als ik weer is een keer naar de kapper ga neem ik deze van cruise meequote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef -roGue- het volgende:
Foto mee naar de kapper:
Optie 1 a la Orlando:
[afbeelding]
Optie 2 a la Johnny:
[afbeelding]
of
http://www.celebritypostc(...)tors/johnny_depp.jpg
Optie 3 a la Tom:
[afbeelding]
Optie 4 a la Ray-ban:
[afbeelding]
Moeilijk Moeilijk Moeilijk
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hebben we een foto ter illustratie? Er zitten hier een paar mensen die zich weinig kunnen visualiseren bij een ontplofte mozart pruik... laat staan 'nie-echt-lang-haar-dat-best-zit'
Je haalt me de woorden uit de mond..quote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hebben we een foto ter illustratie? Er zitten hier een paar mensen die zich weinig kunnen visualiseren bij een ontplofte mozart pruik... laat staan 'nie-echt-lang-haar-dat-best-zit'
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Er zitten hier een paar mensen die zich weinig kunnen visualiseren bij een ontplofte mozart pruik...
I take pride in bringing that picture up.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gezien je haar zou ik Tom Cruise meenemen Rogue
Maar die steeds terugkerende foto van die kerel met dat sjaaltje is ook cool!
I also take pride in this remark!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
meld: good hair day...
Nog steeds jammer dat ik de kapper er zo 'veel' van af heb laten halen maar het begint zich nu langzamerhand gelukkig wel settelen.Wie had er ook alweer gelijk dat dit zou gebeuren na een paar dagen?
uhm je wilt dit en je haar is 12 cm?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:29 schreef DubManiac het volgende:
Ik ben zelf ook bezig om mijn haar te laten groeien..(is nu een cm of 12..)
Maar hoe lang moet het zijn voordat het echt plat naar beneden gaat vallen?..
Ik heb al de duurste ontwarring,gladheid shampoos en dure creme spoelingen gekocht,maar het blijft een beetje een pluize-bolletje...
Tips?...Mijn streven is zoiets als Tom in Vanilla sky...
[afbeelding]
Prachtig!
Ach.. bekijk het eens van de andere kant... jij hoeft je bijna nooit te scheren..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou... die SP tomaat heeft lekker ook geen bakkebaarden. Dan hebben we het even niet over dat ie bijna 10 jaar jonger is
Bakkebaarden niet nee... maar kin en bovenlip (quote:Op maandag 7 juni 2004 22:21 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ach.. bekijk het eens van de andere kant... jij hoeft je bijna nooit te scheren...
ik heb ze ookquote:Op maandag 7 juni 2004 22:17 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb wel bakkebaarden whehehe! :
Wees blij, bij bakkebaarden hoort natuurlijk ook een gouden Yachtmaster.. Hou je toch mooi weer al dat geld in je zak..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bakkebaarden niet nee... maar kin en bovenlip () die zien er na anderhalve dag ook niet meer fris uit. Ik compenseer het wel met haar op m'n hoofd
Haha, mjah me haar zit eigenlijk ook nooit hetzelfdequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Valt toch wel mee Rogue? Echt raar trouwens, op iedere foto zie je er compleet anders uit. Wel handig, want dan herkent niemand je IRL van FOK!
ik zou zelfs geen pet opdoenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Van een student verwacht ik op z'n minst dat hij/zij 'mijn haar' schrijft i.p.v. 'me haar', maar dat terzijde.
Je haar kan inderdaad stukken donkerder worden van gel en andere zooi, ik ken het. Momenteel zit ik lekker met een pet op achter de pc wachtend tot ik zo ga zwemmen. Voel er weinig voor om moeite te gaan doen voor 2 uurtjes waarin toch niemand me ziet![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Van een student verwacht ik op z'n minst dat hij/zij 'mijn haar' schrijft i.p.v. 'me haar', maar dat terzijde.
Je haar kan inderdaad stukken donkerder worden van gel en andere zooi, ik ken het. Momenteel zit ik lekker met een pet op achter de pc wachtend tot ik zo ga zwemmen. Voel er weinig voor om moeite te gaan doen voor 2 uurtjes waarin toch niemand me ziet![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:30 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ben ik net als u van mening dat de Neerlandsche taal verloedert, doch ben ik ook van mening dat op een dergelijk forum als deze waar wij op trachten te oreren, de correcte schrijfwijze niet de hoogste prioriteit heeft.
Met gepaste gevoelens van hoogachting jegens u, groet ik
Echt waar joh?quote:Maar het is niet zo dat mijn ezicht verandert hoor per dag ;P
Palmers!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:54 schreef _TK het volgende:
Iemand nog een stylingproduct dat aan te raden is voor wat langer haar ?
Ik wil het gewoon een beetje losjes laten hangen, hoeft dus niet stevig te zijn.
Met Wax en gel wordt het haar een beetje sliertachtig en te hard terwijl als ik er niks in doe het er een beetje dof en warrig uitziet.
Dat komt door z'n zonnebril, hoor...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:03 schreef MadGuy het volgende:
Damn, wat zit dat cool bij jou, super-muffin. Bij mij zou het niet staan denk ik!
je haar zit echt verdomt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Palmers!
[afbeelding]
trouwens ik heb het bijlaten punten vanmiddag, en ff wat korter aan de achterkant!
[afbeelding]
dat noemen we een scheiding hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:08 schreef Speth het volgende:
Bij mij zit het eigenlijk gewoon het beste als ik er amper of geen gel in doe, behalve voorop, om m'n kuif
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:50 schreef Speth het volgende:
Mja, ik vind kort haar eigenlijk nooit mooier dan lang haar bij meisjes, dus laat maar groeien
hmm jouw post had ik niet gezien, maar coole lengte!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:33 schreef Ifyafeelme het volgende:
Ik ben al een jaar bezig om mijn haar te laten groeien en begon met een kaal hoofd.
De lengte van mijn haar bedraagt precies 20 centimeter en ik wil tot 40 cm gaan.
[afbeelding]
Persoonlijk adviseer ik mannelijke personen om hun bakkebaarden te laten staan
als je van plan bent je haar te laten groeien, anders ziet een kapsel er al erg snel
niet-mannelijk uit. Ik denk dat ik nog een half jaar geduld nodig heb als ik de 40 cm
wil hebben bereikt maar ik heb geen haast. Nog een half jaar als een zwerver
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik ben ook super cool, dus dat is niet zo gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |