Het is toch ook een beetje Ludo's schuld... Hij wist er wel vanaf, dus had het eigenlijk moeten vertellen, maar ja zo is het toch leuker!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja was leuk wel jammer dat ze Ludo ook de schuld geeft.
Nee want als Ludo het haar zou vertellen zou ze gelijk de politie bellen en dag mocht niet van de eigenaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is toch ook een beetje Ludo's schuld... Hij wist er wel vanaf, dus had het eigenlijk moeten vertellen, maar ja zo is het toch leuker!
Ja dat is wel zo, maar het is toch wel logisch dat ze boos wordt, het zijn haar kinderen. Omdat ze een brave moeder is zou ze gelijk naar de politie lopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee want als Ludo het haar zou vertellen zou ze gelijk de politie bellen en dag mocht niet van de eigenaar.
Ik ben dan wel van de oude garde, maar dit weet ik niet. Kweet wel dat Isa Hoes elke dag een ander spannend kapsel had toen ze daar werktequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kaktus jah!!!!! Dat je dat nog herrinert!!! Kan ik niet hoor!
Maar idd, ik weet het ook niet. We hebben iemand nodig van de oude garde die dat weet.
Karoltje!!!!!!
Daarom is het ook een soap hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:11 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik ben dan wel van de oude garde, maar dit weet ik niet. Kweet wel dat Isa Hoes elke dag een ander spannend kapsel had toen ze daar werkte
Weet iemand toevallig wat er met "De Kelder" van Peter is gebeurd??
Ennuh, die Sjors is wel kewl. Beetje maagd spelen enzo, terwijl ze IRL regelmatig genomen wordt door haar vaste vriend![]()
En vorige week mooie opmerking van Isabella richting Yasmin: "je weet niet hoe het voelt om een kind in je buik te hebben". Opzich beetje dom van de schrijvers aangezien iedereen weet dat Yasmin IRL allang een kindje heeft
Ja maar tochquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:36 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Daarom is het ook een soap he![]()
Vond ik daarom juist een erg geslaagde opmerking.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:11 schreef thaduck het volgende:
En vorige week mooie opmerking van Isabella richting Yasmin: "je weet niet hoe het voelt om een kind in je buik te hebben". Opzich beetje dom van de schrijvers aangezien iedereen weet dat Yasmin IRL allang een kindje heeft
quote:Maandag 7 juni
Charlies wereld wordt volledig overhoop gehaald. Maar realiseert ze zich nu waardoor ze al die tijd niet heeft kunnen lopen? Jef vindt het moeilijk om via via te horen hoe het met zijn gezin gaat. Milan denkt dat Sjors er klaar voor is om met hem te vrijen. Maar is Sjors wel over de verkrachting heen?
Dinsdag 8 juni
Ludo vindt de gevreesde Zuid Amerikaanse topcrimineel Luis Duerte op zijn pad. Martine is er niet helemaal gerust op dat Duerte zich aan de afspraken houdt. Meneer Harmsen denkt De Koning te kunnen runnen. Om zijn fouten op te lossen moeten alle zeilen bijgezet worden.
Woensdag 9 juni
Ray vreest voor het leven van Nina en eist dat Ludo de politie inschakelt. Jef twijfelt of hij de scheidingspapieren moet tekenen nu zijn gezin hem nodig heeft. Valerie wil dat Charlie onderzoekt of ze nu weer kan lopen. Het doet Barbara ontzettend pijn dat Charlie niet meer met haar wil praten.
Donderdag 10 juni
Isabella is woedend als ze merkt dat Yasmin en Martine haar niet vertrouwen. Tot Ludo’s ergernis hoort Janine wat hij al tijden voor haar achterhoudt. Zal zij zijn plannen frustreren? Charlie ontdekt dat eigenlijk iedereen haar grote geheim al kende, behalve zijzelf.
Vrijdag 11 juni
Isabella is vastbesloten Ludo op zijn zwakste plek te pakken. Om te beginnen weet ze Ray uit te schakelen. Sjors weet niet wat ze ervan moet denken als Milan zijn ex in huis neemt. Barbara is blij als Jef haar komt troosten, maar betekent dit dat het weer goed komt tussen hen?
Nou ik moet zeggen, dat wordt een leuke week. En dat vind ik niet vaak, bijna nooit zelfs. Maar nu zie ik de hele week wel zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |