quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:30 schreef Renmaestro het volgende:
puik topic dit [afbeelding]
ook de sponsoring van bedrijfskleding kon niet uitblijven
[afbeelding]
doe mij maar het mcnugget kipmenu met een medium weiwater en doe ook maar zoetzuur..... zoiets?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Renmaestro het volgende:
Om geld bij te verdienen ging de kerk over op het vervullen van nevenfuncties
afbeelding
We serveren slechts McLaatste Avondmalen, McWijwater Shake en de McHostiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef satelietschotel het volgende:
[..]
doe mij maar het mcnugget kipmenu met een medium weiwater en doe ook maar zoetzuur..... zoiets?
ook niet 5 broden en 2 vissen oid?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
We serveren slechts McLaatste Avondmalen, McWijwater Shake en de McHosti![]()
De drive-in voor paus-mobilesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
en priesterworst als kindermenuquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De drive-in voor paus-mobiles
Dit topic is te flauw voor woorden, maar om deze heb ik toch wel hardop gelachenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:42 schreef heiden6 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dusch. Weet niet wie deze gemaakt heeft, maar ze komen van het een of andere forumtopic op atheistnetwork.com.
Smaakvol doch keihard.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:54 schreef Deviator het volgende:
absoluut een achterlijk topic, respectloos en ik hoop zeer snel op slot..
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:51 schreef Golf het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dit van SomethingAwful.comquote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:42 schreef heiden6 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dusch. Weet niet wie deze gemaakt heeft, maar ze komen van het een of andere forumtopic op atheistnetwork.com.
Smaakvol doch keihard.
Dat zou kunnen, ik heb ze iig van het AN-forum geplukt enkele maanden geleden. Iedereen jat die dingen toch van elkaar dus het is niet echt belangrijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit van SomethingAwful.com
ik is te laatquote:Dirkh
dat valt weer mee danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:06 schreef moniek het volgende:
sommigen zijn duidelijk te hard.. maar om de meeste kan ik (lees: christen) hardop lachen!!
Hey, wat in de neuk, dat is onze kerk ..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
ze serveren de beste McHostiesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:59 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Hey, wat in de neuk, dat is onze kerk ..
God is a DJquote:Op zondag 6 juni 2004 11:59 schreef Golf het volgende:
[afbeelding]
Jij bent de eerste persoon in Nederland die de reclame blijkbaar kent. Wt een meevaller!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:38 schreef Brighteyes het volgende:
'Not going anywhere for a while?'![]()
![]()
*snurf*
boeiend het onderwerp, deel ze met ons! zolang het de humor over de kerk is heb ik er geen probleme meequote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste persoon in Nederland die de reclame blijkbaar kent. Wt een meevaller!
![]()
Zijn er mensen te porren voor een algemeen topic voor humor over godsgeloof, kerken e.d.? Dus zonder dat het per sé sluikreclame betreft? Ik heb nog wel een stapeltje jpegs liggen namelijk, die hier niet passen.
Als ik vanavond tijd heb open ik even een topic dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:28 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
boeiend het onderwerp, deel ze met ons! zolang het de humor over de kerk is heb ik er geen probleme mee![]()
was jij ook die zeurtrien die het topic over humor met minderjarigen niet gepast vond?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:54 schreef Deviator het volgende:
geef ff link, ik heb geen zin om de hele onz. door et spittequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik vanavond tijd heb open ik even een topic dan.
Nog steeds niet gebeurd. Zal wel vrijdag worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:22 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
geef ff link, ik heb geen zin om de hele onz. door et spitte
en... heb je het nieuwe topic al geopend?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog steeds niet gebeurd. Zal wel vrijdag worden.![]()
dude in Rusland heb ik een echte kerk gezien met een mac donalds d'r in (was niet meer werkzaam als kerk vermoed ik)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |