quote:hee san koppie op!
en wederom een nacht met slechts ietsjes meer dan drie uur slaap..........quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:12 schreef DarkElf het volgende:
slapeloos
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
FIjn dat er toch nog mensen zij ndie me dat gevoel kunnen geven
zuip dan ook niet zoveelquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]lief...
Ben net thuis van een avondje "bieren" met mn vrienden
Mijn geslacht was overduidelijk weer eens in de minderheid, maar ach, des te meer hunks pour moi
Tis wel fijn dat ik nu een stuk beter met een van mn vrienden op kan schieten, we doen eindelijk niet meer zo afstandelijk tegen elkaar en komen eindelijk btje los
Voor de rest nog steeds een raar kut gevoel... en nu ook nog ns misselijkmr ja...
Au, dat doet pijn...sterkte!quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:10 schreef Xilantof het volgende:
heb keelontsteking
Haha ik heb helemaal niet zoveel gedronken! Een klein beetje wijn, heel mn fles staat er nog (vol)quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:21 schreef hellmondunited het volgende:
zuip dan ook niet zoveel
'k wil wel langskomenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pff.. heb echt geen zin om nu dingen in mn eentje te gaan ondernemen... voel me al eenzaam genoeg.. nog steedskutgevoel!
Komt u maarquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:26 schreef Whistler112 het volgende:
'k wil wel langskomen
oeh oeh.. welke fillum???quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef texelonia het volgende:
Op zich wel goed, ben alleen helemaal kapot, en maak me beetje zorgen om wat dingetjes...
Maar vanavond lekker naar de bios!![]()
Lekker beetje afledeiding, en het is echt té lang geleden dat ik naar de bios ben geweest, dus heb er echt reuze zin in!![]()
Harry Potter and the prisoner of Azkabanquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Aphrodite het volgende:
oeh oeh.. welke fillum???
* Aphrodite is jaloers...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Harry Potter and the prisoner of Azkaban
Moest m'n vriendje wel meesleurenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef Aphrodite het volgende:
* texelonia is jaloers...
Ikke ook erheen willen... Ben nu ook met lezen bij deel drie.. Komt precies mooi uit
Sorry voor het offtopic, modjes..
Wat is raspatat?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:59 schreef Aphrodite het volgende:
Verzadigd.. Patat is lekkerVooral met pindasaus en mayo.. Alleen jammer dat die blonde doos niet verstond dat ik raspatat wilde hebben.. |: Maar ja, ik had haast dus kon moeilijk gaan lopen miepen..
Spuitfriet, gemaakt van een soort aardappelpuree i.p.v. gesneden uit een aardappelquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:47 schreef DuchessX het volgende:
Wat is raspatat?
Morgen? Moet helaas morgenochtend ff naar school om het huiswerk in te leverenquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Komt u maarverveel me echt enorm!
Goed te horen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hartstikke goed
Veel positieve dingen gebeurd vandaag die ik niet had verwacht [afbeelding]
Tis toch niet doorgegaan.. Maar ik snap hem nu helemaal niet meer.. Situatieschets: Ik kwam hem tegen op een verjaardag, damn hij is leuk.. De vriend van wie de verjaardag was heeft mijn nummer doorgegeven en hij had al meteen een sms gestuurd. Een halve week later zijn we naar de bios gegaan, damn hij was wel heel erg leuk.. Komt ie met een verhaal dat ie net uit een relatie komt en helemaal gek is op z'n ex. Prima, dus afgeschreven.. Maar ondertussen spreek ik hem nog op msn en via de telefoon, waar hij heel flirterig overkomtquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:02 schreef Aphrodite het volgende:
Oeh.. Zometeen misschien stappen met die foute gozer van vandeweek... Ik wil ik wil ik wil ik wil.. Ook al issie nog zo fout...
Het regent hierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:34 schreef Nuongirl het volgende:
Prima
Alleen het weer mag wel wat beter
haha, ja, je weet dat ie fout is, maar hij is toch aantrekkelijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:02 schreef Aphrodite het volgende:
Oeh.. Zometeen misschien stappen met die foute gozer van vandeweek... Ik wil ik wil ik wil ik wil.. Ook al issie nog zo fout...
ja jij bent ook wel aardigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:06 schreef DarkElf het volgende:krijg allemaal maar de te-ring
boehoequote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ja jij bent ook wel aardig
Huilie!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
boehoe![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:14 schreef DarkElf het volgende:
ja jij, sprak ik je aan dan met mijn eerste post? Nope dus
* _Denker geeft Sandra een aai over d'r bolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:40 schreef gekke_sandra het volgende:
verhaaltje![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:06 schreef DarkElf het volgende:krijg allemaal maar de te-ring
fotooo's!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:32 schreef Wolkje het volgende:lekker aan het optutten voor het gala straks, heerlijk!
Klinkt allemaal goed Peregrijn! IKEA is idd super!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef Peregrijn het volgende:
Erg goed, gelukkig net een berichtje gekregen van zus en zwager dat alles goed gaat in Madagascar, alleen het internetten gaat er erg moeilijk.
Verder zeer content met mijn nieuwe tweepersoonsbed, roomdivider annex computerbureau, twee garderobekasten en eettafel met stoelen. En dat alles voor maar 1300 euro! I love IKEAEn mijn ouders die een groot deel mee willen financiëren.
Nu nog naar een borrel + etentje toe in Deventer. Ik heb wel trek in wat Mexicaans![]()
Damn, het leven is goed
P.S. Brighteyes gefeliciteerd met je woningIk dacht trouwens dat het al rond was.
slachtofferisme is okayquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:31 schreef Xilantof het volgende:ik haat het
ik haat het
ik haat het
waarom loop ik er altijd tegen aanwaarom ben ik nou zo
wat ik de achterliggende gedachte?
gaat niet echt goed nu
Ikke niet gewerktquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:28 schreef LWaS het volgende:
Net gewerkt...was rustig.
Verder ok...zat zelfs iemand op mij te wachten online
IK heb het reuze naar mijn zin![]()
thanxquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:22 schreef Morwen het volgende:
Gefeliciflapstaart, Minkeltje
Enne, ik voel me nostalgisch, lekker oude nummertjes aan het luisteren met mijn hubbie![]()
You're welcomequote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:23 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
thanx
Nee morgen nog ff halenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
You're welcome.
Hangen de slingers al? Taart in huis (o nee, ik ben hier)? Veel plezier morgen, Minkeltje!
OT: Het is hier nog lekker jaren 80.
vanaf nu tot aan een tijdje ben je echt niet meer alleen hoor, zit iemand in je buik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:00 schreef texelonia het volgende:
Gaar, verdrietig en alleen...
Genoeg geleerd voor vannachtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:40 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat nu ff leren tot een uur of 08:00.... Morgen middag naar tractorpulling en als het meezit nog een tentfeest daarna als ik nog wat mensen meekrijg
![]()
(en ik voldoende geleerd heb
).
Idemquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh. Wat een kutweekend. .
foto's komen mss. wel online, als iemand wat foto's online zet (ik heb geen digitale camera nml.)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef diannetjhu het volgende:
[..]
fotooo's!!!
Psies! En ik heb een schandalige aanval van luiheid. Heerlijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
Heerlijk, weekend
Ik zou het ook niet begrijpen als ik met jou in een tentje zou mogenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Hij begrijpt niet waarom ik nog zoveel moeite voor m doe, terwijl mn ex zo doet...
...
Op Arrow Rock met m in een tentje, dat word pret whehe
Uhuhuhuhquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:49 schreef DarkElf het volgende:
ken je dat gevoel dat je op ontploffen staat en dat je wilt gillen en gooien met spullen?
Ja, maar dat komt meer door de stapel pannenkoeken die ik naar binnen heb zitten werkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:49 schreef DarkElf het volgende:
ken je dat gevoel dat je op ontploffen staat?
* _Denker meldt zich aan als BOBquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Koud, hoofdpijn, maar een goed gevoel over wat ik allemaal heb gedaan vandaag! Zo maar een paracetamol, moet toch rijden vanavond en kan dus sowieso niet drinkenmaar ja, dat komt omdat ik het zelf heb aangeboden
What was I thinking???
Ben wel heel erg benieuwd of mijnlieve oud-huisgenootjes
nog steeds zo lief zijn als ze waren
![]()
myxomatosekonijn baalt dat ze niet kan drinken vanavond*
Volgens mij wordt t een alcoholfeestje vanavond, gelukkig kan ik altijd heel veel plezier hebben met dronken mensen als ik zelf nuchter ben
Dat heeft niet zoveel zin, aangezien ik toch niet kan/mag drinken vanwege de paracetamol, maar toch lief aangebodenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:21 schreef _Denker het volgende:
[..]
* myxomatosekonijn meldt zich aan als BOB![]()
Waarom spreek je dan in hemelsnaam met haar af?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:38 schreef hellmondunited het volgende:
over 20 minuten loop ik aan richting station om de trein naar Eindhoven te nemen waar ik met mijn ex heb afgesproken..
zenuwachtig dus
Ik voel me joipoidoipoipoi!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh.
Sterkte ermee ... doe rustig aanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:44 schreef Untitled het volgende:
Ik voel me compleet verdoofd, ik ben compleet op.
Ik word kotsmisselijk van die familietoestanden
care to explain?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:34 schreef fraubitch het volgende:
fraubitch voelt zich zielig momenteel
zenuwachtig zijn is geen rede om het niet te doen lijkt mequote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom spreek je dan in hemelsnaam met haar af?
OT: aangeschoten, dat gaat weer helemaal fout vanavond!
Ook te veel gezopen?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:12 schreef hardsilence het volgende:
Welkom, positieve energie.
Het voelt alsof ik momenteel de hele wereld aan kan.
Ik voel me geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |