en bedanktquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Hools is typisch geen nacht café.
goeiemorgen Hoolsquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef ErikT het volgende:Wat zijn mensen toch ir-ri-tant en DOM
Vertel eens iets dat ik nog niet wist.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef ErikT het volgende:
HalloWat zijn mensen toch ir-ri-tant en DOM
Omdat het goed is voor kleine katjes om de eerste 11 weken bij mama te blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:43 schreef rubbereend het volgende:
o jammer, misschien een stomme vraag maar waarom dan pas?
Moet ie daar blij mee zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:25 schreef SCH het volgende:
Kusje voor inqi
Wat heb je dan precies aan Loek-B gemailed?quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
goeiemorgen Hools
sommige mensen zijn idd irritant en dom.. zo dom dat ik gisterenavond iemand van voetbal een heel pissig mailtje gestuurd heb wat ik nu van mezelf weer irritant en dom vind
![]()
Je vond mijn "respect voor Holland supporters" topic in het EK Forum niet zo geslaagd?quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:42 schreef just me het volgende:
sommige mensen zijn idd irritant en dom.. zo dom dat ik gisterenavond iemand van voetbal een heel pissig mailtje gestuurd heb wat ik nu van mezelf weer irritant en dom vind
![]()
Mazzelpikkiequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Leverde nog 45 euro op ook, lag op de sigarettenautomaat toen iedereen al weg was
quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:42 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Hools
![]()
Had iemand zn zalmsnip daar laten liggen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Leverde nog 45 euro op ook, lag op de sigarettenautomaat toen iedereen al weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |