Hot shots!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben de titel van een film vergeten, het is een 'Top Gun' achtige film. In deze film hebben de straaljagers remmen en andere vage features aan boord. Ook zie je in het begin iemand op een motor bij een wigwam op een duurbel drukken en heeft de indiaan die in die wigwam woont later nog batterijen voor zijn walkman nodig.
Ik hoop dat iemand de titel van deze film weet, want het is echt een toffe film waar je flink om kunt lachen.
Ik dacht de eerste.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Hot shots!
of hot shots part deux!
iig één van die twee, ben niet zeker maar ik gok op de tweede..
is dat niet (return to) Eden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:41 schreef Karina het volgende:
Ik zoek de titel van een Australische miniserie, tachtiger jaren (denk ik). Het ging over een vrouw die door haar man en diens minnares uit een boot werd gegooid en toen door krokodillen (bijna) werd opgegeten. De man en zijn minnares denken dat ze dood is, maar ze is gered en krijgt plastische chirurgie en komt later terug als fotomodel om wraak te nemen. Er is later ook nog een vervolg op geweest geloof ik.
Ja dat is hem! Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
is dat niet (return to) Eden?
Even trailer van part deux bekeken, zal indd eerste film zijn dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste.
Het is idd deel 2, heel erg bedanktquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Hot shots!
of hot shots part deux!
iig één van die twee, ben niet zeker maar ik gok op de tweede..
twentemeisje had m bij mij gescoordquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Under the Tuscan Sun is dat
MadMaxquote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zoek ook een filmtis al een redelijk oude, zo rond 1990 geloof ik.
Echt het verhaal weet ik niet meer, ik weet alleen dat er reusachtige mecha's in voorkomen en daar worden wedstrijden in gehouden. Het zijn een soort van bokswedstrijden. Tis erg onduidelijk ik weet het, maar meer weet ik er na al die jaren ook niet meer vansorry is er iemand die me kan helpen?
Wat zijn "mecha's"?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
ik weet alleen dat er reusachtige mecha's in voorkomen
ROBOJOX NATUURLIJK!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zoek ook een filmtis al een redelijk oude, zo rond 1990 geloof ik.
Echt het verhaal weet ik niet meer, ik weet alleen dat er reusachtige mecha's in voorkomen en daar worden wedstrijden in gehouden. Het zijn een soort van bokswedstrijden. Tis erg onduidelijk ik weet het, maar meer weet ik er na al die jaren ook niet meer vansorry is er iemand die me kan helpen?
Zomaar over mij praten terwijl ik er niet bij benquote:Op zondag 6 juni 2004 10:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
twentemeisje had m bij mij gescoord
goede herinneringenquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zomaar over mij praten terwijl ik er niet bij ben![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
goede herinneringen
Moet wel een film van Nadrew Blake zijn he..quote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:02 schreef Nizzle1982 het volgende:
Moet wel een film van Nadrew Blake zijn he..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |