quote:Of het thema:
"Waar je nooit eerder bij had stilgestaan...!!!"
De onvoorziene gevolgen van zwanger zijn
Nou ja MissD het valt allemaal best mee hoor, kijk eens in het grote buiken topic, ik heb er genoeg leuke possitiemode gezien, heel casual, eigentijds en lekker zittend. Tegenwoordig hoef je echt niet meer in een bloementjesjurk rond te lopen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het zwangerschapsondergoed wel een onvoorzien gevolg... jeetje, wat zit er me daar een partij truttigheid tussen. Alsof het zegt: ik ben al voorzien, so why even bother?! Hetzelfde geldt overigens voor veel positiemode, al trekt dat de laatste tijd behoorlijk bij. Net alsof je als zwangere alleen in lieflijke beertjes en bloemetjes wil rondlopen
Onvoorzien gevolg: wijze raad geven en nu geen idee meer hebben wat het ook alweer wasquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:32 schreef phluphy het volgende:
En inderdaad... ondergoed is foeilelijk, maar daar heb ik destijds Piglets raad/mening in opgevolgd (en geen spijt van gehad).
Zoals ik al zei, het trekt aardig bij... maar in sommige winkels hier in het dorp en naar sommige mama's moet je ECHT niet kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:34 schreef melonovy het volgende:
[..]
Nou ja MissD het valt allemaal best mee hoor, kijk eens in het grote buiken topic, ik heb er genoeg leuke possitiemode gezien, heel casual, eigentijds en lekker zittend. Tegenwoordig hoef je echt niet meer in een bloementjesjurk rond te lopen!
In ondergoed heb ik me niet echt verdiept, ik had de degelijke positieslips van de HEMA, gewoon lekkere katoenen dingen, zaten prima! En waren bovendien goed te betalen.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:44 schreef piglet het volgende:
[..]
Onvoorzien gevolg: wijze raad geven en nu geen idee meer hebben wat het ook alweer was![]()
![]()
Je moet idd goed zoeken voor wat leuke dingen, maar zeker qua zomerkleding is het wel te doenquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het trekt aardig bij... maar in sommige winkels hier in het dorp en naar sommige mama's moet je ECHT niet kijken
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:09 schreef Jessicaa het volgende:
Heb ik normaal ook
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het zwangerschapsondergoed wel een onvoorzien gevolg... jeetje, wat zit er me daar een partij truttigheid tussen. Alsof het zegt: ik ben al voorzien, so why even bother?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |