Het is een Chileen, Luis Duarte... en zijn zus, Maria Verduren, wordt gespeeld door Mabel Gonzalez.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:10 schreef digispeed het volgende:
Ja hoor Martine schakelt een topcrimineel in.
Martine, ken je me nogquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een Chileen, Luis Duarte... en zijn zus, Maria Verduren, wordt gespeeld door Mabel Gonzalez.
Ja inderdaad, dit heeft dus echt serieus bijna een jaar geduurd zeg...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
Nog heel ff en Charlie weet ein-de-lijk de waarheid..... zijn we van dat geneuzel ook weer af
Ja inderdaad, en het wordt er ook niet echt beter op.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:21 schreef Vivi het volgende:
Barbara ziet er wel slecht uit he :'(
Ja, haar haar moet weer wat blonder, het zag er ook een beetje vet uit vandaag...zal wel zijn om het geestelijk slop waar ze in verkeert te visualiserenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en het wordt er ook niet echt beter op.
Ik vind haar zo raar uitzien, maar kan ook aan de haarkleur/kapsel liggen, het staat haar niet echt.
Op de foto's op pag. 1 ziet ze in ieder geval een stuk beter uit !
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:26 schreef digispeed het volgende:
kan iemand mij helpen met een mooi logo te maken voor mijn site op clubs
het moet in ieder geval la hafkamp bevatten
quote:
Mwoh..ik vind haar niet echt mooi. Maar wel een symphatieke uitstraling.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:33 schreef digispeed het volgende:
Toch is Barbara een mooie vrouw om te zien.
Iwanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |