Ja die foto's ik werkte als barmanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:20 schreef Trachemys het volgende:
EnemyForce, hele foute foto's, maar dat terzijde...
Mijn haar komt van min of meer dezelfde lengte af. Laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest kwam ik met zo'n koppie terug. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het zal rond februari zijn geweest. Circa 3,5 maand en een besluit tot het laten groeien van mijn haartjes later is de lengte ongeveer foto 6 met de lokken aan de voorzijde bijna op lengte van foto 2 uit de openingspost. Zal dus wel een flink aantal maandjes duren... echter het scheelt per persoon....
Ik weet het niet, maar 75 tot 100 milimeter is 7,5 tot 10 centimeter. Méér haar dan je de komende maanden zal hebben dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:30 schreef Enemyforce het volgende:
...ik denk dat het, het beste is als mijn haar gaat splijten of te erg uit model raakt om het een klein beetje (75 mm tot 100mm) af te laten knippen. .
Hoe weet je dat, wanneer je nog nooit kort haar heb gehad?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:13 schreef Speth het volgende:
Nooit korter haar gehad dan halflang, kort staat mij niet
* WM probeert het ook...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:59 schreef JonDZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, wanneer je nog nooit kort haar heb gehad?
Anyhow, het schiet bij mij ook mooi op, ik kan het tot over mijn ogen uittrekken![]()
Ik ook , maar ik hoef nog maar 1 cmquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef Arawn het volgende:
Ik kan nu met m'n tong m'n haar aanraken!
Nog 2 cm er ik kan het in m'n mond doen....
Het begint er nu eindelijk een beetje op te lijken...maargoed mag ook wel eens naar 11 maand.
Zal straks eens kijken... maar ik heb echt een ongelooflijke kater, waar ik eerst van af wil komen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:26 schreef yohan.nl het volgende:
Pics!
ik bedoelde eerder 0,75cm tot 1 cmquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar 75 tot 100 milimeter is 7,5 tot 10 centimeter. Méér haar dan je de komende maanden zal hebben dus
@Speth, als je regelmatig dit topic bezoekt komt je foto ook bij de openingspost foto
dan lig ik nog voor op julliequote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:05 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Ik ook , maar ik hoef nog maar 1 cm
Zo heeft mijn zoon het nu, exact zo met slagen (die hij zelf dus irri vindt)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:40 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
omdat er nu eenmaal weinig (hoog)blonde (jong) volwassenen zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
wat me opvalt is dat bijna alle mensen die hier (foto´s) posten van mensen met lang haar, bruin/zwart haar hebben....
je hebt idd achter meer progressie dan voor, of is dat de bedoeling? Het lijkt me mooier als je juist voor nog een stuk langer laat worden ivm de verhouding, maar ja, dat is maar hoe ik t zie (op de foto aan het begin van t topic lijkt het voor trouwens langer dan nu, of is je kapster wat te fanatiek geweest?)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:59 schreef r00d het volgende:
Zow, ff der niet bij geweest. Maar ja, toch maar weer ff een update. De kapster had namelijk nog me lichte plukkies eruit geknipt die ik nog in had zitten van toen in de zomer me haar vuurrood was. Maar we gaan gestaag verder.
[afbeelding]
Tief lekker opquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:53 schreef GINandJUICE het volgende:
Toch blijft het vreemd om kerels zo te horen lullen...
hoelang ben je al bezig met laten groeien?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:15 schreef JonDZ het volgende:
Goeiemorgen, een ochtendkapsel van mij, net van bed af...
[afbeelding]
mja, dat staat ook niet echt bij mijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:10 schreef Enemyforce het volgende:
Sylvana de uitkomst is de pet !
ah, dus ongeveer 8 maanden, ben je tussendoor ook bij de kapper geweest om bij te laten werken? Ik ken dat wel van dat milimeteren, is ook een aantal keren mijn foute beslissing geweest, dus dat gebeurt niet nog een keer, de volgende dag heb ik geheid spijt, maar gelukkig groeit haar redelijk snelquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef JonDZ het volgende:
Vanaf oktober vorig jaar, maar toen had ik alles gemillimeterd (waar ik eigenlijk wel spijt van had).
liefquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:15 schreef JonDZ het volgende:
Goeiemorgen, een ochtendkapsel van mij, net van bed af...
[afbeelding]
Ik heb etzelfde, haar gaat voor ook weer omhoog krullenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil ook me haar lang laten groeien, maar ik krijg dan al heel snel een " matje" in me nek, en aan de voorkant krijg ik " glijbaantjes" , gaat me haar dus omkrullenEn dat vind ik dus geen gezicht
En dan haalt de kapper er maar weer een stuk af, maar zo wordt het natuurlijk nooit langer
Pssst..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik ben nog vrijgezel![]()
Valt wel mee, ik ben een klootzakquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:40 schreef Sylvana het volgende:
owja, jongens met (half)lang haar zijn
Twee jongens heb je toch??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo heeft mijn zoon het nu, exact zo met slagen (die hij zelf dus irri vindt)
Zelfde leuke kopalleen heeft mijn kind groene ogen
In dit topic nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Twee jongens heb je toch??
Ik ben niet zo goed in visualiseren... foto's!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Op een of andere manier heeft m'n haar de laatste tijd meer weg van een verlaten vogelnest of een ontplofte pruik. Meer beeldspraak kun je zelf wel verzinnen
-Edit-quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in visualiseren... foto's!.
Doodsverwensing! Ban!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
-Edit-
Banaanvraag! Ban!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:36 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Doodsverwensing! Ban!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in visualiseren... foto's!.
petje/mutsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:57 schreef Phaetom het volgende:
Hee luitjes, ik ben ook van plan me haar te laten groeien, maar ik heb dus best redelijke krullen. Het is nu al aardig lang, (ik ben altijd zon kort geknipt koppie geweest) maar als ik 's ochtends wakker word staat het net zo recht op als marvin gaye in zijn oue tijd. Is daar een fijne oplossing voor, ik heb al mensen gehoord over shampoo met silliconen, maar dat maakt je haar helemaal stijl. Da's nou ook weer niet de bedoeling.
hehe, is wel een goeie, maar ik ben geen cap figuurquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:00 schreef Ils het volgende:
[..]
petje/muts![]()
Dat dacht ik wel, maar is toch niet echt de bedoeling in dit topic.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
DJ Maurits weet denk ik wel dat ik een geintje maakte hé![]()
En Brennie, 't was maar een flauwe opmerking, niets meer niets minder.
Ik heb net die droge gum rommel nog in m'n droge haar gedaan en 't blijft wel redelijk stijl zitten ineens. Het is dus echt wel dat het de slag er enigszins uit kan halen... Nadeel vind ik dat je haar mega stroef wordt. Er lekker doorheen woelen is er niet meer bij.
En morgenochtend al helemaal niet meerquote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb net die droge gum rommel nog in m'n droge haar gedaan en 't blijft wel redelijk stijl zitten ineens. Het is dus echt wel dat het de slag er enigszins uit kan halen... Nadeel vind ik dat je haar mega stroef wordt. Er lekker doorheen woelen is er niet meer bij.
ha haquote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nee.. vertel!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Twee jongens heb je toch??
* Speth steekt hand opquote:Op zondag 6 juni 2004 10:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als ik je zeg dat ik ook VVD stem... begrijpen we elkaar dan?
Heb ik ook, ik heb sindskort in m'n dorp dan ook de bijnaam 'Suikerspin', omdat mijn haar zo voelt :/quote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:29 schreef JonDZ het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik heb sindskort in m'n dorp dan ook de bijnaam 'Suikerspin', omdat mijn haar zo voelt :/
De laatste tijd doe ik dan ook eerst die gum erin en daarna ros ik met een handdoek door m'n haar, geeft wel leuk effect en neemt het grote deel van het 'suikerspin' haar weg.
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als ik je zeg dat ik ook VVD stem... begrijpen we elkaar dan?
Wel cool, ik zou alleen wel even uitkijken dat het geen meisjes dan wel vrouwen kapsel wordt!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[afbeelding]
Lijkt nergens op, die foto.
Ik zal eens aan iemand vragen of die een foto kan maken met een echt fototoestel en niet met zo'n webcam geval.
veels te sluikquote:Op zondag 6 juni 2004 15:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[afbeelding]
Lijkt nergens op, die foto.
Uhm... check zijn geboortedatum... denk dat de stoppeltjes net zo lang nodig hebben om te groeien als het haar...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef MadGuy het volgende:
Of laat een stoppeltjesbaardje staan. Dan heeft het weer een stoer effect. Wel mooi haar btw!
Doe mij dan maar de 3e link..quote:Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef Lucske het volgende:
http://www.google.nl/search?q=palmers+haar&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
maar die gozer heeft krullig haarquote:Op zondag 6 juni 2004 21:52 schreef MadGuy het volgende:
Ah damn, die jongen van de Stimorol Ice reclame heeft wel erg goed haar...
Ja daar moet ik maar eens aan gaan geloven. Maar dat roep ik al drie delen ofzo!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:43 schreef Lucske het volgende:
((( foto ))) ?
Maar nee, hoe kóm je erbij?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja daar moet ik maar eens aan gaan geloven. Maar dat roep ik al drie delen ofzo!![]()
Was mij ook a opgevallenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
maar die gozer heeft krullig haarheb je al die reclame van ray ban zonnebrillen al gezien die blonde gozer op het eind met die zonnebril
die heeft ook gaaf haar zie http://www.rayban.com/ en druk dan onder bij het bewegende flash beeld dan kan je het reclame filmpje kijken
Mag ik je verwijzen naar het ontharings topicquote:Op maandag 7 juni 2004 09:12 schreef -roGue- het volgende:
IK WORD KNETTERLEIP van dat kuthaar
Be my guestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik ben nog vrijgezel![]()
Mjah, that's mequote:Op maandag 7 juni 2004 10:26 schreef MadGuy het volgende:
Er zijn meerderen begonnen met enorm kort haar, including me. Succes!
@ Rogue, je moet ook geen kuthaar laten groeien joh, gewoon haar op je hoofd!On a more serious note: Jij was toch die gast die dat mooie dikke haar had (pilotenzonnebril enzo)?
Bedankt voor je ondersteunende postquote:Op maandag 7 juni 2004 10:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mag ik je verwijzen naar het ontharings topic
Nee joh gewoon hier.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
Moet ik voor het wilderig laten groeien van borsthaar ook hier zijn?. Of zal ik even een nieuw topiek openen...
.
Fok!kers tonen hun borst haarquote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
Moet ik voor het wilderig laten groeien van borsthaar ook hier zijn?. Of zal ik even een nieuw topiek openen...
.
Ik ben niet graag lullig.. maar ik denk dat een kapper hier weinig mee kan..quote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef -roGue- het volgende:
Foto mee naar de kapper:
Optie 1 a la Orlando:
[afbeelding]
Optie 2 a la Johnny:
[afbeelding]
[afbeelding]
Optie 3 a la Tom:
[afbeelding]
Optie 4 a la Ray-ban:
[afbeelding]
Optie 5quote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef -roGue- het volgende:
Foto mee naar de kapper:
Optie 1 a la Orlando:
[afbeelding]
Optie 2 a la Johnny:
[afbeelding]
[afbeelding]
Optie 3 a la Tom:
[afbeelding]
Optie 4 a la Ray-ban:
[afbeelding]
Optie 5 a la Kurt Cobain
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:58 schreef EmPulSe het volgende:
Deejee Maurits, die foto's (3e rij, uiterst rechtse), heb je daar een site van met grotere afbeelding? Anders heb ik straks de kans dat zo'n wicht bij de kapsalon heel mijn haar verprutst.
Nee, tis meer dat ik een van die units mee ga nemen en niet alle 4, weet alleen niet welkequote:Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik ben niet graag lullig.. maar ik denk dat een kapper hier weinig mee kan... Orlando heeft wel iets ander haar dan pak 'm beet een Cruise.
Ok.. dan zal ik even mijn ongezouten mening geven...quote:Op maandag 7 juni 2004 12:01 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Nee, tis meer dat ik een van die units mee ga nemen en niet alle 4, weet alleen niet welke
Met die enorme johnny knoxville bril ja, that's mequote:Op maandag 7 juni 2004 12:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Rogue... pagina 1, 3e rij middelste foto.
Het gaat ook niet om het sjaaltje maar om het kapsel
Ik dacht dat menig mens die wel eens kijkt in dit topic dat zelf ook wel kon begrijpen...quote:Op maandag 7 juni 2004 12:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het gaat ook niet om het sjaaltje maar om het kapsel
geen zak aan, veelste kortquote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Hosea het volgende:
Wat vinden jullie van het haar van Boris?
Ik bedoel dus niet het ventje Boris zelf, maar alleen zijn haar.
Ik zag laatst toevalligerwijs die ene clip, maar zijn haar zit daar echt geweldig. Dat is mijn streefdoel![]()
Mijn haar groeit ook ziekelijk snel... ik heb het een tijdje iets korter gehad en toen zat ik elke 3 a 4 weken bij de kapper..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:50 schreef Hosea het volgende:
Hehe. Hoe snel groeit jouw haar trouwens wel niet? Volgens mij las ik ergens dat je 11 maanden bezig bent en zo'n lengte al![]()
Dat is toch supergoedquote:Op maandag 7 juni 2004 13:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Mijn haar groeit ook ziekelijk snel... ik heb het een tijdje iets korter gehad en toen zat ik elke 3 a 4 weken bij de kapper...
Vitamine B zit ook in bier als ik het goed hebquote:Op maandag 7 juni 2004 13:59 schreef Hosea het volgende:
[..]
Dat is toch supergoedZou wel willen dat het wat sneller groeide. Eet flink veel tomaten (kapster zegt dat het helpt, vitamine B) en heb een paar keer vitamine B pillen geslikt, maar in die pillen zat ook een kleine hoeveelheid stof dat laxeert. Ben na een paar dagen daarmee gestopt
![]()
Klopt.. voluit heet het ook vitamine Bier..quote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vitamine B zit ook in bier als ik het goed heb![]()
![]()
als ik weer is een keer naar de kapper ga neem ik deze van cruise meequote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef -roGue- het volgende:
Foto mee naar de kapper:
Optie 1 a la Orlando:
[afbeelding]
Optie 2 a la Johnny:
[afbeelding]
of
http://www.celebritypostc(...)tors/johnny_depp.jpg
Optie 3 a la Tom:
[afbeelding]
Optie 4 a la Ray-ban:
[afbeelding]
Moeilijk Moeilijk Moeilijk
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hebben we een foto ter illustratie? Er zitten hier een paar mensen die zich weinig kunnen visualiseren bij een ontplofte mozart pruik... laat staan 'nie-echt-lang-haar-dat-best-zit'
Je haalt me de woorden uit de mond..quote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hebben we een foto ter illustratie? Er zitten hier een paar mensen die zich weinig kunnen visualiseren bij een ontplofte mozart pruik... laat staan 'nie-echt-lang-haar-dat-best-zit'
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Er zitten hier een paar mensen die zich weinig kunnen visualiseren bij een ontplofte mozart pruik...
I take pride in bringing that picture up.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gezien je haar zou ik Tom Cruise meenemen Rogue
Maar die steeds terugkerende foto van die kerel met dat sjaaltje is ook cool!
I also take pride in this remark!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
meld: good hair day...
Nog steeds jammer dat ik de kapper er zo 'veel' van af heb laten halen maar het begint zich nu langzamerhand gelukkig wel settelen.Wie had er ook alweer gelijk dat dit zou gebeuren na een paar dagen?
uhm je wilt dit en je haar is 12 cm?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:29 schreef DubManiac het volgende:
Ik ben zelf ook bezig om mijn haar te laten groeien..(is nu een cm of 12..)
Maar hoe lang moet het zijn voordat het echt plat naar beneden gaat vallen?..
Ik heb al de duurste ontwarring,gladheid shampoos en dure creme spoelingen gekocht,maar het blijft een beetje een pluize-bolletje...
Tips?...Mijn streven is zoiets als Tom in Vanilla sky...
[afbeelding]
Prachtig!
Ach.. bekijk het eens van de andere kant... jij hoeft je bijna nooit te scheren..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou... die SP tomaat heeft lekker ook geen bakkebaarden. Dan hebben we het even niet over dat ie bijna 10 jaar jonger is
Bakkebaarden niet nee... maar kin en bovenlip (quote:Op maandag 7 juni 2004 22:21 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ach.. bekijk het eens van de andere kant... jij hoeft je bijna nooit te scheren...
ik heb ze ookquote:Op maandag 7 juni 2004 22:17 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb wel bakkebaarden whehehe! :
Wees blij, bij bakkebaarden hoort natuurlijk ook een gouden Yachtmaster.. Hou je toch mooi weer al dat geld in je zak..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bakkebaarden niet nee... maar kin en bovenlip () die zien er na anderhalve dag ook niet meer fris uit. Ik compenseer het wel met haar op m'n hoofd
Haha, mjah me haar zit eigenlijk ook nooit hetzelfdequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Valt toch wel mee Rogue? Echt raar trouwens, op iedere foto zie je er compleet anders uit. Wel handig, want dan herkent niemand je IRL van FOK!
ik zou zelfs geen pet opdoenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Van een student verwacht ik op z'n minst dat hij/zij 'mijn haar' schrijft i.p.v. 'me haar', maar dat terzijde.
Je haar kan inderdaad stukken donkerder worden van gel en andere zooi, ik ken het. Momenteel zit ik lekker met een pet op achter de pc wachtend tot ik zo ga zwemmen. Voel er weinig voor om moeite te gaan doen voor 2 uurtjes waarin toch niemand me ziet![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Van een student verwacht ik op z'n minst dat hij/zij 'mijn haar' schrijft i.p.v. 'me haar', maar dat terzijde.
Je haar kan inderdaad stukken donkerder worden van gel en andere zooi, ik ken het. Momenteel zit ik lekker met een pet op achter de pc wachtend tot ik zo ga zwemmen. Voel er weinig voor om moeite te gaan doen voor 2 uurtjes waarin toch niemand me ziet![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:30 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ben ik net als u van mening dat de Neerlandsche taal verloedert, doch ben ik ook van mening dat op een dergelijk forum als deze waar wij op trachten te oreren, de correcte schrijfwijze niet de hoogste prioriteit heeft.
Met gepaste gevoelens van hoogachting jegens u, groet ik
Echt waar joh?quote:Maar het is niet zo dat mijn ezicht verandert hoor per dag ;P
Palmers!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:54 schreef _TK het volgende:
Iemand nog een stylingproduct dat aan te raden is voor wat langer haar ?
Ik wil het gewoon een beetje losjes laten hangen, hoeft dus niet stevig te zijn.
Met Wax en gel wordt het haar een beetje sliertachtig en te hard terwijl als ik er niks in doe het er een beetje dof en warrig uitziet.
Dat komt door z'n zonnebril, hoor...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:03 schreef MadGuy het volgende:
Damn, wat zit dat cool bij jou, super-muffin. Bij mij zou het niet staan denk ik!
je haar zit echt verdomt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Palmers!
[afbeelding]
trouwens ik heb het bijlaten punten vanmiddag, en ff wat korter aan de achterkant!
[afbeelding]
dat noemen we een scheiding hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:08 schreef Speth het volgende:
Bij mij zit het eigenlijk gewoon het beste als ik er amper of geen gel in doe, behalve voorop, om m'n kuif
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:50 schreef Speth het volgende:
Mja, ik vind kort haar eigenlijk nooit mooier dan lang haar bij meisjes, dus laat maar groeien
hmm jouw post had ik niet gezien, maar coole lengte!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:33 schreef Ifyafeelme het volgende:
Ik ben al een jaar bezig om mijn haar te laten groeien en begon met een kaal hoofd.
De lengte van mijn haar bedraagt precies 20 centimeter en ik wil tot 40 cm gaan.
[afbeelding]
Persoonlijk adviseer ik mannelijke personen om hun bakkebaarden te laten staan
als je van plan bent je haar te laten groeien, anders ziet een kapsel er al erg snel
niet-mannelijk uit. Ik denk dat ik nog een half jaar geduld nodig heb als ik de 40 cm
wil hebben bereikt maar ik heb geen haast. Nog een half jaar als een zwerver
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik ben ook super cool, dus dat is niet zo gek
Helemaal mee eens, ik zou het lengteverschil er lekker in houden!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zou er niets meer aan doen super gebakje.... Het zit zo echt cool, juist door de kortere lengte voor! Als je het op één lengte laat groeien wordt het een kapsel zonder modelKrijg je een beetje een bob lijn zoals meisjes
ik laat het zeker wel langer groeien hoor, ik denk dat ik het gewoon zo door laat groeien, dat er toch wel verschil is, want anders krijg je idd een meisjes kapselquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zou er niets meer aan doen super gebakje.... Het zit zo echt cool, juist door de kortere lengte voor! Als je het op één lengte laat groeien wordt het een kapsel zonder modelKrijg je een beetje een bob lijn zoals meisjes
klikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:20 schreef Jan-jaap het volgende:
ik heb het nu half lang ,als ik het in model breng dan zit het wel netjes ,maar zodra ik buiten kom en een uur later is mijn haar weer heel droog en slodigwat kan je het beste gebruiken om het netjes in model te houden. want tot nu lukt het niet echt
Gaat Boos mannetje toch mooi even aan de wandel met mijn grapquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]supergebakje
Hehehequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:21 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mooi, en anders liet ik het toch wel groeien
![]()
En waarom is Polomannetje nu boos ja?!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gaat Boos mannetje toch mooi even aan de wandel met mijn grap![]()
Nah, ik doe ook mee, ik post alleen niet zoveel omdat het meer een mannen-topic isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef saaw het volgende:
alleen maar jongens in dit topic voorzover ik kan zien
even verandering in brengen
Ik heb dat gevoel ook heel sterk en ik kan het niet eens achter mijn oren vouwen. Eigenlijk best vervelend.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:45 schreef _Alone het volgende:
ik haat me haar.... duur veel te lang voordat het zolang is alsik ik wil. sins ik me me haar achter (nou ja zobetje dan, is meer op) me oren kan doen lijkt het wel of het gestopt is met groeien
![]()
als je haar langer is lijkt het langzamer te groeien want dan valt het minder opquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:45 schreef _Alone het volgende:
ik haat me haar.... duur veel te lang voordat het zolang is alsik ik wil. sins ik me me haar achter (nou ja zobetje dan, is meer op) me oren kan doen lijkt het wel of het gestopt is met groeien
![]()
plaats eens een foto zo dat we een beter idee krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:40 schreef cosmick het volgende:
En jawel best mensen, ook ik ben aan het sparen voor halflang haar. Niet door het zien van dit topic trouwens, maar het moedigt zeker wel aan het door te zetten![]()
Ik kan het nu net in mijn ogen trekken.
Lees hier veel over wax enzo. Moet ik maar 's proberen. Ik was mijn haar elke dag, kam het dan naar achteren, smeer er wat gel in en trek het dan weer wat losser zodat het relaxter zit. In verloop van de dag herhaal ik dit met water....
Meestal als ik 's avonds naar bed ga zit het eigenlijk dan pas zoals ik het hebben wil ..
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:40 schreef cosmick het volgende:
Meestal als ik 's avonds naar bed ga zit het eigenlijk dan pas zoals ik het hebben wil ..
Ja, komt er binnenkort aanquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
plaats eens een foto zo dat we een beter idee krijgen![]()
Ja lekker belangrijk, duurt toch al fucking langquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dan duurt het alleen nog maar langer voor dat het lang is
ik wil het steilerquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:16 schreef -roGue- het volgende:
ik wil krullen
Jaa! Ikke!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:57 schreef Pietjuh het volgende:
Zijn er hier nu ook mensen die hun haar echt lang willen laten groeien, of alleen maar halflang tot hoogstens schouderhoogte? Echt lang haar is natuurlijk veel stoerder
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:50 schreef saaw het volgende:
ik ga ook voor lang hoor
en dand reads![]()
ik heb geen idee..... en ik heb er nog nooit van gehoord....... mar ik zou het ook wel eens willen wetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:39 schreef MadGuy het volgende:
Zou zoiets Fructis Anti-Frizz serum ook het mannelijke pluizen tegengaan?![]()
dreads zijn inderdaad heel cool, maar niet echt iets voor mijquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef saaw het volgende:
ik vind dreads echt zoooo mooi
mocht het nooit van mn ouders maar wor dnu bijna 17 en dan mag het [anders zou ik het ook laten zetten hoor, kort vonden ze vreselijk dus wat wilden ze er tegen doen]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef Speth het volgende:
Dreadlocks vind ik echt geen gezicht trouwensMaar dat ben ik...
Nee, vind ik niet. Totaal niet zelfs. Zal wel weer aan mijn vage visie liggen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dreads komen altijd erg onverzorgd over. Mensen met dreads eveneens. Niet om te generaliseren, maar dit is toch wel vaak de indruk die je achterlaat op mensen.
Dreads zíjn vaak ook vet. Nepdreads vind ik ook vaak niet mooi, vooral niet in allerlei te felle kleuren.quote:dreads zorgen ervoor dat je haar er nog vetter uit ziet
ik vind het ook verschrikkelijk bij meiden staan vooral van die nep dreads
Had vandaag van die schuifspelden erin (lach niet, gewoon zwarte ja) is wel relaxt met dit weer hangt het niet voor je gezichtquote:-Tegen pluizig haar
De crème temt opstandige lokken, verzacht pluizig haar en heeft een anti-statisch effect. Het haar wordt niet zwaar en blijft soepel.
-Haartype
Krullend, pluizig en statisch haar. Ideaal voor alle lengtes.
-Gebruik
Na het stylen op droog haar aanbrengen. Verdeel de crème voorzichtig met je handen over het haar.
-Wat nog meer?
Langdurig effect
UV-bescherming
Makkelijk uitwasbaar
Plakt niet
Dat ga ik straks dan maar 's halen. Mijn Kruidvat-gel is niet je van hetquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:41 schreef yohan.nl het volgende:
Ik gebruik de laatste tijd Taft Foam op vochtig haar. Werkt perfect![]()
Niet doen!.. je krijgt er spijt vanquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:24 schreef saaw het volgende:
ik denk wel dat ik dreads wil nemen als mijn haar lang genoeg is
maar ik zie wel
eerts maar wat langer
ha haquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
*ondanks de aandacht van vele vrouwen![]()
Be a man.. en laat je haar gewoon staan![]()
zeker een grapje roGuequote:Op donderdag 10 juni 2004 08:59 schreef -roGue- het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om het er morgen allemaal weer af te gooien:
Me haar zit nu echt TE slechtquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zonde Rogue... laat het nou gewoon lekker staan! Voor je het weet ben je weer anderhalf jaar verder voor het zo lang is. De periode dat je haar dán kut zit is zeker langer. Daarbij zit je haar nu echt prima
Moet je die cream door je haar smeren ofzo? Is het een soort wax of meer gel?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Binnen een week alweer bijna een heel topic vol![]()
Ik gebruik nu Wella New Wave Curl Frizz Free Cream () in combinatie met gewone wax.
[..]
Nee over je hele lichaam, da's fijnerquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Moet je die cream door je haar smeren ofzo? Is het een soort wax of meer gel?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit is van een Fok!ker, en dit is echt mooi vind ik
Is dat nou de voorkant van z'n gezicht?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Das i-defy. En die dreads zijn er allang al afquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[afbeelding]
het lijkt op een kwalquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is dat nou de voorkant van z'n gezicht?![]()
Wrijf de slaap eens uit je oogjes en kijk dan nog eens goed naar z'n post... Even op uitIdee klikken en voila onderaan staat de link..quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Volgens Boosaardig Kersje ben je al op tv geweest... Als je ook even de directe link geeft maakt dat het zoeken op die (&$%*$%*$#) site wel makkelijker
Wat gedraag je je raar!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:35 schreef r00d het volgende:
Ik ben trouwens deze week op infothuis en de aflevering valt ook te bekijken via www.infothuis.tv en dan uitIdee. Ik gedraag me een beetje raar, maar dat parachutespringen was dan ook wel heel erg stoer!!!
ik heb geen real playerquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:35 schreef r00d het volgende:
Ik ben trouwens deze week op infothuis en de aflevering valt ook te bekijken via www.infothuis.tv en dan uitIdee. Ik gedraag me een beetje raar, maar dat parachutespringen was dan ook wel heel erg stoer!!!
Betalen??? Real heeft ook een gratis versie hoor :Squote:Op donderdag 10 juni 2004 11:59 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik heb geen real playeren ik g er ook niet voor betalen
waarom geen windows media player
![]()
Jaja, Westlanders onder elkaarquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Volgens Boosaardig Kersje ben je al op tv geweest...
Je hoeft er niet voor te betalenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:59 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik heb geen real playeren ik g er ook niet voor betalen
waarom geen windows media player
![]()
ik heb het filmpje gezien rOOdquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:20 schreef r00d het volgende:
[..]
Betalen??? Real heeft ook een gratis versie hoor :S
Rechtstreekse link voor de mensen die de ogen in hun achterhoofd hebben zitten
http://video.residentie.net/ramgen/infothuis/uitide.rm
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |