Wat is jouw voornaam eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef capibar het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!![]()
:'(
beginnen we weerquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef mordradead het volgende:
shit shit shit shit shit...... capibar is alweer in dit topic geweest
flip.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat is jouw voornaam eigenlijk?
Nu de 2e postquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef mordradead het volgende:
shit shit shit shit shit...... capibar is alweer in dit topic geweest
ik heb schijt aan conventiesquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:55 schreef capibar het volgende:
[..]
beginnen we weer![]()
op naar het 300e topicquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nu de 2e post
over 300 topic's is hij er wel uit
hij is vaak irritant, net zo vaak wil ik hem dood en heel soms is hij best aardigquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:58 schreef HomerJ het volgende:
En ik vind Capibar soms irritant, soms wil ik hem dood en soms is hij best aardig
hou alsjeblieft op met die aggersieve gedachten, en ga blij door een prachtig veld met bloemen huppelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef mordradead het volgende:
*rust blijven.... rustig blijven*
nee, ik moet je nou wel dood maken
eindelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:50 schreef Lexie het volgende:Die
naam
.
HomerjLexie.
Je pessimisme, wat doe je?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
eindelijk!
blijheid!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is pessimisme?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je pessimisme, wat doe je?
Hé, dubbel daten met roy en mij?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:50 schreef Lexie het volgende:
HomerjLexie.
Hee! En ons triootje dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Hé, dubbel daten met roy en mij?
Jij wilde niet meetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:37 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hee! En ons triootje dan?
Die prozac voor je moeder is GEEN smartie'squote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is pessimisme?
ik ben vanaf nu alleen nog maar optimistisch!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de zon schijnt heerlijk!
wat word het morgen weer een mooie dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zijn jullie allemaal aardig!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Hé, dubbel daten met roy en mij?
flip????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:06 schreef Khadgar het volgende:
flip?
doe mij de eerste maarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het kader van "De Zoektocht Naar Flip", hier enkele matches op "flip" op images.google
Flip met tieten:
[afbeelding]
Break-Dance Flip:
[afbeelding]
3 Flippen op een rij:
[afbeelding]
Stoere Flip:
[afbeelding]
hey vochtstah, waarom heb je nooit je msn aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:23 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding] <--- flip
welke?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:55 schreef Fliepke het volgende:
Kijkt daggla wel eens in dit topic,
zo ja, ik heb je spel binnen daggla
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Juist Capibar, daar ben ik het helemaal mee eensIk vond hem erg vermakelijk totdat ik er geen zin meer in had het te moeilijk werd na 10 shines
.
De kern blijft dat je niet doorgebikkeld hebt tot het eindequote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had er 56
Oppassen jij hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:00 schreef gieling het volgende:
wehehe
Dat wordt weer goedmaaksex vanavondquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oppassen jij he
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat wordt weer goedmaaksex vanavond.
ik ook zo iets...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had er 56
jij toch ook niet, je tv begon toch te flippen door die 50 herzquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:53 schreef Lexie het volgende:
[..]
De kern blijft dat je niet doorgebikkeld hebt tot het einde.
Hard !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
jij toch ook niet, je tv begon toch te flippen door die 50 herz.
ik heb officieel 4 juli vakantiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik nog 4, maar die laatste dag is 25 juni pas![]()
Het leuke is, ik heb de breedbeeld uit die serie, en hij werkt primaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hard !
Nee !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet
Hij zoekt maar een ander
lol, geloven jullie dat echt???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef HomerJ het volgende:
Net terug van een avondje hard werken.
En Flip=Capibar's voornaam![]()
Niet met het heilige spottenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
ok, ik zal het verklappen.
ik heet lex...............................
![]()
Hoe was je eerste keer?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef HomerJ het volgende:
Net terug van een avondje hard werken.
En Flip=Capibar's voornaam![]()
Ik heb wel een beetje meedelijden met Lexie hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het leuke is, ik heb de breedbeeld uit die serie, en hij werkt prima.
ik heb meer medelijden met mezelf.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje meedelijden met Lexie hoorEen beetje...
vertel! vertel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:07 schreef HomerJ het volgende:
IK heb voor 't eerst in mijn leven bij een film of een serie gehuild.
Maar 't was ook zó zielig
27 afleveringen! Je leeft helemaal mee, en dan komt er afscheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:13 schreef capibar het volgende:
[..]
vertel! vertel!![]()
welke serieeeeeeeeee?????????quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
27 afleveringen! Je leeft helemaal mee, en dan komt er afscheid.![]()
BEST SERIE EVER
Jullie vinden het een B-serie, maar in Amerika een van de best bekeken series(zelfs beter dan 24quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef capibar het volgende:
[..]
welke serieeeeeeeeee?????????
Dat apparaat is echt veels te groot en waar ga je die 5MP voor gebruiken? Foto's op poster formaat uit laten draaien?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:46 schreef capibar het volgende:
deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oeh! laser!!!!
kater, knul?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer![]()
Capibar... Sony
Gamers![]()
Sorry, kan niet tegen vroeg opstaan
Maar je houd nog steeds van nintendo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer![]()
Capibar... Sony
Gamers![]()
Sorry, kan niet tegen vroeg opstaan
de leeuwarder courant, de allerbeste bezorgers ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:02 schreef HomerJ het volgende:
Welke krant heb je trouwens modradead? Wij hebben Algemeen Dagblad en die is héél fijn met sport
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
jij toch ook niet, je tv begon toch te flippen door die 50 herz.
alleen als de digicam erbij komtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die houden we erin.
post die maar bij je fotovriendjesquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen als de digicam erbij komt![]()
hoor ik daar een lama schijten???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen als de digicam erbij komt![]()
die hebben geen slowchaaaaaahahahaaaaaaaaaaatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
post die maar bij je fotovriendjes.
maak er dan 1, zijn wij van je afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
die hebben geen slowchaaaaaahahahaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wil hier blijveeeeenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
maak er dan 1, zijn wij van je af(soms ben je wel oké hoor)
jij hebt niks te willenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
maar ik wil hier blijveeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dat gaat over zelf zwartwit foto's afdrukkeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef Lexie het volgende:
[Centraal] Zwartwitdoka Slowchat deel 2
Dit lijkt er wel op.
Maar van mij mag je blijven.
Tis toch slowchat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ja maar dat gaat over zelf zwartwit foto's afdrukkeeeeeeeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik blijf wel hierquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tis toch slowchat?
Ga je gewoon de hele tijd zo offtopic dat het een slowchattopic wordt.
jah moet je es luistere, jij zit hier in een duikerspak, op een magercaberatier op een rieten stoel, boven op een flat gebouw,quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb schijt aan conventies
.................................quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:44 schreef jercovski het volgende:
[..]
jah moet je es luistere, jij zit hier in een duikerspak, op een magercaberatier op een rieten stoel, boven op een flat gebouw,
dus aan schijt hebbe aan conventies zit het wel snor dunkt me!![]()
klasse, ps2 heeft toch een heleboel goeie games en capibar.... dat was van hans teeuwen maar daar ben jij nog te jong voorquote:
en wat niet van mijn spaarrekening af moet gaan, belangrijk itemquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:12 schreef gieling het volgende:
ik ben er net achter gekomen dat ik +- 3200 euro nodig heb
ik alleen oud en nieuw 2002-2003...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
15-jarigen drinken massaal
Nou Cap en alle andere 15 jarigen hebben een hoop uit te leggen![]()
dan moet je dus vaker bier drinkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:00 schreef capibar het volgende:
[..]
ik alleen oud en nieuw 2002-2003...
en dat ging niet echt goed...![]()
bankovervalletje plegen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:12 schreef gieling het volgende:
ik ben er net achter gekomen dat ik +- 3200 euro nodig heb
ik ben eigenlijk lichtelijk getraumatiseerdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
dan moet je dus vaker bier drinken
je spreekt jezelf tegen....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik drink wel is alcohol, maar ik rook niet
je hebt me doorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef capibar het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegen....
----->
nepnerd!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
Nee, maar ik heb wel is met een meisje gezoend
Jaloers?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:45 schreef capibar het volgende:
[..]
nepnerd!![]()
hey, knulletje, ik ga binnenkort een sony dsc F717 kopen jah?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jaloers?
En nog steeds niet gezoend?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
hey, knulletje, ik ga binnenkort een sony dsc F717 kopen jah?![]()
moet je eens zoenen met een meisje dat net een paar tequila in dr nek heeft gerost, ook geen aanrader als je zelf pas net een biertje hebt gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
Nee, maar ik heb wel is met een meisje gezoend die rookt, en dat was zó ranzig
Heb 5 jaar geleden een keer een paar gerookt, sindsdien nooit meer
als hij naar mij had geluisters zat hij nu op een luchtbed te genieten van een verkoelend drankje, ergens in een zwembad op hawaii...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef mordradead het volgende:
godsamme tifus kanker.... dikke advocaat luister naar mij, met mijn opstelling had je gewonnen
gadverdamme man, dat is echt smerig...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil neuke met capibar
waarom ga je dat niet doen? zonder compu uiteraardquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
als hij naar mij had geluisters zat hij nu op een luchtbed te genieten van een verkoelend drankje, ergens in een zwembad op hawaii...![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
gadverdamme man, dat is echt smerig...
over een paar weekjes doe ik dat op de heerlijk verkoelende dordognequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom ga je dat niet doen? zonder compu uiteraard
loser, ik ga naar milaan. Lekker op zoek naar sporen van Seedorf.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef capibar het volgende:
[..]
over een paar weekjes doe ik dat op de heerlijk verkoelende dordogne![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef gieling het volgende:
ik spreek films in..... maar ik rook niet
Ik heb om donaties gevraagd, maa niemand wou wat gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef pkwarts het volgende:
GIELING!
ik ging vanavond naar de brug, maar geen tas met geld eronder!
wil je je konijn nou nog terug of niet?!
beamerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:18 schreef Fliepke het volgende:
waarvoor heb je die 3200 euro nodig?
heeft hij je k'nijn gestolen??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:19 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb om donaties gevraagd, maa niemand wou wat geven
Mag ik um nu terug? Ik kan al een week niet slapen![]()
eventueel heb ik nog wel jonge poesjes in de aanbiedingquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:19 schreef gieling het volgende:
[..]
ik zou een dikke dsrl kaufen met wat leuke lenzenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef gieling het volgende:
[..]
beamer
dvd recorder
digitale vid. cam
+-44 dvd's
mp3 speler
ennnn.... dat was het wel geloof ik
om zijn vele manual controls misschienquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:22 schreef mordradead het volgende:
waarom zou je zo'n dure digi cam kopen als je pc de resolutie nog niet eens aankan
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef capibar het volgende:
[..]
om zijn vele manual controls misschien
en de mogelijkheid om er andere (tele)lenzen op te zetten misschien?
en omdat de kleuren veel beter zijn?
en hij veel meer scherpte diepte heeft?
en veel sneller is?
enz. enz. enz.
resolutie is niet alles, knul![]()
die is er nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
rot op naar de digi cam slowchat
dan maak je diequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef capibar het volgende:
[..]
die is er niet![]()
en waarom heb je een hekel aan me?![]()
ze gaan daar gelijk rellen als je iets verkeert doetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan maak je die![]()
hier toch ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ze gaan daar gelijk rellen als je iets verkeert doet![]()
natuurlijk, zoals afgesproken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:19 schreef gieling het volgende:
[..]
weet ik veel hoeveel inch p0rnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:35 schreef Guusie het volgende:
[..]
? Waarom een beamer!?
neeeeeeequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
natuurlijk, zoals afgesproken.
IN 15 STUKJES!!![]()
ja, maar hier boeit het niet...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:34 schreef Tain het volgende:
[..]
hier toch ook![]()
hij is groot ja, dat vind ik juist fijn, dan heb je een beetje extra grip[quote:Dat apparaat is echt veels te groot en waar ga je die 5MP voor gebruiken? Foto's op poster formaat uit laten draaien?
Heb je ze nog steeds niet verteld van onze nachtelijke afspraakjes?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:17 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
![]()
dat had ik nou nooit van homer verwacht
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb je ze nog steeds niet verteld van onze nachtelijke afspraakjes?
Schaam je je voor mij?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
en terechtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:18 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Schaam je je voor mij?
Wij hadden toch ook wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
en terecht
waarom nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:30 schreef Tain het volgende:
Of geen van 2en....
haal die xbox avatar weg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:36 schreef pkwarts het volgende:
niemand interesseerd dat cameraatje van jou wat.....
behalve jij dan.
Je begint weer irri te doen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef capibar het volgende:
[..]
haal die xbox avatar weg.
het interreseert me niet.
pkwarts,DIE is pas irriquote:Op zondag 6 juni 2004 00:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je begint weer irri te doen!![]()
nee hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 00:15 schreef capibar het volgende:
[..]
pkwarts,DIE is pas irri![]()
wat maakt het eigenlijk uitquote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef HomerJ het volgende:
[..]
nee hoor
ze randen dat meisje aan!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:42 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
die gast aan de andere kant heeft anders een big smilequote:Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef Sheepcidus het volgende:
nee die jongen achter haar voelt dat ze een jongen is
[GAM] Games dus geen camera'squote:Op zondag 6 juni 2004 09:35 schreef mordradead het volgende:
nieuwe titel [GAM]no digi cams ofzoalleen dat iets pakkenders
preciesquote:Op zondag 6 juni 2004 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[GAM] Games dus geen camera's
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[GAM] Games dus geen camera's
'leven na de dood' -Freek de Jongequote:Op zondag 6 juni 2004 11:37 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek een website over de dood, en een songtekst over de dood.
Wie helpt me?
thanx had ik helemaal nog niet aan gedachtquote:Op zondag 6 juni 2004 11:39 schreef gieling het volgende:
[..]
'leven na de dood' -Freek de Jonge
en wie zegt dat een van jullie het nieuwe topic aanmaakt?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is waar, jij komt tog nooit voor je PC wegquote:Op zondag 6 juni 2004 12:37 schreef capibar het volgende:
[..]
en wie zegt dat een van jullie het nieuwe topic aanmaakt?![]()
Verloving tussen jouw en royquote:Op zondag 6 juni 2004 12:53 schreef gieling het volgende:
vandaag word er iets heel vetts openbaar gemaakt, en ík weet wat
nee, dat komt pas na de meet, dit is heeel coolquote:Op zondag 6 juni 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Verloving tussen jouw en roy
lex, jij weet het vast welquote:Op zondag 6 juni 2004 13:05 schreef Lexie het volgende:
Mag je ook naar de premiere van Harry? Kun je stiekem naar de tieten van Katja gluren.
Euhmmm, ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 6 juni 2004 13:07 schreef gieling het volgende:
[..]
lex, jij weet het vast wel
GMTAquote:Op zondag 6 juni 2004 13:09 schreef Fliepke het volgende:
hij heeft werkelijk geen idee.
Zeg het nou gewoonquote:Op zondag 6 juni 2004 13:11 schreef gieling het volgende:
ow oke
Als het goed is word het vandaag bekend gemaakt iig
*leren gaat
ik wil het wetenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:11 schreef gieling het volgende:
ow oke
Als het goed is word het vandaag bekend gemaakt iig
*leren gaat
Nee er is echt wat, volgens bepaalde bronnen zou het vandaag worden onthuldquote:Op zondag 6 juni 2004 13:35 schreef Lexie het volgende:
Ssst, we spelen hem alleen maar in de kaart.
aha! vandaag 6 juni! oftewel 6-6-2004! oftewel: 6+6+2+0+0+4= 18 = de letter r!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee er is echt wat, volgens bepaalde bronnen zou het vandaag worden onthuld
bronnen uit welke hoekquote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee er is echt wat, volgens bepaalde bronnen zou het vandaag worden onthuld
ik ben op die stranden geweestquote:Op zondag 6 juni 2004 14:30 schreef Lexie het volgende:
De geallieerden vallen 60 jaar geleden aan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben op die stranden geweest
ik zat gister zo duitse tv te kijken (don't ask)
en toen stond die gast precies op de plek waar ik geweest ben![]()
beter toch?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn tag, wat doe je
Als dit nog niet wat duidelijk maaktquote:Op zondag 6 juni 2004 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn tag, wat doe je :')
en ik maar wachten op een sony dsc F717 prijsdalingquote:Op zondag 6 juni 2004 17:43 schreef gieling het volgende:
[..]
Heb ik ze goed nieuwscheirug gemaakt cuntje![]()
![]()
he tof!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:44 schreef gieling het volgende:
of moet er nog een klein *kuch* hintje bij?
grappig. ff kijken of deze site zich tussen mijn game links kan vestigen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:44 schreef gieling het volgende:
of moet er nog een klein *kuch* hintje bij?
ik denk dat ik snel ff wat aandelen bungie koopquote:Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef koei het volgende:
Krijgen we nu ook net als voetbal en formule 1 een gamesmanager?
Ik wist van niksquote:Op zondag 6 juni 2004 19:38 schreef HomerJ het volgende:
En waarom wist gieg dit al?
En kan je solliciteren?
Dat zei je een week geleden al.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De komende tijd zal alles duidelijk worden
sniel heeft 'connections'quote:Op zondag 6 juni 2004 19:38 schreef HomerJ het volgende:
En waarom wist gieg dit al?
En kan je solliciteren?
de toekomende tijd is nog niet voltooid mijn blauwe vrindquote:Op zondag 6 juni 2004 19:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zei je een week geleden al.
Je hebt toch een Cube?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:00 schreef Fliepke het volgende:
moet ik me hier nu ook gaan inlikken?
Ik had ook al zoiets van......quote:Op maandag 7 juni 2004 00:21 schreef speknek het volgende:
Bij dat sollicitatie formulier heh, wat is een Gamecube mod chip?.
hehe agree with that onequote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
klasse, ps2 heeft toch een heleboel goeie games en capibar.... dat was van hans teeuwen maar daar ben jij nog te jong voor
en terechtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:18 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Schaam je je voor mij?
kijk eens op pagina 7 helemaal bovenaanquote:Op maandag 7 juni 2004 08:14 schreef jercovski het volgende:
[..]
en terecht![]()
STERF STERF! YOU HERETIC! DAT SPEL HEERST!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef gieling het volgende:
Mijn slechste game is Metroid Prime
he sjaak, bas zat gister op je msnquote:Op maandag 7 juni 2004 18:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
STERF STERF! YOU HERETIC! DAT SPEL HEERST!
niet echt...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:28 schreef Tain het volgende:
Is er trouwens iemand hier geintresseerd om EVE-Online 7 dagen gratis uit te proberen?
jij mag geeneensquote:Op maandag 7 juni 2004 21:46 schreef capibar het volgende:
[..]
niet echt...
omdat je alleen maar over camer'as lult....quote:Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
dat mag toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
omdat je alleen maar over camer'as lult....
NEE!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat mag toch?![]()
-->> Fotografie <<--quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat mag toch?![]()
teh dubbelzinnigheidquote:Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef mordradead het volgende:
was het maar CAM slowchat
ftp waarvoor, je mag hier geen warez jongenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef jercovski het volgende:
die FTP is ook verandert btw
dan blok je ze ffquote:Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef jercovski het volgende:
nej man, geen zin in msn, dan lult iedereen weer tege me aan :S
waartom zit je niet meer op msn?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
teh dubbelzinnigheid
whaha, en dan om cap en ik zeikenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef jercovski het volgende:
nej man, geen zin in msn, dan lult iedereen weer tege me aan :S
boeiendquote:Op maandag 7 juni 2004 22:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
whaha, en dan om cap en ik zeiken
ok.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef HomerJ het volgende:
Ik zie het al, nivea gaat omlaag er komen weer MSN gesprekken. Ik kom vanavond hier niet meer![]()
JEEEEEJ!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef capibar het volgende:
AAAAAAAH! ME SCHERM WORD INEENS ROZE EN PAARS![]()
hij zit al op msnquote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef HomerJ het volgende:
Ik zie het al, nivea gaat omlaag er komen weer MSN gesprekken. Ik kom vanavond hier niet meer![]()
oeh! oeh!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij zit al op msnnu kunnen we rockstah en capibar weer afzeiken zin in ????
"AH! NEE! WAT DOE JE! JE QUOTE ME! HET HELE TOPIC WORD VOLGEBAGGERT! *REL REL*!"quote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef capibar het volgende:
[..]
boeiend![]()
zum flippen.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
"AH! NEE! WAT DOE JE! JE QUOTE ME! HET HELE TOPIC WORD VOLGEBAGGERT! *REL REL*!"
ben ik tain helemaal vergetenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
en roy, wat wordt je volgende xbox game?
khadgar, nog leuke arcade dingen in elkaar geknusteld?
gieling, wanneer komt harry potter 4 uit?
homerj, nog veel huiswerk?
lexie, vertel eens wat over jezelf, ik weet eigenlijk helemaal niks van je.
verkapte poging het niveau op te krikken
eehmm moet een enorme klote werkstuk maken voor Lebo over de dood, woensdag inleveren en ik heb nog afspraak met een héél leuk meisje morgeavondquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
PICS!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eehmm moet een enorme klote werkstuk maken voor Lebo over de dood, woensdag inleveren en ik heb nog afspraak met een héél leuk meisje morgeavond
Geen arcade dingen. GSM modems en telemetrie oplossingen. Eerst geld verdienen, daarna weer klooien.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb gisteravond voor het eerst in mn leven echt gedanst. En met een meisje, een leuke ook nog. Rock en Roll heerst! En andere muziek ook wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eehmm moet een enorme klote werkstuk maken voor Lebo over de dood, woensdag inleveren en ik heb nog afspraak met een héél leuk meisje morgeavond
Foto's? Filmpjes van je danscapriolen!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst in mn leven echt gedanst. En met een meisje, een leuke ook nog. Rock en Roll heerst! En andere muziek ook wel.
Nee, geen foto's. Kap nou!
2x Hahahhahahahaaquote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Foto's? Filmpjes van je danscapriolen!
Ikwist trouwens niet dat ik hier de mystery guest ben.
wehehe,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
PICS!
van dat meisje dan he, niet dat werkstuk![]()
Wordt ik gewoon fucking op een hoop geveegd met de restquote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
[..]
wehehe,
Kwart, 13 jarige meisjes liggen niet echt in jou interesse vlak denk ik
HP4 komt over +- 1.5 jaar.
En homer, fix je icon nou eens!
De rest:
Die dictie, dat metrum, dat rijmschemaquote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wordt ik gewoon fucking op een hoop geveegd met de rest.
En ik ben nog wel de mystery guest.
ok, 1 ding weet ik zeker. helemaal 100% ben je niet hequote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die dictie, dat metrum, dat rijmschema. Een ware koningsparel van de dichtkunst
.
zolang ze meer dan 20 miljoen op de bank hebben staan,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
[..]
Underestimate not, our sickness.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
post eens een lijstje van je favoriete nummersquote:Op maandag 7 juni 2004 23:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Rock en Roll heerst! En andere muziek ook wel.
geloof me, hij underestimate mij nietquote:Op maandag 7 juni 2004 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Underestimate not, our sickness.
Hij die wel 100% is, mag de eerste steen gooien. Of zoquote:Op maandag 7 juni 2004 23:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ok, 1 ding weet ik zeker. helemaal 100% ben je niet he
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hij die wel 100% is, mag de eerste steen gooien. Of zo.
Nee, wel van na Christusquote:Op maandag 7 juni 2004 23:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is dat van voor de oerknal
In de rock en roll categorie (meestal ben ik meer voor de gothic en andere teringherrie) iets als 'Jailhouse Rock', 'Blue Suede Shoes', 'Rock Around The Clock' en nog wel meer.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
post eens een lijstje van je favoriete nummers
RS3: Black Arrow. Of Sudeki. Ligt eraan welke het eerste komtquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
Volgens mij is het een toevoeging van driehonderd jaar laterquote:Op maandag 7 juni 2004 23:52 schreef Lexie het volgende:
Nee, wel van na Christus. Of eigenlijk tijdens
.
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is het een toevoeging van driehonderd jaar later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |