Die was echt lache!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Nexxennium het volgende:
Neej joh, die vent van de SP is veeeeeeeeeel beter.(NOT)
Precies. Ergerde me vooral aan die SP'er; wat een vervelende boer was dat, maar de rest was ook duidelijk niet veel soeps. Vond Eurlings -zowel verbaal als qua uitstraling- gisteren wel de sterkste....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Nexxennium het volgende:
Dat blèèr-wijf van groen-links kon er ook wat van zeg. Kon de kweb niet houden. En meneer PvdA stond er weer lekker sloeberig op. Hemd niet echt netjes, geen stropdas. Wtf is dat voor een lamlendige houding? Wouter Bos is duidelijk zijn Master. Die vent staat er altijd op alsof hij 's zaterdags zijn schuurtje gaat verven ofzo. En dat moet een continent besturen? Ha!
Nee, onze Camiel vond ik toch veruit het netst van het geheel. Gewoon mond dicht als de presentator het woord nam, korte antwoorden indien daarom gevraagd werd, verzorgd uiterlijk.
Waarom zou iemand zonder stropdas geen continent kunnen besturen? Ik haat mannen met stropdas, denken dat ze meer zijn als ze een pak aanhebben. Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Nexxennium het volgende:
Dat blèèr-wijf van groen-links kon er ook wat van zeg. Kon de kweb niet houden. En meneer PvdA stond er weer lekker sloeberig op. Hemd niet echt netjes, geen stropdas. Wtf is dat voor een lamlendige houding? Wouter Bos is duidelijk zijn Master. Die vent staat er altijd op alsof hij 's zaterdags zijn schuurtje gaat verven ofzo. En dat moet een continent besturen? Ha!
Nee, onze Camiel vond ik toch veruit het netst van het geheel. Gewoon mond dicht als de presentator het woord nam, korte antwoorden indien daarom gevraagd werd, verzorgd uiterlijk.
En daarom heb jij een carriere van Jan Lul.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef BoredBadger het volgende:
[..]
Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus
Die VVD'er zag er uit als een VVD'er.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
Die was echt lache!
Zo'n scheve mond, oog half dicht...hij had echt zo'n boeren-uitstraling.
Bij het avondeten zit hij altijd zo tegen z'n vrouw:"zèèg Truus, hedde gi noe din errepul gekocht...of nè?"
edit:
Die vvd'er had zo'n rare nek vond ikalsof z'n hoofd te ver naar achteren stond zeg maar
Hahaa. Je hebt gelijk, een pak aantrekken maakt niet dat je meteen goed ergens in bent. Maar geen pak aantrekken maakt gewoon een slechte indruk. Zelfde als met het beheersen van de taal: als je een stukje leest dat stikt van de taalfouten, dan ben je bevooroordeeld over de auteur. En goh, zoals wel vaker met vooroordelen, kloppen ze ook nog vaker dan je hoopt...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef BoredBadger het volgende:Ik haat mannen met stropdas, denken dat ze meer zijn als ze een pak aanhebben. Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus
gast... ik ga toch geen pak aantrekken! staat me voor geen meter! laat staan een stropdas...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Hahaa. Je hebt gelijk, een pak aantrekken maakt niet dat je meteen goed ergens in bent. Maar geen pak aantrekken maakt gewoon een slechte indruk. Zelfde als met het beheersen van de taal: als je een stukje leest dat stikt van de taalfouten, dan ben je bevooroordeeld over de auteur. En goh, zoals wel vaker met vooroordelen, kloppen ze ook nog vaker dan je hoopt...
Punt is: als je al niet eens weet hoe je jezelf moet presenteren en gedragen, dan geeft dat te denken over de rest. In dat opzicht zijn het CDA, de VVD en D66 de grote winnaars in dat debat.
cda/cu/sgp: scheiding van kerk en staat -> opheffenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
cda - gelooft in god
pvda - wil nog meer asielzoekers in europa
vvd - mensen die al rijk zijn zullen nog rijker worder
groenlinks - laat groen maar weg, verder zie pvda
christenunie/sgp - zie cda
d66 - dee sixty six - we leven nu 40 jaar verder
sp - communisme werkt niet en heeft nooit gewerkt
wat denk je zelf..... (zie username)quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:42 schreef coz het volgende:
omdat .... ?
You wanna go for a ride?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:52 schreef RichardQuest het volgende:Hi ken! Oh hi Barbie
net als die astronaut... what's-his-name-againquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:01 schreef RichardQuest het volgende:Altijd
een
gigantisch
hypocriete
glimlach
die EUrlings
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme, afschieten die kerel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 04:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Z'n hoofd is flink ''geblurred....''
Ik bedoel, ik mag hem ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Gadverdamme, afschieten die kerel.
daarom vroeg ik het dus ook ... het klonk op mij een beetje .. want mijn ouders zagen dat het goed was (correct me if im wrong)quote:wat denk je zelf..... (zie username)
Ik vind hem trouwens ook zo slecht nog niet... Van communicatie weet hij in ieder geval wel iets af, je wordt werkelijk doodgegooid met hem.
... dit alles nog los van zijn idiote gezwam in het kader van het softdrugsbeleidquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:37 schreef J_CDA het volgende:
erm wat is er mis met hem. Of kijken jullie alleen naar uiterlijk ofzo. Wat kan mij het nou verotten hoe iemand eruit ziet. Als ik mij maar kan vinden in zijn ideeën.
Hetzelfde als al dat gezeik op Balkenende. Over 4 jaar zullen jullie hem dankbaar zijn als Nederland weer uit het economisch slop gekomen is!
Het werkt nou eenmaal drempelverlagend dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:11 schreef coz het volgende:... now your just talking shit dude
want ..
Dank u. Het is idd zo makkelijk om vanaf de zijlijn iedereen af te zeiken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:17 schreef Letterman het volgende:
Nou ik heb dus niets met camiel....En ik ben ook geen CDA aanhanger..maar 1 ding wil ik wel kwijt.
Er wordt eigenlijk vreselijk gediscimineerd door te oordelen op uiterlijkheden. Daarnaast zijn jullie allemaal aan het afgeven op iemand die er werk van gemaakt heeft om in zijn beleving een betere wereld te scheppen. Als je het allemaal niets vind...GA DAAT DAN GVD ZELLUF STAAN !!!.............
Dit is natuurlijk een totaal irrelevant onderzoek. Het gebruik van heroine vergelijken met de USA. Een totaal ander land als Nederland. We hebben het hier tenslotte over Nederland.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:11 schreef coz het volgende:... now your just talking shit dude
want .. link
dat is nou juist de hele essentie van het softdrugsbeleid
de overstap is GROTER
Beetje jammer alleen dat jij hier gelijk een simpel causaal verband uit trekt door te stellen dat cannabis schizofrenie veroorzaakt. Er kunnen tal van andere redenen zijn voor zo'n hoge correlatie. Mensen met aanleg voor schizofrenie die eerder cannabis gaan gebruiken bijv.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:18 schreef J_CDA het volgende:
Bron is trouwens British Medical Journal, 23 November 2002. Hieruit komt ondermeer naar dat bijvoorbeeld de kans op schizofrenie voor cannabis-gebruikers 30% tot 50% hoger is dan voor niet cannabis gebruikers.
Ik trek die conclusie niet zelf. Deze conclusie is voortgekomen uit gedegen wetenschappelijk onderzoek door bovengenoemde bron.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat jij hier gelijk een simpel causaal verband uit trekt door te stellen dat cannabis schizofrenie veroorzaakt. Er kunnen tal van andere redenen zijn voor zo'n hoge correlatie. Mensen met aanleg voor schizofrenie die eerder cannabis gaan gebruiken bijv.
Ontopic: Eurlings
Whaha, alweer zo'n simplistische redenatie. Uit onderzoek is ook gebleken dat bijna alle harddrugsgebruikers boodschappen doen bij een supermarkt. Is het dan zo dat als je naar een supermarkt gaat je een grotere kans loopt harddrugsgebruiker te worden?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:30 schreef J_CDA het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat bijna alle harddrugsgebruikers ook softdrugs gebruiken. Die moeten het spul ergens halen. De coffeeshop vormt dus een ontmoetingspunt voor soft en harddrugsgebruikers.
Ik heb het onderzoek ook gelezen en ik denk dat je een paar dingen nogal uit hun context plaatst. Lees het nog eens en bedenk dan of je wel zo slim gepost hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:34 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Ik trek die conclusie niet zelf. Deze conclusie is voortgekomen uit gedegen wetenschappelijk onderzoek door bovengenoemde bron.
Probeer nu eens argumenten te gebruiken ipv alleen een kostsmiley.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:47 schreef J_CDA het volgende:
Ik nok af anders zit ik hier morgen nog. Veels te vroeg er weer uit. En we zullen nog wel eens verder discusseren over de CDA standpunten in POL Hephaistos
Neen, er zijn nog een paar honderd argumenten te noemen voor afschaffing van softdrugs. Jij weet waarschijnlijk ook nog enkele argumenten ten faveure van het gebruik van softdrugs. Het heeft dus weinig zin om in dit topic elkaar te bestoken met argumenten voor of tegen een verbod op softdrugs. Immers het topic gaat over de bovenbeste Camiel Eurlings en niet over softdrugs.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:49 schreef coz het volgende:
dus je geeft toe dat je geen gelijk hebt in deze hele thread over softdrugs ?
Daarom moet je de bende ook legaliseren. Dan is het illegaal telen (en dus aftappen van stroom) veel beter en strenger te bestraffen. Verder is er dan veel meer controle mogelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:00 schreef J_CDA het volgende:
Softdrugs brengt gewoon veel ellende met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan het illegaal stroom aftappen ten bate van de eigen wietplantage.
je kan natuurlijk ook scrollen en naar de usericons kijkenquote:du_ke - donderdag 12 juni 2003 @ 10:16
Ik ben voor legalisering.
De drugs zouden dan wat mij betreft in staatswinkels verkocht moeten worden met een flinke accijns. Dit kan de staat goed geld opleveren en het is mogelijk controle te behouden.
Je wilt toch iemand die een beetje uitstraling heeft of niet dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:17 schreef Letterman het volgende:
Nou ik heb dus niets met camiel....En ik ben ook geen CDA aanhanger..maar 1 ding wil ik wel kwijt.
Er wordt eigenlijk vreselijk gediscimineerd door te oordelen op uiterlijkheden. Daarnaast zijn jullie allemaal aan het afgeven op iemand die er werk van gemaakt heeft om in zijn beleving een betere wereld te scheppen. Als je het allemaal niets vind...GA DAAT DAN GVD ZELLUF STAAN !!!.............
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:33 schreef BdR het volgende:
trouwens, was wel een leuk stukje vanochtend op 3FM bij Giel Beelen. Die heeft een soort belspelletje, dan moeten 2 kandidaten raden of een BN'er het antwoord op een vraag wel of niet weet. Ze hadden deze keer Camiel Eurlings wat vragen gesteld (Eurlings' vragen en antwoorden waren van tevoren opgenomen). Eén van de vragen was "wie zag Jezus het eerst na zijn wederopstanding" en dat wist ie niet.
Giel Beelen vertelde dit zelf want (nu komt het) het geluidsfragment met die vraag mocht niet worden uitgezonden.![]()
Zoals ik al eerder - inmiddels lang geleden - op dit forum heb beargumenteerd hebben CDA-ers altijd een bepaald soort uiterlijk. Het uiterlijk van de nette christenjongen die door aanstaande schoonouders met open armen zal worden ontvangen omdat het zo'n kéurige kerel is, en die precies de juiste flauwe grapjes op het juiste moment weet te maken. Brrrr. Ik denk dat hij over niet al te lange tijd een bril gaat dragen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:37 schreef J_CDA het volgende:
erm wat is er mis met hem. Of kijken jullie alleen naar uiterlijk ofzo. Wat kan mij het nou verotten hoe iemand eruit ziet. Als ik mij maar kan vinden in zijn ideeën.
Hetzelfde als al dat gezeik op Balkenende. Over 4 jaar zullen jullie hem dankbaar zijn als Nederland weer uit het economisch slop gekomen is!
dit is dus precies het omgekeerde van zijn uuh meningquote:Nederland kent gemiddeld de minste harddrugsverslaafden van de hele wereld. Waarom? Vanwege het softdrugsbeleid
Alle mensen doen boodschappen bij de supermarkt, maar alle mensen gebruiken zeker geen soft drugs.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whaha, alweer zo'n simplistische redenatie. Uit onderzoek is ook gebleken dat bijna alle harddrugsgebruikers boodschappen doen bij een supermarkt. Is het dan zo dat als je naar een supermarkt gaat je een grotere kans loopt harddrugsgebruiker te worden?
Maar wel een groot deel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Alle mensen doen boodschappen bij de supermarkt, maar alle mensen gebruiken zeker geen soft drugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |