abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19687291
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.vroomendreesma(...)docid=3967&context=0
quote:
Het viel mij op dat de prijsstrickers bij de V&D in Utrecht bij de boekenafdeling altijd op de achterkant van het boek zitten. Ik kan NOOIT lezen wat er op de achterkant staat. Zo kunnen klanten het niet lezen en kopen ze het boek ook niet. De klant heeft geen boek en de V&D minder omzet. Plak die stickers ergens anders; op de voorkant bijvoorbeeld.

pi_19687310
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:12 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Met mij aan de macht had de V&D winst gemaakt.

pi_19687562
Goed punt! Heb ik als etikettenlezer wel vaker last van, dat ze t prijsstickertje net over de voedingswaardentabel doen ofzo.
Vrijwillig gebanned
  zondag 6 juni 2004 @ 22:08:15 #29
61288 Duna
Still Going Strong
pi_19692442
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:18 schreef pberends het volgende:
Plak godverdomme die prijsstickers niet op de tekst van de achterkant van de boeken. Doet de V&D bij 99% van de boeken heb ik vanmiddag gemerkt. Zo kan ik verdomme toch niet lezen waar het boek over gaat
V&D kom ik sowieso niet meer. Drie verdiepingen en alleen op de BG TWEE HELE KASSA'S!!! Waar je dan lekker een half uur in de rij mag staan. V&D =
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_19693791
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:08 schreef Duna het volgende:

[..]

V&D kom ik sowieso niet meer. Drie verdiepingen en alleen op de BG TWEE HELE KASSA'S!!! Waar je dan lekker een half uur in de rij mag staan. V&D =
Bij mijn Albert Heijn is dat zo, altijd dikke rijen, terwijl 80% van het personeel niets anders loopt te doen dan dingen recht te zetten in de schappen... Lekker belangrijk ik snel geholpen worden.
Terwijl bij het spotgoedkope Edah nooit rijen staan.

dure winkels zonder intelligentie
pi_19694990
ik mag soms gezellig in me eentje 1 kassa draaien voor de hele verdieping. De organisatie bij die toko is ronduit klote. Kan me er kapot aan ergeren
pi_19695427
quote:
Op maandag 7 juni 2004 00:04 schreef noepsoep het volgende:
ik mag soms gezellig in me eentje 1 kassa draaien voor de hele verdieping. De organisatie bij die toko is ronduit klote. Kan me er kapot aan ergeren
En ohohoh Jan des Bouvrie moest weer ingehuurd worden voor een paar miljoen.

Maar vind jij het als werkneemster ook altijd te warm (qua temperatuur) daar? Ik wel
pi_19700838
Das idd er irritant. Alleen al daarom zou ik er iets niet gaan kopen.
  maandag 7 juni 2004 @ 13:28:36 #34
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19703566
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:08 schreef Duna het volgende:

[..]

Idd echt superirritant. En sommige dingen mag je alleen bij bepaalde kassa's afrekenen. Ik had vorig jaar een reiskoffer gekocht. Ik wilde bij de electronica-afdeling afrekenen (de enige kassa waar geen klanten stonden te wachten), maar dat mocht niet

Boeken koop ik helemaal niet bij V&D. Ik zag een keer zo'n boekenuitverkoop waar alle boeken maar een paar euro waren. ik pak een boek, kijk achterop. Afgeprijsd voor 4 euro. Originele prijssticker zat er ook nog op: 2,50 euro Triest hoor.
pi_19707308
quote:
Geachte heer Berends,

Naar aanleiding van uw e-mailbericht inzake uw suggesties aangaande de temperatuur en de plaatsing van de stickers op de Boekenafdeling, berichten wij u het volgende.

Wij waarderen uw blijk van betrokkenheid bij ons warenhuis zeer. Mede hierdoor zijn wij in staat onze dienstverlening te optimaliseren en het winkelen voor onze klanten zo plezierig mogelijk te doen verlopen.

Wij hebben goede nota genomen van uw suggesties over de temperatuur en de plaatsing van de stickers op de Boekenafdeling en inmiddels onder de aandacht gebracht van het betrokken management.

Wij hopen u in de toekomst als een tevreden klant van onze warenhuizen mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Vroom & Dreesmann
Klanten Contact Center
Kusjes.
  maandag 7 juni 2004 @ 18:24:21 #36
61288 Duna
Still Going Strong
pi_19708412
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Kusjes.
Yeah right zon lekker standaard mailtje daar gaan ze echt niks aan veranderen hoor
Ik heb daar ook ooit een blauwe maandag gewerkt jaren geleden en toen klaagde werkelijk iedereen over de temp. ook personeel. Maar ze willen er gewoon niks aan doen kost teveel. Net als meer dan twee kassa's. Dr zijn gewoon standaard nog maar twee kassa's in die ene V&D die ik ken want dan hebben ze minder personeel nodig maar service ho maar.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_19710085
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:24 schreef Duna het volgende:

[..]

Yeah right zon lekker standaard mailtje daar gaan ze echt niks aan veranderen hoor
Ik heb daar ook ooit een blauwe maandag gewerkt jaren geleden en toen klaagde werkelijk iedereen over de temp. ook personeel. Maar ze willen er gewoon niks aan doen kost teveel. Net als meer dan twee kassa's. Dr zijn gewoon standaard nog maar twee kassa's in die ene V&D die ik ken want dan hebben ze minder personeel nodig maar service ho maar.
Ik dacht dat ik de enige was die er altijd over klaagde. Maar waarom is het te moeilijk? Je hoeft alleen minder op de temperatuurdinges omlaag te zetten met een paar drukken op de knop. En het bespaart het milieu ook nog is. En het personeel werkt productiever naar idealere omstandigheden en je jaagt minder klanten weg.

It's time for a regimechange @ de V&D
pi_19710561
Mijn (soon to be ex) vriendin werkt al bijna 25 jaar bij V&D en het is de laatste tijd een bende bij die firma...

De geruchten gaan dan ook al dat het medio 2005 wel eens afgelopen kan zijn met V&D, ze zijn veel te duur en ook nog eens vreselijk oubollig, dat kan dus niet goed gaan.

Hoewel ik als partner van een werkneemster ook nog eens 15% korting krijg is het nog veel duurder dan de gemiddelde 'normale' winkel.
B Red Ten
pi_19710886
En het stinkt er, en vlak langs de roltrappen kan nooit, je moet altijd omlopen, het personeel is vaak vrij lomp, en last but not least; het is een kutwinkel.
pi_19710958
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:09 schreef veldmuis het volgende:
En het stinkt er, en vlak langs de roltrappen kan nooit, je moet altijd omlopen, het personeel is vaak vrij lomp, en last but not least; het is een kutwinkel.
Kijk dat het personeel lomp is kan ik begrijpen als ik de rest hoor.
pi_19750602
De tweede:
quote:
Geachte heer Berends,

Naar aanleiding van uw e-mailbericht inzake de temperatuur in onze vestigingen, berichten wij u het volgende.

Het spijt ons te vernemen dat u de temperatuur in onze winkel kennelijk als storend ervaart. Wij verzekeren u dat wij alles in het werk stellen, zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers, de "kwaliteit" van het klimaat in ons warenhuis te bewaken en zo mogelijk te verbeteren. Helaas beschikken niet alle vestigingen over die technische voorzieningen, waarmee de temperatuur te allen tijde beheersbaar is. Bij verbouwingen en/of renovaties trachten wij echter, daar waar mogelijk, de noodzakelijke voorzieningen te verbeteren. Wij hebben van uw opmerkingen goede nota genomen en inmiddels onder de aandacht gebracht van het betrokken management.

Met vriendelijke groet,

Vroom & Dreesmann
Klanten Contact Center
quote:
Wij verzekeren u dat wij alles in het werk stellen, zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers
pi_19909012
Ze reageren nog terug ook:
quote:
Naar aanleiding van uw e-mailbericht d.d. 6 juni jl. inzake de temperatuur van V&D berichten wij het volgende.

Navraag bij de vestiging in Utrecht leerde ons dat de temperatuur binnen de vestiging centraal wordt aangestuurd. De temperatuur staat altijd in relatie met de buitentemperatuur. Ze mag echter niet te laag zijn, vanwege mogelijke vorming van tocht, wat vervelend is voor klanten en personeel. Zij is echter ook nooit te hoog, om te grote warmte te voorkomen. Het komt er op neer dat de temperatuur vaak rond de 19, 20 graden Celsius ligt.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vroom & Dreesmann
Klanten Contact Center
Vandaar dat het er altijd zo stikheet, welke mongool stuurt de verwarming van alle vestigen nou centraal aan. 19 graden m'n bolle reet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')