gaan!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/21/bekijk/7859.html
:') .
Ja, als konijnen. En niet eens als gereincarneerde bisexuele konijnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie ook veel allochtone jongens met allochtone meisjes gaan!![]()
Waar smaken ze naar? Naar negerlul?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Vaak zijn het nog de lekkerste meisjes ook die met allochtonen gaan. Ze zijn dan wel vaak niet intelligent en hebben geen moraal, lekker zijn ze wel.
.
Ja, dropstaven.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar smaken ze naar? Naar negerlul?![]()
Racisme, vrouwenonderdrukking, leven als een moslim!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:04 schreef Chewie het volgende:
Waar ben je dan mee bezig als je als autochtone jongen/man met een allochtoon meisje/vrouw gaat?
Dan ben je goed bezig.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:04 schreef Chewie het volgende:
Waar ben je dan mee bezig als je als autochtone jongen/man met een allochtoon meisje/vrouw gaat?
kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig.
Het achterwerk van een negerin (uitzonderingen daargelaten) is praktisch bij voorbaat lekkerder dan dat van een blanke Neerlandsche.
Of, zoals sommigen het uitdrukken:
Faya woella, lekker kontje!
Mee eens je moet wel een beetje houvast hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig.
Het achterwerk van een negerin (uitzonderingen daargelaten) is praktisch bij voorbaat lekkerder dan dat van een blanke Neerlandsche.
Of, zoals sommigen het uitdrukken:
Faya woella, lekker kontje!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mee eens je moet wel een beetje houvast hebben.
Snap alleen die opmerking van Aaahikwordgek niet, vrouwenonderdrukking en Islam gaan toch niet samen? Tenminste dat lees ik op het nieuwrechts forum van de allochtone medelanders die daar reageren
No surprise here.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tenminste dat lees ik op het nieuwrechts forum...
Volgens mij heb jij hele rare ideeen over mij?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
No surprise here.
Wat gebeurde er toen? Warme zomer weet ik nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
turken zijn zooooo 1976
quote:De remedie: Allereerst TMF van de kabel afhalen, Jeroen Post fatsoenlijk Nederlands leren praten en bij het NOS journaal neerzetten. Tevens het voor dit soort meisjes weer aantrekkelijk maken om met een fatsoenlijke blanke Nederlander te gaan en principes als drugs, criminaliteit en gettocultuur zoveel mogelijk onaantrekkelijk te maken.
Duitsland door Panenka verslagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen? Warme zomer weet ik nog.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, Jeroen Post kun je beter in een rieten mandje naar de Vesuvius sturen.
Integendeel. Mijn ideëen over jou zijn heel helder.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hele rare ideeen over mij?
Je houd me wel in spanningquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Integendeel. Mijn ideëen over jou zijn heel helder.
Waarom zet je op de tweede e een trema?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Integendeel. Mijn ideëen over jou zijn heel helder.
De Wouter B-s generatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Tuana het volgende:
Jeroen Post; helemaal zo gek nog niet
Wil dood ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef Chewie het volgende:
wie plaatst het plaatje van na de extreme makeover
Ja, maar hij is lief voor vrouwen, dat is niet zo lomp als een turkse man?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Tuana het volgende:
Jeroen Post; helemaal zo gek nog niet
Als negers zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar hij is lief voor vrouwen, dat is niet zo lomp als een turkse man?![]()
quote:IK BEN ZIELIG, WIE WIL MIJN VRIENDJE ZIJN? HET LIEFST 24 ZWAAR GESCHAPEN NEGERS DIE IN MIJN KLEINE KONTJE DE KRISTALNACHT NA WILLEN SPELEN!
Nee, die is mij te jong.. Doe dan maar:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Wouter B-s generatie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als negers zul je bedoelen.
[..]
Ik val niet op Turkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar hij is lief voor vrouwen, dat is niet zo lomp als een turkse man?![]()
Klopt, dat zei je.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik val niet op Turken
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik val niet op Turken
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ben je zelf wel Turks?
Bedoel je niet:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, die is mij te jong.. Doe dan maar: [afbeelding]
Dat gebit!quote:
Je bent Nederlands.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja
Uhm.. tsja, ja.. wat kan ik daar nou op zeggen...quote:
Dus KB moet shit eten?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja
Ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent Nederlands.
Ik zei het toch, dat gebit past niet in zijn kaakquote:
Geen manchetknopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Flikker op.
Verandering van spijs.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus KB moet shit eten?
Hij kan ook een broodje kaas -desnoods broodje doner - etenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus KB moet shit eten?
hee, ieder zijn trein hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:32 schreef RichardQuest het volgende:
FLIKKER OP ALLEMAAL MET RICHARD QUEST AFKRAKEN![]()
Dan maar shit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hij kan ook een broodje kaas -desnoods broodje doner - eten
Broodje kaas is lekker hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan maar shit.
Die bril!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat?
motje?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Ha, waar blijft SideQuest? Of QuestSide?
Of Monidique ?.
Desnoods Turkse Feta.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
Broodje kaas is lekker hoor!
Wazzzzzuuup?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
TUANA!
Ja, da's gay, pal.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Da's retro, vrind
Jou met Beaufort 10 op je bek spuiten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:35 schreef SideQuest het volgende:
[..]
motje?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jou met Beaufort 10 op je bek spuiten.
Bijna alle kaassoorten vind ik wel lekker, uitgezonderd Parmezaanse kaas.... Laatst met vriend uit eten en naar film geweest, en op mijn pizza zat dus ook Parmezaanse kaas... Nou dat heb ik dus geweten...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Desnoods Turkse Feta.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Da's mode in de anchorwereld.
Hey C. Johanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar A. Tuana, waarom val je dan niet op Turkse jongens?
ALS JE HET NIET ZEKER WEET, IS HET ALTIJD BETER OM HET NOG EENS TE DOEN!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hey C. Johan![]()
Volgens mij heb jij mij die vraag al meerdere malen gesteld... en heb ik meerdere keren antwoord op gegeven?
Sommige zwitserse/duitse kazen vind ik goor, met van die grote gaten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Bijna alle kaassoorten vind ik wel lekker, uitgezonderd Parmezaanse kaas.... Laatst met vriend uit eten en naar film geweest, en op mijn pizza zat dus ook Parmezaanse kaas... Nou dat heb ik dus geweten...![]()
Het moet een telefoon voorstellen. Yeah right, met Quest in de buurt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een grote piemol?
Tiny Richard bedoel jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
Tuana accepteert mijn grote piemol wel, he schatje.
Lekker schreeuwen in de telefoonquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het moet een telefoon voorstellen. Yeah right, met Quest in de buurt.![]()
Ga maar met het verkeer spelen, Jantje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aan het niveau van de posts te zien is het weer echt vrijdagavond. ........
Wat weet jij niet zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
ALS JE HET NIET ZEKER WEET, IS HET ALTIJD BETER OM HET NOG EENS TE DOEN!
You're fired!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen in de telefoon
Ik interpreteerde ''volgens mij'' als expressie van extreme twijfel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat weet jij niet zeker?
Nee, dat is big Richard.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, big sucka
Nee, mijn modelspoorbaan is nog steeds in orde. Die staat tevens in mijn bovenkamer, waar het ook een bende is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga maar met het verkeer spelen, Jantje.
Je moet ook dingen niet interpreterenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik interpreteerde ''volgens mij'' als expressie van extreme twijfel.
Het is een hele Quest om Big Richard aan te kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat is big Richard.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bretels aan voor de zware piemol.
Nee, je moet het rode vaandel volgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je moet ook dingen niet interpreteren![]()
Lang leve t vergrootglas!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, big sucka
http://richardquest.worldbreak.comquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ga weg, Tiuana mot je niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bijna net zo erg als kaagman.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://richardquest.worldbreak.com/images/richard_new.jpg
![]()
![]()
![]()
Ah, u kent het lied der socialisten?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, je moet het rode vaandel volgen.
Wat zal die gepest zijn op schoolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://richardquest.worldbreak.com/images/richard_new.jpg
![]()
![]()
![]()
jaja, eerder:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef RichardQuest het volgende:
Dames, ik ga weer. Kristi Lu Stout verwennen op het CNN-HQ
[afbeelding]
Reageer eens op die link!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef RichardQuest het volgende:
Dames, ik ga weer. Kristi Lu Stout verwennen op het CNN-HQ
[afbeelding]
Echt niet die kon alle sma's krijgen die hij wouquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat zal die gepest zijn op school
Een uebernerd die nu alle bekende vrouwen neukt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat zal die gepest zijn op school
sma's?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Echt niet die kon alle sma's krijgen die hij wou
And did those feet in ancient timequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ah, u kent het lied der socialisten?
Op socialisten, sluit de rijen,
Het rode vaandel volgen wij.
Het geldt de arbeid te bevrijden,
Verlossing uit de slavernij!
Op socialisten, sluit de rijen,
Het rode vaandel volgen wij.
Het geldt de arbeid te bevrijden,
Verlossing uit de slavernij!
All' aards geluk, all' zonnepracht,
All' geesteslicht, all' wetensmacht,
Zij aan het zwoegend volk gegeven!
Dat is het doel waarnaar wij streven!
Okee, ...vrienden worre?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:54 schreef RichardQuest het volgende:
NIET GEMEEN ZIJN TEGEN RICHARD QUEST
Woon jij niet in multiculti Nederland?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sma's?
Gut, wij hebben het altijd over kippetjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dushi's.
Zet dan de internationale inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
knip
Hoi!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:54 schreef RichardQuest het volgende:
dat verbaast me nietsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
X- Ray en ik over wijfen.
And where is that band who so vauntingly sworequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zet dan de internationale in![]()
De foto eindigt bij zijn tandgrens !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoi!
Met de tanden in het zand.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De foto eindigt bij zijn tandgrens !
Ik ga heel internet afspeuren!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik hoop dat mijn vergelijkbare foto's nooit op zullen duiken.
Laat dan wel mijn Skull & Bones foto's in de kast.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga heel internet afspeuren!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
And where is that band who so vauntingly swore
That the havoc of war and the battle's confusion
A home and a country should leave us no more?
Their blood has wash'd out their foul footsteps' pollution.
No refuge could save the hireling and slave
From the terror of flight or the gloom of the grave:
And the star-spangled banner in triumph doth wave
O'er the land of the free and the home of the brave
Shit, die heb ik net van mijn harddisk gewiped!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat dan wel mijn Skull & Bones foto's in de kast.
Old school all american boy.quote:
Io vivat!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
And I'll raise you with:
Oh, say can you hear,
Coming near and more near,
The call now resounding:
Come all ye who labor?
The Industrial band,
Throughout all the land
Bid toilers, remember
Each toiler his neighbor.
Come, workers, unite!
'Tis Humanity's fight.
We call, you come forth
In your manhood and might.
Nee, over een clownattack, had iets met 9/11 te maken ofzowquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Van alle plaatjes die je kon kiezen, koos je er een van Tripod..
Maar laat mij raden; het ging over Dubya ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Dacht Bush nu dat de paus de baas van Italie of de burgemeester van Rome was ?
Ik verklaar u tot aap en paus.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Look who's talking/sleeping/clowning.
Hou nou eens op met mensen te pesten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Welke van de 2651 banen is voor jou?
Reclamemensen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hou nou eens op met mensen te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |