Wil je wat drinken? Kruidenthee zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
Eerst aftellen tot de Europese Verkiezingen op 10 juni.![]()
Oja, dat is inderdaad ook best belangrijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
Hools heeft een eigen stemhokje hoor, je kunt hier stemmen op Van Nistelrooy, Van Persie en Kuyt (zonder dollen, ze staan alle 3 verkiesbaar, de eerste naam zelfs 2 x)quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
Dat zou ik nooit zo in het openbaar durven roepenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
iemand eigenlijk al een idee wat hij of zij gaat stemmen?
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Hools heeft een eigen stemhokje hoor, je kunt hier stemmen op Van Nistelrooy, Van Persie en Kuyt (zonder dollen, ze staan alle 3 verkiesbaar, de eerste naam zelfs 2 x)
Ja, wordt waarschijnlijk een stem op een waakhond voor mij.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
iemand eigenlijk al een idee wat hij of zij gaat stemmen?
Wat raar. Die speelt toch pas bij de Copa Americana?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:37 schreef SCH het volgende:
Veron-ek - zag ik vandaag op een poster
Martin Gaus dus ...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wordt waarschijnlijk een stem op een waakhond voor mij.
Het was een poster van veron icaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat raar. Die speelt toch pas bij de Copa Americana?
Van me lang zal ze leven niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef Doc het volgende:
Martin Gaus dus ...
Tong je bent weer heerlijk bezig vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
Hallo. Rondje op kosten van Hans Vonk, die bij Ajax speelt volgens jaar en zo SCH ook meeneemt als supporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |