Lust jij ook een broodje poep?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa Joepie de poepie
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:05 schreef rubbereend het volgende:
JM heeft zojuist in de oude Hools gepost, de hools die op slot zit
ze onderschat dr krachten die ze nu heeft als mod
misschien iets als in fightclub, dat je onbewust ergens mee bezig bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef ErikT het volgende:Avond!
Ik snap er niks meer van
Nu lijk ik opeens mot te hebben met een maat...volgens mij is er iets heeeeel geks aan de hand
Die concurrent ben je dus in Renesse kwijt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef ErikT het volgende:Avond!
Ik snap er niks meer van
Nu lijk ik opeens mot te hebben met een maat...volgens mij is er iets heeeeel geks aan de hand
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
psst, JustVoetbalcommissie, deze was al vol en dicht.![]()
nou hoor...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:05 schreef rubbereend het volgende:
JM heeft zojuist in de oude Hools gepost, de hools die op slot zit
ze onderschat dr krachten die ze nu heeft als mod
Nuecken om het goed te maken dan maar?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:17 schreef just me het volgende:
nou hoor...
Nee daar gaat t juist allemaal over. Over hoe wat waar wanneer. Maar er staat dus al bekant 2 maanden een plan vast, en nu moet dat opeens allemaal om? En doet hij opeens heeeeel moeilijk over lang in Hsluis blijven (waar mijn ouders wonen, wij een caravan ophalen en ik boodschappen wilde doen). En ik heb dus een beetje mot met dat meisje en die heeft het geld (lekker handig, chapeau voor mij). En hij heeft een auto en komt uit Limburg ons ophalen in Utrecht, en dan rijden we door naar Hsluis. Maaaaar, hij wil laat hier zijn, en zo vroeg mogelijk in Renesse. Maar in Hsluis is heel veel te doen. Dus ik begrijp er helemaal niks meer van en zit hier een partij helemaal gek te worden VAN AL DIE DOMME KUTMENSENquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die concurrent ben je dus in Renesse kwijt?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nuecken om het goed te maken dan maar?
volgens mij zit ik onbewust aan de gekste paddestoelen die je je voor kan stellen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien iets als in fightclub, dat je onbewust ergens mee bezig bent
Relax, dude.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef ErikT het volgende:
heel verhaal
da's mooi want t ging over mijn reactiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef just me het volgende:
[..]goedmaaksex schijnt heerlijk te zijn!!
Schijnt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:20 schreef just me het volgende:goedmaaksex schijnt heerlijk te zijn!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:26 schreef golfer het volgende:
Lieve Hools, ik ga eens mijn mandje opzoeken en morgen voor het eerst sinds een maand een proberen een balletje op de golfclub weg te meppen.
Have fun verder en straks als jullie gaan slapen: handjes boven het dekbed houden.
Trusteh.
Scenario als ik het op me af laat komen:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Relax, dude.
Maak je niet zo druk er over en laat het gewoon op je afkomen.
Zet die ruzie met dat meisje uit je kop, laat je maat even afkoelen en ga gewoon feesten daar tegen die tijd.
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gedacht heb: "weet je wat ik doe? 2 uur van te voren blaas ik t allemaal af, en ga ik een weekendje lekker relaxen met mn mobiel uit." Maar ja, dat doe je dus niet...hoe graag je soms ook zou willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
kun je niet gewoon tegen die lastige zeggen dat als ze t allemaal zo goed weten dat ze t organiseren dan van je over mogen nemen
ik heb het wel gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:33 schreef ErikT het volgende:
T is hier echt te laat voor, niemand leest t, terecht, je kan beter GTST kijken, toch handig dat ik t ff kan neertypen.
Ik ga slapen. Bis morgen!
k bedoelde ook meer dat je je niet meer met t organiseren bemoeit omdat die gasten t allemaal toch zo goed weten en dat je alleen maar meegaat als klasgenoot zeg maar. kun je daar altijd nog wat flikken bij die gastenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gedacht heb: "weet je wat ik doe? 2 uur van te voren blaas ik t allemaal af, en ga ik een weekendje lekker relaxen met mn mobiel uit." Maar ja, dat doe je dus niet...hoe graag je soms ook zou willen.
Zelfs ik heb het llurkend tot me genomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:33 schreef ErikT het volgende:
T is hier echt te laat voor, niemand leest t, terecht, je kan beter GTST kijken, toch handig dat ik t ff kan neertypen.
Ik ga slapen. Bis morgen!
Ja maar zonder mijn caravan, mijn tent, mijn stereotoren, mijn bbq, en al die andere shit die ik verzorg wordt t niet wat...dus. Plus t gezeik is pas vorige week maandag begonnen, de organisatie 2 maanden terug. Zou beetje zonde van de tijd zijn. Plus dat ik het voor de meerderheid van de mensen heel leuk vind om te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k bedoelde ook meer dat je je niet meer met t organiseren bemoeit omdat die gasten t allemaal toch zo goed weten en dat je alleen maar meegaat als klasgenoot zeg maar. kun je daar altijd nog wat flikken bij die gasten
oke, logisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja maar zonder mijn caravan, mijn tent, mijn stereotoren, mijn bbq, en al die andere shit die ik verzorg wordt t niet wat...dus. Plus t gezeik is pas vorige week maandag begonnen, de organisatie 2 maanden terug. Zou beetje zonde van de tijd zijn. Plus dat ik het voor de meerderheid van de mensen heel leuk vind om te doen
iets am Ringquote:Op vrijdag 4 juni 2004 06:36 schreef superjoden het volgende:
festival waar,wat, wie ?
rock am ring zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 06:36 schreef superjoden het volgende:
festival waar,wat, wie ?
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:44 schreef just me het volgende:
Ben ik nou erg kinderachtig als ik zeg dat het me toch tegenviel dat ik gisterenavond met mijn laatste vergadering geen bloemetje heb gekregen
Nee, dat is gewoon lullig hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:44 schreef just me het volgende:
Ben ik nou erg kinderachtig als ik zeg dat het me toch tegenviel dat ik gisterenavond met mijn laatste vergadering geen bloemetje heb gekregen
Hey hey, het wordt al beter en de komende dagen is er weinig mis met het weer toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:34 schreef ErikT het volgende:
Wat een lekker kutweer om eens even een weekendje te gaan kamperen zeg
ow dan heb ik toch mooi 3000 bloemen gekregenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Maar heb je bier gekregen?
Da's de mannelijke manier om te zeggen "dankjewel'"
Bovendien zegt 1 biertje natuurlijk meer dan 1000 bloemen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey hey, het wordt al beter en de komende dagen is er weinig mis met het weer toch?
Maar wat is er mis aan, die ene griet is alvast nat, dat glijdt beter voor 19 man.
Voor die tijd heb ik eerst officieel nog 8 uur school... Ik kom op school voor kcv, omdat ik nog maar 1 keer geweest was (de rest had ik al gespijbeld of zat ik bij de dokter ofzo), en ik dacht de laatste les toch maar te moeten volgen. Blijkt dat we gewoon aan ons PO moeten werken... Ik had dus gewoon de eerste 2 uur kunnen slapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:50 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen, bijna weekend
Dat is de juiste instelling!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:54 schreef tuindwerg het volgende:
[vervelend dagprogramma]
maar goed, vanaaf feestje van een vriend, heb er zin in.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!
feestje van inq?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:54 schreef tuindwerg het volgende:
maar goed, vanaaf feestje van een vriend, heb er zin in.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
feestje van inq?![]()
![]()
Slapenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
Dan mag je volgend jaar de directie een gebakje teruggeven na de degradatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:43 schreef pascalheister het volgende:
zo al weer gebak hier op kantoor ter ere van het promoveren van de Graafschap
weekendquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:03 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Nog 4 uurtjes en ik word gek![]()
Afrijdenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
weekend
* DivineJester reikt een bakkie troost aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef pfaf het volgende:
mogguhh
Pfaff is ietwat chagerijnig ( understatement )
Komt er nog iemand speciaals optreden?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef rubbereend het volgende:
straks naar een dorp verder om alles op te bouwen voor vanavond. er is een soort klein festivalletje georganiseerd en ik ben weer gestrikt om vrijwilliger te komen spelen, sta dus vanavond jassen op te hangen
'k weet niet of dat een garntie is voor slagen, gek worden tijdens je afrijden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Afrijden
nou vertel dan... misschien kunnen we je opvrolijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef pfaf het volgende:
mogguhh
pfaf is ietwat chagerijnig ( understatement )
Ik maak die examinator gewoon zo gek dat ie snel terug wil naar het CBR en mij m'n rijbewijs geeftquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
'k weet niet of dat een garntie is voor slagen, gek worden tijdens je afrijden.
Maar evengoed succes.
op één doelpuntje na promotie missen is niet leukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
nou vertel dan... misschien kunnen we je opvrolijken
beetje bands en dj's uit de buurt, van alles wat van drum n bass tot hardhouse, van gitaarrock tot 60s en 70s covers.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Komt er nog iemand speciaals optreden?
Ow dat inderdaad hartstikke k*t !! ga maar even sip zitten wezen dan en straks weer vrolijk zijn!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef pfaf het volgende:
op één doelpuntje na promotie missen is niet leukHelemaal als je na 3 wedstrijden 9 punten hebt en vervolgens nog maar één punt haalt. Ik had voor het eerst sinds jaaren weer het gevoel dat het dit jaar wél zou lukken.
* snif
is goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ow dat inderdaad hartstikke k*t !! ga maar even sip zitten wezen dan en straks weer vrolijk zijn!
Jupquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef Againzender het volgende:
Nou Vom, succes dan maar!
Eerste poging?
Neuk ze!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:Net 32 Turkse maagden gekocht
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:29 schreef ErikT het volgende:
en toen had ie me dat niet eens verteld, wat heel raar is, omdat, gewoon omdat, neem dat maar ff aan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bier drinkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Neuk ze!
Die soccerworld waar de categorieen met percentage werken, is volgens mij de oudere.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Franky, welke PP kast is dat? En dus welke soccerworld?
Morgen pas!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:42 schreef ErikT het volgende:
Ga jij nou maar bier drinken![]()
Zitten idd spelletjes bij:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraag me af welk spel ik wel eens speel, daar zitten ook spelletjes ipv vragen tussen...
Weet niet meer wat voor puntenaantal ik heb eik...
Rondvaart in Utrecht? Lekker weertje voor...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Bluezz het volgende:nog 4 uurtjes vóór de rondvaart
![]()
Hier is het droog hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Bluezz het volgende:nog 4 uurtjes vóór de rondvaart
![]()
En ga je daarna aan de ouwe grag tapa's eten?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Rondvaart in Utrecht? Lekker weertje voor...
Er zijn ook mensen die werken overdag!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:56 schreef rubbereend het volgende:
voor de geintreseerde, op rtl5 gaat t nu over t nieuwe wembley
vrijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die werken overdag!
Ah die speel ik dus ook, maar nou twijfel ik of ik boven de 200.000 punten zit ja of nee...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zitten idd spelletjes bij:
Penalties nemen, voetballen vangen, kruiswoordpuzzel en zoek de voetbaltermen!
Is bij beide varianten!
Dat is voor jou een vraag en voor mij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:12 schreef Bluezz het volgende:
JustHangmat, wie ligt daar bij je?
Doe mij er ook eentje!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:29 schreef Suijk het volgende:
Broodje mozzarella met tomaat uit de oven aub!
Dan is het goed, was even bang dat je bij het 'restaurant' waar ik werk ging eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Rondvaart in Utreg, en tapassjies eten in de voorstraat bij El Mundo
3 collega's zijn 12 1/2 jaar in dienst.
JustHangmat, wie ligt daar bij je?
Vandaag wordt DIGGER vaderquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Hmmm iemand van de pufclub die 3 dagen voor mijn vrouw was uitgerekend is afgelopen dinsdag bevallen, kaartje viel daarstraks in de bus, ik heb dus nu een zenuwachtige kip thuis rondlopen.
Dan zou je "Alleen bij mooi weer" onder je usernaam moeten toevoegenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:56 schreef golfer het volgende:
Gelukkig begint hier de zon ook een beetje door te komen, anders had ik toch maar niet gaan golfen straks.
Klopt, dat is tegenwoordig mijn instelling. Heb jarenlang weer of geen weer gegolfd, maar dat fanatisme is er een beetje van af. Nu golf ik alleen nog als het droog is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:13 schreef DIGGER het volgende:
Dan zou je "Alleen bij mooi weer" onder je usernaam moeten toevoegen
dalijk heb je thuis een kip en kleintjes zitten als je niet opschietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
ik heb dus nu een zenuwachtige kip thuis rondlopen.
Make way for Vom!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:48 schreef Vom het volgende:
Later Hools.
Op naar de de ondergang.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:48 schreef Vom het volgende:
Later Hools.
Op naar de de ondergang.
Ook ja gezegd op trouwen of er 1 zwanger gemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:48 schreef Vom het volgende:
Later Hools.
Op naar de de ondergang.
Lekker buiten zitten met een muziekje aan dus!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:09 schreef PogueMahone het volgende:
Zo, een behoorlijk pakketje cd's binnen, straks lekker luisteren
En de zon gaat nu ook nog schijnen
zekersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lekker buiten zitten met een muziekje aan dus!
Welke plaatjes heb je op de kop getikt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
zekers![]()
wat een mooie dag
behoorlijk watquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Welke plaatjes heb je op de kop getikt?
Gewoon allemaal regulars of ook bootlegs, lim. editions etc?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:34 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
behoorlijk wat
een paar van kiss, thin lizzy, hellacopters, weezer, nirvana, faith no more, green day, soundgarden, aerosmith, savatage, therapy?, Hives en dat was het wel
al een tijdje geleden besteld
normale cd's, meestal bestel ik via Nlstore of bol.com, hier zitten er wat van de large bijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Gewoon allemaal regulars of ook bootlegs, lim. editions etc?
Waar bestel je die meuk eigenlijk?
Goed zo, scheikunde is stoerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag iedereen.
8.4 voor scheikunde, hoogste cijfer ooit voor dat vak.
En niet al té moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goed zo, scheikunde is stoer
ik had wel een 10 van jou verwachtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag iedereen.
8.4 voor scheikunde, hoogste cijfer ooit voor dat vak.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En niet al té moeilijk.
Als je boven de 200.000 punten zou zitten dan is het echt geschift.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah die speel ik dus ook, maar nou twijfel ik of ik boven de 200.000 punten zit ja of nee...
Dit was redelijk makkelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef PogueMahone het volgende:
[..]ja dag
Paar stomme foutjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had wel een 10 van jou verwacht
Wacht maar tot je een jaartje hoger zitquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dit was redelijk makkelijk.
Vooral het balanceren van formules is leuk.Op de toets kon je er helaas maar 4 (v/d 45) punten voor krijgen.
![]()
Moesten 'hexane' (C6H14) laten verbranden.![]()
Wacht maar tot je het gaat studerenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:53 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaartje hoger zit.
geweigerd zonder reden weird zegquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
GVD pislink: net nieuw mobiel abo willen afsluiten bij Orange, wordt ik geweigerd. Waarom? Dat kunnen ze niet zeggen, moet ik schrijftelijk doen. Ik bel al 6 jaar zonder problemen. Weet je wat? ZE KUNNEN EEN DIKKE KRIJGEN!
Sorry, liet me even gaan
Gefeliciteerd Vom!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef Vom het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
* Vom komt binnenstormen
Rondje van mij, rijbewijs in 1x gescoord![]()
Alleen die godvergeten klote ambtenaren![]()
![]()
Ach, ze doen daar dus ook aan Poets-day !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:00 schreef Vom het volgende:
Thanx beiden
Maar ik mag nog niet rijden, want afdeling burgerzaken was al dicht![]()
Gaan op vrijdag al een half uur eerder dicht, half 5, kom je daar om 1615, ja sorry die afdeling is al gesloten, want ja het is vrijdag en er was niemand![]()
Klote ambtenaren![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef Vom het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
* Vom komt binnenstormen
Rondje van mij, rijbewijs in 1x gescoord![]()
Jupquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Feli Vom.
Als iemand de wegen in Houten en Nieuwegein dus onveilig maakt ben jij het?
Thanksquote:
Jawel hoor, krijgt gewoon de papieren mee, naar het gemeentehuis en meenemen maar dat rijbewijs, alleen niet op deze manierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Gefeli Vroemmie
Maar het is toch normaal dat je niet op dezelfde dag je bewies kriegt?
Thanxquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:35 schreef Inquistor87 het volgende:
Feli Vroem
Hij woont in Houten, niet echt in de buurt van Weert.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Vom proficiat!
Ik moet dus voortaan oppassen op de fiets?
Dankquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:54 schreef methodmich het volgende:
Van harte Vom!
Rondje op jouw kosten.
Waarmee?
Ken betere buikjes maar kan er meedoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit buikje wou ik jullie niet onthouden!
[afbeelding]
Pagina's op Fok!?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Dank
Als je eventjes terugleest mm, vorige pagina staat het allemaal
Jaaaaa, okeeeeeee jij hebt het aantal posts per pagina op 300+ staanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pagina's op Fok!?
Wat zijn dat?
999quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Jaaaaa, okeeeeeee jij hebt het aantal posts per pagina op 300+ staan![]()
Ndusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
999
Que? Ndus?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ndus![]()
Lees: nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndus!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Que? Ndus?
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Lees: nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndus!
Lekker toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Die broek zit wel heel erg laag zeg...
die snol verneukt mijn lay-outquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit buikje wou ik jullie niet onthouden!
Mwah, ben blij dat mijn vriendin d'r zo niet bijloopt eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lekker toch?
Laat maar, je moet het je visueel voor je zienquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Nee, dat is degene die na mij rijles had, die nam me toch een paar bochten zodat we ongeveer aan het spookrijden waren, bijna heel kort kunnen genieten van m'n rijbewijs...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Ah, Vom is de nieuwe Jos geworden!
Eeh, ik weet niet hoe het gaat, maar heb je met z'n tweeën tegelijk examen ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, dat is degene die na mij rijles had, die nam me toch een paar bochten zodat we ongeveer aan het spookrijden waren, bijna heel kort kunnen genieten van m'n rijbewijs...
Oh, op die toer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Meestal breng je dan iemand thuis Lego.
Nee, ik moest na mijn examen iemand ophalen, maar die scheurde door elke bocht zonder terug te schakelen, gewoon hop koppeling in en een beetje remmenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeh, ik weet niet hoe het gaat, maar heb je met z'n tweeën tegelijk examen ofzo?
Ben 15, need I say more?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ja. Wanneer ga jij?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky gaat dadelijk naar de kroeg.
Ik heb extra vroeg afgesproken met een maat, we gaan ¤10,- in de Photoplay werpen om de ultieme Highscore te bereiken!
Illegaal lessen is hartstikke in.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ben 15, need I say more?
Ik wist het.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Illegaal lessen is hartstikke in.
En voel maar aan de rokjes he!
wat leukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als je toch aan het zoeken bent, dan maar even de post uit Hools die het dichtst bij je reg datum en tijd ligt, en dat was deze: Klik
Oud, erg oud.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
wat leuk
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Trusten iedereen.
JM is ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
MM, hij is er hoor...
[EK in VBL] Het grote GRIEKENLAND topicquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
JM is ook nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[EK in VBL] Het grote GRIEKENLAND topic
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
En quess what: ik heb mij door een plaats bij de eerste 7 gekwalificeerd voor de pro-am a.s. zondag, maar helaas had ik al andere plannen, dus ik laat die eer voorbij gaan.
*komt voor het eerst sinds lange tijd weer eens neuzen.....eeuuuhhh ja lekker...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
*schopt leven in de brouwerij, bestelt bier*
Nog iemand één?
zijn nog niet allemaal bekend dacht ik !quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bjoro, waar kun je alle rugnummers voor het EK vinden, ivm met je alternatieve pool?
moet je trouwens ff kijken foto´s die ze van de spelers geven als je hun naam aanklikt (heb alleen bij nederland gekeken hoor !!), volgens mij heeft iemand de opdracht gekregen om foto´s te zoeken waar de spelers zo ongunstig mogelijk opstaan !!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Op die laatste (officiële UEFA-site dus) hebben ze de rugnummers, die van NL kloppen iig dus zal de rest ook wel goed zijn. De selecties moesten woensdag definitief ingeleverd dus ws ook de rugnummers..
geloof dat alleen waterreus er een beetje normaal opstaat !!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kom je erbij?
Valt wel mee, Seedorf, Robben, van Nistelrooij en Overmars ook wel vind ik (van wat ik gezien heb)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof dat alleen waterreus er een beetje normaal opstaat !!!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:32 schreef tong80 het volgende:
Van wat ik gezien heb kan ik niet oordelen.
toen kon je oordelenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en toen ?
goeiemorgen Hoolsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:57 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers.
Goeiemorgen Justme of Digger.
Anders worden ze wel wakker.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:10 schreef just me het volgende:
eindelijk droog hier!! straks als alle buren wakker zijn maar even het gras maaien
Hee das post van mijn!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als je toch aan het zoeken bent, dan maar even de post uit Hools die het dichtst bij je reg datum en tijd ligt, en dat was deze: Klik
Ja, ik weet dat ie van jou is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hee das post van mijn!
Goedemorgen, vandaag de viering van het 50-jarig bestaan van me clubbie...
Eerst zevenkamp overdag, die ik wijselijk aan me voorbij laat gaan, ga lekker in de zon zitten kijken hoe die gasten ploeteren...
Vanavond groot feest met optreden van een bekende zanger, maar niemand weet wie... Ben benieuwd...
Je hebt wel een usernummer die meer dan 2 keer zo laag is dan die van mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik voel me oldbie worden...
Hoeveel heb jij dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja en je heb meer posts dan ik
Ik heb er zo'n 1700 meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
13691...
zo mijn 1e ronde zit erop, stickers gekocht kan ik straks 250 brieven de deur uitdoen voor de jeugdslotdag, ramen zijn gewassen (toevallig kwam de glazenwasser langs en die heeft ook de ramen achter gewassen) nu tijd voor koffiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:13 schreef Againzender het volgende:
Mogguh!
Mooi weer om boodschappen te doen
dat was dus die man op die hangmatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:26 schreef just me het volgende:
toevallig kwam de glazenwasser langs
Alstu.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:02 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Mag ik een halve liter spa blauw?![]()
Dankquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Alstu.![]()
En nog gefeliciteerd!![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
dat was dus die man op die hangmat
Ook hoiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:12 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh
ieder zijn meugquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oranje zonder (ex-)ajax spelers
Ik vind het anders toch een beetje onzin, en dan vooral het v/d Sar gedeelte.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:57 schreef just me het volgende:
[..]
ieder zijn meug
niet echt het ideale bbq weer neequote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag bbq-en bij broertje golfer... maar het waait zo
Wel de bal naar de kegels gooien he, niet zoals ik naar achteren waar je vrienden zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:28 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond is een paar strikes gooien met bowlen
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel de bal naar de kegels gooien he, niet zoals ik naar achteren waar je vrienden zitten![]()
Ik heb slechts 1 keer een strike gegooid.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:28 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond is een paar strikes gooien met bowlen
gefeliciteerd met je moederquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van mij, mijn moeder is jarig.
Feliquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van mij, mijn moeder is jarig.
veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:26 schreef just me het volgende:ik ga op weg naar Nederland-Ierland!!
Oh, tof! Veel plezier JM!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:26 schreef just me het volgende:ik ga op weg naar Nederland-Ierland!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |